-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Програмний комплекс "Прозоре будівництво" та публічний портал CoST
Торги відмінено
9 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 95 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 95 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2018 10:28 - 12.05.2018 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
7b7fdde467284cb4ad597212d72429c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-000273-c.b4
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000273-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Астум», код ЄДРПОУ 38590681 (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою відповідну тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол №37 засідання тендерного комітету Міністерства інфраструктури України від 04.06.2018 року).
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Підприємства зазначені у вищезазначеному протоколі, копія якого додається до цієї скарги.
Підприємство не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає розгляд тендерної пропозиції необ’єктивним, упередженим та неуважним, а дії Замовника такими, що прямо порушують права та інтереси Підприємства і норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Надалі обґрунтовуємо свою скаргу в прикріплених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМК_АСТУМ_05.06.2018.pdf 05.06.2018 20:03
- Платіжне доручення за подання скарги.pdf 05.06.2018 20:03
- Підтвердження повноважень директора_наказ.pdf 05.06.2018 20:03
- Оскаржуване рішення_протокол.pdf 05.06.2018 20:03
- Довідка_технічна відповідність.pdf 05.06.2018 20:03
- Довідка про досвід виконання договорів_Додаток до скарги.pdf 05.06.2018 20:03
- Пояснення АСТУМ АМК.pdf 24.06.2018 22:19
- Пояснення АСТУМ АМК.pdf 24.06.2018 22:19
- Рішення від 07.06.2018 № 5443 + лист Замовнику.pdf 08.06.2018 14:25
- Рішення від 11.06.2018 № 5513.pdf 11.06.2018 19:23
- Про перенесення розгляду скарги UA-2018-04-11-000273-cb4.pdf 22.06.2018 18:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2018 № 6218.pdf 26.06.2018 17:15
- Рішення від 25.06.2018 № 6218.pdf 02.07.2018 21:15
- Інформація щодо заперечення на скаргу 24.06.2018 19:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2018 20:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.07.2018 21:15
Задовільнена:
Так
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника
Номер:
21aec57374ff4d48805e127c9c601210
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-000273-c.a6
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000273-c. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЦЕНТР ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ «ПРОГРАМА», код ЄДРПОУ 40324902 (надалі за текстом – ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА») виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою відповідну тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» (протокол №37 засідання тендерного комітету Міністерства інфраструктури України від 04.06.2018 року). Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» зазначені у вищезазначеному протоколі, копія якого додається до цієї скарги. ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає розгляд тендерної пропозиції необ’єктивним, упередженим та неуважним, а дії Замовника такими, що прямо порушують права та інтереси ТОВ «ЦІТ «ПРОГРАМА» і норми Закону України «Про публічні закупівлі». Надалі обґрунтовуємо свою скаргу в прикріплених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ ЦИТ ПРОГРАМА.pdf 07.06.2018 19:22
- ВИТЯГ ЄДР.pdf 07.06.2018 19:22
- ДОВIДКА URL.pdf 07.06.2018 19:22
- ДОВIДКА ДОГОВОРИ В АЙТИ СФЕРI (В РЕЄСТРI 13).pdf 07.06.2018 19:22
- ДОДАТОК 8.pdf 07.06.2018 19:22
- ДОДАТОК 9.pdf 07.06.2018 19:22
- НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf 07.06.2018 19:22
- ПРОТОКОЛ 37.PDF 07.06.2018 19:22
- ПРОТОКОЛ_1.pdf 07.06.2018 19:22
- Платіжне_доручення_до_скарги.pdf 07.06.2018 19:22
- Коментарії на Заперечення Замовника.pdf 24.06.2018 23:46
- Рішення від 11.06.2018 № 5518 + лист Замовнику.pdf 11.06.2018 19:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2018 № 6243.pdf 26.06.2018 17:15
- Рішення від 25.06.2018 № 6243.pdf 02.07.2018 21:14
- Інформація щодо заперечення на скаргу 22.06.2018 21:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.06.2018 19:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.07.2018 21:14
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на рішення Замовника
Номер:
de35e281088e4c509ca39318a2ae58cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-000273-c.b5
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-04-11-000273-c. Товариство з обмеженою відповідальністю «Астум», код ЄДРПОУ 38590681 (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації Замовника подало свою відповідну тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення, що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол №37 засідання тендерного комітету Міністерства інфраструктури України від 04.06.2018 року).
Підстави для відхилення тендерної пропозиції Підприємства зазначені у вищезазначеному протоколі, копія якого додається до цієї скарги.
Підприємство не може погодитися з такими рішеннями Замовника та вважає розгляд тендерної пропозиції необ’єктивним, упередженим та неуважним, а дії Замовника такими, що прямо порушують права та інтереси Підприємства і норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Надалі обґрунтовуємо свою скаргу в прикріплених файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМК_АСТУМ_05.06.2018.pdf 05.06.2018 20:03
- Платіжне доручення за подання скарги.pdf 05.06.2018 20:03
- Підтвердження повноважень директора_наказ.pdf 05.06.2018 20:04
- Оскаржуване рішення_протокол.pdf 05.06.2018 20:04
- Довідка_технічна відповідність.pdf 05.06.2018 20:04
- Довідка про досвід виконання договорів_Додаток до скарги.pdf 05.06.2018 20:04
- Рішення від 07.06.2018 № 5444.pdf 08.06.2018 14:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.06.2018 20:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.06.2018 14:26
Задовільнена:
Ні
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо порушення Закону
Номер:
7234f69c82494f3780f6ac841c8de2cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-000273-c.a1
Назва:
Щодо порушення Закону
Вимога:
Шановний Замовнику!
Ви закупаєте Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення.
Прототипування є одним із етапів розробки програмного забезпечення. Тому у учасника не може бути на етапі проведення закупівлі розробленого прототипу. Вимога про надання довідки, яка містить інформацію про URL для доступу до прототипу з демонстраційною версією є незаконною - порушує статтю 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Така вимога звужує коло учасників лише до того учасника, який уже розробляв систему
"Прозоре будівництво" та публічний портал CoST. З огляду на те, що технічне завдання було розроблено ТОВ «ECOMM Co» на замовлення ГО «Трансперенсі Інтернешнл Україна», то припустимо, що прототип наявний лише в учасника, який пов'язаний з ТОВ «ECOMM Co»
З урахуванням наведного, вимагаємо, негайно внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї вимоги про надання доступу до прототипу
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 23.04.18 24.04.2018 16:39
- Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 23.04.18 24.04.2018 16:39
- Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 23.04.18 24.04.2018 16:39
- Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 23.04.18 24.04.2018 16:39
- Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 23.04.18 24.04.2018 16:39
- Протокол засідання тендерного комітету № 33 від 23.04.18 24.04.2018 16:39
Дата подачі:
20.04.2018 09:13
Вирішення:
На Вашу вимогу від 20.04.2018 повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Згідно пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680, учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Прототипування – це створення ескізу, чорнового варіанту майбутнього програмного комплексу, який містить базову функціональність та призначений для перевірки придатності запропонованих концепцій, архітектурних та/або технологічних рішень, а також подання системи Замовнику для оцінювання на ранніх стадіях її життєвого циклу. За результатами аналізу прототипу Замовник приймає рішення щодо подальшої розробки.
Прототипування не потребує великих витрат часу або матеріальних ресурсів. Прототип – це схематичне представлення вмісту системи, призначене для презентації замовникові ідеї майбутнього функціоналу.
Беручи до уваги, що умова тендерної документації про надання учасниками закупівлі довідки з інформацією про URL для доступу до прототипу з демонстраційною версією не порушує законодавство, в тому числі статтю 5 Закону, її не можна вважати дискримінаційною, оскільки вона теоретично та практично може бути виконана будь-яким учасником, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення, Ваша вимога стосовно внесення змін до тендерної документації та виключення з неї вимог до учасників про надання доступу до прототипу не може бути задоволена Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації
Номер:
2b55fb02c3c54f5a8b3cf2f5e579fd54
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-000273-c.c3
Назва:
Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації
Скарга:
11 квітня 2018 року Міністерство інфраструктури України (Далі — Замовник) оприлюднило Оголошення про заплановану закупівлю послуг з розробки пакетів програмного забезпечення ДК 021:2015: 72210000-0 (Програмний комплекс «Прозоре будівництво» та публічний портал CoST).
Детально ознайомившись з Тендерною документацією (далі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинним стандартам і нормам законодавства України, обмежують конкуренцію, зокрема унеможливлюють участь нашого ТОВ «АІМГ» у закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.pdf 11.05.2018 22:35
- Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 11.05.2018 22:35
- Скан-копія платіжного доручення 11.05.2018 22:35
- Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ .pdf 11.05.2018 22:35
- Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації 11.05.2018 22:35
- Рішення від 16.05.2018 № 4595.pdf 16.05.2018 23:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.05.2018 22:35
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.05.2018 23:39
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації
Номер:
7fd689e302f44406a0d26480aac09f1e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-11-000273-c.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні положення тендерної документації
Скарга:
Під час підготовки тендерної документації виявлено чисельні дискримінаційні порушення, які впливають на можливість прийняти участь потенційним учасникам у даній закупівлі. За результатами розгляду скарги, просимо зобов’язати замовника усунути відповідні порушення.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 06.05.2018 19:26
- До скарги. Додаток 1 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ.pdf 06.05.2018 19:26
- До скарги. Додаток 3 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf 06.05.2018 19:26
- Скан-копія платіжного доручення 06.05.2018 19:26
- Рішення від 08.05.2018 № 4341.pdf 10.05.2018 11:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2018 19:26
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2018 11:55