• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження)

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 000.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2024 14:27 - 03.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 5a12c04dfe364364a63759579e8617e4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-29-006395-a.a1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.09.2024 14:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.09.2024 17:57
Автор: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ ", Володимир Пермяков +380988578445 permiakov.fop@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8cc3ed080046438180351314864cd3fc
Заголовок пункту скарги: тендерна пропозиція не відповідає вимогам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Токар Роман Анатолійович та рішенням про намір укладення договору з ФОП Токар Роман Анатолійович не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ФОП Токар Роман Анатолійович, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
1. Відповідно до пункту 5 технічних вимог, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ:
5. Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції відповідну технічну специфікацію, яка підтверджує можливість здійснити поставку товарів, згідно Таблиці 1, а також інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність пропозиції даному додатку до документації.
Так, Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл Технічна специфікація.pdf, який містить Таблицю 1.
В порушення даних вимог Учасником ФОП Токар Роман Анатолійович згідно Док. № 4 від 05 вересня 2024 заповнена таблиця 1 не містить інформацію про виробника
запропонованої Системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) або щодо наступних компонентів системи:
• Біспектральна тепловізійна камера для відеоспостереження
• Панель керування;
• Відеореєстратор;
• Блок живлення;
• Портативна зарядна станція;
• Жорсткий диск;
• Монітор 16"
• Бокс для реєтратора
Ця невідповідність є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації.
Звертаємо увагу Комісії, що у таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації було чітко зазначено, що учасники при заповнені мають зазначити інформацію про Виробника і країну походження.


Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до пункту 7 Розділу 1 Загальні положення Мова тендерної пропозиції – українська. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Слід зазначити, що Учасником надано на іноземній мові наступні документи:


В складі пропозиції також надано сертифікат відповідності, який може свідчити, що виробником якогось обладнання є Hangzhou Hikyision Technology Co., Ltd, однак не зрозуміло якого саме обладнання стосується даний сертифікат.
2. Відповідно до вимог, встановлених в Додатку 5 до тендерної документації
Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та/або договору (Для фізичної особи – підприємця):
- скан-копія оригіналу (завірена копія) всіх сторінок паспорту, де є будь-які відмітки (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки) або двостороння скан-копія оригіналу (завірена копія) ID-картки з додатком, що містить безконтактний електронний носій.
В порушення даної вимоги Учасником надано Паспорт громадянина України у формі пластикової картки ID-картка), без окремого додатку. Додатково до ID-картки видається витяг з Єдиного державного демографічного реєстру про реєстрацію місця проживання. Цей витяг є окремим документом-додатком, який підтверджує адресу реєстрації власника ID-картки.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем та відхилити пропозицію ФОП Токар Роман Анатолійович як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір