-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018
Завершена
1 140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 700.00 UAH
Період оскарження:
30.08.2024 16:23 - 06.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну процедури закупівлі
Номер:
54fe1bf6c2d44d01840725f18930af3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-30-008363-a.b2
Назва:
Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скасування закупівлі.pdf 24.09.2024 16:13
- Tender-documents-[UA-2024-08-30-008363-a].zip 24.09.2024 16:13
- sign.p7s 24.09.2024 16:15
- Скарга на відміну.pdf 24.09.2024 16:13
- Скарга на відміну.docx 24.09.2024 16:13
- Протокол 1021_1Ю.pdf 21.10.2024 14:58
- Пояснення.pdf 30.09.2024 14:06
- Tender-documents-[UA-2024-08-30-008363-a] (1).zip 30.09.2024 14:09
- Пояснення АМКУ.docx 30.09.2024 14:06
- рішення від 04.10.2024 № 16324.pdf 08.10.2024 18:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2024 № 16324.pdf 07.10.2024 13:31
- рішення від 26.09.2024 № 15851.pdf 26.09.2024 15:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 16:38
Дата розгляду скарги:
04.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2024 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2024 18:42
Дата виконання рішення Замовником:
21.10.2024 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відміну закупівлі скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
af34f429d6244a42a2e9e5e659ab86af
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором UA-2024-08-30-008363-a, предмет закупівлі Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018 ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» 746 400 грн Очікує рішення
ТОВ «АВ-ПРОМ» 746 640 грн Очікує розгляду
ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ» 747 000 грн Очікує розгляду
ФОП КОВАЛЬЧУК МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ 750 000 грн Очікує розгляду
ФОП САФОНОВА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 1 080 000 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
18.09.2024р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0918/1-Ю від 18.09.2024р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо, уповноважена особа
ВИРІШИЛА
1. Відмінити відкриті торги на Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018 ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ідентифікатор закупівлі: UA-2024- 08-30-008363-а) з підстави, що передбачена пп. 2 п. 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Оприлюднити повідомлення про відміну відкритих торгів в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення відповідно до вимог п. 50 Особливостей.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення: у зв’язку із наявністю підстав для відміни процедури закупівлі UA-2024-08-30-008363-a, а саме: зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається.
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
По-третє, строки поставки товару визначені в п.4.4. Розділу І Тендерної документації - до 25.12.2024р. У разу необхідності вони можуть бути уточнені шляхом внесення змін до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.4 п.19 Особливостей - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Незаконне скасування Замовником цієї закупівлі порушує наші права та законні інтереси і свідчить про ухилення від укладання з нами договору.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» 746 400 грн Очікує рішення
ТОВ «АВ-ПРОМ» 746 640 грн Очікує розгляду
ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ» 747 000 грн Очікує розгляду
ФОП КОВАЛЬЧУК МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ 750 000 грн Очікує розгляду
ФОП САФОНОВА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 1 080 000 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
18.09.2024р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0918/1-Ю від 18.09.2024р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо, уповноважена особа
ВИРІШИЛА
1. Відмінити відкриті торги на Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018 ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ідентифікатор закупівлі: UA-2024- 08-30-008363-а) з підстави, що передбачена пп. 2 п. 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Оприлюднити повідомлення про відміну відкритих торгів в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення відповідно до вимог п. 50 Особливостей.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення: у зв’язку із наявністю підстав для відміни процедури закупівлі UA-2024-08-30-008363-a, а саме: зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається.
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
По-третє, строки поставки товару визначені в п.4.4. Розділу І Тендерної документації - до 25.12.2024р. У разу необхідності вони можуть бути уточнені шляхом внесення змін до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.4 п.19 Особливостей - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Незаконне скасування Замовником цієї закупівлі порушує наші права та законні інтереси і свідчить про ухилення від укладання з нами договору.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол про відміну процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Скасування закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-08-30-008363-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-30-008363-a
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на відміну процедури закупівлі
Номер:
b6a130c3af9846868c62dece89512a21
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-30-008363-a.a1
Назва:
Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 23.09.2024 13:30
- Скасування закупівлі.pdf 23.09.2024 13:28
- Скарга на відміну.docx 23.09.2024 13:28
- Скарга на відміну.pdf 23.09.2024 13:28
- Tender-documents-[UA-2024-08-30-008363-a].zip 23.09.2024 13:28
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
23.09.2024 16:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9afca9fa94724345b8c8ffde9d1bc8a4
Заголовок пункту скарги:
Відсутність підстав для відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором UA-2024-08-30-008363-a, предмет закупівлі Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018 ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» 746 400 грн Очікує рішення
ТОВ «АВ-ПРОМ» 746 640 грн Очікує розгляду
ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ» 747 000 грн Очікує розгляду
ФОП КОВАЛЬЧУК МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ 750 000 грн Очікує розгляду
ФОП САФОНОВА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 1 080 000 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
18.09.2024р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0918/1-Ю від 18.09.2024р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо, уповноважена особа
ВИРІШИЛА
1. Відмінити відкриті торги на Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018 ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ідентифікатор закупівлі: UA-2024- 08-30-008363-а) з підстави, що передбачена пп. 2 п. 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Оприлюднити повідомлення про відміну відкритих торгів в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення відповідно до вимог п. 50 Особливостей.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення: у зв’язку із наявністю підстав для відміни процедури закупівлі UA-2024-08-30-008363-a, а саме: зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається.
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
По-третє, строки поставки товару визначені в п.4.4. Розділу І Тендерної документації - до 25.12.2024р. У разу необхідності вони можуть бути уточнені шляхом внесення змін до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.4 п.19 Особливостей - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Незаконне скасування Замовником цієї закупівлі порушує наші права та законні інтереси і свідчить про ухилення від укладання з нами договору.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» 746 400 грн Очікує рішення
ТОВ «АВ-ПРОМ» 746 640 грн Очікує розгляду
ТОВ «ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ» 747 000 грн Очікує розгляду
ФОП КОВАЛЬЧУК МИКОЛА СЕРГІЙОВИЧ 750 000 грн Очікує розгляду
ФОП САФОНОВА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА 1 080 000 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
18.09.2024р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 0918/1-Ю від 18.09.2024р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо, уповноважена особа
ВИРІШИЛА
1. Відмінити відкриті торги на Лави для використання у найпростіших укриттях відповідно до вимог щодо утримання та експлуатації захисних споруд цивільного захисту, затверджених наказом МВС № 579 від 09.07.2018 ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (ідентифікатор закупівлі: UA-2024- 08-30-008363-а) з підстави, що передбачена пп. 2 п. 50 Особливостей неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Оприлюднити повідомлення про відміну відкритих торгів в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття замовником відповідного рішення відповідно до вимог п. 50 Особливостей.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Пояснення: у зв’язку із наявністю підстав для відміни процедури закупівлі UA-2024-08-30-008363-a, а саме: зважаючи на наявність уточнюючих питань щодо технічних вимог до предмету закупівлі та термінів поставки, які не були деталізовані в умовах тендерної документації, а також відсутність детального опису конструкції лави, технічне завдання сформульовано некоректно та потребує внесення змін, враховуючи, що закупівля вже відбулась і внести зміни до тендерної документації неможливо».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається.
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
По-третє, строки поставки товару визначені в п.4.4. Розділу І Тендерної документації - до 25.12.2024р. У разу необхідності вони можуть бути уточнені шляхом внесення змін до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.4 п.19 Особливостей - продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Незаконне скасування Замовником цієї закупівлі порушує наші права та законні інтереси і свідчить про ухилення від укладання з нами договору.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол про відміну процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Скасування закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-08-30-008363-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-30-008363-a.