• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження)

Торги не відбулися

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2024 10:57 - 02.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга не неправомірне визначення переможцем

Номер: d29adeb03f6d41a68320b4982b668dd7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-28-002884-a.c2
Назва: Скарга не неправомірне визначення переможцем
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини (надалі - Замовник), яке оформлене протоколом від 24.09.2024 р. № 399, про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА РНОКПП 3355502170 та рішенням про намір укладення договору від 24.09.2024 р. з ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ. 28 серпня 2024 року Замовником було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом : Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) за кодом ДК 021:2015 – 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-28-002884-a. Аукціон відбувся та визначено переможця: ФОП ПЕРМЯКОВ В.О. ФОП Пермяков В.О. 61072, Харківська обл., м.Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, буд. 39, кв.144 | ІПН 335550217010 | РНОКПП 3355502170 | р/р UA393005280000026009455053177 в АТ «ОТП Банк» МФО 300528 | реєстрація від 25.04.2018р 24800000000207995 | Тел.: +380 98 857 84 45 | permiakov.fop@gmail.com Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 759 900,00 UAH з ПДВ 759 900,00 UAH з ПДВ ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 800 000,00 UAH з ПДВ 800 000,00 UAH з ПДВ 09.09.2024 р. о 09:33 год. Замовником оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА. З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА погодилась, після чого Замовником викладено рішення про намір укладення договору з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА. Однак, ФОП Пермяков Володимир Олександрович подав скаргу та 19.09.2024 р. отримав рішення № 155553-рк/пк-пз від 19.09.2024 р., яке зобов’язало Замовника Військову частину 2196 (код ЄДРПОУ 14321825) скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНУ ОЛЕНУ ВІКТОРІВНУ, після чого її було дискваліфіковано по результатам скарги ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА. Згідно п.41. Особливостей «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей». «Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника» Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – після рішення АМКУ ФОП Пермякова Володимира Олександровича, виявлено підстави для подачі скарги і було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Пункт 1.2 Відеореєстратор, учасник зазначив товар з назвою «Відеореєстратор SE-NVR16V» та у полі «Виробник та країна походження» зазначив Zhejiang Dahua Technology Co., Ltd КНР. Повідомляємо, що кодування усіх моделей мережевих відеореєстраторів виробника бренду «Dahua» має початок з абревіатури «DHI-NVR». На сайті виробника або офіційного дистриб'ютора не знайдено жодного товару та паспорту до нього з моделлю «SE-NVR16V». Найближчий збіг за цією моделлю є за брендом «SafetyEye» від невідомого виробника. Але навіть у цього бренду, немає моделі «SE-NVR16V» та відповідного технічного паспорту для перевірки технічних характеристик. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Пункт 1.2 Відеореєстратор, учасник зазначив товар з назвою «Відеореєстратор SE-NVR16V». Проте, у документі «тендерна пропозиція.pdf» у розділі «Найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником» наведений товар «Відеореєстратор SE-NVR16V2K - 1шт». Цим самим, учасник у складі тендерної пропозиції пропонує два різні товари з двома різними назвами. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Пункт 1.1. «Біспектральна тепловізійна камера для відеоспостереження» характеристика «Теплова чутливість (NETD)» учасником запропонована як «≤ 35 mK (@ 25°C, F# = 1.0), не більше ніж 35 мК» але характеристика не може бути з позначкою "не більше" та " не менше" та має носити сталий характер, що може підтвердити технічний паспорт на товар. 4. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Пункт 1.8 «Бокс для реєстратора» замовником шуканий як товар «Бокс для реєстратора», що свідчить про те, що товар є боксом у яким має бути встановлений відеореєстратор із складу комплекту системи відеоспостереження. Учасник, у якості своєї пропозиції, надає Товар з назвою «Кейс для обладнанням з кріпленням для монітора - 1шт», що не відповідає шукомим вимогам замовника. Кейс для обладнанням з кріпленням для монітора не є боксом для відеореєстратора, а має інші технічні умови експлуатації (предназначений для монітора та обладнання, а не відеореєстратора). 5. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Окрім пунктів 1.1 та 1.2 учасник не надав назву моделі товару, інші складові комплекту позначені без назви та моделі виробника. Також учасник не надав жодного документу підтверджуючих наведені ним характеристики товару (паспорт або сертифікат). Таким чином, не маючи назв товарів та моделей, а також жодних офіційних документів на складові комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) – Замовник не має змоги перевірити збіг якісних технічних характеристик товарів запропонованих учасником. Вищевказані невідповідності є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У відповідності до вимог 43. Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем та відхилити пропозицію ФОП ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА (РНОКПП 3355502170) як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ No 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 44 Особливостей : Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” . 2) тендерна пропозиція: ФОП ПЕРМЯКОВ В.О. (61072, Харківська обл., м.Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, буд. 39, кв.144 | ІПН 335550217010 | РНОКПП 3355502170 р/р UA393005280000026009455053177 в АТ «ОТП Банк» МФО 300528 | реєстрація від 25.04.2018р 24800000000207995 | Тел.: +380 98 857 84 45 | permiakov.fop@gmail.com) не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону. Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі. Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ No 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону. Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31, 44 Закону України “Про публічні закупівлі”, СКАРЖНИК ПРОСИТЬ : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати порушення Замовником Військовою частиною 2196 процедури закупівлі за номером UA-2024-08-28-002884-a 3. Зобов’язати Замовника: - скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (РНОКПП 3355502170), щодо наміру укласти договір про закупівлю з пропозиції ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (РНОКПП 3355502170). - провести закупівлю UA-2024-08-28-002884-a відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей. ФО-П КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 29.09.2024 р.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2024 17:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.10.2024 12:02
Дата виконання рішення Замовником: 15.10.2024 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: скасувала рішення від 24.09.2024 року № 399 щодо обрання переможцем
Автор: ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, Олена Капустіна 380997466541 kapustinaolena@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: efb65a328e0d4d3ab2051584e97d5d09
Заголовок пункту скарги: Скарга не неправомірне визначення переможцем
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини (надалі - Замовник), яке оформлене протоколом від 24.09.2024 р. № 399, про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА РНОКПП 3355502170 та рішенням про намір укладення договору від 24.09.2024 р. з ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ.
28 серпня 2024 року Замовником було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом : Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) за кодом ДК 021:2015 – 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-28-002884-a.
Аукціон відбувся та визначено переможця:

ФОП ПЕРМЯКОВ В.О.

ФОП Пермяков В.О.
61072, Харківська обл., м.Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, буд. 39, кв.144 | ІПН 335550217010 | РНОКПП 3355502170 |
р/р UA393005280000026009455053177 в АТ «ОТП Банк» МФО 300528 | реєстрація від 25.04.2018р
24800000000207995 | Тел.: +380 98 857 84 45 | permiakov.fop@gmail.com

Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з
питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні
учасники:

Учасник Первинна
пропозиція

Остаточна
пропозиція

ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 759 900,00
UAH з ПДВ

759 900,00
UAH з ПДВ

ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР
ОЛЕКСАНДРОВИЧ "

800 000,00
UAH з ПДВ

800 000,00
UAH з ПДВ
09.09.2024 р. о 09:33 год.

Замовником оприлюднене в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА. З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА погодилась, після чого Замовником викладено рішення про намір укладення договору з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА. Однак, ФОП Пермяков Володимир Олександрович подав скаргу та 19.09.2024 р. отримав рішення № 155553-рк/пк-пз від 19.09.2024 р., яке зобов’язало Замовника Військову частину 2196 (код ЄДРПОУ 14321825) скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНУ ОЛЕНУ ВІКТОРІВНУ, після чого її було дискваліфіковано по результатам скарги ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА.
Згідно п.41. Особливостей «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої,абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей».
«Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника»

Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – після рішення АМКУ ФОП Пермякова Володимира Олександровича, виявлено підстави для подачі скарги і було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
1. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження).
Пункт 1.2 Відеореєстратор, учасник зазначив товар з назвою «Відеореєстратор SE-NVR16V» та у полі «Виробник та країна походження» зазначив Zhejiang Dahua Technology Co., Ltd КНР.
Повідомляємо, що кодування усіх моделей мережевих відеореєстраторів виробника бренду «Dahua» має початок з абревіатури «DHI-NVR». На сайті виробника або офіційного дистриб'ютора не знайдено жодного товару та паспорту до нього з моделлю «SE-NVR16V». Найближчий збіг за цією моделлю є за брендом «SafetyEye» від невідомого виробника. Але навіть у цього бренду, немає моделі «SE-NVR16V» та відповідного технічного паспорту для перевірки технічних характеристик.
2. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження).
Пункт 1.2 Відеореєстратор, учасник зазначив товар з назвою «Відеореєстратор SE-NVR16V». Проте, у документі «тендерна пропозиція.pdf» у розділі «Найменування предмету закупівлі, що пропонується учасником» наведений товар «Відеореєстратор SE-NVR16V2K - 1шт». Цим самим, учасник у складі тендерної пропозиції пропонує два різні товари з двома різними назвами.
3. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Пункт 1.1. «Біспектральна тепловізійна камера для відеоспостереження» характеристика «Теплова чутливість (NETD)» учасником запропонована як «≤ 35 mK (@ 25°C, F# = 1.0), не більше ніж 35 мК» але характеристика не може бути з позначкою "не більше" та " не менше" та має носити сталий характер, що може підтвердити технічний паспорт на товар.
4. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Пункт 1.8 «Бокс для реєстратора» замовником шуканий як товар «Бокс для реєстратора», що свідчить про те, що товар є боксом у яким має бути встановлений відеореєстратор із складу комплекту системи відеоспостереження. Учасник, у якості своєї пропозиції, надає Товар з назвою «Кейс для обладнанням з кріпленням для монітора - 1шт», що не відповідає шукомим вимогам замовника. Кейс для обладнанням з кріпленням для монітора не є боксом для відеореєстратора, а має інші технічні умови експлуатації (предназначений для монітора та обладнання, а не відеореєстратора).
5. Учасник у складі тендерної пропозиції додав документ «Технічні характеристики 03.09.2024 800 тис 2196 оновл.pdf» у якому наведена порівняльна таблиця характеристик товарів у складі комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження). Окрім пунктів 1.1 та 1.2 учасник не надав назву моделі товару, інші складові комплекту позначені без назви та моделі виробника. Також учасник не надав жодного документу підтверджуючих наведені ним характеристики товару (паспорт або сертифікат). Таким чином, не маючи назв товарів та моделей, а також жодних офіційних документів на складові комплекту системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) – Замовник не має змоги перевірити збіг якісних технічних характеристик товарів запропонованих учасником.


Вищевказані невідповідності є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам
технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
У відповідності до вимог 43. Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем та відхилити пропозицію ФОП ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА (РНОКПП 3355502170) як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ No 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для
визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося
замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту
розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом
строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь;
юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в
Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція: ФОП ПЕРМЯКОВ В.О.
(61072, Харківська обл., м.Харків, ПРОСПЕКТ НАУКИ, буд. 39, кв.144 | ІПН 335550217010 | РНОКПП 3355502170 р/р UA393005280000026009455053177 в АТ «ОТП Банк» МФО 300528 | реєстрація від 25.04.2018р
24800000000207995 | Тел.: +380 98 857 84 45 | permiakov.fop@gmail.com)
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета
закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або
документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до
пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену
замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до
абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення
даної процедури закупівлі порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка
зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та
чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ No 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі
порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури
закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати
замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Не відхиливши тендерну пропозицію учасника ФОП ПЕРМЯКОВА ВОЛОДИМИРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, Замовник порушив норми п.2 ст. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі».

На підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31, 44 Закону України “Про публічні закупівлі”,

СКАРЖНИК ПРОСИТЬ :

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Визнати порушення Замовником Військовою частиною 2196 процедури закупівлі за номером UA-2024-08-28-002884-a
3. Зобов’язати Замовника:
- скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі тендерної пропозиції ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (РНОКПП 3355502170), щодо наміру укласти договір про закупівлю з пропозиції ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ (РНОКПП 3355502170).
- провести закупівлю UA-2024-08-28-002884-a відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.


ФО-П КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА
29.09.2024 р.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: dfb20ced8051460e91dddfd920761a5e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-28-002884-a.a1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2024 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.09.2024 18:02
Дата виконання рішення Замовником: 24.09.2024 13:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення уповноваженої особи, щодо Протоколу 362 від 09.09.2024 про визначення фізичної особи-підприємця Капустіної Олени Вікторівни (код ЄДРПОУ 3111807349) переможцем процедури закупівлі — "Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження)", на підставі рішення №15553-р/пк-пз від 19.09.2024 Комісії Антимонопольного комітету України
Автор: ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ ", Володимир Пермяков +380988578445 permiakov.fop@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e02fd63ade344d04931f6ccfd0feca34
Заголовок пункту скарги: тендерна пропозиція не відповідає вимогам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 2196 (надалі - Замовник) від 09 вересня 2024 року, яке оформлене протоколом №362, про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА #3111807349 та рішенням про намір укладення договору з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА.
28 серпня 2024 року Замовником було оприлюднено оголошення про закупівлю за процедурою відкриті торги з особливостями за предметом : Система відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження) за кодом ДК 021:2015 – 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади» Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-28-002884-a.
Згідно умов оголошення щодо проведення даних торгів 05 вересня 2024 11:00 завершився кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Аукціон відбувся 06 вересня 2024 14:43.
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА 759 900,00
UAH з ПДВ 759 900,00
UAH з ПДВ
ФОП "ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ " 800 000,00
UAH з ПДВ 800 000,00
UAH з ПДВ
09.09.2024 р. о 09:33 год. Замовником оприлюднене на електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА та рішенням про намір укладення договору з ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА, було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
1. Відповідно до пункту 5 технічних вимог, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ:
5. Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції відповідну технічну специфікацію, яка підтверджує можливість здійснити поставку товарів, згідно Таблиці 1, а також інші документи, які вважає за потрібне надати, які підтверджують відповідність пропозиції даному додатку до документації.
Так, Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл Технічна специфікація.pdf, який містить Таблицю 1.
В порушення даних вимог Учасником ФОП Капустіна О.В. згідно Док. № 4 від 03 вересня 2024 заповнена таблиця 1 не містить інформацію про виробника
запропонованої Системи відеоспостереження (тепловізійна біспектральна система спостереження).
Ця невідповідність є прямим та однозначним порушенням технічних вимог, встановлених у Додатку 2 до тендерної документації.
Звертаємо увагу Комісії, що у таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації було чітко зазначено, що учасники при заповнені мають зазначити інформацію про Виробника і країну походження.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
2. Відповідно до пункту 7 Розділу 1 Загальні положення Мова тендерної пропозиції – українська. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Слід зазначити, що Учасником надано на іноземній мові наступні документи:
файл 23. Паспорт Панель керування.pdf,
файл 22. Паспорт Відеореєстратор.
Також надано файл 21. Паспорт Біспектральна тепловізійна камера для відеоспостереження та файл 24. Сертифікат який може свідчити, що виробником одного з компонентів системи відеоспостереження - Біспектральної тепловізійної камери для відеоспостереження може бути Hangzhou Hikyision Technology Co., Ltd.
Надана інформація не виправляє технічні невідповідності, допущені при заповненні Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо не зазначення інформації про виробника всієї системи відеоспостереження або до всіх компонентів системи.
Не надано жодної інформації про виробника щодо наступних компонентів системи:
• Панель керування;
• Відеореєстратор;
• Блок живлення;
• Портативна зарядна станція;
• Жорсткий диск;
• Монітор 16".
3. Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договор).
1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору.
Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади».
1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі;
1.1.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Аналогічний договір надається без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.
В порушення даних вимог учасником ФОП Капустіна О.В надано аналогічний договір на підтвердження кваліфікаційних вимог згідно Додатку 1 до ТД який не відповідає його вимогам.
Додатком 1 до Тендерної документації Замовника встановлено: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не менше одного договору.
Аналогічним вважається договір про поставку товару аналогічного предмета закупівлі - за кодом ДК 021:2015- 38630000-0 «Астрономічні та оптичні прилади».
Предмет закупівлі - це товари, роботи чи послуги, які закуповуються Замовником за допомогою відповідної процедури закупівлі, яку самостійно на обирає замовник. Предмет закупівлі визначається за допомогою Національного класифікатора України ДК 021:2015.
Так у якості підтвердження кваліфікаційних вимог надано у складі тендерної пропозиції договір на постачання товару - DS-2TD4136-25/V2 (PTZ 36х) Біспектральна IP роботизована відеокамера Hikvision, що не відповідає встановленим вимогам.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем та відхилити пропозицію ФОП КАПУСТІНА ОЛЕНА ВІКТОРІВНА як таку, що не відповідає умовам технічної Документації, з зазначених підстав.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Так, згідно із преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Керуючись пунктом 55, 56 Особливостей та нормами статей 5, 18, 31 Закону України “Про публічні закупівлі”,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір