-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паркові лавки
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2024 17:15 - 31.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
68818447ecea4210a8905d7c943c3129
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-26-009165-a.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД 39110000-6 від 26.08.24 (1).docx 10.09.2024 17:05
- 7 ГЛ тех специфікація.pdf 10.09.2024 17:05
- Скарга Дивізіон.pdf 10.09.2024 17:05
- Скарга Дивізіон Груп.docx 10.09.2024 17:05
- Зміни від 29.08.24.docx 10.09.2024 17:05
- ТД 39110000-6 зі змінами від 29.08.24.docx 10.09.2024 17:05
- Додаток 3 проєкт договору (7).docx 10.09.2024 17:05
- 9 Декларація відповідності.pdf 10.09.2024 17:05
- Додаток 3 проєкт договору_ зі змінами від 29.08.24.docx 10.09.2024 17:05
- 10Декларація відповідності.pdf 10.09.2024 17:05
- sign.p7s 10.09.2024 17:10
- Рішення від 12.09.2024 № 15194.pdf 12.09.2024 16:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2024 № 15560.pdf 20.09.2024 11:23
- Рішення від 19.09.2024 № 15560.pdf 24.09.2024 11:44
- 10Декларація відповідності.pdf.p7s 16.09.2024 17:51
- Відповідь на запит АМКУ, 16.09.24.docx 16.09.2024 17:51
- 9 Декларація відповідності.pdf 16.09.2024 17:51
- 10Декларація відповідності.pdf 16.09.2024 17:51
- Відповідь на запит АМКУ, 16.09.24.pdf 16.09.2024 17:51
- ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису_Validation_Report (1).pdf 16.09.2024 17:51
- 9 Декларація відповідності.pdf.p7s 16.09.2024 17:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 17:45
Дата розгляду скарги:
19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 16:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.09.2024 11:44
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a69ded7f30034209807d91ce09ada914
Заголовок пункту скарги:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до п.6.3. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен був надати реальне (кольорове) зображення товару, що пропонується до постачання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможець у свої тендерній пропозиції надав візуалізоване зображення «Лавки паркової «Олімп», (документ 7 ГЛ тех специфікація. pdf )яке було скопійоване з тендерної документації Замовника. Це не є реальним зображенням товару.
×
-
Назва доказу:
7 ГЛ тех специфікація. pdf
-
Повʼязаний документ:
7 ГЛ тех специфікація.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Вищеописане рішення Замовника призвели до того, що ТОВ «"ДИВІЗІОН ГРУП"» вимушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів. Відповідно до статті 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» до розгляду; 2. Зобов’язати ПАРК-ПАМ'ЯТКУ САДОВО- ПАРКОВОГО МИСТЕЦТВА ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ "МЕЖИГІР'Я" скасувати Протокол № 88 від 06.09.2024 р., яким визнано ТОВ "АВ-ПРОМ" переможцем закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-08-26-009165-a та повернути Учасників даної закупівлі на кваліфікацію.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4b9d55bfb6f741899864413f29c83394
Заголовок пункту скарги:
Про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Відповідно до п. 6.4. Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен був надати оригінали або завірені належним чином копії сертифікатів відповідності або декларацій відповідності, або паспортів виробника, або інший документ, що підтверджує якість товару
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Переможець надав документи під назвою 9 Декларація відповідності.pdf та 10 Декларація відповідності.pdf в яких міститься інформація про технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до Тендерної документації, але дані документи не можна вважати декларацією відповідності, згідно норм чинного законодавства. Відповідно до статті 28 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» у декларації про відповідність заявляється про те, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Декларація про відповідність складається згідно з вимогами до її змісту, примірною структурою чи формою, що встановлюються відповідними технічними регламентами. У разі якщо на певний вид продукції поширюється дія кількох технічних регламентів, що вимагають складання декларації про відповідність, повинна бути складена єдина декларація про відповідність стосовно всіх таких технічних регламентів, якщо це передбачено відповідними технічними регламентами. В такій декларації про відповідність повинні бути зазначені відповідні технічні регламенти, включаючи відомості про їх офіційне опублікування.
Тобто виходить, що документи під назвами 9 Декларація відповідності.pdf та 10 Декларація відповідності.pdf Переможця не є декларацією відповідності, а по суті є скопійованими технічними вимогами тендерної документації Замовника, що ніяк не підтверджує якість товару: не містить технічних регламентів, відповідно до яких її зроблено та не підтверджує, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Також дана «декларація» не містить ні підпису ні печатки, що не дає ідентифікувати чи це оригінал документу, чи це завірена належним чином його копія, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Своїми діями та рішенням Замовник порушив права та інтереси інших учасників даної закупівлі, порушив процедуру публічних закупівель в частині п. 44 та п. 49 Особливостей, а також порушив основні принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Адже одні Учасники виходять на закупівлі з документами, оформленими відповідно до чинного законодавства, а інші – нехтують і вигадують те, що не є відповідними документами.
Таким чином, Переможець даної процедури закупівлі не надав інформацію, визначену у вимогах тендерної документації в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлю.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Своїми діями та рішенням Замовник порушив права та інтереси інших учасників даної закупівлі, порушив процедуру публічних закупівель в частині п. 44 та п. 49 Особливостей, а також порушив основні принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Адже одні Учасники виходять на закупівлі з документами, оформленими відповідно до чинного законодавства, а інші – нехтують і вигадують те, що не є відповідними документами.
Таким чином, Переможець даної процедури закупівлі не надав інформацію, визначену у вимогах тендерної документації в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлю.
Тобто виходить, що документи під назвами 9 Декларація відповідності.pdf та 10 Декларація відповідності.pdf Переможця не є декларацією відповідності, а по суті є скопійованими технічними вимогами тендерної документації Замовника, що ніяк не підтверджує якість товару: не містить технічних регламентів, відповідно до яких її зроблено та не підтверджує, що виконання вимог, визначених у відповідних технічних регламентах, було доведено. Також дана «декларація» не містить ні підпису ні печатки, що не дає ідентифікувати чи це оригінал документу, чи це завірена належним чином його копія, відповідно до вимог тендерної документації Замовника.
Своїми діями та рішенням Замовник порушив права та інтереси інших учасників даної закупівлі, порушив процедуру публічних закупівель в частині п. 44 та п. 49 Особливостей, а також порушив основні принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Адже одні Учасники виходять на закупівлі з документами, оформленими відповідно до чинного законодавства, а інші – нехтують і вигадують те, що не є відповідними документами.
Таким чином, Переможець даної процедури закупівлі не надав інформацію, визначену у вимогах тендерної документації в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлю.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Своїми діями та рішенням Замовник порушив права та інтереси інших учасників даної закупівлі, порушив процедуру публічних закупівель в частині п. 44 та п. 49 Особливостей, а також порушив основні принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Адже одні Учасники виходять на закупівлі з документами, оформленими відповідно до чинного законодавства, а інші – нехтують і вигадують те, що не є відповідними документами.
Таким чином, Переможець даної процедури закупівлі не надав інформацію, визначену у вимогах тендерної документації в частині підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлю.
×
-
Назва доказу:
10 Декларація відповідності.pdf
-
Повʼязаний документ:
10Декларація відповідності.pdf
-
-
Назва доказу:
9 Декларація відповідності.pdf
-
Повʼязаний документ:
9 Декларація відповідності.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Вищеописане рішення Замовника призвели до того, що ТОВ «"ДИВІЗІОН ГРУП"» вимушене звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів. Відповідно до статті 59 Особливостей, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ДИВІЗІОН ГРУП» до розгляду; 2. Зобов’язати ПАРК-ПАМ'ЯТКУ САДОВО- ПАРКОВОГО МИСТЕЦТВА ЗАГАЛЬНОДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ "МЕЖИГІР'Я" скасувати Протокол № 88 від 06.09.2024 р., яким визнано ТОВ "АВ-ПРОМ" переможцем закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-08-26-009165-a та повернути Учасників даної закупівлі на кваліфікацію.