-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (заміна) вікон та встановлення віконних грат на І поверсі
55 вікон; 31 решітка
Завершена
800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 000.00 UAH
Період оскарження:
06.06.2018 13:14 - 11.06.2018 18:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про перегляд Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 33/1 від 21.06.2018р.
Номер:
42cf7330be814061a729daf62c316e21
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-06-001518-a.c1
Назва:
ВИМОГА про перегляд Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 33/1 від 21.06.2018р.
Вимога:
Замовник: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПСИХО-НЕВРОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР № 2
Місцезнаходження: 01133, Україна, Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Верхня, буд. 4
Ідентифікаційний код: 05496833
Контактна особа Замовника:
Зарецька Оксана Олексіївна
+380(66)116-62-10
zaretskaya_oksana@ukr.net
Учасник(Заявник): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС»
Місцезнаходження: 02002 м. Київ,
вул. Митрополита Андрея Шептицького, 4
Ідентифікаційний код: 38014271
e-mail: vbk.fbs@gmail.com
тел.: +38044 3334034
Допорогова закупівля:
Ідентифікатор закупівлі UA-2018-06-06-001518-a
ID d8407b0aec9f45a5b3d663a57911bbe2
Капітальний ремонт (заміна) вікон
та встановлення віконних грат
на І поверсі КМПНД №2 по вул. Верхня
ВИМОГА
про перегляд Протоколу (рішення) засідання Комітету
Замовника про визначення Переможця № 33/1 від 21.06.2018р.
Дана Вимога ініціюється у порядку та у відповідності до вимог наказу Державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», із змінами, внесеними наказом Державного підприємства «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017р. № 49 «Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель» ( разом далі - Порядку), та обґрунтовується наступним.
06 червня 2018 року Київським міським психоневрологічним диспансером №2 через систему електронних закупівель PROZORRO було оголошено допорогову закупівлю UA-2018-06-06-001518-a на капітальний ремонт (заміна) вікон та встановлення віконних грат на І поверсі КМПНД №2 по вул. Верхня.
Відповідно до п.5-8 Оголошення Замовника, вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: Додаток №2. Дата та час закінчення подання запитів на уточнення та/або запитань щодо закупівель: 11.06.2018 р. о 18:00 год. Дата та час початку подання пропозицій: 11.06.2018 р. о 18:00 год. Дата та час закінчення подання пропозицій: 14.06.2018 р. о 18:00 год.
По даній закупівлі надійшли пропозиції від 4 (чотирьох) учасників.
У зв’язку з тим, що учасник, ФОП Коломієць Анатолій Анатолійович не надав документацію у відповідності до умов закупівлі, Замовник Протоколом (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 32/1 від 18.06.2018 р., відхилив пропозицію даного Кандидата.
При розгляді та оцінці пропозиції наступного Учасника, Замовник Протоколом (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 33/1 від 21.06.2018р., визначив ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» (ідентифікаційний код 37696239) Переможцем закупівлі: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»(капітальний ремонт (заміна) вікон та встановлення віконних грат на І поверсі)».
ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» вважає, що рішення засідання Комітету Замовника про визначення Переможця № 33/1 від 21.06.2018р. є таким, що прийняте з порушенням, з огляду на таке:
Відповідно до п.6.3 Порядку, під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. Замовникам забороняється вказувати потенційним Учасникам, який з Авторизованих електронних майданчиків вони мають використовувати для подання своїх пропозицій. Усі файли, що прикріплені під час оголошення Закупівлі, а також до пропозицій Учасників повинні мати розширення .dос, .dосх, .ррt, .ррtх, .рdf, jpeg, .рпg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються Закупівлі.
Відповідно до п.6.8-6.10 Порядку, один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі. Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі.
Відповідно до п.7.1 Порядку, Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. Уся історія змін документів, внесених у цей період, зберігається і доступна для перегляду Користувачам Системи. Якщо Замовник вносить зміни до документів, він зобов'язаний дозавантажити такі зміни у вигляді окремого файлу.
Аналогічне право є і учасника, зокрема п. 10.1. Порядку встановлено, що Учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення періоду прийому пропозицій, визначених Замовником. Уся історія змін, внесених у цей період, зберігається і стає доступною для перегляду всім Користувачам Системи після закінчення Аукціону.
Пунктами 9.1 та 9.2 Порядку встановлено, що Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
У разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішенням. Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору ...У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій - поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником.
Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Наступним етапом Закупівлі є підписання договору (п.9.3 Договору).
Разом з тим, як свідчить пропозиція ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» (ідентифікаційний код 37696239), остання не відповідає умовам Закупівлі та вимогам Порядку, зокрема:
1. В порушення вимог пункту 4 Оголошення (Технічні вимоги до проведення робіт) - відсутній акт договірної ціни;
2. В порушення вимог підпункту 3 пункту 4 Оголошення (Технічні вимоги до проведення робіт), «Наявність працівників відповідної кваліфікації…» - в наданій Учасником інформації в табличній формі, відсутні дані про освіту, кваліфікацію працівників;
3. В порушення вимог підпункту 4 пункту 4 Оголошення (Технічні вимоги до проведення робіт), «Наявність документально підтвердженого досвіду…» - не надано оригіналів відгуків стосовно досвіду виконання робіт Учасником, а надано копії, що не відповідає вимогам Замовника;
4. В порушення вимог абзацe 7 Додатку 2 «Документи, що підтверджують повноваження особи на укладення договору» - відсутні документи, що підтверджують повноваження особи на укладання договору. Документ, який наданий Учасником, був завантажений в Систему після проведення Аукціону, а саме, 19.06.2018р. о 13:06, тому не може братися Замовником до уваги, оскільки це суперечить вимогам Замовника щодо порядку подання пропозиції Учасником (Додаток 2, останній абзац);
5. В порушення вимог Додатку 2, абзац 9 «Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці» - відсутня інформація щодо Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Документ, який наданий Учасником, був завантажений в систему після проведення Аукціону, а саме, 21.06.2018р. в 11:12, тому не може братися Замовником до уваги, оскільки це суперечить вимогам Замовника щодо порядку подання пропозиції Учасником (Додаток 2, останній абзац);
6. В порушення вимог пункту 4 Додатку 1 - в складі пропозиції відсутній календарний план (графік) виконання робіт;
7. В порушення вимог пункту 9 Додатку 1 - не виконана вимога Замовника, щодо вартості матеріальних ресурсів, які повинні прийматися при складанні договірної ціни, за цінами, що не перевищують орієнтовний рівень цін внутрішнього ринку України. Зокрема в кошторисній документації Учасника, вартість віконних блоків з металопластику складає – 2524,95 грн./м2 без ПДВ (3030 грн./м2 з ПДВ), тоді, як ціна віконних блоків з металопластику в м. Києві станом на 01.03.2018 року не може буди вища за 2280 грн./м2 з ПДВ – за даними ТОВ «НВФ «Інпроект», на яку відповідно до листа Мінрегіону від 11.07.2016 №7/15-8471 покладені функції збору, аналізу та узагальнення інформації про ціни на основні будівельні матеріали, вироби та конструкції, що склалися в розрізі регіонів України;
8. В порушення вимог пункту 16.11 Додатку 1 - Учасником не виконана вимога до опору теплопередачі метало пластикового віконного блоку, який повинен бути не менше R0= 0,98 м2*К/Вт. Згідно наданих Учасником документів, зокрема «Протокол випробувань №2015.03.07.30.01 від 30 липня 2015 року» на вікно з ПВХ профілю системи Salamander (Німеччина) зі склопакетом СПД 4і-10-4М1-10-4і та двері балконні з ПВХ профілю Decco (Польща) за склопакетом СПД 4і-10-4М1-10-4і, приведений опір теплопередачі складає – 0,85 м2*К/Вт та 0,83 м2*К/Вт відповідно, що не відповідає вимогам Замовника;
9. Також Учасником надані інші документи, які були завантажені в Систему вже після проведення Аукціону, відтак не повинні були братися Замовником до уваги, зокрема: 1) Maco certificate 21.12.2018, завантажено 19.06.2018, 13:06; 2) SWS certificate 13.04.18., завантажено 19.06.2018, 13:06; 3) Довідка щодо ліцензування, завантажена 19.06.2018, 13:06; 4) Подоконник certificate 03.04.19, завантажено 19.06.2018, 13:06; 5) Подоконник СЭС 24.05.19, завантажено 19.06.2018, 13:06; 6) Сертифікат виробника підвіконня KRAFT 18.05.-17.05.19, завантажено 19.06.2018, 13:06; 7) Сертифікат склопакети, завантажено 19.06.2018, 13:06; 8) СЕС 8411, деталі пластикові, завантажено 19.06.2018, 13:06; 9) СЕС 8427, основна розсувна фурнітура, завантажено 19.06.2018, 13:06; 10) Щодо сертифікату відповідності підвіконня KRAFT, завантажено 21.06.2018, 10:28; 11) Висновок на підвіконня Міропласт, завантажено, 21.06.2018, 10:41.
Відповідно до п. 6.2 Порядку, рід час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 13.1 Порядку, усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні Закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у цьому Порядку, або згідно діючого законодавства України.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України (ст.19 Конституції Укарїни).
На підставі викладеного, ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС» вимагає від Замовника переглянути та скасувати протокол (рішення) засідання Комітету Замовника від 21.06.2018р. № 33/1 про визначення Переможця ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» (ідентифікаційний код 37696239) закупівлі: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»(капітальний ремонт (заміна) вікон та встановлення віконних грат на І поверсі)».
23 червня 2018 року
Директор
ТОВ «ВБК ФАСАДБУДСЕРВІС»
П.П.Гаджук
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.06.2018 17:52