-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт боксів № 1 та № 2 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Торги не відбулися
630 470.93
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 304.71 UAH
мін. крок: 1% або 6 304.71 UAH
Період оскарження:
23.08.2024 15:44 - 28.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
18460536b5804484a8b33db99ce127da
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-008898-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. 26.Зведений кошторис.pdf 13.09.2024 11:27
- 2. 25.Договірна+пояснювальна серпень.pdf 13.09.2024 11:27
- 1. Протокол відхилення тендерної пропозиції.docx 13.09.2024 11:27
- Скарга в АМКУ UA-2024-08-23-008898-a.docx.asice.zip 13.09.2024 11:27
- 4. 27.Кошторис.pdf 13.09.2024 11:27
- Скарга в АМКУ UA-2024-08-23-008898-a.docx 13.09.2024 11:27
- sign.p7s 13.09.2024 11:28
- Рішення від 16.09.2024 №15275.pdf 16.09.2024 14:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 №15662.pdf 24.09.2024 14:03
- Рішення від 23.09.2024 №15662.pdf 25.09.2024 11:23
- Пояснення по скарзі.docx 18.09.2024 15:58
- 1. Настанова з визначення вартості будівництва.pdf 18.09.2024 15:58
- Пояснення по скарзі.pdf 18.09.2024 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 12:33
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2024 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 11:23
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2024 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ №15662 -р/пк-пз від 23.09.2024 року (далі – Рішення), скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Жарика Сергія Олександровича (код ЄДРПОУ:3405200559) за процедурою закупівлі — "Поточний ремонт боксів № 1 та № 2 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b6b312ea57f4c60b5087ee90fc1834d
Заголовок пункту скарги:
Тендерна пропозиція ФОП «ЖАРИК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» не містить підсумкову відомість ресурсів та розрахунок загальновиробничих витрат
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої діючої версії, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), додатково в форматі imd, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника на кожній сторінці, у складі обгрунтування розрахунків договірної ціни, договірної ціни, пояснювальної записки, дефектного акту, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів. Додатково надати відомість трудомісткості і заробітної плати. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту ( з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість обꞌєкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі ).».
На виконання даної вимоги Скаржником в складі пропозиції було надано наступні документи:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- дефектний акт;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01;
- кошторисний розрахунок № П-116 Кошти на здійснення технічного нагляду;
- кошторисний розрахунок № П-137 Єдиний податок за ставкою 5%;
- відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису № 02-01;
- розподіл трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва.
Щодо твердження Замовника з приводу надання в складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису замість підсумкової відомості ресурсів, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Згідно з даними пункту 3 Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998, невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Таким чином, зазначення назви «підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису» замість «підсумкова відомість ресурсів» є формальною помилкою, яка ніяким чином не впливає на зміст пропозиції в цілому.
Щодо твердження Замовника щодо відсутності розрахунку загальновиробничих витрат, повідомляємо, що Скаржник в складі тендерної пропозиції надав розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією не було визначено які саме розрахунки договірної ціни треба надати, а також не було вимог щодо їх оформлення.
Крім того зазначаємо, що тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання розрахункових кошторисних документів у відповідності до Додатків №№ 4,6 Настанови з визначення вартості будівництва.
Також повідомляємо, що предметом даної процедури закупівлі є: «Поточний ремонт боксів № 1 та № 2 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи», а видом предмету закупівлі є послуги.
В п. 1.1 розділу І Настанови зазначено: «Ця Настанова визначає основні правила застосування норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь – якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Тобто, Настанова не поширюється на послуги, які є предметом даної закупівлі.
Крім того, Замовником не зазначено яким чином оформлення підсумкової відомості ресурсів та розрахунку загальновиробничих витрат впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому та на ціну договірної ціни зокрема.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно з цієї підстави.
На виконання даної вимоги Скаржником в складі пропозиції було надано наступні документи:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- дефектний акт;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01;
- кошторисний розрахунок № П-116 Кошти на здійснення технічного нагляду;
- кошторисний розрахунок № П-137 Єдиний податок за ставкою 5%;
- відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису № 02-01;
- розподіл трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва.
Щодо твердження Замовника з приводу надання в складі тендерної пропозиції підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису замість підсумкової відомості ресурсів, повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
Згідно з даними пункту 3 Переліку формальних помилок, затвердженому Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 та зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 р. за № 715/34998, невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації.
Таким чином, зазначення назви «підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису» замість «підсумкова відомість ресурсів» є формальною помилкою, яка ніяким чином не впливає на зміст пропозиції в цілому.
Щодо твердження Замовника щодо відсутності розрахунку загальновиробничих витрат, повідомляємо, що Скаржник в складі тендерної пропозиції надав розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією не було визначено які саме розрахунки договірної ціни треба надати, а також не було вимог щодо їх оформлення.
Крім того зазначаємо, що тендерною документацією не було встановлено вимог щодо надання розрахункових кошторисних документів у відповідності до Додатків №№ 4,6 Настанови з визначення вартості будівництва.
Також повідомляємо, що предметом даної процедури закупівлі є: «Поточний ремонт боксів № 1 та № 2 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи», а видом предмету закупівлі є послуги.
В п. 1.1 розділу І Настанови зазначено: «Ця Настанова визначає основні правила застосування норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь – якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Тобто, Настанова не поширюється на послуги, які є предметом даної закупівлі.
Крім того, Замовником не зазначено яким чином оформлення підсумкової відомості ресурсів та розрахунку загальновиробничих витрат впливає на зміст тендерної пропозиції в цілому та на ціну договірної ціни зокрема.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно з цієї підстави.
×
-
Назва доказу:
4. 27.Кошторис
-
Повʼязаний документ:
4. 27.Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
3. 26.Зведений кошторис
-
Повʼязаний документ:
3. 26.Зведений кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
2. 25.Договірна+пояснювальна серпень
-
Повʼязаний документ:
2. 25.Договірна+пояснювальна серпень.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол відхилення тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол відхилення тендерної пропозиції.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП ЖАРИК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
fcc1826ec0d64772a8b49a596fca5565
Заголовок пункту скарги:
Відсутні обґрунтування розрахунків Прибутку та кошти на покриття адміністративних витрат
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до підпункту 4.2 пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося: «Розрахункові кошторисні документи відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої діючої версії, з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), додатково в форматі imd, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника на кожній сторінці, у складі обгрунтування розрахунків договірної ціни, договірної ціни, пояснювальної записки, дефектного акту, локального кошторису, підсумкової відомості ресурсів. Додатково надати відомість трудомісткості і заробітної плати. Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту ( з урахуванням витрат на технічний нагляд 1,5%);(повна кошторисна вартість обꞌєкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати оголошеної очікуваної вартості предмета закупівлі ).».
На виконання даної вимоги Скаржником в складі пропозиції було надано наступні документи:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- дефектний акт;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01;
- кошторисний розрахунок № П-116 Кошти на здійснення технічного нагляду;
- кошторисний розрахунок № П-137 Єдиний податок за ставкою 5%;
- відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису № 02-01;
- розподіл трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва.
Додатково повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо того яким саме чином здійснюється обґрунтування розрахунків договірної ціни та якими саме документами необхідно підтверджувати обґрунтування розрахунків договірної ціни.
Також зазначаємо, що предметом даної процедури закупівлі є: «Поточний ремонт боксів № 1 та № 2 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи», а видом предмету закупівлі є послуги.
В п. 1.1 розділу І Настанови зазначено: «Ця Настанова визначає основні правила застосування норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь – якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Тобто, Настанова не поширюється на послуги, які є предметом даної закупівлі.
Окрім того, Замовником не доведено, що розрахунки прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат є саме тими розрахунками, які необхідно зробити для обґрунтування розрахунків договірної ціни.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно за даною підставою.
На виконання даної вимоги Скаржником в складі пропозиції було надано наступні документи:
- пояснювальна записка до договірної ціни;
- договірна ціна;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- дефектний акт;
- локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01;
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01;
- кошторисний розрахунок № П-116 Кошти на здійснення технічного нагляду;
- кошторисний розрахунок № П-137 Єдиний податок за ставкою 5%;
- відомість трудомісткості і заробітної плати до об’єктного кошторису № 02-01;
- розподіл трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва.
Додатково повідомляємо, що тендерною документацією не встановлено вимог щодо того яким саме чином здійснюється обґрунтування розрахунків договірної ціни та якими саме документами необхідно підтверджувати обґрунтування розрахунків договірної ціни.
Також зазначаємо, що предметом даної процедури закупівлі є: «Поточний ремонт боксів № 1 та № 2 інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства "Ніжинська центральна міська лікарня імені Миколи Галицького" за адресою: Чернігівська область, м. Ніжин, вул. Станіслава Прощенка, 21, за ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи», а видом предмету закупівлі є послуги.
В п. 1.1 розділу І Настанови зазначено: «Ця Настанова визначає основні правила застосування норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь – якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно – транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором.
Тобто, Настанова не поширюється на послуги, які є предметом даної закупівлі.
Окрім того, Замовником не доведено, що розрахунки прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат є саме тими розрахунками, які необхідно зробити для обґрунтування розрахунків договірної ціни.
Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника була відхилена неправомірно за даною підставою.
×
-
Назва доказу:
4. 27.Кошторис
-
Повʼязаний документ:
4. 27.Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
3. 26.Зведений кошторис
-
Повʼязаний документ:
3. 26.Зведений кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
2. 25.Договірна+пояснювальна серпень
-
Повʼязаний документ:
2. 25.Договірна+пояснювальна серпень.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокол відхилення тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол відхилення тендерної пропозиції.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ФОП ЖАРИК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