-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Викладено в Додатку 1 ТД.
Завершена
73 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 365.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 365.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2018 11:47 - 13.07.2018 12:00
Вимога
Вирішена
Щодо написаного корупціонером
Номер:
5bcb88c0b59b4a399ab8bd9bb70c30ef
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-10-000464-c.a2
Назва:
Щодо написаного корупціонером
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну корупційну позицію Замовника, ми направляємо листи до вказаних у попередній скарзі контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.07.2018 09:37
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ви маєте право діяти в рамках діючого законодавства
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Cкарга
Номер:
e92ea158bb0a48ff9d6ccc0f7c024598
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-10-000464-c.a1
Назва:
Cкарга
Вимога:
Корупціронеру! Рекомендуємо перед тим, як оприлюднювати текст протоколу відхилення, який для вас підготував "свій" учасник-корупціонер, старанно його вивчати. Річ у тім, що по Донецькій області у різних Замовників буква-до букви гуляє один і той же протокол відхилення економічно найвигіднішої пропозиції(всі роблять одну і ту ж помилку - пишуть рішення АМКУ №600, замість правильного №6000, як ми зазначаємо в документах) . А це вказує, що одні і ті ж особи-учасники-корупціонери "складають протоколи відхилення для своїх Замовників-корупціонерів. За нашою інформацією керівництво Замовника вимагає від своїх постачальників не менше 40% відкату від суми замовлень. Щодо аргументів відхилення економічно найвигіднішої (майже в два рази!!!) пропозиції. Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Щодо "перекрученого" трактування рішення АМКУ №6000 щодо дискримінаційності вимоги надання гарантійного листа від виробника. Надаємо сканкопію цього ріщення, щоб ваші "фахівці"-корупціонери замість розмірковувань, як здерти побільше хабаря з постачальника, особисто ознайомились з ним, а не довіряли "свому" учаснику-постачальнику у його трактуванні. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також, враховуючи теріторіальне розташування Замовника ми окремо напровимо лист до СБУ, бо є підозра, що гроші отримані злочинним шляхом будуть використані на фінансування тероризму та сепаратизму в регіоні.
Пов'язані документи:
Учасник
- Решение АМКУ №6000.doc 23.07.2018 14:38
Дата подачі:
23.07.2018 14:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, насам перед хочемо Вам зауважити, що своїми безпідставними та неправдивими звинуваченнями, та надання інформації та відомостей, що не відповідають дійсності, грубо порушуєте наші права, принижує честь, гідність, репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо. Закликаємо Вас надалі опанувати себе та подальшому дотримуватися честі гідності та ділової репутації.
Також хочемо звернути увагу, що право на захист честі, гідності і ділової репутації закріплено Конституцією України, Цивільним кодексом України.
В протоколі від 23.07.2018 року чітко зазначено та розписано причину відхилення Вашої пропозиції, яка ґрунтується на вимогах чинного законодавства України.
Щодо відповіді по рішенню АМКУ № 6000. Річ у тому що по всій електронній системі закупівлі є безліч відповідей Вам стосовно посилання на вищезазначене рішення. Нами самостійно було проаналізовано рішення АМКУ № 6000 та були взяті деякі фрагменти з відповідей. Авторське право в цих текстах зазначено не було.
Щодо наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 та п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Стосовно трактування Вами на свій лад п. 6.4. наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, то Замовнику надається право визначати які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні) то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти).
Тоді взагалі навіщо надані таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти, це якось дивно. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено.
Отже з вищевикладеного саме Ви намагаєтеся перекручувати тлумачення положення п.6.4. наказу № 35 та навмисно намагаєтеся вести наш заклад в оману.
Стосовно Ваших погроз звернутися до контролюючих органів та громадських організацій, то на сам перед хочу вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
З огляду на вищевикладене, закликаємо Вас надалі дотримуватися норм Законодавства, ділової репутації та гідності, принципу добросовісної конкуренції серед учасників, діяти виключно в рамках чинного законодавства України.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні