-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
деревина (деревина паливна)
Торги не відбулися
490 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 900.00 UAH
Період оскарження:
27.06.2018 14:31 - 09.07.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Тендерна документація
Номер:
c56a12e40ba74e70a5491023bce303f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-001187-a.c1
Назва:
Тендерна документація
Скарга:
Шановний замовник! Вивчивши вашу тендерну документацію, ми вбачаємо, що у ній присутні окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед й та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено ряд дискримінаційних вимог, що значно обмежують коло потенційних учасників. Така ситуація призведе в й до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів.
Так от відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції необхідно надати довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів* із організаціями по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість поставленого товару за договором, які укладені в 2016 та 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х за кожен період).
Поряд із іншим Учасником має бути надано довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів* з бюджетними організація по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість поставленого товару за договором, які укладені в 2016 та 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів(не менше 2-х за кожен період).
*(аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору)
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі, а саме:
1. Зокрема дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які мають договори на поставку товарів «деревина паливна» не бюджетним установам, в тому числі новоствореним підприємствам, які в силу недовготривалої праці не мають змоги надати вказані договори. Зазначена вимога не впливає на якість надання послуг, а лише обмежує коло можливих учасників. Дане підтверджується також зокрема одним із рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, наприклад №188-р/ПК-ск від 13.02.2014 р., де передбачено, що вимога про надання договорів, укладених тільки із бюджетними установами, є дискримінаційною. Характерно, що незважаючи на те, що у відносинах між бюджетними установами та небюджетними підприємствами залучені бюджетні кошти, такі відносини не є бюджетними, а відносяться до цивільно-правових. Для таких цивільно-правових відносин характерна юридична рівність сторін. Тобто бюджетна установа як отримувач і розпорядник бюджетних коштів не має будь-яких привілеїв чи пільг у рамках виконання своїх зобов’язань за договірними відносинами.
2. Також з тексту вимоги випливає, що ви вимагаєте окремо аналогічний договір за 2016 рік та окремо договір за період 2017- 2018 роки, але відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Тому не можливо виконати вашу вимогу та надати аналогічний договір за вказаний вами період (2017- 2018 роки).
3. Зважаючи на простий характер закупівлі вами не обґрунтовано встановлена вимога щодо кількості («не менше 2-х за кожен період») аналогічних договорів та необґрунтована вимога щодо часового проміжку («2016 та 2017-2018 роках»), що значно звужую коло потенційних учасників.
4. Ваша вимога «аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору» є не обґрунтованою та дискримінаційною, оскільки жодному учаснику не можливо виконати вашу вимогу так, як договори однакові за об’ємами в 2016, 2017, 2018 роках будуть різні по сумах договору, оскільки ніхто не відміняв інфляційні процеси та ринкові відносини в Україні.
Враховуючи вище викладене вважаю, що вимога Замовника зазначена в підпункті 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації на закупівлю деревини паливної порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. Вказати правильно період, за який потрібно надати аналогічні(2016-2018 роки) договори.
2. Привести вимогу щодо кількості аналогічних договорів у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (не менше 1 копії договору).
3. Видалити норму щодо вимоги «надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів* з бюджетними організаціями по реалізації товару, що являється предметом закупівлі» та «*(аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору)».
Також тендерна документація містить суперечливі норми, а саме: підпункт 3.5.13 пункту 5 розділу 3 тендерної документації суперечить підпунктам 5.1.1 та 5.1.4 пункту 1 розділу 5 тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити пункт 3.5.13 пункту 5 розділу 3 тендерної документації
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 10.07.2018 № 6817.pdf 10.07.2018 18:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.07.2018 12:54
Опис причини скасування:
Помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.07.2018 22:48
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.07.2018 18:50
Вимога
Відкликано скаржником
Тендерна документація
Номер:
71d5de159b6043488aa476434574dc05
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-001187-a.c2
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Шановний замовник! Вивчивши вашу тендерну документацію, ми вбачаємо, що у ній присутні окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед й та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено ряд дискримінаційних вимог, що значно обмежують коло потенційних учасників. Така ситуація призведе в й до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів.
Так от відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції необхідно надати довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів* із організаціями по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість поставленого товару за договором, які укладені в 2016 та 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х за кожен період).
Поряд із іншим Учасником має бути надано довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів* з бюджетними організація по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість поставленого товару за договором, які укладені в 2016 та 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів(не менше 2-х за кожен період).
*(аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору)
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі, а саме:
1. Зокрема дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які мають договори на поставку товарів «деревина паливна» не бюджетним установам, в тому числі новоствореним підприємствам, які в силу недовготривалої праці не мають змоги надати вказані договори. Зазначена вимога не впливає на якість надання послуг, а лише обмежує коло можливих учасників. Дане підтверджується також зокрема одним із рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, наприклад №188-р/ПК-ск від 13.02.2014 р., де передбачено, що вимога про надання договорів, укладених тільки із бюджетними установами, є дискримінаційною. Характерно, що незважаючи на те, що у відносинах між бюджетними установами та небюджетними підприємствами залучені бюджетні кошти, такі відносини не є бюджетними, а відносяться до цивільно-правових. Для таких цивільно-правових відносин характерна юридична рівність сторін. Тобто бюджетна установа як отримувач і розпорядник бюджетних коштів не має будь-яких привілеїв чи пільг у рамках виконання своїх зобов’язань за договірними відносинами.
2. Також з тексту вимоги випливає, що ви вимагаєте окремо аналогічний договір за 2016 рік та окремо договір за період 2017- 2018 роки, але відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Тому не можливо виконати вашу вимогу та надати аналогічний договір за вказаний вами період (2017- 2018 роки).
3. Зважаючи на простий характер закупівлі вами не обґрунтовано встановлена вимога щодо кількості («не менше 2-х за кожен період») аналогічних договорів та необґрунтована вимога щодо часового проміжку («2016 та 2017-2018 роках»), що значно звужую коло потенційних учасників.
4. Ваша вимога «аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору» є не обґрунтованою та дискримінаційною, оскільки жодному учаснику не можливо виконати вашу вимогу так, як договори однакові за об’ємами в 2016, 2017, 2018 роках будуть різні по сумах договору, оскільки ніхто не відміняв інфляційні процеси та ринкові відносини в Україні.
Враховуючи вище викладене вважаю, що вимога Замовника зазначена в підпункті 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації на закупівлю деревини паливної порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. Вказати правильно період, за який потрібно надати аналогічні(2016-2018 роки) договори.
2. Привести вимогу щодо кількості аналогічних договорів у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (не менше 1 копії договору).
3. Видалити норму щодо вимоги «надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів* з бюджетними організаціями по реалізації товару, що являється предметом закупівлі» та «*(аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору)».
Також тендерна документація містить суперечливі норми, а саме: підпункт 3.5.13 пункту 5 розділу 3 тендерної документації суперечить підпунктам 5.1.1 та 5.1.4 пункту 1 розділу 5 тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити пункт 3.5.13 пункту 5 розділу 3 тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
08.07.2018 22:48
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
08.07.2018 22:48
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
f4dab85001a342fc971ac69cbea0c032
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-001187-a.c4
Назва:
Вимога
Вимога:
Прошу терміново розглянути та прийняти зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
08.07.2018 22:47
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
08.07.2018 22:47
Вимога
Відкликано скаржником
Тендерна документація
Номер:
cb0cea218a9b4f1980826242dee2e3f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-27-001187-a.c3
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Шановний замовник! Вивчивши вашу тендерну документацію, ми вбачаємо, що у ній присутні окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед й та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено ряд дискримінаційних вимог, що значно обмежують коло потенційних учасників. Така ситуація призведе в й до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів.
