• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин автомобільний А-95 (код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження: 27.08.2024 10:14 - 01.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач»

Номер: 1f4b833cce9442e6b40a2990318eb99e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-27-001820-a.b1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач»
Скарга:
Під час здійснення процедури закупівлі замовник допустив прийняття неправомірного рішення про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач». Таке рішення не відповідає вимогам пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Дата розгляду скарги: 23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2024 16:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 25.09.2024 12:12
Дата виконання рішення Замовником: 26.09.2024 16:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.09.2024 р. № 15639-р /пк-пз Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" (код ЄДРПОУ: 43012009) за процедурою закупівлі — "Бензин автомобільний А-95 (код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-27- 001820-a
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ", Дудник Євген 380978546494 fat-32-2@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 84656b733de94bdd9398aba2efb5665d
Заголовок пункту скарги: Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є неправомірним.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВ «Укрнафта-Постач» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) бере участь у процедурі закупівлі UA-2024-08-27-001820-a, оголошеній Державним підприємством Міністерства оборони України «Агенція оборонних Закупівель» (далі – Замовник). Тендерну пропозицію ТОВ «Укрнафта-Постач» подано 03.09.2024. Для участі у тендері було подано пропозицію лише від ТОВ «Укрнафта-Постач».
06.09.2024 Замовник опублікував в електронній системі закупівель Протокольне рішення уповноваженої особи від 09.09.2024 № 251/2024, у якому, зокрема, зазначено, що пропозиція Учасника (ТОВ «Укрнафта-Постач») не відповідає вимогам в розділі покриття мережі автозаправних станцій, а саме, в мережі постачальника відсутні АЗС у Одеській, Миколаївській та Полтавській областях.
Також у зазначеному Протокольному рішенні зазначено, що «тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 1 пп. 2 п. 44 Особливостей, у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей».
На підставі зазначеного, Замовник прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Укрнафта-Постач» на підставі абз. 1 пп. 2 п. 44 Особливостей.

З цього приводу слід зазначити наступне.
Відповідно до умов пункту 3 Додатку 4 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ Бензин автомобільний А-95 (код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)» тендерної документації щодо закупівлі UA-2024-08-27-001820-a, затвердженої Рішенням Уповноваженої особи ДП «Агенція оборонних закупівель», Протокол № 239/2024 від 26.08.2024 (далі – Тендерна документація), Замовником вимагалася наявність автозаправних станцій (АЗС):
Обов’язкова наявність розгалуженої мережі автозаправних станцій, власного бренду або партнерських, загалом не менше 400 (чотириста) по всій території України, а саме:
- не менше 50 (п’ятдесяти) АЗС в м. Києві та області, мінімум по одній АЗС в кожному районі міста та не менше;
- не менше 4 (чотирьох) АЗС в кожній з областей України, крім тимчасово окупованих територій.

На виконання зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», надано, зокрема, документ «Довідка перелік АЗС» (файл «3.2 ПЕРЕЛІК АЗС.pdf»).
При цьому, у зазначеній довідці, через технічний збій, помилково не було зазначено інформацію про наявність АЗС, розташованих у Одеській, Миколаївській та Полтавській областях.
Паливні картки, емітентом яких є ТОВ «Укрнафта-Постач», обслуговуються на низці партнерських мереж АЗС, в тому числі, у мережі АЗС «UKRNAFTA». Таке обслуговування здійснюється на підставі відповідних партнерських договорів, зокрема, на підставі Договору про партнерство та поставку від 18.07.2024 № 24/02/2817-МТР, укладеного між ТОВ «Укрнафта-Постач» та ПАТ «Укрнафта».
Зазначений договір також надано у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач» (файл «4.1 ДОГОВІР КАРТКИ УКРНАФТА.pdf»).
Додаток № 1 до зазначеного Договору містить інформацію про повний перелік АЗС, розташованих, в т.ч., у Одеській, Миколаївській та Полтавській областях.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Слід звернути увагу на те, що доповнення переліку АЗС, на яких Замовник матиме змогу здійснити заправку транспортних засобів, інформацією про АЗС, розташованих у Одеській, Миколаївській та Полтавській областях, жодним чином не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Адже згідно з Тендерної документацією щодо закупівлі UA-2024-08-27-001820-a, предметом закупівлі є товар «Бензин автомобільний А-95 (код за ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистиляти)».
Назва товару, запропонованого ТОВ «Укрнафта-Постач» у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марка, характеристики - підтверджені відповідними документами якості, наданими у складі тендерної пропозиції у файлі «3.1 ДОКУМЕНТИ ЯКОСТІ 95.pdf», не пов’язані з найменуванням та місцем розташування АЗС, на яких здійснюється заправка транспортних засобів Замовника.
Таким чином, невідповідність в інформації та/або документах, що подані ТОВ «Укрнафта-Постач» у тендерній пропозиції, яка полягає у відсутності інформації про наявність АЗС у Одеській, Миколаївській та Полтавській областях, підлягала усуненню у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей.
Не зважаючи на це, в порушення вимог пункту 43 Особливостей, Замовник не розмістив у встановленому порядку повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель, та відхилив тендерну пропозицію, подану ТОВ «Укрнафта-Постач».
Враховуючи зазначене, рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Укрнафта-Постач», є неправомірним.

В наслідок таких дій Замовника порушене право ТОВ «Укрнафта-Постач» на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій Замовника, ТОВ «Укрнафта-Постач» неправомірно позбавлене можливості перемогти у Процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «Укрнафта-Постач», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами Процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника