-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів
Джерело фінансування - власні кошти
Торги відмінено
300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2024 14:41 - 04.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Номер:
d20688e421a94354a79d870f1f37106d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-007191-a.b3
Назва:
Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Скарга:
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» є учасником процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів). Протоколом Уповноваженої особи від 16.10.2024 (протокол № 5/16/10-ПР-УО-Я), було прийняте рішення Відмінити процедуру закупівлі на підставі п.п. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури закупівлі, виходячи з наступного. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Водночас, Замовником не надано документального підтвердження відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник не довів правомірність відміни Процедури
закупівлі з наведених вище підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.b3.pdf.p7s 11.12.2024 16:09
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.b3.pdf 11.12.2024 16:09
- Протокол скасування рішення 06.01.25.doc.p7s 06.01.2025 10:17
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.b3.doc.p7s 11.12.2024 16:09
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.b3.doc 11.12.2024 16:09
- рішення від 09.12.2024 № 19458.pdf 09.12.2024 16:54
- рішення від 16.12.2024 № 19987.pdf 18.12.2024 17:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2024 № 19987.pdf 17.12.2024 11:51
- sign.p7s 06.12.2024 10:04
- Додаток 3_Протокол відміни процедури_51610-ПР-УО-Я.doc 06.12.2024 10:02
- СКАРГА_ТЕКСТ.doc 06.12.2024 10:02
- СКАРГА.pdf 06.12.2024 10:02
- Додаток 5_Протокол відміни процедури_110412-ПР-УО-Я.doc 06.12.2024 10:02
- Додаток 1_Протокол відміни процедури_11909-ПР-УО-Я.doc 06.12.2024 10:02
- Додаток 2_Протокол відміни рішення_10810-ПР-УО-Я.doc 06.12.2024 10:02
- Додаток 4_Протокол відміни процедури_12611-ПР-УО-Я.doc 06.12.2024 10:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2024 13:38
Дата розгляду скарги:
16.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2024 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.12.2024 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
06.01.2025 10:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду рішення від 16.12.2024 № 19987-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення, прийняте під час проведення закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» від 04.12.2024 р. № 1/04/12-ПР-УО-Я, щодо відміни відкритих торгів на закупівлю «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі частини 18 статті 18 Закону, з урахуванням Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2ca115d1e60c4550888cc133483754e5
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
Замовником 04.12.2024 розміщено протокол № 1/04/12-ПР-УО-Я з інформацію про відміну Процедури закупівлі.
При цьому в протоколі № 1/04/12-ПР-УО-Я міститься рішення про відміну процедури закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі п.п. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Водночас, Замовником не надано документального підтвердження відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник не довів правомірність відміни Процедури
закупівлі з наведених вище підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
Замовником 04.12.2024 розміщено протокол № 1/04/12-ПР-УО-Я з інформацію про відміну Процедури закупівлі.
При цьому в протоколі № 1/04/12-ПР-УО-Я міститься рішення про відміну процедури закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі п.п. 1 п. 50 Особливостей, а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного.
Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Водночас, Замовником не надано документального підтвердження відсутності подальшої потреби в закупівлі.
Враховуючи наведене, Замовник не довів правомірність відміни Процедури
закупівлі з наведених вище підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни процедури закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток 5_Протокол відміни процедури_110412-ПР-УО-Я.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника Акціонерне товариство «Харківобленерго» скасувати рішення, прийняте на підставі протоколу від 04.12.2024р. № 1/04/12-ПР-УО-Я про відміну процедуру закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Номер:
e450b16199744a8fb0444a535394671a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-007191-a.a2
Назва:
Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Скарга:
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» є учасником процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів). Протоколом Уповноваженої особи від 16.10.2024 (протокол № 5/16/10-ПР-УО-Я), було прийняте рішення Відмінити процедуру закупівлі на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: порушено терміни розгляду пропозиції учасника торгів, що визначена переможцем за результатами розгляду пропозицій. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури закупівлі, виходячи з наступного. Згідно з абзацами 5 і 6 пункту 67 Особливостей, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 10 статті 29 Закону і абзацом 4 пункту 49 Особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону зазначено:
"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки
визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня
з дня прийняття відповідного рішення".
Слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація,
зокрема, про продовження розгляду Пропозиції Скаржника до 20 робочих днів. Отже, Замовником проігноровано можливість продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів.
Таким чином Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, в тому числі з підстав, викладених в п. 50 Особливостей
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол скасування рішення 26.11.24.doc.p7s 26.11.2024 08:57
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.a2.pdf.p7s 23.10.2024 16:19
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.a2.pdf 23.10.2024 16:19
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.a2.doc.p7s 23.10.2024 16:19
- Пояснення_по_суті_скарги_UA-2024-08-28-007191-a.a2.doc 23.10.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.10.2024 № 17471.pdf 29.10.2024 12:17
- рішення від 21.10.2024 № 17111.pdf 21.10.2024 17:40
- рішення від 28.10.2024 № 17471.pdf 30.10.2024 18:59
- Додаток_Протокол відміни процедури_11909-ПР-УО-Я.doc 17.10.2024 09:21
- СКАРГА_ТЕКСТ.doc 17.10.2024 09:21
- Додаток_Протокол відміни рішення_10810-ПР-УО-Я.doc 17.10.2024 09:21
- sign.p7s 17.10.2024 09:22
- Додаток_Протокол відміни процедури_51610-ПР-УО-Я.doc 17.10.2024 09:21
- СКАРГА_.pdf 17.10.2024 09:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2024 09:27
Дата розгляду скарги:
28.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2024 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.10.2024 18:59
Дата виконання рішення Замовником:
26.11.2024 08:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду рішення від 28.10.2024 № 17471-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення, прийняте під час проведення закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань», від 16.10.2024 р. № 5/16/10-ПР-УО-Я, щодо відміни відкритих торгів на закупівлю «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі частини 18 статті 18 Закону, з урахуванням Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c8ca9374935649d4a0984ee06a6f00ea
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу,
Замовником 16.10.2024 розміщено протокол № 5/16/10-ПР-УО-Я з інформацію про відміну Процедури закупівлі.
При цьому в протоколі № 5/16/10-ПР-УО-Я міститься рішення про відміну процедури закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: порушено терміни розгляду пропозиції учасника торгів, що визначена переможцем за результатами розгляду пропозицій.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного.
Згідно з абзацами 5 і 6 пункту 67 Особливостей, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 10 статті 29 Закону і абзацом 4 пункту 49 Особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону зазначено:
"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки
визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня
з дня прийняття відповідного рішення".
Слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація,
зокрема, про продовження розгляду Пропозиції Скаржника до 20 робочих днів. Отже, Замовником проігноровано можливість продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів.
Таким чином Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, в тому числі з підстав, викладених в п. 50 Особливостей
Замовником 16.10.2024 розміщено протокол № 5/16/10-ПР-УО-Я з інформацію про відміну Процедури закупівлі.
При цьому в протоколі № 5/16/10-ПР-УО-Я міститься рішення про відміну процедури закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: порушено терміни розгляду пропозиції учасника торгів, що визначена переможцем за результатами розгляду пропозицій.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного.
Згідно з абзацами 5 і 6 пункту 67 Особливостей, розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною 10 статті 29 Закону і абзацом 4 пункту 49 Особливостей. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону зазначено:
"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки
визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня
з дня прийняття відповідного рішення".
Слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація,
зокрема, про продовження розгляду Пропозиції Скаржника до 20 робочих днів. Отже, Замовником проігноровано можливість продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів.
Таким чином Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник вважає що в даному випадку у Замовника відсутні будь-які правові підстави для відміни закупівлі, в тому числі з підстав, викладених в п. 50 Особливостей
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
3. Зобов’язати Замовника Акціонерне товариство «Харківобленерго» скасувати рішення, прийняте на підставі протоколу від 16.10.2024р. № 5/16/10-ПР-УО-Я про відміну процедуру закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Номер:
06d72db583f545888f92c1531b872660
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-007191-a.c1
Назва:
Скарга щодо неправомірної відміни торгів
Скарга:
ТОВ СП «ТОВАРИСТВО ТЕХНІЧНОГО НАГЛЯДУ ДІЕКС» є учасником процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 71630000-3 «Послуги з технічного огляду та випробовувань» (Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів). Протоколом Уповноваженої особи від 19.09.2024р., було прийняте рішення Відмінити процедуру закупівлі на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: порушено терміни розгляду пропозиції учасника торгів, що визначена переможцем за результатами розгляду пропозицій. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни Процедури
закупівлі, виходячи з наступного. Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону зазначено:
"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки
визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня
з дня прийняття відповідного рішення".
Отже, Замовником проігноровано можливість продовження строку розгляду тендерної
пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів.
Таким чином виходить, що причини для скасування закупівлі не були чіткими та
об’єктивними, а неправомірні дії Уповноваженої особи Замовника призвели до скасування
торгів та порушення інтересів Скаржника..
Також слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація,
зокрема, про продовження розгляду Пропозиції Скаржника до 20 робочих днів.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини
відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері
публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 23.09.2024 № 15619.pdf 23.09.2024 15:39
- Рішення від 30.09.2024 № 16014.pdf 02.10.2024 15:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 16014.pdf 01.10.2024 13:38
- Додаток_Протокол відміни процедури.doc 20.09.2024 10:30
- СКАРГА (текст).doc 20.09.2024 10:30
- СКАРГА.pdf 20.09.2024 10:30
- sign.p7s 20.09.2024 10:31
- Протокол скасування рішення.doc.p7s 08.10.2024 11:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 14:41
Дата розгляду скарги:
30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2024 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2024 15:44
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2024 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду рішення від 30.09.2024 № 16014-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скасувати рішення, прийняте під час проведення закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань», від 19.09.2024 р. № 1/19/09-ПР-УО-Я, щодо відміни відкритих торгів на закупівлю «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі частини 18 статті 18 Закону, з урахуванням Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5f3d07608298419f9953334334deef01
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом Уповноваженої особи від 19.09.2024р., було прийняте рішення Відмінити процедуру закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень: порушено терміни розгляду пропозиції учасника торгів, що визначена переможцем за результатами розгляду пропозицій.
Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону зазначено:
"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки
визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня
з дня прийняття відповідного рішення".
Отже, Замовником проігноровано можливість продовження строку розгляду тендерної
пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів.
Таким чином виходить, що причини для скасування закупівлі не були чіткими та
об’єктивними, а неправомірні дії Уповноваженої особи Замовника призвели до скасування
торгів та порушення інтересів Скаржника..
Також слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація,
зокрема, про продовження розгляду Пропозиції Скаржника до 20 робочих днів.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини
відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері
публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведену інформацію, скаржник вважає що Замовник
неправомірно відмінив тендер з наведених підстав, чим порушив вимоги пункту 50
Особливостей.
Відповідно до п. 10 ст. 29 Закону зазначено:
"Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки
визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня
з дня прийняття відповідного рішення".
Отже, Замовником проігноровано можливість продовження строку розгляду тендерної
пропозиції/пропозиції до 20 робочих днів.
Таким чином виходить, що причини для скасування закупівлі не були чіткими та
об’єктивними, а неправомірні дії Уповноваженої особи Замовника призвели до скасування
торгів та порушення інтересів Скаржника..
Також слід зазначити, що на веб-порталі Уповноваженого органу відсутня інформація,
зокрема, про продовження розгляду Пропозиції Скаржника до 20 робочих днів.
Отже, Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини
відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері
публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведену інформацію, скаржник вважає що Замовник
неправомірно відмінив тендер з наведених підстав, чим порушив вимоги пункту 50
Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника Акціонерне товариство «Харківобленерго» скасувати рішення, прийняте на підставі протоколу від 19.09.2024р. № 1/19/09-ПР-УО-Я про відміну процедуру закупівлі «Проведення експертної оцінки технічного стану силових трансформаторів» код ДК 021-2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань»