• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ОПЕРАЦІЙНІ СВІТИЛЬНИКИ, 3 (три) комплекти

Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами).

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2024 16:05 - 31.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: ada15f7c09164434bf42b9ee4e36e6ae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-26-007966-a.c1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2024 16:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 24.09.2024 12:31
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛІЦ СЕРВІС", Патрича Наталя 380443344043 blizservis2020@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4eb26902284c4e888b95e0f403a924b8
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем даної процедури закупівлі учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК», оформленим Протоколом №32/2 від 05 вересня 2024 року Уповноваженої особи Замовника, у зв’язку з застосуванням Замовником дискримінаційного підходу у даній процедурі закупівлі, що полягає в упередженому та необ’єктивному розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК».
В результаті таких упереджених дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця, враховуючи те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БЛІЦ СЕРВІС» є наступною найбільш економічно вигідною.
Враховуючи зазначене, з метою захисту своїх прав та охоронюваних Законом інтересів, Скаржник звертається з даною скаргою до органу оскарження з підстав наведених нижче.

I. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Відповідно до п. 17 Додатку 1 до тендерної документації від 26 серпня 2024 року на закупівлю «операційних світильників, 3 (три) комплекти» з внесеними змінами від 29 серпня 2024 року передбачено, що для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Учасником, зокрема, надається «17. Оригінал або копія Декларації про відповідність (у повному обсязі) з усіма додатками (у разі їх наявності) або копіями документів (у повному обсязі) з усіма додатками (у разі їх наявності), що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» або від 02.10.2013 № 754 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики invitro», або від 02.10.2013 № 755 «Про затвердження Технічного регламенту щодо активних медичних виробів, які імплантують»)».
При цьому, відповідно до пп. 6.4. п.6 Розділу 3 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у складі комплекту операційного світильника передбачена наявність освітлювача налобного.
Освітлювач налобний є окремим медичним виробом і має бути зареєстрованим відповідно до чинного законодавства України. Проте, Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК» не надано декларацію про відповідність вказаної комплектуючої позиції.
Декларація про відповідність № 01 HF/2019, надана Товариством з обмеженою відповідальністю «НЕЙРОТЕК» не містить найменування – освітлювач налобний. Тендерна пропозиція Переможця водночас не містить іншої Декларації, яка б підтверджувала, що освітлювач налобний як медичний виріб, зареєстрований відповідно до законодавства України.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вважаємо, що своїм рішенням про визначення переможцем закупівлі ТОВ «НЕЙРОТЕК» Замовником було порушено принципи добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, а також принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
В результаті таких упереджених дій Замовника порушується принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, право Скаржника на об’єктивний розгляд його тендерної пропозиції та неупереджене визначення переможця, враховуючи те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «БЛІЦ СЕРВІС» є наступною найбільш економічно вигідною.

ІІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування.
Зважаючи на те, що Замовником було проігноровано невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації в частині відсутності інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та визначено ТОВ «НЕЙРОТЕК» Переможцем, вважаємо, що рішення Замовника, оформлене Протоколом №32/2 від 05 вересня 2024 року, підлягає скасуванню, у зв’язку з застосуванням Замовником дискримінаційного підходу у даній процедурі закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, на які посилався Скаржник, знаходяться у відкритому доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-26-007966-a.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 3, ч. 5 ст. 5, ч. 2 ст. 18, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами), -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір