• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) та позачергового повного технічного огляду технологічних трубопроводів та посудин, які працюють під тиском на лінійній дільниці МУМА.

Торги відмінено

1 110 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 100.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2024 12:54 - 05.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: df3ab35e8195494b819a5a9594eacfeb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-30-004688-a.a3
Назва: СКАРГА щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
Замовником 04.11.2024 розміщено протокол № 489 з інформацію про визначення ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі та опубліковано намір укласти договір. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС" не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі, виходячи з наступного. Рішенням Комісії № 16003-р/пк-пз від 30.09.2024 було встановлено про наявність невідповідностей в документах Пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП", визначених пунктом 43 Особливостей, а саме встановлено, що, у складі Пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" відсутній атестат акредитації ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП", як органу інспектування згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) на виконання робіт з експертного обстеження та технічного огляду у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, які вимагаються чинним в Україні законодавством (згідно з вимогами Наказу Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 № 17954 (пп.1 п.9) для надання Послуг з експертного обстеження та технічного огляду котлів, та посудин, що працюють під тиском. Водночас, надані ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" не містять атестат акредитації ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" як органу інспектування згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) на виконання робіт з експертного обстеження та технічного огляду у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, які вимагаються чинним в Україні законодавством (згідно з вимогами Наказу Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 № 17954 (пп.1 п.9) для надання Послуг з експертного обстеження та технічного огляду котлів, та посудин, що працюють під тиском. Таким чином, пропозиція ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" не відповідала вимогам п.п. 2.2 п. 2 Додатку 1, абзацу 5 п. 7 Додатку 3, п. 8 Додатку 5 тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог, встановлених абзацем 4 підпункту 1 статті 41 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Враховуючи наведену інформацію, Замовник порушив вимоги процедури розгляду тендерних пропозицій, встановленої пунктом 41 Особливостей. Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» просить прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, які мали місце під час розгляду пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" .
Дата розгляду скарги: 19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.11.2024 17:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.11.2024 12:07
Дата виконання рішення Замовником: 04.12.2024 16:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ СП "ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС", Дмитро МОЖАЄВ +380662221832 mojaev@tuev-dieks.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 6c91371f6b85451993fdd8fc09d6edfd
Заголовок пункту скарги: Щодо неправомірного рішення Замовника торгів
Опис заперечення: Рішенням Комісії № 16003-р/пк-пз від 30.09.2024 зобов'язано Державне підприємство "Укрхімтрансаміак" (код ЄДРПОУ 31517060) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" за процедурою закупівлі — "Послуги з проведення експертного обстеження (технічного діагностування) та позачергового повного технічного огляду технологічних трубопроводів та посудин, які працюють під тиском на лінійній дільниці МУМА", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-30-004688-a.

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
Замовником 30.10.2024 розміщено вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, зокрема висунута вимога надання документів, які передбачені умовами тендерної документації, а саме:
в п.п. 2.2 п. 2 Додатку 1, абзацу 5 п. 7 Додатку 3, п. 8 Додатку 5: - Cкан-копію атестату (оригінал та/або електронна копія та/або сканована) акредитації Виконавця як органу інспектування згідно вимог стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) на виконання робіт з експертного обстеження та технічного огляду у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, які вимагаються чинним в Україні законодавством (згідно вимог Наказу Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954 (пп.1 п.9) для надання Послуг з експертного обстеження та технічного огляду котлів, та посудин, що працюють під тиском.

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
Замовником 04.11.2024 розміщено протокол № 489 з інформацію про визначення ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі та опубліковано намір укласти договір.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" переможцем процедури закупівлі, виходячи з наступного.

Рішенням Комісії № 16003-р/пк-пз від 30.09.2024 було встановлено про наявність невідповідностей в документах Пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП", визначених пунктом 43 Особливостей, а саме встановлено, що, у складі Пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" відсутній атестат акредитації ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП", як органу інспектування згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) на виконання робіт з експертного обстеження та технічного огляду у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, які вимагаються чинним в Україні законодавством (згідно з вимогами Наказу Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 № 17954 (пп.1 п.9) для надання Послуг з експертного обстеження та технічного огляду котлів, та посудин, що працюють під тиском.

Водночас, надані ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" документи на усунення невідповідностей містять:
- декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (файл "4 декларація 1,3 метра субп 2.pdf"), видана ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКСПЕРТ №1", зокрема, щодо виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- дозвіл № 398.21.63 (файл "4.1 дозвіл 1 субп 2.PDF"), виданий ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКСПЕРТ №1" щодо можливості виконувати, зокрема, технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки;
- дозвіл № 397.21.63 (файл "4.1 дозвіл 1 субп 2.PDF"), виданий ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКСПЕРТ №1" щодо можливості виконувати, зокрема:
o газонебезпечні роботи пожежонебезпечних зонах: та роботи у
o вибухопожежонебезпечних та/або пожежонебезпечних зонах;
o роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах,
o замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо);
- атестат про акредитацію органу з інспектування ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР "ЕКСПЕРТ №1" ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) в сфері інспектування: експертиза щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки: експертиза щодо стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб'єкта господарювання під час експлуатації машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки: експертиза щодо відповідності машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки; аудит про дотримання вимог законодавства про охорону праці; технічний огляд, випробування та експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів (файл "9 атестат акредитації субп 2.PDF").

Разом з тим, у складі Пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" відсутній атестат акредитації ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" як органу інспектування згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) на виконання робіт з експертного обстеження та технічного огляду у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, які вимагаються чинним в Україні законодавством (згідно з вимогами Наказу Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 № 17954 (пп.1 п.9) для надання Послуг з експертного обстеження та технічного огляду котлів, та посудин, що працюють під тиском.

Таким чином, пропозиція ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" не відповідала вимогам п.п. 2.2 п. 2 Додатку 1, абзацу 5 п. 7 Додатку 3, п. 8 Додатку 5 тендерної документації та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог, встановлених абзацем 4 підпункту 1 статті 41 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" не виконав вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, зокрема висунута вимога надання документів, які передбачені умовами тендерної документації, а саме: у складі Пропозиції ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" відсутній атестат акредитації ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" як органу інспектування згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO/IEC 17020:2019 Оцінка відповідності. Вимоги до роботи різних типів органів з інспектування (EN ISO/IEC 17020:2012, IDT; ISO/IEC 17020:2012, IDT) на виконання робіт з експертного обстеження та технічного огляду у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 № 687, які вимагаються чинним в Україні законодавством (згідно з вимогами Наказу Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 № 17954 (пп.1 п.9) для надання Послуг з експертного обстеження та технічного огляду котлів, та посудин, що працюють під тиском.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-08-30-004688-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 16.09.2024 № 281

Номер: a0d6d089fd7d4b74b24a2921258ad67e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-30-004688-a.b2
Назва: Скарга на рішення Замовника закупівлі UA-2024-08-30-004688-a про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», протокол від 16.09.2024 № 281
Скарга:
Дата розгляду скарги: 30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.09.2024 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2024 15:11
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2024 10:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконане. Скасовано попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці" повернут на кваліфікацію.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці", Романюк Віктор Миколайович 380672666981 zhetc.tender@ukr.net http://www.etc.zt.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d0b1f2c140634a47a61f9e884eaa927e
Заголовок пункту скарги: Неправомірне, надумане та необгрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника-Переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Товариством з обмеженою відповідальністю «Житомирський експертно-технічний центр Держпраці» прийнято участь у публічній закупівлі № UA-2024-08-30-004688-a. За результатами аукціону, нашим підприємством надано найбільш вигідну цінову пропозицію, яка в подальшому автоматизованою системою визначена як така, що найбільш економічно вигідна.
Згодом, через автоматизовану систему ProZorro 16.09.2024 Замовником зареєстровано протокольне рішення від 16.09.2024 № 281, згідно якого тендерну пропозицію ТОВ «Житомирський ЕТЦ» відхилено відповідно до абзацу 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) – вважаючи, що начебто тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Замовником у зазначеному оскаржуваному рішенні як підставу для відхилення тендерної пропозиції вказано: «Учасник не є органом інспектування, що передбачено «Вимогами до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що затверджені Наказом Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954, що унеможливлює видачу учасником експертних висновків за результатами заявлених робіт».

Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
У відповідності до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відповідно, документи та інформація, які вимагаються Замовником згідно вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України, не подаються у складі тендерної пропозиції, про що Учасник або Переможець повинен надати обґрунтування із зазначенням причин неподання документів та/або інформації. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Статтею 29 Закону «Про публічні закупівлі» визначено порядок розгляду та оцінки Замовником тендерної пропозиції Учасника. Згідно даної норми чинного законодавства, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 встановлено, що «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

На виконання вищезазначених вимог чинних нормативно-правових актів України та тендерної документації Замовника, до тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» завантажено наступні файли «Довідка МТБ.pdf», «Довідка субпідрядники.pdf», «АТЕСТАТ АКРЕДИТАЦІЇ НААУ 17020 Кропивницький ЕТЦ.pdf». Згідно вказаних файлів вбачається, що Учасником (Скаржником) у відповідності до вимог Замовника до участі в публічній закупівлі для підтвердження наявності органу інспектування, що передбачено «Вимогами до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», що затверджені Наказом Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954, залучено субпідрядника – ПП «Кропивницький експертно-технічний центр», що в свою чергу як раз і визначає наявність можливості видачі учасником, спільно із заявленим співвиконавцем, експертних висновків за результатами заявлених робіт.
Окрім того, звертаємо увагу Органу оскарження, на той факт, що Замовником до електронної системи публічних закупівель не завантажено жодного Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Будь-яких інших зауважень або ж невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 43, 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Замовником опубліковано не було, що в свою чергу дає право стверджувати про наявність згоди Замовника із повнотою поданої ТОВ «Житомирський ЕТЦ» тендерної пропозиції.

Незважаючи на вказані вище обставини, без належного обґрунтування та доказів, Замовником – ДП "Укрхімтрансаміак", посилаючись на абзац 2 пп. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, до автоматизованої системи закупівель завантажено протокольне рішення від 16.09.2024 № 281, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ», яке являється предметом оскарження відповідно до даної скарги.

Отже, згідно зазначених вище норм чинного права та описаних обставин, протокольне рішення Замовника від 16.09.2024 № 281 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Житомирський ЕТЦ» з підстав, що начебто тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що не може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей – є надуманим, дискримінуючим, необґрунтованим та таким, що не відповідає чинним нормативно-правовим актам України. Оскаржуване рішення порушує права та охоронювані законом інтереси Учасника, що лягли в основу принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправовомірне відхілення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: 55710a320a36422495ae06c59b0dc0d5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-30-004688-a.c1
Назва: Скарга на неправовомірне відхілення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Скаржник не погоджується із Протоколом № 271 від 13.09.2024 року, яким прийнято рішення уповноваженої особи ДП "УКРХІМТРАНСАМІАК" відхилити тендерну пропозицію ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП".
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2024 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2024 15:53
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2024 10:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконане. Скасовано попередньо прийняте рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Міжрегіональний центр охорони праці «КОНСАЛТ ГРУП» повернут на кваліфікацію.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ОХОРОНИ ПРАЦІ "КОНСАЛТ ГРУП", Горбенко Єгор 380932533422 educlab100@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3872c51a89e44b6ba9137e69aac5d2c9
Заголовок пункту скарги: скарга на неправовомірне відхілення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується із Протоколом № 271 від 13.09.2024 року, яким прийнято рішення уповноваженої особи ДП "УКРХІМТРАНСАМІАК" відхилити тендерну пропозицію ТОВ "МЦОП "КОНСАЛТ ГРУП" на підставі того, що, нібито, Скаржником не надані власні дозвільні документи на виконання заявлених робіт та Скаржник не є органом інспектування. Скаржник стдверджує, що належно виконав всі вимоги тендерної документації та надав всі документи, надання яких вимагає тендерна документація.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника