-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія код 09310000-5 – «Електрична енергія» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Завершена
2 479 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 396.60 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 396.60 UAH
Період оскарження:
23.08.2024 15:31 - 30.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
3a6662b9696a4dd8bbd79a8d316ec151
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-008543-a.a2
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга_ГЕТ.pdf 17.09.2024 10:18
- ДПС система оподаткування 2024.pdf 17.09.2024 10:18
- скарга_ГЕТ.doc 17.09.2024 10:18
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 17.09.2024 10:18
- скарга_ГЕТ.doc.p7s 17.09.2024 10:18
- Протокол відмова електроенергія 2024.pdf 17.09.2024 10:18
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 17.09.2024 10:18
- sign.p7s 17.09.2024 10:22
- рішення від 19.09.2024 № 15536.pdf 19.09.2024 15:41
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2024 № 15918.pdf 27.09.2024 13:20
- рішення від 26.09.2024 № 15918.pdf 30.09.2024 17:30
- Пояснення електроенергія.docx 23.09.2024 18:20
- пояснення електроенергія---.pdf 23.09.2024 18:22
- пояснення електроенергія---.pdf 23.09.2024 18:22
- пояснення -скасування рішення.pdf 01.10.2024 09:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 11:59
Дата розгляду скарги:
26.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.09.2024 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2024 17:30
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2024 09:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДИЩЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (Код ЄДРПОУ: 43981110) скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (Код ЄДРПОУ: 42827548) за процедурою закупівлі — "Електрична енергія код 09310000-5 – "Електрична енергія" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-23- 008543-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a7f8707ff8914658acc7aacba339332b
Заголовок пункту скарги:
незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
На виконання вимоги, передбаченої пунктом 4 Додатку 3 Тендерної документації Скаржником справді було надано Довідку, видану Державною податковою службою України від 01 листопада 2023 року, в якій зазначено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» перебуває на загальній системі оподаткування, є платником податку на прибуток підприємств, зареєстрований платником ПДВ, є платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Тобто Скаржник виконав вимогу, передбачену пунктом 4 Додатку 3 ТД Замовника, надав всю необхідну інформацію про систему оподаткування ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Однак допустив невідповідність щодо дати видачі такої довідки ДПС України.
А відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Дата видачі довідки ДПС України жодним чином не впливає на її зміст, а тим більше не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, а є лише невідповідністю вимогам, встановленим замовником в тендерній документації.
А тому знову ж таки згідно з пунктом 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Однак Замовником щодо тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник позбавив ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» його законного права на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, чим порушив згаданий вище пункт 43 Особливостей.
До того ж Скаржник хоче додати, що отримав від ДПС України довідку №25965/6/13—01-04-07 від 03.09.2024, в якій зазначено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» перебуває на загальній системі оподаткування, є платником ПДВ.
А з цього випливає, що якби Замовник у відповідності до чинного законодавства розмістив щодо тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, то Учасник процедури закупівлі безперешкодно виправив би їх протягом 24 годин.
Отож Скаржник ще раз наголошує, що тендерна пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» булла неправомірно відхилена Замовником, а тому рішення про таке відхилення має бути скасоване, а процедура закупівлі завершена у встановленому законодавством порядку.
На виконання вимоги, передбаченої пунктом 4 Додатку 3 Тендерної документації Скаржником справді було надано Довідку, видану Державною податковою службою України від 01 листопада 2023 року, в якій зазначено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» перебуває на загальній системі оподаткування, є платником податку на прибуток підприємств, зареєстрований платником ПДВ, є платником єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Тобто Скаржник виконав вимогу, передбачену пунктом 4 Додатку 3 ТД Замовника, надав всю необхідну інформацію про систему оподаткування ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». Однак допустив невідповідність щодо дати видачі такої довідки ДПС України.
А відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Дата видачі довідки ДПС України жодним чином не впливає на її зміст, а тим більше не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, а є лише невідповідністю вимогам, встановленим замовником в тендерній документації.
А тому знову ж таки згідно з пунктом 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Однак Замовником щодо тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник позбавив ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» його законного права на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, чим порушив згаданий вище пункт 43 Особливостей.
До того ж Скаржник хоче додати, що отримав від ДПС України довідку №25965/6/13—01-04-07 від 03.09.2024, в якій зазначено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» перебуває на загальній системі оподаткування, є платником ПДВ.
А з цього випливає, що якби Замовник у відповідності до чинного законодавства розмістив щодо тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, то Учасник процедури закупівлі безперешкодно виправив би їх протягом 24 годин.
Отож Скаржник ще раз наголошує, що тендерна пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» булла неправомірно відхилена Замовником, а тому рішення про таке відхилення має бути скасоване, а процедура закупівлі завершена у встановленому законодавством порядку.
×
-
Назва доказу:
ДПС України про систему оподаткування 2024
-
Повʼязаний документ:
ДПС система оподаткування 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи
-
Повʼязаний документ:
Протокол відмова електроенергія 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1.Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2.Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТЕЙД». 3.Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому законодавством порядку.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
скарга
Номер:
92bcf3e98d954babafd8e0b8f307ff31
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-008543-a.a1
Назва:
скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- нкреп лист про штрафи.pdf 27.08.2024 09:25
- Постанова про ліцензію на електрику ГЕТ.pdf 27.08.2024 09:25
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 27.08.2024 09:25
- Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx 27.08.2024 09:25
- скарга_ГЕТ.doc.p7s 27.08.2024 09:25
- скарга_ГЕТ.doc 27.08.2024 09:25
- «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 27.08.2024 09:25
- «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 27.08.2024 09:25
- скарга_ГЕТ.pdf 27.08.2024 09:25
- Тендерна_документація електроенергія 2024 (1).docx 27.08.2024 09:25
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 27.08.2024 09:25
- sign.p7s 27.08.2024 09:28
- протокол про внесення змін електроенергія 27.08.2024.docx 27.08.2024 14:50
- Зміни до ТД електроенергія від 27.08.2024.docx 27.08.2024 14:51
- Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики -1.docx 27.08.2024 14:51
- рішення від 29.08.2024 № 14529.pdf 29.08.2024 14:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2024 № 14917.pdf 06.09.2024 15:50
- рішення від 05.09.2024 № 14917.pdf 10.09.2024 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 10:21
Дата розгляду скарги:
05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2024 14:39
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.09.2024 15:08
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
10.09.2024 15:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
368ac4db2bc64af588f68e2be4bb9087
Заголовок пункту скарги:
п. 4 Додатку №3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 4 Додатку №3 Тендерної документації:
«Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, довідка повинна бути видана в поточному році.».
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало ліцензію на постачання електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП №146 від 23.01.2024 року, проте не зобов’язане отримувати для здійснення постачання електричної енергії оскаржуваний документ, у зв’язку з чим не може взяти участь у цій закупівлі.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
«Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає інформацію від Державної податкової служби України про відсутність або виключення Учасника процедури закупівлі у(з) переліку суб’єктів господарювання, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, довідка повинна бути видана в поточному році.».
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало ліцензію на постачання електричної енергії відповідно до Постанови НКРЕКП №146 від 23.01.2024 року, проте не зобов’язане отримувати для здійснення постачання електричної енергії оскаржуваний документ, у зв’язку з чим не може взяти участь у цій закупівлі.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова про ліцензію
-
Повʼязаний документ:
Постанова про ліцензію на електрику ГЕТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація електроенергія 2024 (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і вилучити незаконні, дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a35729b8663d4c41b168b5c6efd20eab
Заголовок пункту скарги:
п. 1 Додатку №3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 1 Додатку №3 Тендерної документації:
«З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ EN 50160:2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання (Вимірювання повинні проводитись на території відповідного ОСР). Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства у 2024 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом».
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
«З метою запобігання ризиків щодо постачання неякісного товару за результатами закупівлі, учасники повинні у складі своїх пропозицій надати протокол перевірки показників якості електроенергії на відповідність вимогам, що встановлені у ДСТУ EN 50160:2023 разом із наочним графіком усереднених значень відхилень напруги протягом терміну вимірювання (Вимірювання повинні проводитись на території відповідного ОСР). Відповідний протокол повинен бути виданий на ім’я учасника процедури закупівлі спеціалізованою метрологічною лабораторією уповноваженого на це органу або підприємства у 2024 році. Для підтвердження повноважень метрологічної лабораторії учасники у складі тендерної пропозиції подають копію чинного сертифікату визнання вимірювальних можливостей такої лабораторії, що виданий уповноваженим органом».
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2022, IDT)» та ДСТУ 3466-96 .
Оскаржуваний нами документ, який вимагає надати Замовник, не передбачений національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ.
Таким чином, Учасник, виконуючи усі норми законодавства щодо постачання електричної енергії, у будь-якому разі не може взяти участь у цій закупівлі через встановлення Замовником незаконних, дискримінаційних вимог.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Постанова про ліцензію
-
Повʼязаний документ:
Постанова про ліцензію на електрику ГЕТ.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
«ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 3
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 Технічні_ якісні та кількісні характеристики.docx
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
Тендерна_документація електроенергія 2024 (1).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації і вилучити незаконні, дискримінаційні вимоги.