-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Організація та проведення ресертифікаційного аудиту системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018
Завершена
110 176.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 101.77 UAH
мін. крок: 1% або 1 101.77 UAH
Період оскарження:
26.08.2024 16:35 - 02.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника публічної закупівлі (Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго») щодо дискваліфікації Учасника публічної закупівлі (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА») за закупівлею ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Організація та проведення ресертифікаційного аудиту системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018) (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-26-008584-a.
Номер:
d054220ee5fe40c49d3ebfb3f898a894
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-26-008584-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника публічної закупівлі (Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київтеплоенерго») щодо дискваліфікації Учасника публічної закупівлі (ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА») за закупівлею ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Організація та проведення ресертифікаційного аудиту системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 45001:2018) (Закупівля), оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-26-008584-a.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол, кваліф 7921, уч.1(1).docx 18.09.2024 11:34
- Сертифікат Холод.pdf 18.09.2024 11:34
- Сертифікат Дядя.pdf 18.09.2024 11:34
- Сертифікат Котьолкіна.pdf 18.09.2024 11:34
- Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf 18.09.2024 11:34
- Лист скарга.pdf 18.09.2024 11:34
- наказ 2К УКРЕКСПЕРТИЗА директор-1.pdf 18.09.2024 11:34
- Наказ Холод.pdf 18.09.2024 11:34
- Сертифікат Єрмоленко.pdf 18.09.2024 11:34
- наказ 5к заступник ос-1.pdf 18.09.2024 11:34
- Наказ Дядя.pdf 18.09.2024 11:34
- sign.p7s 18.09.2024 11:38
- рішення від 20.09.2024 № 15592.pdf 20.09.2024 14:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 16005.pdf 01.10.2024 14:41
- рішення від 30.09.2024 № 16005.pdf 02.10.2024 15:56
- Dokument.docx 24.09.2024 09:28
- Dokument.docx.p7s 24.09.2024 09:28
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.09.2024 11:53
Дата розгляду скарги:
30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.09.2024 14:01
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
02.10.2024 15:56
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3c800d0211724c158bc12c4ed1618035
Заголовок пункту скарги:
Оскаржується дія Засовника стосовно дискваліфікації на підставі невиправлення невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (не підтвердив наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу № 1589ВС від 13.09.2024 року Замовником було оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію про дискваліфікацію нашої тендерної пропозиції.
На думку Замовника Учасник (ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА “УКРЕКСПЕРТИЗА») допустив невідповідності у тендерній пропозиції, а саме:
“Не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації (вимога – п.1 додатку 2 тендерної документації)
- не надано на кожного працівника інформацію з офіційного сайту Міжнародного Сертифікаційного Органу;
- не надано витяг зі штатного розпису та/або копії трудових договорів (за наявності), що підтверджують відносини працівників з Учасником;
- надані на працівників сертифікати не являються підтвердженням того, що саме цей персонал є зареєстрованими аудиторами Сертифікаційного Органу, (органу з сертифікації з міжнародним визнанням, що забезпечується акредитацією органу з сертифікації Національним органом з акредитації, що підписав відповідну угоду про визнання з міжнародною організацією, наприклад IAF)”.
В результаті, за рішенням Замовника тендерну пропозицію ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» було відхилено.
ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» не погоджується з даним рішенням з наступних причин:
Щодо пункту 1.1 ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» є міжнародним органом по сертифікації. Офіційний сайт будь якої компанії створюється на добровільних засадах і носить суто інформативний характер без чіткої структури та вимог до переліку і змісту. Інформацію щодо працівників компанії на сайті Міжнародного Органу по Сертифікації не є обов'язковою.
Міжнародний Орган по Сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» у переліку тендерної документації надав Довідку на фірмовому бланку № 402-2024 від 05.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі ID UA-2024-08-26-008584-a працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копії сертифікатів №001АТ від 13.05.2024, №003АТ від 26.08.2024, №005АТ від 26.08.2024, №001АТ від 26.08.2024 на кожного працівника вказаного у довідці виданих ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», відповідно до Кваліфікаційних вимог до аудиторів та технічних експертів, критерії компетентності.
Щодо пункту 1.2. Згідно законодавства України роботодавець приймає на роботу співробітників на умовах трудового договору або цивільно-правової угода. Трудовий договір можна укласти в усній або письмовій формі. Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає основні кроки: укладення трудового договору (письмового або усного); оформлення наказу про прийняття на роботу.
Витяг зі штатного розпису містить інформацію щодо посад та кількості штатних працівників, але не дає можливості ідентифікувати кожного з працівників.
Міжнародний орган по сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» на підтвердження відносин працівників з Учасником закупівлі у складі тендерної документації надали копії трудових книжок та копії наказів про прийняття на роботу.
Замовник необґрунтовано вимагає документи не передбачені законодавством України.
Згідно вимог додатку 2 тендерної документації на які посилається Замовник, учасник повинен надати:
“Документально підтверджену інформацію про кваліфікований персонал (не менш 4-х працівників), які пройшли відповідне навчання з ISO 45001:2018 та мають підтвердження, що саме цей персонал є аудиторами цього Міжнародного Сертифікаційного Органу”
Враховуючи інформацію наведену вище та на підтвердження своєї компетентності, ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА», відповідно до вимог тендерної документації надало інформацію про співробітників у формі довідки № 402-2024 від 05.09.2024 р. та підтвердило, що саме цей персонал є аудиторами Міжнародного органу по сертифікації ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» за допомогою копій наказів про прийняття на роботу.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що Замовник закупівлі необґрунтовано та безпідставно відхилив тендерну пропозицію та дискваліфікував ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА».
ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» не згодні з аргументацією Замовника та дискримінацією відповідно до протоколу № 1589ВС від 13.09.2024 року щодо:
2. Не виконано вимогу п. 5.1 додатку 3 тендерної документації:
- не надано Сертифікат представництва та/або Партнерської угоди та/або Договору від Міжнародного Сертифікаційного Органу (з датою видачі та підписання за останні 3 роки (2021-2023 рр.), з підтвердженням інформації на офіційному сайті Міжнародного Сертифікаційного Органу, для підтвердження, що Учасник є офіційним представником Міжнародного Сертифікаційного Органу в Україні.
- не надано лист за підписом керівника із посиланням на офіційний сайт Міжнародного Сертифікаційного Органу.
Учасником надано атестат акредитації, однак не надано обґрунтування (згідно умов останнього абзацу додатку 1 до тендерної документації) із зазначенням причин неподання документів та/або інформації на вимогу тендерної документації.
2.1. Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) є повноправним членом Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та підписантом Багатосторонньої Угоди про взаємне визнання (IAF) у сфері «сертифікація систем менеджменту» (для підсфер відповідно до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 50001, ISO 13485, ISO 45001). З серпня 2017 року НААУ отримано статус підписанта Багатосторонньої Угоди про взаємне визнання між IAF та НААУ у сферах «сертифікація продукції», «сертифікація персоналу» та «сертифікація систем менеджменту».
ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА», відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» має атестат про Акредитацію органу з сертифікації виданий Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) №8О107 на сертифікацію систем управління.
Відповідно до п.20 Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) N 765/2008, що встановлює вимоги для акредитації та нагляду за ринком щодо реалізації продукції (опубліковано на сайті Верховної Ради України):
«Щоб уникнути багатократної акредитації, покращити прийняття і визнання свідоцтв про акредитацію і виконувати ефективний моніторинг акредитованих органів оцінки відповідності, органи оцінки відповідності мають замовляти акредитацію через національний орган акредитації держави-члена, в якій їх було створено. Проте, необхідно гарантувати, що орган оцінки відповідності має можливість замовити акредитацію в іншій державі-члені, у випадку, коли в його власній державі-члені немає національного органу акредитації або національний орган акредитації не уповноважений надавати замовлені послуги акредитації...»
Відповідно, поняття «Міжнародний Сертифікаційний Орган» означає будь який орган з сертифікації з міжнародним визнанням, що забезпечується акредитацією органу з сертифікації Національним органом з акредитації, що підписав відповідну угоду про визнання з міжнародною організацією, наприклад IAF (Міжнародний форум з акредитації).
Апеляція замовником до необхідності надання «документу про представництво» є недоречною, адже обмеження учасників до компаній з представництвами та не допуск головних компаній чи компаній без представництв є дискримінацією, що суперечить Законодавству України, адже структура компанії-виконавця не може бути вимогою тендерної документайції. Уповноважена особа Замовника невірно трактує дану вимогу тендерної документації, яка дає право участі в закупівлях представництвам, що не мають власної акредитації а діють в рамках акредитації головних організацій, інтереси яких представляють, а не зобов’язує компанії до наявності в їх структурі представництв.
Враховуючи вищенаведену інформацію ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» не потрібно надавати Сертифікат представництва та/або Партнерської угоди та/або Договору від Міжнародного Сертифікаційного Органу. Зважаючи, що ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» є незалежним Міжнародним Органом з Сертифікації, а вимога щодо наявності представництв не є вимогою до предмета закупівлі і відповідно незаконна.
Згідно пункту 5.2 додатку 3 тендерної документації на які посилається Замовник, учасник повинен надати:
“копію Сертифікату та/або свідоцтва про акредитацію, що Міжнародний Сертифікаційний Орган має Сертифікат про Акредитацію від Органу з Акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (ISO 45001:2018), що підтверджено на офіційному сайті IAF https://iaf.nu/en/accreditation-bodies/ та офіційному сайті Міжнародного Органу з Акредитації); Учасником надано атестат акредитації, однак не надано обґрунтування (згідно умов останнього абзацу додатку 1 до тендерної документації) із зазначенням причин неподання документів та/або інформації на вимогу тендерної документації; надати посилання /підтвердження на офіційному сайті IAF https://iaf.nu/en/accreditation-bodies/ та офіційному сайті Міжнародного Органу з Акредитації”
Вище вказана інформація, що вказана у п.2.1 підтверджує компетентність та статус Міжнародного Сертифікаційного Органу ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА».
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі, п.59 Особливостей, просимо:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» до розгляду та задовольнити її повністю.
2. Прийняти рішення, яким визнати рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», оформлене протоколом № 1589ВС від 13.09.2024 р, яким було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» відповідно до абз.5 підпункту 1 пункту 44 та пункту 46 Особливостей, таким, що прийняте з порушенням процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Замовника процедури закупівлі UA-2024-08-26-008584-a (уповноважену особу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»), повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 1589ВС від 13.09.2024 р, та визнати тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
На думку Замовника Учасник (ТОВ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА “УКРЕКСПЕРТИЗА») допустив невідповідності у тендерній пропозиції, а саме:
“Не підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації (вимога – п.1 додатку 2 тендерної документації)
- не надано на кожного працівника інформацію з офіційного сайту Міжнародного Сертифікаційного Органу;
- не надано витяг зі штатного розпису та/або копії трудових договорів (за наявності), що підтверджують відносини працівників з Учасником;
- надані на працівників сертифікати не являються підтвердженням того, що саме цей персонал є зареєстрованими аудиторами Сертифікаційного Органу, (органу з сертифікації з міжнародним визнанням, що забезпечується акредитацією органу з сертифікації Національним органом з акредитації, що підписав відповідну угоду про визнання з міжнародною організацією, наприклад IAF)”.
В результаті, за рішенням Замовника тендерну пропозицію ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» було відхилено.
ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» не погоджується з даним рішенням з наступних причин:
Щодо пункту 1.1 ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» є міжнародним органом по сертифікації. Офіційний сайт будь якої компанії створюється на добровільних засадах і носить суто інформативний характер без чіткої структури та вимог до переліку і змісту. Інформацію щодо працівників компанії на сайті Міжнародного Органу по Сертифікації не є обов'язковою.
Міжнародний Орган по Сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» у переліку тендерної документації надав Довідку на фірмовому бланку № 402-2024 від 05.09.2024 р. про наявність в учасника процедури закупівлі ID UA-2024-08-26-008584-a працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та копії сертифікатів №001АТ від 13.05.2024, №003АТ від 26.08.2024, №005АТ від 26.08.2024, №001АТ від 26.08.2024 на кожного працівника вказаного у довідці виданих ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА», відповідно до Кваліфікаційних вимог до аудиторів та технічних експертів, критерії компетентності.
Щодо пункту 1.2. Згідно законодавства України роботодавець приймає на роботу співробітників на умовах трудового договору або цивільно-правової угода. Трудовий договір можна укласти в усній або письмовій формі. Порядок оформлення трудових відносин з найманими працівниками є однаковим для всіх роботодавців. Він включає основні кроки: укладення трудового договору (письмового або усного); оформлення наказу про прийняття на роботу.
Витяг зі штатного розпису містить інформацію щодо посад та кількості штатних працівників, але не дає можливості ідентифікувати кожного з працівників.
Міжнародний орган по сертифікації ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» на підтвердження відносин працівників з Учасником закупівлі у складі тендерної документації надали копії трудових книжок та копії наказів про прийняття на роботу.
Замовник необґрунтовано вимагає документи не передбачені законодавством України.
Згідно вимог додатку 2 тендерної документації на які посилається Замовник, учасник повинен надати:
“Документально підтверджену інформацію про кваліфікований персонал (не менш 4-х працівників), які пройшли відповідне навчання з ISO 45001:2018 та мають підтвердження, що саме цей персонал є аудиторами цього Міжнародного Сертифікаційного Органу”
Враховуючи інформацію наведену вище та на підтвердження своєї компетентності, ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА», відповідно до вимог тендерної документації надало інформацію про співробітників у формі довідки № 402-2024 від 05.09.2024 р. та підтвердило, що саме цей персонал є аудиторами Міжнародного органу по сертифікації ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» за допомогою копій наказів про прийняття на роботу.
Виходячи з вищевикладеного вважаємо, що Замовник закупівлі необґрунтовано та безпідставно відхилив тендерну пропозицію та дискваліфікував ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА».
ТОВ «ВЕС «УКРЕКСПЕРТИЗА» не згодні з аргументацією Замовника та дискримінацією відповідно до протоколу № 1589ВС від 13.09.2024 року щодо:
2. Не виконано вимогу п. 5.1 додатку 3 тендерної документації:
- не надано Сертифікат представництва та/або Партнерської угоди та/або Договору від Міжнародного Сертифікаційного Органу (з датою видачі та підписання за останні 3 роки (2021-2023 рр.), з підтвердженням інформації на офіційному сайті Міжнародного Сертифікаційного Органу, для підтвердження, що Учасник є офіційним представником Міжнародного Сертифікаційного Органу в Україні.
- не надано лист за підписом керівника із посиланням на офіційний сайт Міжнародного Сертифікаційного Органу.
Учасником надано атестат акредитації, однак не надано обґрунтування (згідно умов останнього абзацу додатку 1 до тендерної документації) із зазначенням причин неподання документів та/або інформації на вимогу тендерної документації.
2.1. Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) є повноправним членом Міжнародного форуму з акредитації (IAF) та підписантом Багатосторонньої Угоди про взаємне визнання (IAF) у сфері «сертифікація систем менеджменту» (для підсфер відповідно до стандартів ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, ISO/IEC 27001, ISO 50001, ISO 13485, ISO 45001). З серпня 2017 року НААУ отримано статус підписанта Багатосторонньої Угоди про взаємне визнання між IAF та НААУ у сферах «сертифікація продукції», «сертифікація персоналу» та «сертифікація систем менеджменту».
ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА», відповідно до Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» має атестат про Акредитацію органу з сертифікації виданий Національним Агентством з Акредитації України (НААУ) №8О107 на сертифікацію систем управління.
Відповідно до п.20 Регламенту Європейського Парламенту та Ради (ЄС) N 765/2008, що встановлює вимоги для акредитації та нагляду за ринком щодо реалізації продукції (опубліковано на сайті Верховної Ради України):
«Щоб уникнути багатократної акредитації, покращити прийняття і визнання свідоцтв про акредитацію і виконувати ефективний моніторинг акредитованих органів оцінки відповідності, органи оцінки відповідності мають замовляти акредитацію через національний орган акредитації держави-члена, в якій їх було створено. Проте, необхідно гарантувати, що орган оцінки відповідності має можливість замовити акредитацію в іншій державі-члені, у випадку, коли в його власній державі-члені немає національного органу акредитації або національний орган акредитації не уповноважений надавати замовлені послуги акредитації...»
Відповідно, поняття «Міжнародний Сертифікаційний Орган» означає будь який орган з сертифікації з міжнародним визнанням, що забезпечується акредитацією органу з сертифікації Національним органом з акредитації, що підписав відповідну угоду про визнання з міжнародною організацією, наприклад IAF (Міжнародний форум з акредитації).
Апеляція замовником до необхідності надання «документу про представництво» є недоречною, адже обмеження учасників до компаній з представництвами та не допуск головних компаній чи компаній без представництв є дискримінацією, що суперечить Законодавству України, адже структура компанії-виконавця не може бути вимогою тендерної документайції. Уповноважена особа Замовника невірно трактує дану вимогу тендерної документації, яка дає право участі в закупівлях представництвам, що не мають власної акредитації а діють в рамках акредитації головних організацій, інтереси яких представляють, а не зобов’язує компанії до наявності в їх структурі представництв.
Враховуючи вищенаведену інформацію ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» не потрібно надавати Сертифікат представництва та/або Партнерської угоди та/або Договору від Міжнародного Сертифікаційного Органу. Зважаючи, що ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА» є незалежним Міжнародним Органом з Сертифікації, а вимога щодо наявності представництв не є вимогою до предмета закупівлі і відповідно незаконна.
Згідно пункту 5.2 додатку 3 тендерної документації на які посилається Замовник, учасник повинен надати:
“копію Сертифікату та/або свідоцтва про акредитацію, що Міжнародний Сертифікаційний Орган має Сертифікат про Акредитацію від Органу з Акредитації, який входить до складу IAF (Міжнародний Акредитаційний Форум) в області оцінки відповідності системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці (ISO 45001:2018), що підтверджено на офіційному сайті IAF https://iaf.nu/en/accreditation-bodies/ та офіційному сайті Міжнародного Органу з Акредитації); Учасником надано атестат акредитації, однак не надано обґрунтування (згідно умов останнього абзацу додатку 1 до тендерної документації) із зазначенням причин неподання документів та/або інформації на вимогу тендерної документації; надати посилання /підтвердження на офіційному сайті IAF https://iaf.nu/en/accreditation-bodies/ та офіційному сайті Міжнародного Органу з Акредитації”
Вище вказана інформація, що вказана у п.2.1 підтверджує компетентність та статус Міжнародного Сертифікаційного Органу ТОВ «ВЕС»УКРЕКСПЕРТИЗА».
На підставі викладеного, з метою захисту прав та законних інтересів Скаржника, пов'язаних з участю у процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі, п.59 Особливостей, просимо:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» до розгляду та задовольнити її повністю.
2. Прийняти рішення, яким визнати рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», оформлене протоколом № 1589ВС від 13.09.2024 р, яким було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» відповідно до абз.5 підпункту 1 пункту 44 та пункту 46 Особливостей, таким, що прийняте з порушенням процедури закупівлі.
3. Зобов'язати Замовника процедури закупівлі UA-2024-08-26-008584-a (уповноважену особу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»), повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 1589ВС від 13.09.2024 р, та визнати тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі ID UA-2024-08-26-008584-a працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
-
Повʼязаний документ:
Довідка про працівників відповідної кваліфікації.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Холод.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Дядя.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Котьолкіна.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Дядя.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Холод.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
Наказ Дядя.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
наказ 5к заступник ос-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Єрмоленко.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ про прийняття на роботу
-
Повʼязаний документ:
наказ 2К УКРЕКСПЕРТИЗА директор-1.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол дискваліфікації № 1589ВС
-
Повʼязаний документ:
Протокол, кваліф 7921, уч.1(1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» до розгляду та задовольнити її повністю. 2. Прийняти рішення, яким визнати рішення уповноваженої особи КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», оформлене протоколом № 1589ВС від 13.09.2024 р, яким було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» відповідно до абз.5 підпункту 1 пункту 44 та пункту 46 Особливостей, таким, що прийняте з порушенням процедури закупівлі. 3. Зобов'язати Замовника процедури закупівлі UA-2024-08-26-008584-a (уповноважену особу КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО»), повністю скасувати своє рішення, оформлене протоколом № 1589ВС від 13.09.2024 р, та визнати тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКА ЕКСПЕРТНА СЛУЖБА»УКРЕКСПЕРТИЗА» такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.