-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гістологічне дослідження ІІ категорії складності; Гістологічне дослідження IV категорії складності
Завершена
334 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 670.00 UAH
Період оскарження:
27.08.2024 10:55 - 15.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, встановлення дискримінаційних вимог
Номер:
b7049d48cbb94e2cb6968e8b9969f119
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-27-002716-a.b1
Назва:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель, встановлення дискримінаційних вимог
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Ліцензія із змінами.rar 30.08.2024 13:01
- працівники.zip 30.08.2024 13:01
- Акредитаційний сертифікат.PDF 30.08.2024 13:01
- Довідка працівники.jpg 30.08.2024 13:01
- Скарга.docx.asice.zip 30.08.2024 13:01
- Посвідчення Стратійчук.pdf 30.08.2024 13:01
- sign.p7s 30.08.2024 13:01
- рішення від 02.09.2024 № 14637.pdf 02.09.2024 16:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.09.2024 № 15109.pdf 11.09.2024 15:19
- рішення від 10.09.2024 № 15109.pdf 13.09.2024 09:06
- Пояснення скан 04.09.2024 18:07
- Пояснення ворд 04.09.2024 18:07
- Рекомендації 04.09.2024 18:07
- ДСТУ 04.09.2024 18:07
- Додаткові пояснення скан 09.09.2024 15:58
- додаткові пояснення ворд 09.09.2024 15:58
- Таблиця змін 13.09.2024 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 14:16
Дата розгляду скарги:
10.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2024 16:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.09.2024 09:07
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2024 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15109-р/пк-пз від 10.09.2024 року Комунальнн некомерційне підприємство "Хмельницька обласна лікарня" Хмельницької обласної ради внесла зміни, до тендерної документації та оголошення про проведення процедури закупівлі відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги: (Гістологічне дослідження ІІ категорії складності; Гістологічне дослідження IV категорії складності)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0f2965d48eb1b590912fba4356a340df
Заголовок пункту скарги:
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником у пп. 3.5.2. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації по кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», встановлено наступну вимогу:
1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору
1) Лікар-патологоанатом не менше 4-х працівників, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією;
2) лаборант - не менше 2 працівників.
1.2. На підтвердження заявленої кількості працівників надається копія наказу про прийняття на роботу та/або скан копія трудової книжки.
1.3. На підтвердження вищої кваліфікаційної категорії лікаря-патологоанатома, Учасник надає копії посвідчення про кваліфікаційну категорію.
Скаржник вважає вищезгадані вимоги як дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію, а також не відповідають положенням чинного законодавства.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено, такої кількості лікарів-патологоанатомів, зокрема лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією які мають бути у суб’єкта господарювання, що здійснює медичну практику з організації і управління охороною здоров’я, патологічної анатомії та за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія ).
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Отже, відповідно до чинного законодавства, Скаржник відповідає організаційним, кадровим і технологічним вимогам до матеріально-технічної бази ліцензіата, які обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики та надання послуг гістологічне дослідження.
Як доказ наявності у ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» працівників відповідної кваліфікації, додаємо до скарги інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, накази про прийняття на роботу та посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією.
Встановлення Замовником явно дискримінаційної вимоги, щодо необхідності наявності в учасників не менше 4-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією є ГРУБИМ порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є не менше 4-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Встановлення такої явно дискримінаційної вимоги надає перевагу конкретному, на перед визначеному учаснику.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для виконання умов договору
1) Лікар-патологоанатом не менше 4-х працівників, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією;
2) лаборант - не менше 2 працівників.
1.2. На підтвердження заявленої кількості працівників надається копія наказу про прийняття на роботу та/або скан копія трудової книжки.
1.3. На підтвердження вищої кваліфікаційної категорії лікаря-патологоанатома, Учасник надає копії посвідчення про кваліфікаційну категорію.
Скаржник вважає вищезгадані вимоги як дискримінаційні та такі, що обмежують конкуренцію, а також не відповідають положенням чинного законодавства.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено, такої кількості лікарів-патологоанатомів, зокрема лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією які мають бути у суб’єкта господарювання, що здійснює медичну практику з організації і управління охороною здоров’я, патологічної анатомії та за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія ).
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Отже, відповідно до чинного законодавства, Скаржник відповідає організаційним, кадровим і технологічним вимогам до матеріально-технічної бази ліцензіата, які обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики та надання послуг гістологічне дослідження.
Як доказ наявності у ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» працівників відповідної кваліфікації, додаємо до скарги інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, накази про прийняття на роботу та посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією.
Встановлення Замовником явно дискримінаційної вимоги, щодо необхідності наявності в учасників не менше 4-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією є ГРУБИМ порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є не менше 4-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Встановлення такої явно дискримінаційної вимоги надає перевагу конкретному, на перед визначеному учаснику.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
×
-
Назва доказу:
накази про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
працівники.zip
-
-
Назва доказу:
посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення Стратійчук.pdf
-
-
Назва доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із змінами 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія із змінами.rar
-
-
Назва доказу:
довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Довідка працівники.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a41df38f5e525bd10afafb1806593b05
Заголовок пункту скарги:
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно технічних, якісних та кількісних вимог згідно Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
• Інтраопераційні експрес дослідження операційного матеріалу виконується на території Учасника. Процедура виконання Інтраопераційного експрес дослідження операційного матеріалу повинна тривати не більше 20 хвилин з моменту вилучення операційного матеріалу. Патогістологічний висновок даного виду дослідження надається консіліумно за участю не менше 3 лікарів – патологоанатомів, 2-є лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією (надати гарантійний лист).
Скаржник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що обмежує конкуренцію, а також не відповідає положенням чинного законодавства.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено, такої кількості лікарів-патологоанатомів, зокрема лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією які мають бути у суб’єкта господарювання, що здійснює медичну практику з організації і управління охороною здоров’я, патологічної анатомії та за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія ).
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Отже, відповідно до чинного законодавства, Скаржник відповідає організаційним, кадровим і технологічним вимогам до матеріально-технічної бази ліцензіата, які обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики та надання послуг гістологічне дослідження.
Як доказ наявності у ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» працівників відповідної кваліфікації, додаємо до скарги інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, накази про прийняття на роботу та посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією.
Встановлення Замовником явно дискримінаційної вимоги, щодо необхідності наявності в учасників не менше 3-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією є ГРУБИМ порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є не менше 3-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-х лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Встановлення такої явно дискримінаційної вимоги надає перевагу конкретному, на перед визначеному учаснику.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
• Інтраопераційні експрес дослідження операційного матеріалу виконується на території Учасника. Процедура виконання Інтраопераційного експрес дослідження операційного матеріалу повинна тривати не більше 20 хвилин з моменту вилучення операційного матеріалу. Патогістологічний висновок даного виду дослідження надається консіліумно за участю не менше 3 лікарів – патологоанатомів, 2-є лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією (надати гарантійний лист).
Скаржник вважає вищезгадану вимогу як дискримінаційну та таку, що обмежує конкуренцію, а також не відповідає положенням чинного законодавства.
Жодним нормативно-правовим документом не встановлено, такої кількості лікарів-патологоанатомів, зокрема лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією які мають бути у суб’єкта господарювання, що здійснює медичну практику з організації і управління охороною здоров’я, патологічної анатомії та за спеціальністю молодших спеціалістів з медичною освітою: лабораторна справа (патологія ).
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» отримано ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, ліцензія це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Згідно Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з медичної практики» від 02.03. 2016 №285, ці Ліцензійні умови встановлюють організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики, а також визначають вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з медичної практики. Медична практика ліцензіатом провадиться за місцем (місцями) її провадження, яке (які) зазначені у заяві про отримання ліцензії та в документах, що додавалися до неї (з урахуванням внесених до них змін, поданих ліцензіатом органові ліцензування).
Отже, відповідно до чинного законодавства, Скаржник відповідає організаційним, кадровим і технологічним вимогам до матеріально-технічної бази ліцензіата, які обов’язкові для виконання під час провадження господарської діяльності з медичної практики та надання послуг гістологічне дослідження.
Як доказ наявності у ТОВ «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» працівників відповідної кваліфікації, додаємо до скарги інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, накази про прийняття на роботу та посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією.
Встановлення Замовником явно дискримінаційної вимоги, щодо необхідності наявності в учасників не менше 3-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-а лікарі-патологоанатоми з вищою кваліфікаційною категорією є ГРУБИМ порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, у яких є не менше 3-х лікарів-патологоанатомів, з них 2-х лікарів-патологоанатомів з вищою кваліфікаційною категорією, що є дискримінаціи?ним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника. Встановлення такої явно дискримінаційної вимоги надає перевагу конкретному, на перед визначеному учаснику.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
×
-
Назва доказу:
накази про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
працівники.zip
-
-
Назва доказу:
посвідчення лікаря-патологоанатома з вищою кваліфікаційною категорією
-
Повʼязаний документ:
Посвідчення Стратійчук.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Довідка працівники.jpg
-
-
Назва доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із змінами 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія із змінами.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
de60f451d4b27c614c1ab19cbac136d4
Заголовок пункту скарги:
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно технічних, якісних та кількісних вимог згідно Додатку №2 до тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу:
• Учасник повинен надати документи щодо проходження/завершення процедури акредитації медичних лабораторій у відповідності до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 15189 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» (EN ISO 15189:2012. IDT) або ISO 15189:2022, а саме:
- Учасник, який проходить процедуру акредитації: копію протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ); копію рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ).
- Учасник який завершив процедуру акредитації: копію атестату про акредитацію (видане НААУ)
Вказані умови тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтовані, адже наявність в учасника документів щодо проходження/завершення процедури акредитації медичних лабораторій у відповідності до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 15189 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» (EN ISO 15189:2012. IDT) або ISO 15189:2022, жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Вимога щодо необхідності надання копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації та копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації носить явно дискримінаційний підхід.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України, має ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України.
Також зазначаємо, що з метою підвищення якості надання медичної допомоги населенню України та відповідно до статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров'я Кабінет Міністрів України Постановою №765 від 15.07.1997 затвердив Порядок акредитації закладу охорони здоров'я (далі – Порядок №765). Згідно п. 1 Порядку №765, Акредитація закладу охорони здоров’я - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам. Акредитацію закладів, крім аптечних закладів, проводить Головна акредитаційна комісія, а акредитацію аптечних закладів - Головна комісія з акредитації аптечних закладів, що утворюються при МОЗ, та акредитаційні комісії, що утворюються при Міністерстві охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій. П. 1 Порядку №765 визначено що стандарти акредитації закладів затверджуються МОЗ.
Скаржником у встановленому законом порядку отримано акредитаційний сертифікат серія МЗ №015560 строком дії з 03.02.2022 до 02.02.2025 рр. (додається як доказ).
Замовник, встановивши умову у тендерній документації щодо надання копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації або копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації грубо порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, застосувавши явно дискримінаційний підхід до учасників які мають акредитаційний сертифікат, який отриманий в порядку визначеному чинним законодавством та виданий Міністерством Охорони Здоров’я України. Також зазначаємо, що формування вимоги про надання саме «атестату про акредитацію» та ще й виданого саме НААУ, також застосував дискримінаційний підхід до учасників та зокрема Скаржника.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації або копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
• Учасник повинен надати документи щодо проходження/завершення процедури акредитації медичних лабораторій у відповідності до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 15189 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» (EN ISO 15189:2012. IDT) або ISO 15189:2022, а саме:
- Учасник, який проходить процедуру акредитації: копію протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ); копію рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ).
- Учасник який завершив процедуру акредитації: копію атестату про акредитацію (видане НААУ)
Вказані умови тендерної документаціі? жодним чином не обґрунтовані, адже наявність в учасника документів щодо проходження/завершення процедури акредитації медичних лабораторій у відповідності до вимог стандарту ДСТУ EN ISO 15189 «Медичні лабораторії. Вимоги до якості та компетентності» (EN ISO 15189:2012. IDT) або ISO 15189:2022, жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Вимога щодо необхідності надання копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації та копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації носить явно дискримінаційний підхід.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛМ-ПОДІЛЛЯ» є реальним учасником ринку з надання послуг гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу, бере участь в закупівлях по всій території України, має ліцензію №421 від 09.07.2015 на медичну практику, до якої внесено зміни 05.01.2024. Вказана ліцензія надає право Скаржнику надавати послуги з медичної практики, проводити свою господарську діяльність на всій території України.
Також зазначаємо, що з метою підвищення якості надання медичної допомоги населенню України та відповідно до статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров'я Кабінет Міністрів України Постановою №765 від 15.07.1997 затвердив Порядок акредитації закладу охорони здоров'я (далі – Порядок №765). Згідно п. 1 Порядку №765, Акредитація закладу охорони здоров’я - це офіційне визнання наявності у закладі охорони здоров’я умов для якісного, своєчасного, певного рівня медичного обслуговування населення, дотримання ним стандартів у сфері охорони здоров’я, відповідності медичних (фармацевтичних) працівників єдиним кваліфікаційним вимогам. Акредитацію закладів, крім аптечних закладів, проводить Головна акредитаційна комісія, а акредитацію аптечних закладів - Головна комісія з акредитації аптечних закладів, що утворюються при МОЗ, та акредитаційні комісії, що утворюються при Міністерстві охорони здоров’я Автономної Республіки Крим, структурних підрозділах охорони здоров’я обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій. П. 1 Порядку №765 визначено що стандарти акредитації закладів затверджуються МОЗ.
Скаржником у встановленому законом порядку отримано акредитаційний сертифікат серія МЗ №015560 строком дії з 03.02.2022 до 02.02.2025 рр. (додається як доказ).
Замовник, встановивши умову у тендерній документації щодо надання копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації або копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації грубо порушив норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, застосувавши явно дискримінаційний підхід до учасників які мають акредитаційний сертифікат, який отриманий в порядку визначеному чинним законодавством та виданий Міністерством Охорони Здоров’я України. Також зазначаємо, що формування вимоги про надання саме «атестату про акредитацію» та ще й виданого саме НААУ, також застосував дискримінаційний підхід до учасників та зокрема Скаржника.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що мають копії протоколу розгляду заявки медичної лабораторії, закладу з комплектом документів, що додаються до неї (видане НААУ) та копії рішення за результатами розгляду заявки медичної лабораторії(видане НААУ), для учасників які проходить процедуру акредитації або копію атестату про акредитацію (видане НААУ), для учасників які завершили процедуру акредитації, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, Скаржника.
Зазначені вимоги порушують право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників, адже участь в даній закупівлі зможе взяти обмежене коло учасників, а можливо і один конкретно визначений.
×
-
Назва доказу:
акредитаційний сертифікат серія МЗ №015560
-
Повʼязаний документ:
Акредитаційний сертифікат.PDF
-
-
Назва доказу:
Ліцензія №421 від 09.07.2015 на медичну практику, із змінами 05.01.2024
-
Повʼязаний документ:
Ліцензія із змінами.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства