-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Монітори
Завершена
53 889.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 1 616.67 UAH
мін. крок: 3% або 1 616.67 UAH
Період оскарження:
30.08.2024 12:12 - 04.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на вiдхилення тендерноi пропозицii Учасника закупiвлi ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549)
Номер:
64ae82857e194c0b91eace816b09cb42
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-30-003962-a.a1
Назва:
Скарга на вiдхилення тендерноi пропозицii Учасника
закупiвлi ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 10.09.2024 14:45
- Лист-гарантія на товар.pdf 10.09.2024 14:45
- Додаток 3.docx 10.09.2024 14:45
- п.43 Постанова КМУ 1178.png 10.09.2024 14:45
- пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції,.png 10.09.2024 14:45
- Додаток 6.docx 10.09.2024 14:45
- Протокол ВУ.pdf 10.09.2024 14:45
- sign.p7s 11.09.2024 11:06
- Рішення від 13.09.2024 №15254.pdf 13.09.2024 14:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 №15660.pdf 24.09.2024 14:02
- Рішення від 23.09.2024 №15660.pdf 25.09.2024 11:18
- Відповідь на скаргу UA-2024-08-30-003962-a.a1.pdf 16.09.2024 14:21
- Відповідь на скаргу UA-2024-08-30-003962-a.a1.pdf.asice 16.09.2024 14:21
- Відповідь на скаргу UA-2024-08-30-003962-a.a1.doc 16.09.2024 14:21
- 847-ММ Протокол повернення на кваліфікацію та розгляду 24.pdf 30.09.2024 12:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 11:19
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 14:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 11:18
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2024 12:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ 15660-р/пк-пз від 23.09.2024 року виконано згідно з інформацєю про резолютивну частину
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aabcacdd9b064472940cd1d9909dc98b
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-08-30-004941-a
Протоколом Управління поліції охорони в Київській області, ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, Микола Мироненко, від 10.09.2024 року, Номер 794-ММ, пропозиція Учасника ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549), була відхилена з наступних причин:
1. Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) не надав довідку, складену
в довільний формі, яка містить інформацію про Якість товару відповідно до абзацу 1
розділу 1 "Загальних вимог" яка вимагалась Додатком 3, та п.14 Додатку 6, тендерної документації.
Пояснення Учасника:
Учасником, згідно вимог пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації Замовника, було надано Лист-гарантія у довільній формі від 03.09.2024, згідно змісту, який був викладений у Тендерній документації Замовника, а саме: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації.», у якому Учасник, підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином Учасник погодився з усіма вимогами Замовника, зазначеними у Додатку 3, та п.14 Додатку 6, тендерної документації.
2. Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) не надав довідку, складену
в довільний формі, яка містить інформацію про умови постачання, відповідно до абзаців п.1.4 розділу 1 "Загальних вимог" Додатку 3 та пункту 15 Додатку 6, тендерної документації.
У Додатку 3, тендерної документації, інформація що-до умови постачання, зазначена Замовником:
Місце та умови поставки: 01033, Україна, м. Київ, (узгоджується окремо, після підписання договору) з дотриманням графіку роботи понеділок-п’ятниця з 09:30 до 16:00. Поставка товару здійснюється на умовах DDP правил ІНКОТЕРМС 2010 транспортом і за рахунок Постачальника.
Пояснення Учасника:
Учасником, згідно вимог пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації Замовника, було надано Лист-гарантія у довільній формі від 03.09.2024, згідно змісту, який був викладений у Тендерній документації Замовника, а саме: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації.», у якому Учасник, підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином Учасник погодився з усіма вимогами Замовника (включно з умовами поставки які “узгоджуються окремо, після підписання договору”), зазначеними у абзаців п.1.4 розділу 1 "Загальних вимог" Додатку 3 та пункту 15 Додатку 6, тендерної документації.
Згідно п.43 Постанови КМУ 1178, від 12 жовтня 2022 року, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text
“Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
Таким чином, якщо Замовником, було виявлено невідповідність інформації або подання яких передбачалось тендерною документації, що-до умов постачання, згідно п.43 Постанови КМУ 1178, від 12 жовтня 2022 року, він має надати час Учаснику, на виправлення невідповідності. Але Замовник, не надав можливість Учаснику, на виправлення інформації у встановлений законом термін, тім самим порушивши законодавство України, п.43 Постанова 1178, від 12 жовтня 2022року.
Протоколом Управління поліції охорони в Київській області, ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, Микола Мироненко, від 10.09.2024 року, Номер 794-ММ, пропозиція Учасника ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549), була відхилена з наступних причин:
1. Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) не надав довідку, складену
в довільний формі, яка містить інформацію про Якість товару відповідно до абзацу 1
розділу 1 "Загальних вимог" яка вимагалась Додатком 3, та п.14 Додатку 6, тендерної документації.
Пояснення Учасника:
Учасником, згідно вимог пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації Замовника, було надано Лист-гарантія у довільній формі від 03.09.2024, згідно змісту, який був викладений у Тендерній документації Замовника, а саме: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації.», у якому Учасник, підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином Учасник погодився з усіма вимогами Замовника, зазначеними у Додатку 3, та п.14 Додатку 6, тендерної документації.
2. Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) не надав довідку, складену
в довільний формі, яка містить інформацію про умови постачання, відповідно до абзаців п.1.4 розділу 1 "Загальних вимог" Додатку 3 та пункту 15 Додатку 6, тендерної документації.
У Додатку 3, тендерної документації, інформація що-до умови постачання, зазначена Замовником:
Місце та умови поставки: 01033, Україна, м. Київ, (узгоджується окремо, після підписання договору) з дотриманням графіку роботи понеділок-п’ятниця з 09:30 до 16:00. Поставка товару здійснюється на умовах DDP правил ІНКОТЕРМС 2010 транспортом і за рахунок Постачальника.
Пояснення Учасника:
Учасником, згідно вимог пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації Замовника, було надано Лист-гарантія у довільній формі від 03.09.2024, згідно змісту, який був викладений у Тендерній документації Замовника, а саме: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації.», у якому Учасник, підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином Учасник погодився з усіма вимогами Замовника (включно з умовами поставки які “узгоджуються окремо, після підписання договору”), зазначеними у абзаців п.1.4 розділу 1 "Загальних вимог" Додатку 3 та пункту 15 Додатку 6, тендерної документації.
Згідно п.43 Постанови КМУ 1178, від 12 жовтня 2022 року, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text
“Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
Таким чином, якщо Замовником, було виявлено невідповідність інформації або подання яких передбачалось тендерною документації, що-до умов постачання, згідно п.43 Постанови КМУ 1178, від 12 жовтня 2022 року, він має надати час Учаснику, на виправлення невідповідності. Але Замовник, не надав можливість Учаснику, на виправлення інформації у встановлений законом термін, тім самим порушивши законодавство України, п.43 Постанова 1178, від 12 жовтня 2022року.
×
-
Назва доказу:
Скрин п.43 Постанова КМУ 1178
-
Повʼязаний документ:
п.43 Постанова КМУ 1178.png
-
-
Назва доказу:
Скрин пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції,
-
Повʼязаний документ:
пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції,.png
-
-
Назва доказу:
Лист-гарантія на товар
-
Повʼязаний документ:
Лист-гарантія на товар.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ВИМОГА Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) м.Київ 04219 Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2024-08-30-004941-a Протоколом ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РIШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ, Микола Мироненко, від 10.09.2024 року, Номер 794-ММ, пропозиція Учасника ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549), була відхилена з наступних причин: 1. Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) не надав довідку, складену в довільний формі, яка містить інформацію про Якість товару відповідно до абзацу 1 розділу 1 "Загальних вимог" яка вимагалась Додатком 3, та п.14 Додатку 6, тендерної документації. Пояснення Учасника: Учасником, згідно вимог пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації Замовника, було надано Лист-гарантія у довільній формі від 03.09.2024, згідно змісту, який був викладений у Тендерній документації Замовника, а саме: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації.», у якому Учасник, підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином Учасник погодився з усіма вимогами Замовника, зазначеними у Додатку 3, та п.14 Додатку 6, тендерної документації. 2. Учасник ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) не надав довідку, складену в довільний формі, яка містить інформацію про умови постачання, відповідно до абзаців п.1.4 розділу 1 "Загальних вимог" Додатку 3 та пункту 15 Додатку 6, тендерної документації. У Додатку 3, тендерної документації, інформація що-до умови постачання, зазначена Замовником: Місце та умови поставки: 01033, Україна, м. Київ, (узгоджується окремо, після підписання договору) з дотриманням графіку роботи понеділок-п’ятниця з 09:30 до 16:00. Поставка товару здійснюється на умовах DDP правил ІНКОТЕРМС 2010 транспортом і за рахунок Постачальника. Пояснення Учасника: Учасником, згідно вимог пункту 6 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, Тендерної документації Замовника, було надано Лист-гарантія у довільній формі від 03.09.2024, згідно змісту, який був викладений у Тендерній документації Замовника, а саме: «Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації.», у якому Учасник, підтвердив відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 3 тендерної документації. Таким чином Учасник погодився з усіма вимогами Замовника (включно з умовами поставки які “узгоджуються окремо, після підписання договору”), зазначеними у абзаців п.1.4 розділу 1 "Загальних вимог" Додатку 3 та пункту 15 Додатку 6, тендерної документації. Згідно п.43 Постанови КМУ 1178, від 12 жовтня 2022 року, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF#Text “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.” Таким чином, якщо Замовником, було виявлено невідповідність інформації або подання яких передбачалось тендерною документації, що-до умов постачання, згідно п.43 Постанови КМУ 1178, від 12 жовтня 2022 року, він має надати час Учаснику, на виправлення невідповідності. Але Замовник, не надав можливість Учаснику, на виправлення інформації у встановлений законом термін, тім самим порушивши законодавство України, п.43 Постанова 1178, від 12 жовтня 2022року. У зв’язку цим, ПРОСИМО Зобов’язати замовника, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. З Повагою Директор ТОВ “Ю енд тi трейдiнг компанi” (30370549) МИРОНЮК А.М._________ Дата 10.09.2024