-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Столярні та теслярні роботи (заміна вікон та дверей)
Завершена
1 450 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
25.06.2018 10:08 - 29.06.2018 11:00
Вимога
Відхилено
Лист оскарження
Номер:
f37677ad5df74eaa9a3fc599065b64ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-25-000188-a.a1
Назва:
Лист оскарження
Вимога:
Голові тендерного комітету
М.В. Поповиченко
КМП ” Моноліт” оскаржує рішення тендерного комітету Чернівецького геріатричного пансіонату згідно протокол № 1 від 09.07.2018 року про відхилення нашої тендерної пропозиції згідно критеріїв протоколу, а саме :
8.2.1. За результатами розгляду пропозиції учасника КМП " Моноліт" встановлено невідповідність загальним умовам Тендерної документації, а саме:
- учасником надано Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань в якому відсутня інформація щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), крім того у разі не внесення даних до реєстру, учасником не надано лист пояснення та посилання на відповідні норми законодавства;
- у складі пропозиції відсутній;
- у складі пропозиції відсутній гарантійний лист зобов’язання, згідно якого Переможець аукціону зобов’язаний на протязі одного робочого дня після визнання його переможцем, провести контрольні заміри та узгодити з замовником графічні зображення всіх металопластикових конструкцій. Виїзд фахівця є обов’язковий. Витрати, пов’язані з проведенням контрольних замірів, доставки та монтажу вікон за адресою замовника покладаються на переможця аукціону.
- КМП ” Моноліт” повідомляє , що є приватним підприємством, а кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи резидента України мають тільки товариства ТОВ, ТВД та акціонерні товариства. В поданій тендерній пропозиції чітко вказано що КМП” Моноліт” має лише два власника( див. поданий Статут сторінка 13) і відхилення нас згідно цього пункту протоколу тендерного комітету Чернівецького геріатричного пансіонату є безпідставним.
- КМП ” Моноліт” повідомляє , що оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки про те що юридичну особу або фізичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення у сфері державних закупівель вимагається згідно законодавства України тільки від переможця торгів, а не від всіх учасників. Нами було проведено телефону розмову з головою тендерного комітету М.В. Поповиченко і по телефону він пояснив, що йому по цьому питанню телефонували 5-6 учасників і він сказав , що розуміє що це не відповідає законодавству України , і що будуть вноситись зміни в тендерну документацію або взагалі переносити торги. Ні перше ,ні друге не було з сторони тендерного комітету зроблено. Нами було надано додаток 3 Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» за вихідним номером №122 від 27.06.2018 року де чітко було вказано що юридичну та фізичну особу , яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
1) відомості про юридичну особу КМП ” Моноліт”, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
2) службову (посадову) особу учасника, директора Козярука А.М. яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення;
КМП” Моноліт” вважає згідно цього пункту відхилення нас тендерним комітетом Чернівецького геріатричного пансіонату є безпідставним.
- КМП” Моноліт” повідомляє , що в тендерній документації нечітко і до кінця незрозуміло було вказано вимогу а саме:
Переможець аукціону зобов’язаний на протязі одного робочого дня після визнання його переможцем, провести контрольні заміри та узгодити з замовником графічні зображення всіх металопластикових конструкцій. Виїзд фахівця є обов’язковий. Витрати, пов’язані з проведенням контрольних замірів, доставки та монтажу вікон за адресою замовника покладаються на переможця аукціону (Надати гарантійний лист зобов’язання).
Ми зрозуміли , що саме переможець надає гарантійний лист зобов'язання , а не всі учасники, так як не було сказано чітко, що надати гарантійний лист зобов’язання в складі пропозиції, а тільки надати гарантійний лист зобов’язання.
А по друге вважаємо цю вимогу дискримінацією учасників так як з віддалених від Чернівців областів неможливо протягом одного робочого дня приїхати, провести контрольні заміри і узгодити з замовником графічні зображення всіх металопластикових конструкцій. Тому КМП” Моноліт” вважає згідно цього пункту відхилення нас тендерним комітетом Чернівецького геріатричного пансіонату є безпідставним і вбачаємо корупційні схеми згідно цієї вимоги.
Просимо голову тендерного комітету розглянути наше оскарження і скасувати нашу дискваліфікацію. В іншому разі будемо звертатися в антимонопольний комітет і до органів суду.
Директор КМП “ Моноліт” _____________ А.М.Козярук
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист оскарження 10.07.2018 14:35
- Лист оскарження 10.07.2018 14:35
Дата подачі:
10.07.2018 14:35
Вирішення:
Шановний КМП ” Моноліт” за результатами розгляду Вашої вимоги, повідомляю про наступне:
1. Відповідно підпункту 3 розділу 2.1. Додатку 1 до ТД учасник повинен надати Витяг/Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань із зазначенням пункту «Місцезнаходження» та інформацією щодо кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є учасником (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові).
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ У РАЗІ НЕ ВНЕСЕННЯ ДАНИХ ДО РЕЄСТРУ НАДАТИ ПОЯСНЕННЯ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВІДПОВІДНІ НОРМИ ЗАКОНОДАВСТВА.
Таким чином, Учасник КМП ” Моноліт” повинен був надати лист пояснення з посиланням на відповідні норми законодавства.
2. Згідно підпункту 2 пункту 2.5. Додатку № 1 до ТД учасник повинен надати оригінал або нотаріально посвідчена копія довідки про те що юридичну особу або фізичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення у сфері державних закупівель;
Зазначена інформація, що в ході телефонної розмови Уповноважено особа Поповиченко М.В. повідомив, що ця вимога суперечить законодавству України, не відповідає дійсності.
Допорогова закупівля проводиться враховуючі положення Наказу ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 N 35 «Порядок здійснення допорогових закупівель» та загальні принципи Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене прошу Вас повідомити законодавчі підстави щодо заборони вимагання зазначеного офіційного документу від учасника процедури допорогової закупівлі.
За результатами розмови з учасниками, які в супереч діючого законодавства не скористались правом звернення до Замовника під час періоду уточнення, прийнято рішення, щодо продовження кінцевого строку подання пропозицій з метою надання додаткового часу на підготовку документів згідно вимог ТД.
Однак ви не скористались зазначеною допомогою, прийняли рішення святкувати державні свята.
3. Згідно Додатку 5 до ТД зазначено Надати гарантійний лист зобов’язання, що Переможець аукціону зобов’язаний на протязі одного робочого дня після визнання його переможцем, провести контрольні заміри та узгодити з замовником графічні зображення всіх металопластикових конструкцій. Виїзд фахівця є обов’язковий. Витрати, пов’язані з проведенням контрольних замірів, доставки та монтажу вікон за адресою замовника покладаються на переможця аукціону.
На підставі викладеного, що «Ми зрозуміли, що саме переможець надає гарантійний лист зобов'язання», не дає законної підстави признати відсутність документу згідно вимог ТД відповідністю вимогам ТД.
Крім того, враховуючи Ваше безпідставне звинувачення щодо корупційних дій та схем, повідомляю, що згідно вимог ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право укласти прямий договір відповідно до річного плану та оприлюднити звіт про укладений договір на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель через авторизований електронний майданчик, однак з метою пошуку якісного виконавця робіт та економії бюджетних коштів, оголошено про проведення процедури в системі «Прозорро».
Таким чином, з метою реалізації на Вашу думку можливо корупційних схем, замовник мав право укласти договір з будь яким учасником, який мав можливість виконати зазначені роботи.
У разі необхідності Вами може бути оскаржено зазначене рішення, в порядку та відповідно до вимог діючого законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено