Вікна, двері та супутні вироби код за ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2024 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється.
Завершена
213 489.59UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 067.45 UAH
Період оскарження:30.08.2024 11:00 - 04.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Номер:863e3b2f08134e799e5ea4b81abdb70e
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ", UA-EDR 39401847
Ідентифікатор запиту:UA-2024-08-30-002461-a.b1
Назва:Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Вимога:
Вимога
про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Згідно протокольного рішення (протоколу) №125 від 10.09.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем закупівлі «Вікна, двері та супутні вироби код за ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» ТзОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем.
Вважаємо таке рішення незаконним, прийнятим з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне.
1. Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
4.1. Документи про якість/відповідність (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат якості/сертифікат виданий відповідним акредитованим органом сертифікації, в підтверджуючому документі має бути наявна інформація про серію/або модель/або маркування, яке можна буде ідентифікувати відповідно до запропонованого товару, тощо), а саме :
Профіль:
Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей на відповідність ДСТУ Б В. 2.7-130:2007;
Протокол випробувань на відповідність профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007.
Склопакети:
Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
Протокол (и) випробування на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022.
Блоки віконні:
Сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні полівінілхлоридні на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020, ДБН В.2.6.-31:2021;
Протокол випробувань блоків віконних та дверних з ПВХ на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020, ДБН В.2.6-31:2021.
Комплектуючі/Фурнітура:
Сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні згідно ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
Протокол випробувань на пристрій поворотно-відкидний на відповідність ДСТУ Б В.2.6-39:2008.
Інше:
- Сертифікат відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні);
- Сертифікат відповідності на підвіконня;
- Сертифікати пожежної безпеки на профілі для метало пластикових блоків, або Звіт про класифікацію щодо реакції на вогонь для дверних профілів, або Протокол горючості на профілі для метало пластикових блоків;
- Сертифікати ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту, Вимоги та настанови щодо застосування» для виробництва склопакетів;
- Сертифікати ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту, Вимоги та настанови щодо застосування» для виробництва віконних та дверних блоків.
4.2. У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (У такому випадку Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.)
Всупереч наведеному, учасником закупівлі не було надано в своїй пропозиції підтвердження про якість на склопакет матовий, з формулою 4-16-4сатин, а саме: протокол випробування на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022 чи технічний паспорт.
2. Також є невідповідність надання документів, які підтверджують якість товару. Учасник надає сертифікат якості та протоколи випробувань на вікна, двері з профілю «Mega Line 600», але відповідні документи на профіль надає на інший вид профілю.
Тобто на профіль «Mega Line 600» учасник не надає документів підтвердження якості, а саме:
-Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей на відповідність ДСТУ Б В. 2.7-130:2007;
-Протокол випробувань на відповідність профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007.
-Сертифікати пожежної безпеки на профілі для метало пластикових блоків, або Звіт про класифікацію щодо реакції на вогонь для дверних профілів, або Протокол горючості на профілі для метало пластикових блоків.
Відтак, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Дані помилки не підлягають виправленню протягом 24 години, оскільки згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що підстави для визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ТзОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" - не правомірним та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
У випадку, якщо Замовником не буде скасовано рішення про визнання переможця закупівлі - ТзОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ", залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та в правоохоронні органи.
Вирішення:10.09.2024 о 14:17 в електронній системі закупівель оприлюднено Звернення такого змісту:
Тема:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Опис:
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі Згідно протокольного рішення (протоколу) №125 від 10.09.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможцем закупівлі «Вікна, двері та супутні вироби код за ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби» ТзОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем. Вважаємо таке рішення незаконним, прийнятим з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне:
1. Пунктом 4 Додатку 1 до тендерної документації передбачено перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
4.1. Документи про якість/відповідність (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат якості/сертифікат виданий відповідним акредитованим органом сертифікації, в підтверджуючому документі має бути наявна інформація про серію/або модель/або маркування, яке можна буде ідентифікувати відповідно до запропонованого товару, тощо), а саме :
Профіль:
- Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей на відповідність ДСТУ Б В. 2.7-130:2007;
- Протокол випробувань на відповідність профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007.
Склопакети:
- Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
- Протокол (и) випробування на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022.
Блоки віконні:
- Сертифікат відповідності на блоки віконні та дверні полівінілхлоридні на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020, ДБН В.2.6.-31:2021;
-Протокол випробувань блоків віконних та дверних з ПВХ на відповідність вимогам ДСТУ EN 14351-1:2020, ДБН В.2.6-31:2021.
Комплектуючі/Фурнітура:
-Сертифікат відповідності на пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні згідно ДСТУ Б В.2.6-39:2008;
- Протокол випробувань на пристрій поворотно-відкидний на відповідність ДСТУ Б В.2.6-39:2008.
Інше: -
-Сертифікат відповідності на водовідливи (вироби водовідвідні);
- Сертифікат відповідності на підвіконня;
- Сертифікати пожежної безпеки на профілі для метало пластикових блоків, або Звіт про класифікацію щодо реакції на вогонь для дверних профілів, або Протокол горючості на профілі для метало пластикових блоків;
- Сертифікати ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту, Вимоги та настанови щодо застосування» для виробництва склопакетів;
- Сертифікати ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту, Вимоги та настанови щодо застосування» для виробництва віконних та дверних блоків.
4.2. У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (У такому випадку Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення).
Всупереч наведеному, учасником закупівлі не було надано в своїй пропозиції підтвердження про якість на склопакет матовий, з формулою 4-16-4 сатин, а саме: протокол випробування на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022 чи технічний паспорт.
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Замовник надає роз’яснення на Вимогу наступним змістом:
1.Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен був надати документи про якість/відповідність (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат якості/сертифікат виданий відповідним акредитованим органом сертифікації, в підтверджуючому документі має бути наявна інформація про серію/або модель/або маркування, яке можна буде ідентифікувати відповідно до запропонованого товару, тощо), а саме :
Склопакети:
Сертифікат відповідності на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022;
Протокол (и) випробування на склопакети клеєні будівельного призначення згідно ДСТУ EN 1279-1:2022.
Відтак, замовником не ставилась вимога надати протокол на склопакет, де би зазначалась конкретна формула.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності на склопакети, згідно ДСТУ EN 1279-1:2022, виробник ТОВ «ТЕРВІКНОПЛАСТ», а також протоколи випробувань №0068-Б та №0069-Б від 13 березня 2023 року, згідно цього сертифікату. З наданих документів можна ідентифікувати товар, що пропонується. Зазначимо, що протоколи виготовляються за наданими зразками із певної партії. Окремої вимоги про надання протоколу саме за формулою склопакету, що вимагається, Замовником не ставилось.
2. Також є невідповідність надання документів, які підтверджують якість товару. Учасник надає сертифікат якості та протоколи випробувань на вікна, двері з профілю «Mega Line 600», але відповідні документи на профіль надає на інший вид профілю. Тобто на профіль «Mega Line 600» учасник не надає документів підтвердження якості, а саме:
-Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей на відповідність ДСТУ Б В. 2.7-130:2007;
-Протокол випробувань на відповідність профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007.
-Сертифікати пожежної безпеки на профілі для метало пластикових блоків, або Звіт про класифікацію щодо реакції на вогонь для дверних профілів, або Протокол горючості на профілі для метало пластикових блоків. Відтак, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Дані помилки не підлягають виправленню протягом 24 години, оскільки згідно Закону України «Про публічні закупівлі» під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, враховуючи усе вищенаведене, вважаємо, що підстави для визначення переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір з ТзОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ" - не правомірним та не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку, якщо Замовником не буде скасовано рішення про визнання переможця закупівлі - ТзОВ "ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ", залишаємо за собою право звернутися із відповідною скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та в правоохоронні органи.».
Виходячи зі змісту Вимоги та норм чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, Замовник надає роз’яснення на Вимогу наступним змістом:
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен був надати документи про якість/відповідність (діючий сертифікат відповідності та/або сертифікат якості/сертифікат виданий відповідним акредитованим органом сертифікації, в підтверджуючому документі має бути наявна інформація про серію/або модель/або маркування, яке можна буде ідентифікувати відповідно до запропонованого товару, тощо), а саме :
Профіль:
Сертифікат відповідності на профілі з полівінілхлориду для вікон та дверей на відповідність ДСТУ Б В. 2.7-130:2007;
Протокол випробувань на відповідність профілів з полівінілхлориду для вікон та дверей щодо відповідності до ДСТУ Б В.2.7-130:2007.
В Додатку 2 до тендерної документації Учасник надав Технічні характеристики.
Відповідно до п.42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідного до їх компетенції. Для підтвердження інформації щодо сертифікатів відповідності та протоколів випробувань на профілі «Mega Line 600» виробництва ТОВ «ОПЕНТЕК+», виробник надав Лист (додається), яким пояснив, що ТОВ «ОПЕНТЕК+» виготовляє профілі марки «Mega Line 600» (це торгове найменування, яке пропонує до продажу компанія), з яких ТОВ «ТЕРВІКНОПЛАСТ» і виготовляє конструкції для вікон та дверей. Зазначимо, що ТОВ «ВІКНАРЬОФФ ЛЬВІВ» надає у складі тендерної пропозиції сертифікат відповідності та протоколи до нього на профіль, виробництва ТОВ «ОПЕНТЕК+».