Так от відповідно до підпункту 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (Кваліфікаційні критерії) для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів в складі тендерної пропозиції необхідно надати довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів* із організаціями по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість поставленого товару за договором, які укладені в 2016 та 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів (не менше 2-х за кожен період).
Поряд із іншим Учасником має бути надано довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів* з бюджетними організація по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, переліку організацій (замовників), з адресами, контактними телефонами, номерами та датами укладення таких договорів, сум договорів та кількість поставленого товару за договором, які укладені в 2016 та 2017-2018 роках, разом із копіями аналогічних договорів(не менше 2-х за кожен період).
*(аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору)
Вважаємо, що така вимога є дискримінаційною і суттєво обмежує коло можливих учасників у процедурі закупівлі, а саме:
1. Зокрема дана норма унеможливлює участь у процедурі закупівлі тих підприємств, які мають договори на поставку товарів «деревина паливна» не бюджетним установам, в тому числі новоствореним підприємствам, які в силу недовготривалої праці не мають змоги надати вказані договори. Зазначена вимога не впливає на якість надання послуг, а лише обмежує коло можливих учасників. Дане підтверджується також зокрема одним із рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, наприклад №188-р/ПК-ск від 13.02.2014 р., де передбачено, що вимога про надання договорів, укладених тільки із бюджетними установами, є дискримінаційною. Характерно, що незважаючи на те, що у відносинах між бюджетними установами та небюджетними підприємствами залучені бюджетні кошти, такі відносини не є бюджетними, а відносяться до цивільно-правових. Для таких цивільно-правових відносин характерна юридична рівність сторін. Тобто бюджетна установа як отримувач і розпорядник бюджетних коштів не має будь-яких привілеїв чи пільг у рамках виконання своїх зобов’язань за договірними відносинами.
2. Також з тексту вимоги випливає, що ви вимагаєте окремо аналогічний договір за 2016 рік та окремо договір за період 2017- 2018 роки, але відповідно до статті 3 Бюджетного кодексу України, бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Тому не можливо виконати вашу вимогу та надати аналогічний договір за вказаний вами період (2017- 2018 роки).
3. Зважаючи на простий характер закупівлі вами не обґрунтовано встановлена вимога щодо кількості («не менше 2-х за кожен період») аналогічних договорів та необґрунтована вимога щодо часового проміжку («2016 та 2017-2018 роках»), що значно звужую коло потенційних учасників.
4. Ваша вимога «аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору» є не обґрунтованою та дискримінаційною, оскільки жодному учаснику не можливо виконати вашу вимогу так, як договори однакові за об’ємами в 2016, 2017, 2018 роках будуть різні по сумах договору, оскільки ніхто не відміняв інфляційні процеси та ринкові відносини в Україні.
Враховуючи вище викладене вважаю, що вимога Замовника зазначена в підпункті 3 пункту 5 розділу 3 тендерної документації на закупівлю деревини паливної порушує ч.1. ст 3, ч.3. ст.5, ч. 2 ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме:
1. Вказати правильно період, за який потрібно надати аналогічні(2016-2018 роки) договори.
2. Привести вимогу щодо кількості аналогічних договорів у відповідність до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (не менше 1 копії договору).
3. Видалити норму щодо вимоги «надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, із зазначенням кількості аналогічних договорів* з бюджетними організаціями по реалізації товару, що являється предметом закупівлі» та «*(аналогічні за предметом, обсягом та сумою договору)».
Також тендерна документація містить суперечливі норми, а саме: підпункт 3.5.13 пункту 5 розділу 3 тендерної документації суперечить підпунктам 5.1.1 та 5.1.4 пункту 1 розділу 5 тендерної документації. Вимагаю внести зміни до тендерної документації, а саме видалити пункт 3.5.13 пункту 5 розділу 3 тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата опублікування:
08.07.2018 22:46
Опис причини скасування:
Помилково
Дата скасування:
08.07.2018 22:46