-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)
Торги не відбулися
265 680.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 2 656.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 656.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2024 14:18 - 03.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович Опис заперечення
Номер:
03016d8cc5994e12854f7d5e60586a56
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-006619-a.c5
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович Опис заперечення
Скарга:
Замовник протоколом № 24/ТО/254-р-4 від 05.12.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Пов'язані документи:
Учасник
- Продовження строку ТП - до 31.03.2025.pdf 08.12.2024 19:18
- ФОП Дишко Скарга на Відхилення (Укртрансгаз).pdf 08.12.2024 19:18
- sign.p7s 08.12.2024 19:19
- рішення від 10.12.2024 №19616.pdf 10.12.2024 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2024 №20199.pdf 19.12.2024 12:47
- рішення від 18.12.2024 №20199.pdf 19.12.2024 19:12
- Пояснення по суті скарги.docx 12.12.2024 18:57
- Пояснення по суті скарги.pdf 12.12.2024 18:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2024 19:22
Дата розгляду скарги:
18.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 17:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.12.2024 19:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b3033950259e4ec982c63675a8478dbf
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович Опис заперечення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-28-006619-a.
Замовник протоколом № 24/ТО/254-р-4 від 05.12.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало наступне:
«Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації).
Додаток І до тендерної документації містить ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)».
Додаток ІІ до тендерної документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НИХ. І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо), а саме:
1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) міститься:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл - Технічні вимоги.pdf);
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (файл - Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf) на Засоби мийні, чистильні, пральні та дезактивуючі.
Разом з тим, наданими в складі пропозиції учасником документами не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) не встановлювалося окремих вимог щодо інших способів надання підтвердження відповідності, аніж надані мною у складі тендерної пропозиції документи.
У п.п. 1 Додатку ІІ до ТД встановлено вимоги:
«1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД:
У складі моєї тендерної пропозиції надані документи:
- на вимогу п.п.1.1 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації:
документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл «Технічні вимоги.pdf»), яким у повному обсязі саме підтверджено відповідність запропонованого учасником (мною) товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації:
- на вимогу п.п.1.2 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 07.05.2023 № UA.D.001-24 (файл «Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf»).
Також, додатково, надані:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17835 на запропонований товар (файл «Висновок НВП.pdf»).
- Сертифікат відповідності від 04.04.2023 № UA.062.СВ.001/1-23 на запропонований товар (файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»).
- Довідка від 06.09.2024 № 472 (файл «Довідка щодо відповідності вимогам замовника.pdf»), якою мною підтверджено відповідність запропонованого товару своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 до тендерній документації.
- Гарантійний лист від 06.09.2024 № 462 (файл «Гарантійний лист.pdf»), яким, зокрема, підтверджено, що я гарантую відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації.
Таким чином, усі документи та усі підтвердження відповідності запропонованого мною товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації., які вимагалися ТД, були мною надані у складі тендерної пропозиції.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Замовник протоколом № 24/ТО/254-р-4 від 05.12.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало наступне:
«Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації).
Додаток І до тендерної документації містить ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)».
Додаток ІІ до тендерної документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НИХ. І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо), а саме:
1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) міститься:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл - Технічні вимоги.pdf);
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (файл - Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf) на Засоби мийні, чистильні, пральні та дезактивуючі.
Разом з тим, наданими в складі пропозиції учасником документами не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) не встановлювалося окремих вимог щодо інших способів надання підтвердження відповідності, аніж надані мною у складі тендерної пропозиції документи.
У п.п. 1 Додатку ІІ до ТД встановлено вимоги:
«1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД:
У складі моєї тендерної пропозиції надані документи:
- на вимогу п.п.1.1 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації:
документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл «Технічні вимоги.pdf»), яким у повному обсязі саме підтверджено відповідність запропонованого учасником (мною) товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації:
- на вимогу п.п.1.2 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 07.05.2023 № UA.D.001-24 (файл «Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf»).
Також, додатково, надані:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17835 на запропонований товар (файл «Висновок НВП.pdf»).
- Сертифікат відповідності від 04.04.2023 № UA.062.СВ.001/1-23 на запропонований товар (файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»).
- Довідка від 06.09.2024 № 472 (файл «Довідка щодо відповідності вимогам замовника.pdf»), якою мною підтверджено відповідність запропонованого товару своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 до тендерній документації.
- Гарантійний лист від 06.09.2024 № 462 (файл «Гарантійний лист.pdf»), яким, зокрема, підтверджено, що я гарантую відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації.
Таким чином, усі документи та усі підтвердження відповідності запропонованого мною товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації., які вимагалися ТД, були мною надані у складі тендерної пропозиції.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович Опис заперечення
Номер:
79e597fde127498da0b943d8c68fdeb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-006619-a.c4
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович Опис заперечення
Скарга:
Замовник протоколом № 24/ТО/254-р-4 від 05.12.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Дишко Скарга на Відхилення (Укртрансгаз).pdf 08.12.2024 16:53
- Продовження строку ТП - до 31.03.2025.pdf 08.12.2024 16:53
- sign.p7s 08.12.2024 16:54
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.12.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c86cbd08d7384f638f4fbc05af3316e6
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович Опис заперечення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-28-006619-a.
Замовник протоколом № 24/ТО/254-р-4 від 05.12.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало наступне:
«Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації).
Додаток І до тендерної документації містить ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)».
Додаток ІІ до тендерної документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НИХ. І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо), а саме:
1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) міститься:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл - Технічні вимоги.pdf);
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (файл - Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf) на Засоби мийні, чистильні, пральні та дезактивуючі.
Разом з тим, наданими в складі пропозиції учасником документами не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) не встановлювалося окремих вимог щодо інших способів надання підтвердження відповідності, аніж надані мною у складі тендерної пропозиції документи.
У п.п. 1 Додатку ІІ до ТД встановлено вимоги:
«1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД:
У складі моєї тендерної пропозиції надані документи:
- на вимогу п.п.1.1 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації:
документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл «Технічні вимоги.pdf»), яким у повному обсязі саме підтверджено відповідність запропонованого учасником (мною) товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації:
- на вимогу п.п.1.2 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 07.05.2023 № UA.D.001-24 (файл «Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf»).
Також, додатково, надані:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17835 на запропонований товар (файл «Висновок НВП.pdf»).
- Сертифікат відповідності від 04.04.2023 № UA.062.СВ.001/1-23 на запропонований товар (файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»).
- Довідка від 06.09.2024 № 472 (файл «Довідка щодо відповідності вимогам замовника.pdf»), якою мною підтверджено відповідність запропонованого товару своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 до тендерній документації.
- Гарантійний лист від 06.09.2024 № 462 (файл «Гарантійний лист.pdf»), яким, зокрема, підтверджено, що я гарантую відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації.
Таким чином, усі документи та усі підтвердження відповідності запропонованого мною товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації., які вимагалися ТД, були мною надані у складі тендерної пропозиції.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Замовник протоколом № 24/ТО/254-р-4 від 05.12.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням невідповідностей, які, на думку Замовника стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Замовник зазначає, що підставою відхилення моєї тендерної пропозиції стало наступне:
«Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації).
Додаток І до тендерної документації містить ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)».
Додаток ІІ до тендерної документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НИХ. І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ (у разі проведення багатолотової закупівлі – подається по кожному лоту окремо), а саме:
1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
У складі тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) міститься:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл - Технічні вимоги.pdf);
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів (файл - Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf) на Засоби мийні, чистильні, пральні та дезактивуючі.
Разом з тим, наданими в складі пропозиції учасником документами не підтверджено відповідність запропонованого учасником товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ (код ЄДРПОУ 2637204994) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
Разом з тим, тендерною документацією до даної закупівлі (надалі – ТД) не встановлювалося окремих вимог щодо інших способів надання підтвердження відповідності, аніж надані мною у складі тендерної пропозиції документи.
У п.п. 1 Додатку ІІ до ТД встановлено вимоги:
«1. Інформація, що підтверджує відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі:
1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів.
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД:
У складі моєї тендерної пропозиції надані документи:
- на вимогу п.п.1.1 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації:
документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ від 06.09.2024 № 471 (файл «Технічні вимоги.pdf»), яким у повному обсязі саме підтверджено відповідність запропонованого учасником (мною) товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації:
- на вимогу п.п.1.2 п.п. 1 Додатку ІІ до ТД – Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів
Декларація про відповідність Технічному регламенту мийних засобів від 07.05.2023 № UA.D.001-24 (файл «Декларація ТР Мийних засобів ООВ.pdf»).
Також, додатково, надані:
- Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.08.2020 № 12.2-18-1/17835 на запропонований товар (файл «Висновок НВП.pdf»).
- Сертифікат відповідності від 04.04.2023 № UA.062.СВ.001/1-23 на запропонований товар (файл «Сертифікат відповідності ТОВ Гренландія НВП Мийні засоби.pdf»).
- Довідка від 06.09.2024 № 472 (файл «Довідка щодо відповідності вимогам замовника.pdf»), якою мною підтверджено відповідність запропонованого товару своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку 1 до тендерній документації.
- Гарантійний лист від 06.09.2024 № 462 (файл «Гарантійний лист.pdf»), яким, зокрема, підтверджено, що я гарантую відповідність своєї тендерної пропозиції технічним вимогам, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, викладеним замовником в тендерній документації.
Таким чином, усі документи та усі підтвердження відповідності запропонованого мною товару технічним вимогам, визначеним у Додатку І до тендерної документації., які вимагалися ТД, були мною надані у складі тендерної пропозиції.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО»
Номер:
793575ebfc4f4cab83de3a6b7441bbe6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-006619-a.b3
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО»
Скарга:
06.11.2024 Замовник протоколом № 24/ТО/254-н-1 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Дишко Скарга на Переможця 2.pdf 11.11.2024 19:42
- sign.p7s 11.11.2024 19:45
- рішення від 13.11.2024 № 18283.pdf 13.11.2024 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.11.2024 № 18703.pdf 22.11.2024 15:16
- рішення від 21.11.2024 № 18703.pdf 26.11.2024 15:03
- Пояснення по суті скарги.docx 15.11.2024 12:20
- Пояснення по суті скарги.pdf 15.11.2024 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.11.2024 19:50
Дата розгляду скарги:
21.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.11.2024 15:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.11.2024 15:03
Дата виконання рішення Замовником:
29.11.2024 11:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" (код ЄДРПОУ 39200703) переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-08-28-006619-a), затверджене протоколом № 24/ТО/254-н-1 від 06.11.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5950f480d8504771850109b75ca1250b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-28-006619-a.
06.11.2024 Замовник протоколом № 24/ТО/254-н-1 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
1. У п.п. 1.1 Додатку ІІ до ТД встановлено вимогу:
«1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації».
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД, зокрема:
№
п/п Найменування
товару/технічних параметрів Одиниця
виміру Значення параметрів
встановлені Замовником
2.2 Тара Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» надано скановану копію документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації – Довідка щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Вих. № 57/1-6 від 04.09.2024, файл «1. Довідка щодо тех.якісн та кільк.хар-к1.pdf»), яким підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі.
Зокрема, не підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам за характеристиками:
2.2. Тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності:
У наданому документі наявне лише зазначення «ПЕТ», що означає, що для виготовлення тари використовується поліестер на основі поліетилентерефталату, тобто підтверджено, що матеріал тари – саме полімер, як і вимагалося технічними вимогами до предмету закупівлі.
Разом з тим, стосовно тари Додатком І до ТД, окрім вимог щодо матеріалу (полімер), висувалися вимоги щодо
- форми – пляшка та/або каністра;
- маркування – маркована національним знаком відповідності,
відповідність яким не підтверджено наданою учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» сканованою копією документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.1 Додатку ІІ до ТД.
2. У п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД встановлено вимогу:
«1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів».
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД, зокрема:
№
п/п Найменування
товару/технічних параметрів Одиниця
виміру Значення параметрів
встановлені Замовником
1.1 Кількість л 4 920
1.2 Призначення - Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта.
1.5 Густина г/см3 0,9-1,1
2.2 Тара Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» надано паспорт якості (№ 008 на партію від 21.08.2024, файл «2. Паспорт якості.pdf»), яким підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі, а також, частково, підтверджено невідповідність (за кількістю та призначенням).
Зокрема, не підтверджено відповідність/підтверджено невідповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам за характеристиками:
Найменування, одиниці вимірювання та значення параметрів, встановлені Замовником Значення у наданому паспорті якості
(наявна невідповідність)
1.1. Кількість – 4 920 л Розмір партії: 2000 кг
(вимога щодо кількості не підтверджена, зазначено кількість, яка не відповідає вимозі Замовника)
1.2. Призначення – Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта Призначення: для миття будь яких водостійких поверхонь від сильних масложирових та органічних забруднень
(вимога щодо призначення не підтверджена, призначення – для зовсім іншої сфери застосування)
1.5. Густина – 0,9-1,1 г/см3 Густина 1,055
(у невідомих одиницях вимірювання, відсутнє зазначення г/см3)
2.2. Тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності ПЕТ 5 л
(відсутнє підтвердження: пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності)
Окремо зауважимо, що, серед іншого, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» запропоновано засіб, призначений для миття поверхонь, а не для потреб технічного призначення у технологічному циклі Замовника, тобто запропоновано товар, який не відповідає предмету закупівлі.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
06.11.2024 Замовник протоколом № 24/ТО/254-н-1 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
1. У п.п. 1.1 Додатку ІІ до ТД встановлено вимогу:
«1.1. Сканована копія документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації».
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД, зокрема:
№
п/п Найменування
товару/технічних параметрів Одиниця
виміру Значення параметрів
встановлені Замовником
2.2 Тара Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» надано скановану копію документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації – Довідка щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі (Вих. № 57/1-6 від 04.09.2024, файл «1. Довідка щодо тех.якісн та кільк.хар-к1.pdf»), яким підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі.
Зокрема, не підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам за характеристиками:
2.2. Тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності:
У наданому документі наявне лише зазначення «ПЕТ», що означає, що для виготовлення тари використовується поліестер на основі поліетилентерефталату, тобто підтверджено, що матеріал тари – саме полімер, як і вимагалося технічними вимогами до предмету закупівлі.
Разом з тим, стосовно тари Додатком І до ТД, окрім вимог щодо матеріалу (полімер), висувалися вимоги щодо
- форми – пляшка та/або каністра;
- маркування – маркована національним знаком відповідності,
відповідність яким не підтверджено наданою учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» сканованою копією документа, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі за формою, яку наведено у Додатку І до тендерної документації.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.1 Додатку ІІ до ТД.
2. У п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД встановлено вимогу:
«1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів».
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД, зокрема:
№
п/п Найменування
товару/технічних параметрів Одиниця
виміру Значення параметрів
встановлені Замовником
1.1 Кількість л 4 920
1.2 Призначення - Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта.
1.5 Густина г/см3 0,9-1,1
2.2 Тара Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності
Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» надано паспорт якості (№ 008 на партію від 21.08.2024, файл «2. Паспорт якості.pdf»), яким підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі, а також, частково, підтверджено невідповідність (за кількістю та призначенням).
Зокрема, не підтверджено відповідність/підтверджено невідповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам за характеристиками:
Найменування, одиниці вимірювання та значення параметрів, встановлені Замовником Значення у наданому паспорті якості
(наявна невідповідність)
1.1. Кількість – 4 920 л Розмір партії: 2000 кг
(вимога щодо кількості не підтверджена, зазначено кількість, яка не відповідає вимозі Замовника)
1.2. Призначення – Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта Призначення: для миття будь яких водостійких поверхонь від сильних масложирових та органічних забруднень
(вимога щодо призначення не підтверджена, призначення – для зовсім іншої сфери застосування)
1.5. Густина – 0,9-1,1 г/см3 Густина 1,055
(у невідомих одиницях вимірювання, відсутнє зазначення г/см3)
2.2. Тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності ПЕТ 5 л
(відсутнє підтвердження: пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності)
Окремо зауважимо, що, серед іншого, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» запропоновано засіб, призначений для миття поверхонь, а не для потреб технічного призначення у технологічному циклі Замовника, тобто запропоновано товар, який не відповідає предмету закупівлі.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СЕРВІС ПРО»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ПРО»
Номер:
d65d0764ebc34c9db497b515563a148f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-006619-a.b2
Назва:
щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ПРО»
Скарга:
За результатами розгляду тендерних пропозицій уповноваженою особою Замовника Протоколом № 24/ТО/254-р-2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ АТ «Укртрансгаз» (надалі – Протокол) було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ПРО» з однієї підстави:
«Пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" (код ЄДРПОУ 39200703) відхиляється у зв’язку з тим, що на вимогу пункту 1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку щодо підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі від 04.09.2024 року №57/1-6 (файл - 1. Довідка щодо тех.якісн та кільк.хар-к1.pdf), що не відповідає вимогам встановленим Замовником в Додатку І до тендерної документації, а саме:
- по позиції 2.2 замовником вимагалося «Тара - Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності», однак учасником запропоновано – «Тара - ПЕТ». Тобто, учасником не вказано яка саме тара пропонується.
Тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" (код ЄДРПОУ 39200703) відхиляється у відповідності до абзацу другого підпункту 2 (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей) п.44 Особливостей.».
Скаржник не погоджується з наданою Замовником за даною підставою аргументацією, щодо відхилення своєї тендерної пропозиції виходячи з наступних підстав:
Відповідно до п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Замовник вимагав: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам та вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно Додатку І до тендерної документації).
У разі якщо технічні специфікації містять посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент».
п.2.2. Додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено найменування товару/технічних параметрів: тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності.
На виконання вимог п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Скаржник надав 1. Довідка щодо тех.якісн та кільк.хар-к1 (додається до скарги) з заповненим стовпчиком Значення параметрів запропоновані Учасником*, де у п.2.2. зазначив: тара – ПЕТ, що відповідає вимогам Замовника. ПЕТ – це полімерна пляшка, оскільки сировиною для ПЕТ тари виступає поліетилентерефталат. Дане роз'яснення маємо від виробника ПЕТ продукції ТОВ «Завод Преформ», який постачає тару на завод виробника побутової хімії ТОВ «Індустріальне Миюче Обладнання» (лист додано до скарги). Також, Замовник мав змогу звернутися за підтверджуючою інформацією до інтернет ресурсу, де отримав би підтвердження наших доводів, щодо абревіатури ПЕТ.
До того ж, Замовником в Додатку 1 до тендерної документації передбачено: * Учасник торгів повинен:
Зазначити найменування, технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару).
Тобто, ПЕТ є скорочена форма поліетилентерефталат, що і є полімерною пляшкою та у повній мірі відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Крім того, доречно зауважити, що Скаржником додержані всі технічні вимоги і якісні характеристики, щодо даного предмета закупівлі та наша пропозиція є економічно вигідною для Замовника, оскільки дає змогу отримати якісний товар за помірною ціною та зекономити бюджетні кошти.
Враховуючи вищевикладене, Замовник мав чітку інформацію, щодо запропонованого товару Скаржником та підтвердження виконання вимог Тендерної документації.
Тобто, в Замовника відсутні підстави відхиляти тендерну пропозицію ТОВ «СЕРВІС ПРО» з підстави - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Скаржник підтверджує, що надав усі підтвердження, яких вимагала Тендерна документація в цілому та Додаток 1 до тендерної документації зокрема.
Запропонований ТОВ «СЕРВІС ПРО» товар та надані нами у складі тендерної пропозиції документи повністю відповідають усім вимогам Тендерної документації та чинному законодавству України.
Скаржник не вбачає у даній підставі відхилення порушення наданими ним у складі тендерної пропозиції документами та характеристиками запропонованого нами товару вимогам Тендерної документації і вважає, що Замовник незаконно відхилив нашу тендерну пропозицію з наведеної підстави.
Виходячи з вищенаведеного, ТОВ «СЕРВІС ПРО» вважає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ПРО», наведені у Протоколі, не обгрунтовані Замовником та не містять ознак невідповідності тендерної пропозиції нашого Товариства вимогам тендерної документації та/або законодавства про публічні закупівлі.
Скаржник вважає, що прийнятим Замовником рішенням про відхилення здійснено порушення його прав та законних інтересів в частині безпідставного відхилення його тендерної пропозиції, а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка щодо тех.якісн та кільк.хар-к1.pdf 16.10.2024 16:54
- Довіреність на Фисенко А.О. від 01.12.2023.pdf 16.10.2024 16:54
- Скарга.pdf 16.10.2024 16:54
- Лист від виробника ПЕТ.pdf 16.10.2024 16:54
- sign.p7s 16.10.2024 17:07
- рішення від 21.10.2024 № 17102.pdf 21.10.2024 17:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 29.10.2024 №17572.pdf 30.10.2024 13:56
- рішення від 29.10.2024 № 17572.pdf 01.11.2024 16:54
- Пояснення по суті скарги.docx 23.10.2024 14:25
- Пояснення по суті скарги.pdf 23.10.2024 14:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.10.2024 11:30
Дата розгляду скарги:
29.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.10.2024 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.11.2024 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
06.11.2024 16:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС ПРО" (код ЄДРПОУ 39200703) за процедурою закупівлі «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-08-28-006619-a), затверджене протоколом № 24/ТО/254-р-2 від 15.10.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
57a1dab8c89447bf819ef7d34e272c9d
Заголовок пункту скарги:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЕРВІС ПРО»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На виконання вимог п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації Скаржник надав 1. Довідка щодо тех.якісн та кільк.хар-к1 (додається до скарги) з заповненим стовпчиком Значення параметрів запропоновані Учасником*, де у п.2.2. зазначив: тара – ПЕТ, що відповідає вимогам Замовника. ПЕТ – це полімерна пляшка, оскільки сировиною для ПЕТ тари виступає поліетилентерефталат. Дане роз'яснення маємо від виробника ПЕТ продукції ТОВ «Завод Преформ», який постачає тару на завод виробника побутової хімії ТОВ «Індустріальне Миюче Обладнання» (лист додано до скарги). Також, Замовник мав змогу звернутися за підтверджуючою інформацією до інтернет ресурсу, де отримав би підтвердження наших доводів, щодо абревіатури ПЕТ.
До того ж, Замовником в Додатку 1 до тендерної документації передбачено: * Учасник торгів повинен:
Зазначити найменування, технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару).
Тобто, ПЕТ є скорочена форма поліетилентерефталат, що і є полімерною пляшкою та у повній мірі відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Крім того, доречно зауважити, що Скаржником додержані всі технічні вимоги і якісні характеристики, щодо даного предмета закупівлі та наша пропозиція є економічно вигідною для Замовника, оскільки дає змогу отримати якісний товар за помірною ціною та зекономити бюджетні кошти.
До того ж, Замовником в Додатку 1 до тендерної документації передбачено: * Учасник торгів повинен:
Зазначити найменування, технічні та/або інші характеристики запропонованого Товару в повному обсязі, що підтверджують відповідність Товару вимогам Замовника (у разі надання еквіваленту Товару, вказати технічні характеристики запропонованого еквіваленту Товару).
Тобто, ПЕТ є скорочена форма поліетилентерефталат, що і є полімерною пляшкою та у повній мірі відповідає вимогам Замовника в цій частині.
Крім того, доречно зауважити, що Скаржником додержані всі технічні вимоги і якісні характеристики, щодо даного предмета закупівлі та наша пропозиція є економічно вигідною для Замовника, оскільки дає змогу отримати якісний товар за помірною ціною та зекономити бюджетні кошти.
×
-
Назва доказу:
Лист від виробника
-
Повʼязаний документ:
Лист від виробника ПЕТ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
3. Зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства про публічні закупівлі шляхом приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати, ПРОТОКОЛ № 24/ТО/254-р-2 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ АТ «Укртрансгаз» від 15.10.2024 процедури закупівлі UA-2024-08-28-006619-a та закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК»
Номер:
11480bb59f714ad0a9fc7b3ead3e84d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-006619-a.b1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК»
Скарга:
16.09.2024 Замовник протоколом № 24/ТО/254-н-1 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Дишко Скарга на Переможця..pdf 21.09.2024 16:31
- sign.p7s 21.09.2024 16:32
- рішення від 24.09.2024 №15688.pdf 24.09.2024 16:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.10.2024 №16180.pdf 03.10.2024 12:04
- рішення від 02.10.2024 №16180.pdf 04.10.2024 16:43
- Пояснення по суті скарги.docx 26.09.2024 14:42
- Пояснення по суті скарги.pdf 26.09.2024 14:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.09.2024 16:34
Дата розгляду скарги:
02.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 16:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.10.2024 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2024 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувано рішення про визначення ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК" (код ЄДРПОУ 20257936) переможцем процедури закупівлі за предметом закупівлі «Продукція для чищення (Засіб миючий універсальний)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2024-08-28-006619-a), затверджене протоколом № 24/ТО/254-н-1 від 16.09.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4f677a6787204a1db703862dbb4f88a3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-28-006619-a.
16.09.2024 Замовник протоколом № 24/ТО/254-н-1 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
У п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД встановлено вимогу:
«1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів».
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД:
№
п/п Найменування
товару/технічних параметрів Одиниця
виміру Значення параметрів
встановлені Замовником
1 Найменування товару Засіб миючий універсальний
1.1 Кількість л 4 920
1.2 Призначення - Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта.
1.3 Тип засобу - В’язка рідина
1.4 Водневий показник рН 6-9
1.5 Густина г/см3 0,9-1,1
1.6 Масова частка аніонних ПАР, не нижче % 5
1.7 Масова частка неіногенних ПАР, не більше % 5
1.8 В’язкість, не менше сП 1 700
1.9 Мийна здатність, не менше % 110
2 Інші вимоги
2.1 Рік виготовлення, не раніше - 2024
2.2 Тара Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності
2.3 Фасування, в межах л 5-20
2.4 Строк придатності товару з дня отримання покупцем, не менше місяць 24
2.5 Виробник - Зазначається обов’язково
2.6 Країна походження - Зазначається обов’язково
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» надано паспорт якості (на партію № 499 від 26.08.2024, файл «Паспорт якості засіб миючий СМО марка Д.pdf»), яким підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі.
Зокрема, не підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам за характеристиками:
1.1. Кількість – 4 920 л
1.2. Призначення – Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта
2.2. Тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності.
2.3. Фасування, в межах – 5-20 л.
За характеристикою «Кількість» наявна невідповідність, оскільки зазначена у паспорті якості маса 4000 кг відповідає за заявленої густини (1,0 г/см3) кількості 4000 л за вимоги 4920 л.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Акціонерне товариство "Укртрансгаз" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-28-006619-a.
16.09.2024 Замовник протоколом № 24/ТО/254-н-1 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам тендерної документації (надалі – ТД).
У п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД встановлено вимогу:
«1.2. Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, та інші засоби, що підтверджують відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
1.2.1. Сканована копія паспорту та/або сертифікат якості та/або декларації про відповідність технічному регламенту мийних засобів».
Встановлені Замовником вимоги до предмета закупівлі наведено у Додатку І до ТД:
№
п/п Найменування
товару/технічних параметрів Одиниця
виміру Значення параметрів
встановлені Замовником
1 Найменування товару Засіб миючий універсальний
1.1 Кількість л 4 920
1.2 Призначення - Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта.
1.3 Тип засобу - В’язка рідина
1.4 Водневий показник рН 6-9
1.5 Густина г/см3 0,9-1,1
1.6 Масова частка аніонних ПАР, не нижче % 5
1.7 Масова частка неіногенних ПАР, не більше % 5
1.8 В’язкість, не менше сП 1 700
1.9 Мийна здатність, не менше % 110
2 Інші вимоги
2.1 Рік виготовлення, не раніше - 2024
2.2 Тара Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності
2.3 Фасування, в межах л 5-20
2.4 Строк придатності товару з дня отримання покупцем, не менше місяць 24
2.5 Виробник - Зазначається обов’язково
2.6 Країна походження - Зазначається обов’язково
Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» надано паспорт якості (на партію № 499 від 26.08.2024, файл «Паспорт якості засіб миючий СМО марка Д.pdf»), яким підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам не у повному обсязі.
Зокрема, не підтверджено відповідність запропонованого учасником предмета закупівлі встановленим замовником вимогам за характеристиками:
1.1. Кількість – 4 920 л
1.2. Призначення – Для промивки та виносу різного роду маслянистих фракцій зі стінок фільтраційних каналів в привибійній зоні пласта
2.2. Тара – Полімерна пляшка та/або каністра маркована національним знаком відповідності.
2.3. Фасування, в межах – 5-20 л.
За характеристикою «Кількість» наявна невідповідність, оскільки зазначена у паспорті якості маса 4000 кг відповідає за заявленої густини (1,0 г/см3) кількості 4000 л за вимоги 4920 л.
Таким чином, Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК» на підставі невиконання вимоги п.п. 1.2 Додатку ІІ до ТД.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК», Замовник порушив мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктами 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА СВК»