-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Картопля свіжа
Торги відмінено
672 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 720.00 UAH
Період оскарження:
02.09.2024 14:01 - 06.09.2024 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо рішення Замовника
Номер:
644bc567a1474f13a324bc8816103ae7
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-02-005296-a.a1
Назва:
щодо рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, Відповідно до Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати документи у вигляді скан-копій придатних для зчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Всі документи, що вимагаються цим оголошенням та додатками до нього, Учасник відбору повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання цінових пропозицій, із накладанням Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або Удосконаленого електронного підпису (УЕП). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.
Звертаємо Вашу увагу на те, що файл з розширенням "p7s" якраз і є тим самим уеп, що накладений на кожен завантажений учасником документ, а отже необхідності у власноручному підписі директором немає. Учасник виконав усі вимоги щодо оформлення тендерної пропозиції.
Згідно вимог Вашого оголошення, Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням КЕП/УЕП. Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник вважається таким, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та підлягає відхиленню на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
А отже підстава для надання 24 год та відхилення пропозиції абсолютно безпідставна та незакаоннна! вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР"
Пов'язані документи:
Замовник
Дата подачі:
16.09.2024 10:05
Вирішення:
Вивчивши дану вимогу та розглянувши повторно документи Учасника ТОВ «СМАРТ МАРКЕТ КР» із врахуванням вимог Замовника у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "СМАРТ МАРКЕТ КР" буде скасоване.
Ваша вимога буде задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.09.2024 11:14