-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Черевики з високими берцями зимові
Торги відмінено
51 276 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 512 760.00 UAH
мін. крок: 1% або 512 760.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2024 15:01 - 30.08.2024 15:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "ВАЛТЕКС"
Номер:
227ea2fb65f94990b64fa07a6317ba9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-26-006414-a.c2
Назва:
щодо скасування рішення про визнання переможцем ТОВ "ВАЛТЕКС"
Вимога:
12 вересня 2024 року за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ “ВАЛТЕКС” встановлено, що пропозиція учасника ТОВ “ВАЛТЕКС” , ЄДРПОУ 32393877 відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до рішення уповноваженої особи Замовника, офіцера відділу закупівель Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України лейтенанта Максима Бойко, викладеного в протоколі № 645 від 12 вересня 2024року, переможцем процедури закупівлі товару 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного, UA-2024-08-26-006414-a визнано ТОВ «ВАЛТЕКС» та прийнято рішення про намір укласти договір.
ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем торгів про закупівлю 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного, UA-2024-08-26-006414-a ТОВ “ВАЛТЕКС” , вважає його передчасним, безпідставним, необґрунтованим, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ “ВАЛТЕКС” не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації .
СУТЬ ПОРУШЕННЯ:
Ухвалюючи рішення про визнання переможцем ТОВ «ВАЛТЕКС» Замовником порушено принципи здійснення публічних закупівель таких як: добросовісна конкуренція , максимальна економія, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
По перше. Порядок подання пропозицій учасниками встановлений в п.14.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Так, у складі документів пропозиції через електронну систему закупівель учасник також подає в.т.ч.документи передбачені п.14.4.5. Відповідно до п.14.4.5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено:
14.4.5. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних особи, яка підписала документи пропозиції, та осіб, персональні дані яких містяться в пропозиції учасника.
Всупереч вищевикладеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС» відсутні письмові згоди на доступ та обробку персональних даних від осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС», а саме відсутня письмова згода на доступ та обробку персональних даних Бігми Тетяни Володимирівни, Ярощук Наталії Борисівни та Шукліна Сергія Івановича.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника надано «Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, що є предметом закупівлі», яка містить персональну інформацію та відомості про фізичних осіб: Філіпова О.В.,Соловей Л.В., Боркової Я.О., Устименко Л.В., Комлевої Л.С., Колесник В.А., Кожух Н.Г., Клочай Н.І., Барабаш О.Ф., Больбот Т.С., Марчук І.Ю., Лигір Л.Г., Матійко Л.М., Писар Т.В., Марченко Т.В., Пікало М.В., Поліщук С.П., Мар’янчик Т.І., Садовнічої Л.В., Сміленко Л.А., Тімонова В.М., Харитончук Т.І., Барановська Л.Б., Гаркава В.І., Гріненко А.М., Кириленко О.В., Мілюкова С.О., Перепилиця М.М., Хоменюк Н.В.,Власюк Н.В., Козак Н.К.,Резнік Н.В., Сарапука Н.П., Вривенди І.А., Алексеєнко Н.М.,Шабельник Н.А., Мазенко Л.В.,Вдовіченко О.П., Волянської В.П., Манько М.М.,Приймак Т.П., Чередніченка І. В., Кияниці О.Л.
Всупереч вимогам оголошення про закупівлю, учасник ТОВ «ВАЛТЕКС» не надав у складі своєї пропозиції письмові згоди на доступ та обробку персональних даних вищезазначених осіб, персональні дані яких містяться в пропозиції учасника. Таким чином, зазначені в Довідці особи не надавали згоду на доступ та обробку своїх персональних даних в рамках процедури закупівлі, що є порушенням вимог Замовника, викладених в тендерній документації.
Разом з тим, учасник ТОВ «ВАЛТЕКС» надав у складі своєї пропозиції згоди на обробку персональних даних осіб, зазначених в Довідці про наявних працівників, які вони надавали виключно для ведення кадрового діловодства, та підготовки іншої інформації з питань персоналу, а не для участі у публічних закупівлях. В «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару, що є предметом закупівлі» наявна інформація про начальника литтєвої дільниці Комлева Любов Степанівна. Згода на обробку персональних даних даного працівника взагалі відсутня у складі пропозиції учасника ТОВ «Валтекс» . Крім того, частина з наданих документів, в яких є посилання на Закон України «Про захист персональних даних» від 1 червня 2010 року
№ 2297-VI містять підписи працівників датовані задовго до прийняття вищезгаданого закону, що взагалі свідчить про неналежність наданих документів.
По друге. Інформацією про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі визначено, що предмет закупівлі має відповідати наступним нормативним документам: згідно ТС А01XJ.14755-362:2022 (01). Маркування виробу повинно відповідати вимогам п.3.4. ТС А01XJ.14755-362:2022 (01) та містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, напис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ».
Згідно п.1. Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі (додаток 2 до оголошення)відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів, зокрема сертифікатом або протоколом випробувань надані випробувальною лабораторією, акредитованою на технічну компетентність та незалежність який підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам технічній специфікації Міністерства оборони України.
Зважаючи на викладене, в пропозиції учасника відсутні документи, що визначені додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме сертифікат або протокол випробувань що підтверджують повну відповідність запропонованого товару п.3.4. ТС А01XJ.14755-362:2022 (01) в частині маркування товару, зокрема відсутні документи, до підтверджують відповідність запропонованого товару п.3.4.8. ТС А01XJ.14755-362:2022 (01) (маркування товару на ящику).
По третє. Учасник надав у складі своєї пропозиції протокол випробувань №4620/24-ВЦ/1 від 03.09.2024 року де в колонці Значення показників по НД зазначено: ВЛАСНІСТЬ ДПСУ НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ та емблема Державної прикордонної служби України що стосується маркування виробу та на індивідуальної коробки.
Але відповідно п.3.4.4 та п.3.4.7 TCA01XJ.14755-362:2022(01) дане маркування має посилання на Власність Збройних сил України та емблему Збройних сил України. Відповідно, Значення показників по НД в протоколі №4620/24-ВЦ/1 від 03.09.2024 року не відповідає вимогам TC A01XJ.14755-362:2022(01).
З метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, керуючись постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1.Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, викладене в протоколі №645 від 12 вересня 2024 року про визнання переможцем та намір укласти договір у спрощеній закупівлі на черевики з високими берцями зимові,, ДК 021:2015:18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного , Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАЛТЕКС".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2024 15:37
Вирішення:
Вимога задоволена. Рішення про визнання ТОВ "Валтекс" переможцем буде скасовано.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.09.2024 15:09
Вимога
Відхилено
оскарження рішення про відхилення пропозиції
Номер:
a4a3cd091a82485daad679f45c32e294
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-26-006414-a.a1
Назва:
оскарження рішення про відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» відповідно ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ на Код ДК 021:2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики з високими берцями зимові), надало пропозицію на закупівлю Черевики з високими берцями зимові,
яка відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі замовника. Разом з тим протокол випробувань №1814/00843-ЛВ/24 від 16.08.2024 р. на черевики з високими берцями зимові, що використовуються у холодну пору року для військовослужбовців Збройних Сил України артикул N(ol)K4351(wf)C1-2 та сертифікат відповідності за № UA.14.003.06375-23 термін дії з 07.12.2023 по 06.12.2024 де зазначена продукція черевики з високими берцями зимові, для військовослужбовців Збройних Сил України надані помилково.
У Пункті 14.7. Розгляд та оцінка пропозицій тендерної документації , Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зазначено що: «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
У разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі, Замовник повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.»
Не зважаючи на зазначену норму тендерної документації, Замовник прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції, протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України № 622 від 6 вересня 2024 року.
В той час коли відповідно до зазначеної норми Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тому вимагаємо:
1. Скасувати Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України № 622 від 6 вересня 2024 року, яким прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника- ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» закупівлю за предметом «Код ДК 021-2015: 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного (Черевики з високими берцями зимові) номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-08-26-006414-a.
2. Надати право ТОВ «ТАЛАНЛЕГПРОМ» на виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей не змінюючи при цьому предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2024 15:51
Вирішення:
9.09.2024 ТОВ «Таланлегпром»
Відповідь на вимогу учасника UA-2024-08-26-006414-a.a1 від 6.09.2024
Товариство з обмеженою відповідальністю «Таланлегпром» (далі – Учасник/Скаржник) звернулось до Замовника з вимогою про скасування рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом №622 від 6.09.2024 про відхилення пропозиції ТОВ «Таланлегпром». Вимога Учасника обґрунтована тим, що: «(1) Протокол випробувань №1814/00843-ЛВ/24 від 16.08.2024 р. на черевики з високими берцями зимові, що використовуються у холодну пору року для військовослужбовців Збройних Сил України артикул N(ol)K4351(wf)C1-2 та сертифікат відповідності за № UA.14.003.06375-23 термін дії з 07.12.2023 по 06.12.2024 де зазначена продукція черевики з високими берцями зимові, для військовослужбовців Збройних Сил України надані помилково» і «(2) Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне:
Відповідно до п. 1.4. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Замовник при здійсненні закупівлі керується вимогами Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (далі – Особливості №1275).
Згідно з абз. 6 п. 8 Особливостей №1275, у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до абз. 7 п. 8 Особливостей №1275, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості №1178).
Згідно з абз. 2 п. 43 Особливостей №1178, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Протокол випробувань та сертифікат, що вимагаються Замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, відносяться до інформації/документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури у пропозиції. При цьому протокол випробувань та сертифікат, надані Учасником, не відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2. Тому вважається, що у складі пропозиції учасника відсутні інформація/документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
У свою чергу, відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції, не є підставою для усунення учасником невідповідності інформації/документів.
Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Таланлегпром» є правомірним, а вимога UA-2024-08-26-006414-a.a1 від 6.09.2024 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено