-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Швабра, моп до швабри
Місцезнаходження: Житомирська обл. Житомирський р-н.с. Станишівка. шосе Сквирське,3; Категорія замовника: 3). підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Завершена
112 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 128.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 128.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2024 11:23 - 03.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
402f0a23fa144f2798ffe9f9ab208cbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-003493-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3.0.Декларація про відповідність Хантер.pdf 20.09.2024 18:43
- Скарга до АМКУ на неправомірне рішення визнання переможця 1.pdf 20.09.2024 18:43
- Скарга до АМКУ на рішення про дискваліфікацію.pdf 20.09.2024 18:43
- Тендерна документація (36)(1).doc 20.09.2024 18:43
- 1.7.Технічні вимоги і якісні характеристики.pdf 20.09.2024 18:43
- 1.8 Додаток 3 Технічна інформація..pdf 20.09.2024 18:43
- sign.p7s 20.09.2024 18:53
- рішення від 24.09.2024 №15687.pdf 24.09.2024 16:38
- інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 №16247.pdf 04.10.2024 14:51
- рішення від 03.10.2024 №16247.pdf 08.10.2024 10:46
- пояснення по скарзі (1) (2).docx 26.09.2024 14:33
- додаток 1.docx 26.09.2024 14:34
- 2024-09-26-0005.pdf 26.09.2024 14:34
- 2024-09-26-0005.pdf.asice 26.09.2024 14:34
- Інформація щодо досвіду виконання аналогічного договору (1).pdf 26.09.2024 14:37
- 4 Документи щодо права підпису (4).pdf 26.09.2024 14:38
- Тендерна документація (36) (1).doc 26.09.2024 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 19:12
Дата розгляду скарги:
03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 16:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
08.10.2024 10:47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bcd9fc40b5d346b7ab14cf2ff042e885
Заголовок пункту скарги:
Скарга до АМКУ на рішення про дискваліфікацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «Дарєврохім» є учасником процедури закупівлі UA-2024-08-28-003493-a за предметом ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування.
За результатами розгляду пропозиціі ТОВ «Дарєврохім» (далі - Учасник), уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника предмета закупівлі відповідно до протоколу від 12.09.2024 року
ТОВ «Дарєврохім» (далі – Скаржник) вважає таке рішення Замовника необгрунтованним, таким що порушує права та законні інтереси Скаржника,порушує принципи здійснення публічних закупівель,суперечить вимогам статей 3,5,22,28,31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей зі змінами з наступних підстав:
В своєму рішенні Замовник аргументує причину дискваліфікаціі в такий редакції
1. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі надати фото всіх товарів, а також опис товару або інструкцію з використанням запропонованого товару.
ТОВ «Дарєврохім» надало окремими файлами фото товару, з міркувань, ща на сканованому файлі в якості pdf. зображення може бути не досить інформативним. Окрім цього,в документі 1.8 Додаток 3. Технічна інформація, міститься опис запропонованого товару і додатково фото. Таким чином, ми не погоджуємось що по даному пункту рішення уповноваженої особи Замовника є об’эктивні.
2. Технічні характеристики товару Рукоятка для тримача 23,5 мм
Посилаючись на норму Закона, а саме: . Відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Але в публічном роз’ясненні пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначаэмо,що що на підтвердження технічнім характеристикам були додані додаткові документи, а саме: 3.0.Декларація про відповідність складена відповідна вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 де вказані технічні характеристики Рукоятки, а саме, діаметр 23,5 мм, які Замовник не взяв до уваги.
За результатами розгляду пропозиціі ТОВ «Дарєврохім» (далі - Учасник), уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення про дискваліфікацію Учасника предмета закупівлі відповідно до протоколу від 12.09.2024 року
ТОВ «Дарєврохім» (далі – Скаржник) вважає таке рішення Замовника необгрунтованним, таким що порушує права та законні інтереси Скаржника,порушує принципи здійснення публічних закупівель,суперечить вимогам статей 3,5,22,28,31 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей зі змінами з наступних підстав:
В своєму рішенні Замовник аргументує причину дискваліфікаціі в такий редакції
1. Для підтвердження відповідності технічним вимогам до предмету закупівлі надати фото всіх товарів, а також опис товару або інструкцію з використанням запропонованого товару.
ТОВ «Дарєврохім» надало окремими файлами фото товару, з міркувань, ща на сканованому файлі в якості pdf. зображення може бути не досить інформативним. Окрім цього,в документі 1.8 Додаток 3. Технічна інформація, міститься опис запропонованого товару і додатково фото. Таким чином, ми не погоджуємось що по даному пункту рішення уповноваженої особи Замовника є об’эктивні.
2. Технічні характеристики товару Рукоятка для тримача 23,5 мм
Посилаючись на норму Закона, а саме: . Відповідно до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Але в публічном роз’ясненні пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначаэмо,що що на підтвердження технічнім характеристикам були додані додаткові документи, а саме: 3.0.Декларація про відповідність складена відповідна вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 де вказані технічні характеристики Рукоятки, а саме, діаметр 23,5 мм, які Замовник не взяв до уваги.
×
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ на рішення про дискваліфікацію
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ на рішення про дискваліфікацію.pdf
-
-
Назва доказу:
3.0.Декларація про відповідність складена відповідна вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006
-
Повʼязаний документ:
3.0.Декларація про відповідність Хантер.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати переможцем процедури закупівлі UA-2024-08-28-003493-a за предметом ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати незаконним та забов’язати Замовника скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника процедури закупівлі ТОВ «Дарєврохім»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8cc985d3d4dc434385fb2b65941f5dda
Заголовок пункту скарги:
Скарга до АМКУ на неправомірне рішення визнання переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «Дарєврохім» є учасником процедури закупівлі UA-2024-08-28-003493-a за предметом ДК 021:2015: 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування.
ТОВ «Дарєврохім» (далі – Скаржник) вважає, що Замовник неправомірно та всупереч чинному законодавству визнав ТОВ «Дезомаг» переможцем процедури закупівлі, а тому порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»,Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та права ТОВ «Дарєврохім», як учасника процедури закупівлі, на рівну конкуренцію, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Дезомаг».
Відповідно до вимог Таблиці 1 (Вимоги щодо учасників). Додатку 1 до тендерної документації учасник, серед іншого, має надати наступний документ на вимогу : Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі.. в своїй тендерній пропозиції ТОВ «Дезомаг» надало інформаційну довідку про виконання аналогічного договору на інший предмет закупівлі. Замовник надав можливість ТОВ «Дезомаг виправити недолік і додатково ТОВ «Дезомаг» надало Договір з ФОП про начебто виконання аналогічного договору. Звертаю Вашу увагу, що на нашу думку наявність лише договору і тим більше з ФОП, а не зДержавними установами подібного рівня, може свідчить про надання фальсіфікрваного документу або такого, по якому забов’язання не були виконанні. Таким чином наданий договір ТОВ «Дезомаг» не підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договором, та не може бути документальним підтвердженням досвіду.
Відповідно до вимог пункта 4.1 Додатку1 до тендерної документації, учасник,серед іншого, має надати Статут або інший установчий документ. В складі тендерної пропозиціїї ТОВ «Дезомаг» відсутні такі документи.
Відповідно до пунтку 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
. Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Дезомаг» не відповідає вимогам тендерної документації
Згідно Розділу 5 пункту 1.1 Тендерної Документаціі де вказано,що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Замовником винесе неправомірне рішення, про дискваліфікацію ТОВ «Дарєврохім» з ціновою пропозицію нижче майже вдвічі, натомість закрити очі на всі наявні недоліки ТОВ «Дезомаг»
ТОВ «Дарєврохім» (далі – Скаржник) вважає, що Замовник неправомірно та всупереч чинному законодавству визнав ТОВ «Дезомаг» переможцем процедури закупівлі, а тому порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»,Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та права ТОВ «Дарєврохім», як учасника процедури закупівлі, на рівну конкуренцію, з таких підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), одним з принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Дезомаг».
Відповідно до вимог Таблиці 1 (Вимоги щодо учасників). Додатку 1 до тендерної документації учасник, серед іншого, має надати наступний документ на вимогу : Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі.. в своїй тендерній пропозиції ТОВ «Дезомаг» надало інформаційну довідку про виконання аналогічного договору на інший предмет закупівлі. Замовник надав можливість ТОВ «Дезомаг виправити недолік і додатково ТОВ «Дезомаг» надало Договір з ФОП про начебто виконання аналогічного договору. Звертаю Вашу увагу, що на нашу думку наявність лише договору і тим більше з ФОП, а не зДержавними установами подібного рівня, може свідчить про надання фальсіфікрваного документу або такого, по якому забов’язання не були виконанні. Таким чином наданий договір ТОВ «Дезомаг» не підтверджує виконання аналогічного за предметом закупівлі договором, та не може бути документальним підтвердженням досвіду.
Відповідно до вимог пункта 4.1 Додатку1 до тендерної документації, учасник,серед іншого, має надати Статут або інший установчий документ. В складі тендерної пропозиціїї ТОВ «Дезомаг» відсутні такі документи.
Відповідно до пунтку 43 Особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
. Зважаючи на вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Дезомаг» не відповідає вимогам тендерної документації
Згідно Розділу 5 пункту 1.1 Тендерної Документаціі де вказано,що Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною.
Замовником винесе неправомірне рішення, про дискваліфікацію ТОВ «Дарєврохім» з ціновою пропозицію нижче майже вдвічі, натомість закрити очі на всі наявні недоліки ТОВ «Дезомаг»
×
-
Назва доказу:
Скарга до АМКУ на неправомірне рішення визнання переможця
-
Повʼязаний документ:
Скарга до АМКУ на неправомірне рішення визнання переможця 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Пункт 4.1 Додатку 1
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (36)(1).doc
-
-
Назва доказу:
Таблиця 1 (вимоги щодо учасника) Додаток 1
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація (36)(1).doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника – Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська багатопрофільна опорна лікарня» Новогуйвинської селищної ради – скасувати своє рішення про намір укласти договір з ТОВ «Дезомаг» та відхилити пропозицію переможця ТОВ «Дезомаг».