-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів та захисних споруд в закладах освіти Оболонського району м. Києва)
Торги не відбулися
13 447 395.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 236.97 UAH
мін. крок: 0.5% або 67 236.97 UAH
Період оскарження:
28.08.2024 16:43 - 02.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника
Номер:
30a80f995744477d977731437fb48984
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-010110-a.a2
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 26_Порівняльна таблиця.pdf 10.09.2024 18:44
- 16.6_Висновок ДСЕЕ_Консенсус_поз_7.pdf 10.09.2024 18:44
- ТД меблі для укриттів 24.doc 10.09.2024 18:44
- Протокол 132_1.pdf 10.09.2024 18:44
- 21_Протокол випробувань стільця з пластиковим моноблоком.pdf 10.09.2024 18:44
- Скарга на рішення замовника.pdf 10.09.2024 18:44
- Скарга на рішення замовника.docx 10.09.2024 18:44
- 16.2_Висновок ДСЕЕ_Павлюк_поз_1_3.pdf 10.09.2024 18:44
- 16.4_Висновок ДСЕЕ_ЕХОКОР_поз_5.pdf 10.09.2024 18:44
- рішення від 24.07.2023 № 11225.pdf 10.09.2024 18:44
- 16.5_Сертифікат_Декларація_Комаров_поз_6.pdf 10.09.2024 18:44
- sign.p7s 10.09.2024 18:46
- Рішення від 12.09.2024 № 15195.pdf 12.09.2024 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2024 № 15561.pdf 20.09.2024 11:22
- Рішення від 19.09.2024 № 15561.pdf 24.09.2024 11:48
- АМКУ пояснення по суті скарги на вимоги ТД (меблі).docx 16.09.2024 16:00
- АМКУ пояснення по суті скарги на вимоги ТД (меблі).pdf 16.09.2024 16:01
- АМКУ додаткові пояснення по суті скарги (меблі).docx 17.09.2024 14:20
- АМКУ додаткові пояснення по суті скарги (меблі).pdf 17.09.2024 14:20
- Протокол 132_2 (виконання рішення АМКУ).pdf 24.09.2024 14:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 19:48
Дата розгляду скарги:
19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 16:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2024 11:49
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2024 15:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення органу оскарження від 19.09.2024 № 15561-р/пк-пз, протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника № 132/2 від 24.09.2024 скасовано рішення рішення від 05.09.2024 № 132/1 про визначення ТОВ "ГАМАЮНГРУП" переможцем даної процедури закупівлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e2010e392ec84b628dbe6c20112487b9
Заголовок пункту скарги:
Не надано висновки ДСЕЕ, видані уповноваженим сертифікаційним органом України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-28-010110-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Києва).
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «ГАМАЮНГРУП» 12 090 000 грн Пропозицію прийнято
ТОВ «ЕНСО ГРУП» 12 100 000 грн Не розглядався
05.09.2024р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
05.09.2024р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р., відповідно до якого ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано товар наступних виробників:
№ Назва товару: Виробник:
1. Комплект пуфів дитячих ФОП Павлюк Ігор Васильович
2. Вішалка настінна (20 гачків) ТОВ «АНШАР ГРУП»
3. Крісло-мішок ФОП Павлюк Ігор Васильович
4. М'яка підлога: комплект килимків-пазлів «Татамі»
(6 елем.) ТОВ « ЕВА-ЛАЙН»
5. Килимок гармошка двосторонній ТОВ «ЕХОКОР»
6. Мольберт дитячий для малювання ФОП Комаров Олександр Вікторович
7. Стіл дитячий квадратний, пластиковий ТОВ «КОНСЕНСУС»
8. Стілець з пластиковим моноблоком ТОВ «АНШАР ГРУП»
9. Розкладний стілець в укриття ТОВ «АМФ Україна»
10. Лава без спинки 3-місна, на плоскоовальній трубі,
регульована по висоті, №4-6 ТОВ «АНШАР ГРУП»
11. Стілець полозковий, регульований по висоті, №4-6 ТОВ «АНШАР ГРУП»
12. Дошка настінна магнітна для крейди ФОП Ніколаєнко Ігор Георгійович
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2018р. №602-123-20-1/39624, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на іграшки для дітей, іграшкові снаряди, комплекти, вироби музичні іграшкові (металеві, пластмасові, текстильні, поролонові, дерев’яні, акрилові та інших матеріалів) згідно з додатком. Виробник: ФОП Павлюк Ігор Васильович.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.12.2019р. №12.2-18-1/27439, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на вироби ТМ «LANOR» з матеріалу EVA (етиленвінілацетат), спіненого пінополіетілену хімічно та фізично зшитого: килимки, мати, татамі та пазли з зачепом «ластівчин хвіст», килими борцівські та гімнастичні, сидіння. Виробник: ТОВ «ЕХОКОР».
- Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, виданий Міністерством охорони здоров’я України, від 28.02.2002р. №5-10/7522 на вироби з поліетилену та поліпропілену господарчого призначення та для пакування і зберігання харчових продуктів, питної води. Виробник ТОВ «КОНСЕНСУС».
Інші документи, зокрема сертифікати відповідності, видані на товар виробництва ФОП Павлюк Ігор Васильович, ТОВ «ЕХОКОР», ТОВ «КОНСЕНСУС», у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» відсутні.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667:
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Також відповідно до п. 1 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 267, Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Таким чином Держпродспоживслужба та МОЗ є центральними органами виконавчої влади, і не органами сертифікації.
Зазначене підтверджується зокрема п.6 Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11225-р/пк-пз від 24.07.2023р., у якому зазначено:
«Слід зазначити, що Документацією передбачено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи має бути видано саме уповноваженим сертифікаційним органом України.
Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки.
Враховуючи наведене, наведена вище вимога не узгоджується з чинним законодавством в цій частині.»
Таким чином, ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» не надало в складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме на комплект пуфів дитячих та крісло-мішок виробництва ФОП Павлюк Ігор Васильович, килимок гармошка двосторонній виробництва ТОВ «ЕХОКОР», стіл дитячий квадратний, пластиковий виробництва ТОВ «КОНСЕНСУС».
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕНСО ГРУП» (надалі за текстом – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно з тендерною документацією подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі код ДК 021:2015 – 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Меблі різні для облаштування найпростіших укриттів в закладах освіти Оболонського району м. Києва).
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «ГАМАЮНГРУП» 12 090 000 грн Пропозицію прийнято
ТОВ «ЕНСО ГРУП» 12 100 000 грн Не розглядався
05.09.2024р. відбулося розкриття тендерних пропозицій.
05.09.2024р. Замовником було опубліковано Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р., відповідно до якого ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Скаржник не погоджується з вищезазначеним рішенням Замовника, вважає, що дії Замовника порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано товар наступних виробників:
№ Назва товару: Виробник:
1. Комплект пуфів дитячих ФОП Павлюк Ігор Васильович
2. Вішалка настінна (20 гачків) ТОВ «АНШАР ГРУП»
3. Крісло-мішок ФОП Павлюк Ігор Васильович
4. М'яка підлога: комплект килимків-пазлів «Татамі»
(6 елем.) ТОВ « ЕВА-ЛАЙН»
5. Килимок гармошка двосторонній ТОВ «ЕХОКОР»
6. Мольберт дитячий для малювання ФОП Комаров Олександр Вікторович
7. Стіл дитячий квадратний, пластиковий ТОВ «КОНСЕНСУС»
8. Стілець з пластиковим моноблоком ТОВ «АНШАР ГРУП»
9. Розкладний стілець в укриття ТОВ «АМФ Україна»
10. Лава без спинки 3-місна, на плоскоовальній трубі,
регульована по висоті, №4-6 ТОВ «АНШАР ГРУП»
11. Стілець полозковий, регульований по висоті, №4-6 ТОВ «АНШАР ГРУП»
12. Дошка настінна магнітна для крейди ФОП Ніколаєнко Ігор Георгійович
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2018р. №602-123-20-1/39624, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на іграшки для дітей, іграшкові снаряди, комплекти, вироби музичні іграшкові (металеві, пластмасові, текстильні, поролонові, дерев’яні, акрилові та інших матеріалів) згідно з додатком. Виробник: ФОП Павлюк Ігор Васильович.
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 16.12.2019р. №12.2-18-1/27439, виданий Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, на вироби ТМ «LANOR» з матеріалу EVA (етиленвінілацетат), спіненого пінополіетілену хімічно та фізично зшитого: килимки, мати, татамі та пазли з зачепом «ластівчин хвіст», килими борцівські та гімнастичні, сидіння. Виробник: ТОВ «ЕХОКОР».
- Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, виданий Міністерством охорони здоров’я України, від 28.02.2002р. №5-10/7522 на вироби з поліетилену та поліпропілену господарчого призначення та для пакування і зберігання харчових продуктів, питної води. Виробник ТОВ «КОНСЕНСУС».
Інші документи, зокрема сертифікати відповідності, видані на товар виробництва ФОП Павлюк Ігор Васильович, ТОВ «ЕХОКОР», ТОВ «КОНСЕНСУС», у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» відсутні.
Відповідно до п.1 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 вересня 2015 р. № 667:
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі - Держпродспоживслужба) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України та який реалізує державну політику у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, карантину та захисту рослин, ідентифікації та реєстрації тварин, санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення (крім виконання функцій з реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження) та у сфері гігієни праці та функцій із здійснення дозиметричного контролю робочих місць і доз опромінення працівників), з контролю за цінами, попередження та зменшення вживання тютюнових виробів та їх шкідливого впливу на здоров’я населення, метрологічного нагляду, ринкового нагляду в межах сфери своєї відповідальності, насінництва та розсадництва (в частині сертифікації насіння і садивного матеріалу), реєстрації та обліку машин в агропромисловому комплексі, державного нагляду (контролю) у сфері агропромислового комплексу, державного нагляду (контролю) у сферах охорони прав на сорти рослин, насінництва та розсадництва, державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів і рекламу в цій сфері, за якістю зерна та продуктів його переробки, державного нагляду (контролю) за додержанням заходів біологічної і генетичної безпеки щодо сільськогосподарських рослин під час створення, дослідження та практичного використання генетично модифікованого організму у відкритих системах на підприємствах, в установах та організаціях агропромислового комплексу незалежно від їх підпорядкування і форми власності, здійснення радіаційного контролю за рівнем радіоактивного забруднення сільськогосподарської продукції і продуктів харчування.
Також відповідно до п. 1 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 267, Міністерство охорони здоров’я України (МОЗ) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України.
Таким чином Держпродспоживслужба та МОЗ є центральними органами виконавчої влади, і не органами сертифікації.
Зазначене підтверджується зокрема п.6 Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11225-р/пк-пз від 24.07.2023р., у якому зазначено:
«Слід зазначити, що Документацією передбачено, що висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи має бути видано саме уповноваженим сертифікаційним органом України.
Відповідно до підпункту 3 пункту 4 Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї завдань у галузі ветеринарної медицини, сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів та кормів, санітарного та епідемічного благополуччя населення, державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства, карантину та захисту рослин, пестицидів та агрохімікатів проводить державну санітарно-епідеміологічну експертизу, видає за результатами її проведення відповідні висновки.
Враховуючи наведене, наведена вище вимога не узгоджується з чинним законодавством в цій частині.»
Таким чином, ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» не надало в складі тендерної пропозиції висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам, а саме на комплект пуфів дитячих та крісло-мішок виробництва ФОП Павлюк Ігор Васильович, килимок гармошка двосторонній виробництва ТОВ «ЕХОКОР», стіл дитячий квадратний, пластиковий виробництва ТОВ «КОНСЕНСУС».
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
7. Рішення Комісії АМК №11225-р/пк-пз від 24.07.2023р.
-
Повʼязаний документ:
рішення від 24.07.2023 № 11225.pdf
-
-
Назва доказу:
6. Висновок державної санітарно-гігієнічної експертизи, №5-10/7522, виробник ТОВ «КОНСЕНСУС».
-
Повʼязаний документ:
16.6_Висновок ДСЕЕ_Консенсус_поз_7.pdf
-
-
Назва доказу:
5. Висновок ДСЕЕ від 16.12.2019р. №12.2-18-1/27439, виробник: ТОВ «ЕХОКОР».
-
Повʼязаний документ:
16.4_Висновок ДСЕЕ_ЕХОКОР_поз_5.pdf
-
-
Назва доказу:
4. Висновок ДСЕЕ від 18.09.2018р. №602-123-20-1/39624, виробник: ФОП Павлюк Ігор Васильович.
-
Повʼязаний документ:
16.2_Висновок ДСЕЕ_Павлюк_поз_1_3.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Порівняльна таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
26_Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.).
-
Повʼязаний документ:
Протокол 132_1.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація.
-
Повʼязаний документ:
ТД меблі для укриттів 24.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.)
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
ae2cbe34e6e44e9087f6bee962691e0d
Заголовок пункту скарги:
Переможцем не надано протокол випробувань на стілець
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
5) Копію протоколу випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності стільця з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, відповідно до зазначених основних технічних характеристик.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано стілець з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі наступного розміру:
8 Стілець з пластиковим моноблоком
Габаритні розміри: 435х500х820 мм.
Сидіння та спинка стільця являють собою дутий, цільнолитий, товстий моноблок, що виготовляється з якісного поліпропілену, який має легку текстуру і завдяки цьому є нековзьким та стійким до дрібних подряпин. Моноблок має заокруглені, плавні кути, що
запобігає пошкодженню одягу та травмуванню. Форма моноблоку вигнута таким чином, що стілець є зручним та комфортним для сидіння. На спинці моноблоку присутній отвір для легкого пересування стільців по приміщенню. Каркас стільця виготовляється з металевої труби діаметром 20 мм та товщиною 1,5 мм та кріпиться до моноблоку за допомогою шестигранного гвинта. Каркас має захисне декоративне покриття – емаль порошкова. На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню та пошкодженню підлоги.
Колір каркасу: сірий.
Колір моноблока: апельсиновий, жовтий, синій, зелений, сірий.
Учасник надає фото стільця в усіх кольорах, можливих до поставки.
Можливі варіанти кольорів:
Виробник: ТОВ «АНШАР ГРУП»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало протокол випробувань №УПС 88/646-4-23 від 13.11.2023р. на стілець з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі.
На аркуші 3 протоколу зазначено фактично одержані результати випробувань:
Функціональні розміри випробуваного зразку дорівнює:
… ефективна глибина сидіння – 420мм
ширина сидіння – 440мм
глибина поверхні сидіння – 390мм
… ширина спинки 440мм
У той час як розміри стільця, який пропонує ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» згідно з Порівняльною таблицею складають 435х500х820 мм.
Таким чином, ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано копію протоколу випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності стільця з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, відповідно до зазначених основних технічних характеристик.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
5) Копію протоколу випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності стільця з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, відповідно до зазначених основних технічних характеристик.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано стілець з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі наступного розміру:
8 Стілець з пластиковим моноблоком
Габаритні розміри: 435х500х820 мм.
Сидіння та спинка стільця являють собою дутий, цільнолитий, товстий моноблок, що виготовляється з якісного поліпропілену, який має легку текстуру і завдяки цьому є нековзьким та стійким до дрібних подряпин. Моноблок має заокруглені, плавні кути, що
запобігає пошкодженню одягу та травмуванню. Форма моноблоку вигнута таким чином, що стілець є зручним та комфортним для сидіння. На спинці моноблоку присутній отвір для легкого пересування стільців по приміщенню. Каркас стільця виготовляється з металевої труби діаметром 20 мм та товщиною 1,5 мм та кріпиться до моноблоку за допомогою шестигранного гвинта. Каркас має захисне декоративне покриття – емаль порошкова. На торцях каркасу закріплені пластикові наконечники, які запобігають травмуванню та пошкодженню підлоги.
Колір каркасу: сірий.
Колір моноблока: апельсиновий, жовтий, синій, зелений, сірий.
Учасник надає фото стільця в усіх кольорах, можливих до поставки.
Можливі варіанти кольорів:
Виробник: ТОВ «АНШАР ГРУП»
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало протокол випробувань №УПС 88/646-4-23 від 13.11.2023р. на стілець з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі.
На аркуші 3 протоколу зазначено фактично одержані результати випробувань:
Функціональні розміри випробуваного зразку дорівнює:
… ефективна глибина сидіння – 420мм
ширина сидіння – 440мм
глибина поверхні сидіння – 390мм
… ширина спинки 440мм
У той час як розміри стільця, який пропонує ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» згідно з Порівняльною таблицею складають 435х500х820 мм.
Таким чином, ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надано копію протоколу випробувань від акредитованої лабораторії НААУ щодо відповідності стільця з пластиковим (поліпропіленовим) моноблоком на металевому каркасі вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ГОСТ 19917:2016, ДСТУ prEN 1729-1:2004, ДСТУ ENV 1729-2:2004, відповідно до зазначених основних технічних характеристик.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
8. Протокол випробувань №УПС 88/646-4-23 від 13.11.2023р. на стілець.
-
Повʼязаний документ:
21_Протокол випробувань стільця з пластиковим моноблоком.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Порівняльна таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
26_Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.).
-
Повʼязаний документ:
Протокол 132_1.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація.
-
Повʼязаний документ:
ТД меблі для укриттів 24.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.)
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
2d7d1101727842c7ac1f4891c077d19e
Заголовок пункту скарги:
Переможцем не надано сертифікат та декларацію на мольберт
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п.6 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
6) Сертифікат (декларацію) відповідності, який підтверджує відповідність мольберту дитячого діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ EN 71-1:2019 (EN 71-1:2014 + А1:2018, IDT) Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості; ДСТУ EN 71-2:2022 (ДСТУ EN 71-2:2020, IDT) Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість; ДСТУ EN 71-3:2022 (EN 71-3:2019 +А1:2021, IDT) Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано мольберт дитячий для малювання наступного розміру:
8 Мольберт дитячий для малювання
Довжина - 550мм.
Висота - 1000мм.
Мольберт виготовлений з деревини, покритої фарбою на водній
основі та покритої лаком.
З однієї сторони він призначений для написання крейдою, друга
сторона - магнітна під маркер.
Під робочою поверхнею розташована зручна підставка
Виробник: ФОП Комаров Олександр Вікторович
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало:
- сертифікат відповідності №UA.P.000298-24 від 01.04.2024р. на іграшки з деревини в асортименті (284 артикули згідно 9 додатків), виробник ФОП Комаров Олександр Вікторович;
- декларацію про відповідність від 01.04.2024р., виробник ФОП Комаров Олександр Вікторович.
Звертаємо Вашу увагу, що в сертифікаті та додатку до сертифікату відсутній такий товар як Мольберт дитячий для малювання.
Також наголошуємо, що в декларації про відповідність відсутній такий товар як Мольберт дитячий для малювання, зокрема розміром 550 на 1000мм.
Таким чином, ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надало Сертифікат (декларацію) відповідності, який підтверджує відповідність запропонованого ним мольберту дитячого діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ EN 71-1:2019 (EN 71-1:2014 + А1:2018, IDT) Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості; ДСТУ EN 71-2:2022 (ДСТУ EN 71-2:2020, IDT) Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість; ДСТУ EN 71-3:2022 (EN 71-3:2019 +А1:2021, IDT) Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
6) Сертифікат (декларацію) відповідності, який підтверджує відповідність мольберту дитячого діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ EN 71-1:2019 (EN 71-1:2014 + А1:2018, IDT) Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості; ДСТУ EN 71-2:2022 (ДСТУ EN 71-2:2020, IDT) Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість; ДСТУ EN 71-3:2022 (EN 71-3:2019 +А1:2021, IDT) Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано мольберт дитячий для малювання наступного розміру:
8 Мольберт дитячий для малювання
Довжина - 550мм.
Висота - 1000мм.
Мольберт виготовлений з деревини, покритої фарбою на водній
основі та покритої лаком.
З однієї сторони він призначений для написання крейдою, друга
сторона - магнітна під маркер.
Під робочою поверхнею розташована зручна підставка
Виробник: ФОП Комаров Олександр Вікторович
Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало:
- сертифікат відповідності №UA.P.000298-24 від 01.04.2024р. на іграшки з деревини в асортименті (284 артикули згідно 9 додатків), виробник ФОП Комаров Олександр Вікторович;
- декларацію про відповідність від 01.04.2024р., виробник ФОП Комаров Олександр Вікторович.
Звертаємо Вашу увагу, що в сертифікаті та додатку до сертифікату відсутній такий товар як Мольберт дитячий для малювання.
Також наголошуємо, що в декларації про відповідність відсутній такий товар як Мольберт дитячий для малювання, зокрема розміром 550 на 1000мм.
Таким чином, ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» у складі тендерної пропозиції не надало Сертифікат (декларацію) відповідності, який підтверджує відповідність запропонованого ним мольберту дитячого діючим в Україні державним нормам та стандартам: ДСТУ EN 71-1:2019 (EN 71-1:2014 + А1:2018, IDT) Безпечність іграшок. Частина 1. Механічні та фізичні властивості; ДСТУ EN 71-2:2022 (ДСТУ EN 71-2:2020, IDT) Безпечність іграшок. Частина 2. Займистість; ДСТУ EN 71-3:2022 (EN 71-3:2019 +А1:2021, IDT) Безпечність іграшок. Частина 3. Міграція певних елементів.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
9. Сертифікат відповідності та декларація на іграшки, виробник ФОП Комаров Олександр Вікторович.
-
Повʼязаний документ:
16.5_Сертифікат_Декларація_Комаров_поз_6.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.).
-
Повʼязаний документ:
Протокол 132_1.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація.
-
Повʼязаний документ:
ТД меблі для укриттів 24.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.)
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
7d6bcc1d22b0493a8155b5b315daf252
Заголовок пункту скарги:
Переможцем не надано сертифікат або висновок ДСЕЕ на м'яку підлогу: комплект килимків-пазлів «Татамі»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п.1 Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано товар наступних виробників:
М'яка підлога: комплект килимків-пазлів «Татамі» (6 елем.) – виробник ТОВ « ЕВА-ЛАЙН»
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» відсутні висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність м'якої підлоги: комплект килимків-пазлів «Татамі» (6 елем.) виробництва ТОВ « ЕВА-ЛАЙН» вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» надало Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника № 15 від 30.08.2024 р., відповідно до якої запропоновано товар наступних виробників:
М'яка підлога: комплект килимків-пазлів «Татамі» (6 елем.) – виробник ТОВ « ЕВА-ЛАЙН»
Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» відсутні висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність м'якої підлоги: комплект килимків-пазлів «Татамі» (6 елем.) виробництва ТОВ « ЕВА-ЛАЙН» вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Прийняття Замовником рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, основні принципи здійснення закупівель, порушує законні права та інтереси ТОВ «ЕНСО ГРУП» щодо участі у закупівлі та можливості реалізовувати власну господарську діяльність.
Вважаємо, що замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув тендерну пропозицію ТОВ «ГАМАЮН ГРУП», чим порушив наше право на добросовісну конкуренцію, майнові права, оскільки Скаржник є учасником процедури та претендує на укладення договору з замовником, є реальним учасником ринку постачання меблів.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
2. Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.).
-
Повʼязаний документ:
Протокол 132_1.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація.
-
Повʼязаний документ:
ТД меблі для укриттів 24.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, відповідно до якого ТОВ «ГАМАЮН ГРУП» визначено переможцем закупівлі, прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю (Протокольне рішення уповноваженої особи Управління освіти Оболонської районної в місті Києві Державної адміністрації №132/1 від 05.09.2024р.)
Вимога
Є відповідь
Неправомірний акцепт переможця
Номер:
9d408535d23d40f885c34ac41131c363
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-010110-a.b1
Назва:
Неправомірний акцепт переможця
Вимога:
Шановний замовнику!
Відповідно до умов Додатку 3 до ТД для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданий уповноваженим сертифікаційним органом України, та/або сертифікат відповідності на відповідність запропонованого товару вимогам чинного санітарного законодавства та діючим в Україні державним нормам та стандартам.
Звертаємо Вашу увагу, що переможець у складі тендерної пропозиції надав висновки ДСЕЕ на товар, видані Держпродспоживслужбою, а не уповноваженим сертифікаційним органом України.
Те що Держпродспоживслужба не є сертифікаційним органом також підтверджено в рішеннях АМК, зокрема п.6 Рішення №11225-р/пк-пз від 24.07.2023 (додаємо до Вимоги).
Відповідно до п.41 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "Гамаюн Груп" повинна бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Просимо розглянути цю вимогу і прийняти відповідне рішення. У зворотньому випадку сьогодні до кінця дня ми подамо скаргу в АМК на неправомірне визначення переможця.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 24.07.2023 № 11225.pdf 10.09.2024 13:00
Дата подачі:
10.09.2024 13:00
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Як вбачається на даному етапі процедури закупівлі, Ви скористались своїм правом на оскарження рішення Замовника про визначення переможця та, керуючись абзацом третім пункту 59 Особливостей, звернулись зі скаргою до Антимонопольного комітету України. Отже, дана вимога вже не підлягає розгляду, а відповідні пояснення щодо Ваших тверджень та зауважень будуть надані Замовником безпосередньо органу оскарження.
Статус вимоги:
Не задоволено