• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з обстеження та прочищення вентиляційних каналів кухонь гуртожитків та навчальних лабораторій корпусів

Завершена

280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2024 17:12 - 21.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 794b6a49927848309a9d7fa5e47faa7b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-23-009753-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.10.2024 14:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.11.2024 11:51
Автор: ТОВ "УКРСПЕЦПРОЕ­КТСЕРВІС", Вадим Яременко +380671110607 dir.usps@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 85bfba3388014028912cc7a1b511e4c7
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення учасника ТОВ «ЗАУБЕР» переможцем закупівлі , оскільки пропозиція ТОВ «ЗАУБЕР» не відповідає вимогам Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС" не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення учасника ТОВ «ЗАУБЕР» переможцем закупівлі та вважає його таким, що порушує права Скаржника, оскільки пропозиція ТОВ «ЗАУБЕР» не відповідає Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації, і має бути відхилена Замовником на підставі п.44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 00dc992a509d4b0788e2b2cc39801967
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення учасника ТОВ «ЗАУБЕР» переможцем закупівлі , оскільки ТОВ «ЗАУБЕР» не виправив невілповідності протягом 24- годин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 30.09.2024р. Замовником була оприлюднена вимога про усунення невідповідностей до 01 жовтня 2024 о 19:06:
«1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 4.2. Додатку № 2 до тендерної документації, замовник вимагав Щодо всіх робітників надаються документи з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документи з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів.».
ТОВ «ЗАУБЕР» надав в складі пропозиції довідки щодо проходження обов’язкових медичних оглядів на вказаних працівників, в тому числі медичні довідки на Майданника Сергія Івановича та Шевченко Анатолія Володимировича які свідчать про проходження медичних оглядів 06.02.2023р. Вказані довідки не відповідають вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства, оскільки відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров'я України N 246 від 21.05.2007 , Пічник належить до категорії працівників, які виконують роботи з підвищеною небезпекою, або до тих, хто працює у шкідливих умовах. Це вимагає проведення щорічного періодичного медичного огляду для виявлення можливих професійних захворювань. Перелік робіт з підвищеною небезпекою визначений у Постанові Кабінету Міністрів України № 994 від 17.11.1997 "Про затвердження Переліку важких робіт і робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці, де є потреба у професійному відборі", яка також охоплює роботу пічника.

Таким чином, щорічний медогляд пічників є обов'язковим і прописаний у нормативних актах, що регулюють питання безпеки та гігієни праці.
Працівники ТОВ «ЗАУБЕР» на посаді пічників Майданник Сергій Іванович та Шевченко Анатолій Володимирович останній раз проходили медичні огляди 06.02.2023р., а отже наступний медичний огляд мав бути 06.02.2024р. А відповідні довідки надані у складі пропозиції ТОВ «ЗАУБЕР» є недійсними.



Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Отже пропозиція ТОВ «ЗАУБЕР» мала бути відхилена Замовником з зазначеної вище підстави.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на вимоги ТД

Номер: 7005aaeeed534b08b9ca97d51233ff22
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-23-009753-a.a1
Назва: Скарга на вимоги ТД
Скарга:
Скарга на вимоги ТД
Дата розгляду скарги: 05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2024 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 16:23
Дата виконання рішення Замовником: 19.09.2024 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ТОВ ЗАУБЕР, Галушко Олена Петрівна +380993188994 sauber.ua@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 052b0e7d65904ffd9eb83cc3376abc3d
Заголовок пункту скарги: Вимога дозволу та ліцензії
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовник вимагає наявність в учасника дозволу та ліцензії на виконання робіт по перевірці та чищенню інструментальним методом кратності повітрообміну в газифікованих приміщеннях та надання технічних характеристик для проведення розрахунків, що передбачено чинним законодавством.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 9ac4036ef76c469fa7c03ca4adfb000c
Заголовок пункту скарги: Вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Вимагається надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Щонайменше має бути 4 виконавця робіт (робітники – пічники).
Але, згідно Національного класифікатору України "Класифікатор професій" та наказу Міністерства енергетики України №26/1.1-7.3-14533 від 04.10.2022 до робіт за предметом закупівлі з обстеження, ремонту і чищення димарів, повітропроводів, а також димових та вентиляційних каналів можуть бути залучені працівники за спеціальністю: «Монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту й аспірації» та/або «Чистильник вентиляційних установок» та/або «Слюсар з ремонту та обслуговування систем вентиляції та кондиціювання» та/або «Чистильник димоходів, лежаків та топок» та/або «Контролер пічного господарства» та/або «Пічник».
Тобто Замовник необгрунтовано обмежив коло спеціалістів/працівників які можуть надавати послуги згідно з предметом закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 3b93cf901e024210a8b4814067928bce
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційні вимоги до підтвердження досвіду
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Згідно ТД, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
4.3.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) виконаного в 2024 році, та одного який має бути загальним об’ємом робіт не менше 3500 м. пог. чистки, виконаного не пізніше двох років назад від дати проведення закупівлі.
4.3.2 довідку разом з підтверджувальними документами про досвід учасника на виконання вище приведених робіт не менше 8 років.

У пункті 4.3.1. дискримінаційним є визначення обсягу надання послуг, а також визначення одиниці виміру надання послуг. Вимірювання обсягу надання послуг з обстеження та прочищення вентиляційних каналів у метрах погонних чистки використовується вкрай рідко, що суттєво звужує коло потенційних учасників. Як доказ такого твердження - у проєкті договору наданому в ТД використовується інша одиниця виміру, а саме - приміщення.

Щодо пункту 4.3.2. повідомляємо, що ТОВ "ЗАУБЕР" було засновано у лютому 2020 року, та з моменту заснування нашим основним напрямком роботи було саме надання послуг з перевірки та прочищення димових та вентиляційних каналів. Але ТОВ «ЗАУБЕР» не зможе надати довідку разом з підтверджувальними документами про досвід учасника на виконання вище приведених робіт не менше 8 років. Тому вважаемо зазначену вимогу дискримінаційною по відношенню до учасників що були засновані меньше ніж 8 років тому.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 5f081c7cd1014cbb95f5f69d511f5471
Заголовок пункту скарги: Вимога надання ліцензій та/або дозволів на виконання робіт
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Умовами Тендерної документації вимагається надати Копії ліцензій та/або дозволів на виконання робіт (у тому числі робіт підвищеної небезпеки), виданих уповноваженим державним органом необхідних для виконання робіт, вказаних в технічному завданні, якщо отримання ліцензій та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством. Дозвільні документи та/або ліцензії повинні бути чинними протягом 2024 року.
Але, згідно Додатку 6 «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 року (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 р. № 207), обстеження, ремонт і чищення димарів, повітропроводів віднесено до Переліку видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Тобто згадана вимога не відповідає нормам діючого законодавства.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: ce76433830244296b520ca9cdab9ae4f
Заголовок пункту скарги: Неправомірні вимоги щодо обладнання та МТБ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовником вимагається:
Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на 1рік і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. Договір найму (оренди) транспортного засобу повинен бути укладений строком мінімум на 2роки і більше.
Але згідно технічних вимог, викладених у Додатку №4 до тендерної документації та відповідно до яких має бути складена довідка про наявність обладнання та МТБ учасника, відсутні будь-які посилання або вимоги до використання учасником при виконанні робіт згідно предмету закупівлі використання «найму будівлі або іншої споруди» або використання транспортного засобу учасника.
Більше того. Саме згідно технічних вимог зазначено, що роботи будуть проводитись на об’єктах Замовника за участю представника Замовника (представника відділу головного механіка) в робочі дні з 09:00 до 17:00.
Незрозуміло з якою метою Замовник вимагає надати договори оренди та транспортного засобу, засвідчені нотаріально.
Таким чином, зазначені вимоги (по суті та формату) є необгрунтованими та такими що штучно обмежують коло потенційних учасників.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації