• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт котельні з заміною водогрійних котлів "Бернард" на однофункційні котли "Будерус" для КЗ ЛОР "Львівський історичний музей" за адресою : м. Львів, пл.Ринок,2 ( пам"ятка архітектури, охоронний номер №326/1)

Місце виконання робіт: м. Львів, пл.Ринок,2 Кількість: 1 робота, обсяг згідно ТС (додаток 2).

Завершена

2 354 872.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 774.36 UAH
Період оскарження: 28.08.2024 16:52 - 25.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Назва скарги: Скарга щодо умов тендерної документації

Номер: 39efa09de5b4418496fa5919d59f8a4a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-28-010316-a.a1
Назва: Назва скарги: Скарга щодо умов тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.09.2024 15:39
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2024 10:24
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення АМКУ замовником внесено зміни згідно мотивувальної частини рішення
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів", Іванишин Христина Тарасівна 380975984423 khrystynaivanyshyn28@gmail.com http://skm-lviv.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c09b84dc2a844c70bc9174e1b7daf7e5
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо вимоги про те, що учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні відвідати об’єкт на якому будуть проводитися роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічна специфікація), що міститься в файлі Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
«Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинні відвідати об’єкт на якому будуть проводитися роботи і скласти та надати в складі тендерної пропозиції підтверджуючий документ про відвідування та огляд об’єкта, завірену представником Замовника та представником від Учасника»

Вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням підтверджуючого документа в складі пропозиції є класичною дискримінаційною умовою, спрямованою на відсіювання учасників процедури закупівлі.
Адже Замовник має можливість допустити до відвідування будівельного майданчика і складення Акту огляду (обстеження) об’єкта лише тих учасників, до яких він прихильний, натомість, інших – не допустити до огляду взагалі або не завірити підготовлений ними Акт огляду (обстеження) об’єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників.
За таких умов, повнота і відповідність пропозиції учасника поставлена в залежність від волі замовника.
Також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері учаснику необхідно отримати такий Акт огляду (обстеження) ще до подання пропозиції. Як наслідок, Замовнику ще перед розкриттям пропозицій уже буде відома кількість та склад потенційних Учасників процедури закупівлі.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині і вилучити вимогу щодо обов’язкового обстеження фактичного стану об’єкта і надання Акту огляду (обстеження) в складі пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 58ba09b080ba4c49a2147f3c1ad4bed6
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо вимоги до учасника надати сертифікат відповідності ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», які включають сферу монтажу та сервісного обслуговування систем опалення (надати скан-копії з оригіналу сертифікатів)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до вимог передбачених в Додатку № 2 до тендерної документації (технічна специфікація), що міститься в файлі Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
«Учасник повинен надати у складі пропозиції чинні сертифікати відповідності видані на ім’я учасника: серед інших, сертифікат відповідності ISO 9001:2015 «Система менеджменту якості. Вимоги», які включають сферу монтажу та сервісного обслуговування систем опалення (надати скан-копії з оригіналу сертифікатів)»
Встановивши в такий спосіб зазначену вимогу, замовник унеможливив нашу участь у процедурі закупівлі.
У нас є сертифікат виданий на наше ім’я на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - №UA.MQ.230605.04-23 від 05.07.2023 р. (долучається до скарги).
Сертифікат є чинним і підтверджує, що згідно з чинними в Україні нормативними документами наше підприємство відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»
Проте замовник зазначив, що сертифікат має включати сферу монтажу та сервісного обслуговування систем опалення

Наявний ж у нас сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) - №UA.MQ.230605.04-23 передбачає сферу сертифікації:
43.22 Монтаж трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря
43.31 Роботи штукатурні
43.32 Роботи монтажні столярні
43.33 Покриття підлог і облицювання стін
43.34 Роботи малярні та скління
43.21 Роботи електромонтажні
43.29 Роботи будівельно-монтажні, інші
43.39 Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні, інші
43.91 Роботи покрівельні
42.99 Споруди інших інженерно-технічних об'єктів цивільного будівництва, н. в. і. у., та будування цих споруд
46.90 Оптова торгівля неспеціалізована
71.12 Послуги інженерні та пов'язані з ними послуги щодо технічного консультування

Водночас, у нашому сертифікаті відсутнє посилання на таку сферу сертифікації як: сервісне обслуговування систем опалення
За таких умов, маючи сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги" практично на всі види будівельних робіт, ми не можемо взяти участь у процедурі закупівлі.
Хочемо зазначити, що стандарти ДСТУ ISO впроваджуються відносно всієї діяльності суб'єкта господарювання та передбачають саме комплексну перевірку суб'єкта господарювання щодо провадження діяльності та дотримання відповідних вимог та стандартів, а не перевірку надання конкретних робіт чи послуг.
За таких обставин, вимоги замовника є надмірними та дискримінаційними.
З огляду на вищевикладене, просимо зобов’язати замовника внести зміни до Документації в частині вилучення вимоги, що сертифікат має бути виданий стосовно сервісного обслуговування систем опалення

Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Враховуючи вище викладене, просимо зобов’язати замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Враховуючи вищенаведене, з метою захисту прав та законних інтересів скаржника, пов’язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації