-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Робочі станції з наступними мінімальними параметрами (JCATS Client Workstation Requirements)
Завершена
875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2024 09:15 - 03.09.2024 09:00
Вимога
Відхилено
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
4d55beaaf9f548d4a973dc2500cae82e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-28-000777-a.a1
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА ВИМОГАМ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Прохання звернути увагу на невідповідність.
Детально все описано у вкладенні
Дякую
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА НА МАЙДАНЧИК.pdf 15.09.2024 22:17
- КОМПАКОМ ПІДРОБКА ЛИСТА.pdf 15.09.2024 22:17
Дата подачі:
15.09.2024 22:17
Вирішення:
Розглядаючи вимогу ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" предметом якої є відмінити рішення про визнання Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" (Код в ЄДРПОУ 45596933) переможцем спрощеної закупівлі яке зазначено в протоколі № 61 від 12.09.2024р; дискваліфікувати учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації Замовник повідомляє, що вимога не підлягає задоволенню у зв’язку із наступним:
По-перше, відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів Українивід 11 листопада 2022 р. № 1275:
8. Державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
2) у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
Так, Замовником проводилася закупівля у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до ч. 14 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Спрощені закупівлі):
14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Таким чином, учасник, пропозиція якого не розглядалася не має права звертатися із вимогою до Замовника про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі. Аналогічно законодавство не дозволяє та не надає Замовнику права скасовувати раніше прийняті рішення. Відповідна позиція викладена і у рішенні АМКУ № 3145-р/пк-пз від 14.03.2023 р.: Разом з тим, Закон не містить обов'язку надавати відповідь, у тому числі, задовольняти вимоги суб'єкта господарювання щодо скасування рішення про визначення переможця Процедури закупівлі.
По-друге, аргументуючи підстави для відмови в задоволенні вимоги по суті зазначаємо, що вимога оголошення передбачала надати: «На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель наступні документи:
1. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує поставити замовнику товар у необхідній кількості та в установлені строки, товар який постачається, має бути новим, термін та умови його зберігання не порушені а також повинна бути зазначена інформація про виробника товару (його адреса);». Таким чином, вимога Оголошення НЕ передбачала, підтвердження ліцензії операційної системи листом від Майкрософт. Натомість, згідно практики АМКУ, у разі відсутності встановленого чіткого способу (відсутності вичерпного переліку документів) підтвердження відповідності, у разі надання учасником документу, відхилення неможливе.
На виконання вимоги оголошення учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ" подано файли: «Характеристики які пропонує учасник.pdf» (де наведено технічні характеристики запропонованого товару та вказано про відповідність товару документам якості, відповідності та безпеки продукції), «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація).pdf», які підтверджують, що якість, відповідність та безпеку продукції – всього асортименту товару.
Таким чином, вимога ФОП "ЗУБ ОЛЬГА ОЛЕГІВНА" не підлягає задоволенню, а прийняте замовником рішення є у відповідності із нормами чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено