• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

31430000-9 Електричні акумулятори Акумуляторні батареї для потреб Північної ЕС

Завершена

1 141 740.95 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 11 417.41 UAH
Період оскарження: 14.06.2018 17:15 - 29.06.2018 00:00
Вимога
Вирішена

вимога щодо дискримінаційних вимог, встановлених у документації закупівлі

Номер: d293b2efa2ee47e9b23ae7f599182134
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-14-000778-c.a2
Назва: вимога щодо дискримінаційних вимог, встановлених у документації закупівлі
Вимога:
Проаналізувавши вашу відповідь на нашу першу вимогу від 20.06.18, 16:30, ми дійшли до висновку, що ви і надалі продовжуєте встановлювати дискримінаційні вимоги до потенційних Учасників, які дають перевагу окремим суб’єктам господарської діяльності, а інших – позбавляють можливості прийняти участь у процедурі закупівлі. В п. 4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачено право Замовника відхиляти пропозицію Учасника, якщо: «тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації». В Технічному завданні, наведеному в Додатку № 3 до документації, зазначено перелік вимог, яким повинен повністю відповідати предмет закупівлі. Отже, невідповідність зазначеним вимогам є підставою для дискваліфікації пропозиції Учасника. Тому, сувора відповідність описаним характеристикам є необхідною та імперативною вимогою, при порушенні якої пропозиція буде відхилена. Законодавством в сфері публічних закупівель, а саме п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону зазначається, що: «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Так, дійсно вами зазначено «У разі наявності посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, ТУ, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». » Проте, незважаючи на великий асортимент акумуляторних батарей, що закуповуються, сукупність усіх описаних характеристик представлена лише в одного виробника Exide Technologies Marathon серії XL та L. Безумовно, запропоновані Замовником Технічні вимоги можна було б розцінювати як сувору відповідність вже описаного п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону: «при цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.» Але, даний факт не відповідає дійсності, оскільки ви самі надаєте відповідь, що акумуляторна батарея монтується на існуючому багатоярусному стелажі, який має певні розміри, при цьому в документації торгів жодного посилання на детальну схему розташування елементів батареї на зазначених конструкціях (стелажах), на має. Тому встановлювати вимогу щодо, габаритного розміру одного елементу акумуляторної батареї є нічим іншим, як дискримінаційною вимогою. Вимагаємо Вас на позиції 1,2,3 видалити вимогу щодо розміру та ваги одного лементу батареї, та надати розміри існуючого стелажу для встановлення батареї в цілому у вигляді креслення чи схеми, ц е надасть можливість розширити коло потенційних учасників і не дискримінувати їх. Тобто Замовник навмисно звужує коло осіб, які можуть прийняти участь у Закупівлі. Описані порушення, є не єдиними, виявленими в процесі ознайомлення з даною документацією. На позиції 4-13 20-23 в технічних характеристикам не встановлено вимогу з допуском по габаритах +/- 5 мм та допуск по вазі +/- 5%, адже в залежності від виробника розміри можуть коливатися від десятих до декількох міліметрів, що не вплине на застосування. Вимагаємо внести зміни в ТД з коректними вимогами, щодо предмету закупівлі, для можливості надання еквіваленту іншими учасниками. Такі критерії просто призводять до зловживань своїми правами Замовником у розрізі надання еквівалентів учасниками. Таким чином, всі наведені порушення в сукупності доводять наявність дискримінаційного підходу Замовника при підготовці тендерної документації конкурсних торгів. Невнесення змін до документації може призвести до неправомірного не допуску до аукціону або дискваліфікації пропозиції Учасника, шляхом зловживання своїми правами Замовника. У разі незадоволення наведеної вищевикладеної вимоги, ми залишаємо за собою право оскаржити вимоги Замовника в Постійно діючий адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг по порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду вимоги, в частині, що стосується п. 1-3 Таблиці №1 Додатку 3 тендерної документації внесено зміни, які розміщено в електронній системі закупівель Prozorro. Крім того, слід зазначити, що по позиціях 1-3 зазначені технічні параметри не є виключними оскільки в найменуваннях стовпців зазначено «не менше» та «не більше». Щодо позицій 4-13 Таблиці №1 Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації повідомляю що зазначені технічні параметри не є виключними оскільки в найменуваннях стовпців зазначено «не менше» та «не більше». Щодо позицій 20-23 Таблиці №1 Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації повідомляю, що дані позиції не містять вимог по габаритам та вазі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

ЩОДО ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ

Номер: 46b02aa5b94442ee8aa5c80814985b29
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-14-000778-c.a1
Назва: ЩОДО ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Доброго дня! У Додатку 3 до ТД, розділ І, в таблиці ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ вказані обмеження «не більше» по розмірам та вазі акумуляторних батарей. В назві акумуляторної батареї є посилання на конкретну торгову марку і характеристики прописані з каталогу цього виробника. Встановлення вами вимоги «не більше» по розмірам та вазі акумуляторних батарей не дає можливості надання еквіваленту. Позиції акумуляторів Marathon 1,2,3 серії XL та L є тільки у виробника Exide Technologies і мають нетипові габаритні розміри у порівнянні з модельним рядом інших провідних європейських виробників та мають свою вагу. Вимагаємо на ці позиції не встановлювати вимогу щодо розміру та ваги, та надати дані щодо розміщення батареї на стелажі або шафі, це надасть можливість розширити коло потенційних учасників і не дискримінувати їх (ЗУ «Про публічні закупівлі» ст.3, щодо принципів здійснення закупівель). Для подання еквівалентів по позиціям 4-13 та 20-23 необхідно встановлювати вимогу з допуском по габаритах +/- 5 мм та допуск по вазі +/- 5%. Вимагаємо внести зміни в ТД для можливості надання еквіваленту іншими учасниками. У разі незадоволення наших вимог та не внесення змін до ТД, ми будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом розгляду Вашої вимоги повідомляємо про те, що елементи акумуляторних батарей, які закуповуються, призначені для використання в системі гарантованого електроживлення Північної електроенергетичної системи, комплектуються в акумуляторну батарею та розташовуються на існуючих, виконаних згідно проектної документації багатоярусних стелажах, які мають певні розміри. Габаритні розміри елементів, враховують загальні габаритні розміри акумуляторної батареї та схему розташування її елементів на зазначених конструкціях (стелажах), тому не можуть бути змінені в сторону збільшення. Вимогами Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації передбачено, що у разі наявності посилання на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмету закупівлі, джерело його походження або виробника, ТУ, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Тобто, Учасник може запропонувати еквівалентну продукцію, технічні характеристики якої повинні бути не гірше тих, що зазначені у Додатку 3 «Опис та основні вимоги до предмету закупівлі» тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено