-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)
Торги не відбулися
767 260.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 672.60 UAH
мін. крок: 1% або 7 672.60 UAH
Період оскарження:
23.08.2024 15:29 - 28.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c63b8a27746c49459c0c4e9df5908c96
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-008496-a.b2
Назва:
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
№7 від 01.10.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ 35659347
Адреса: 64207, Україна, Харківська область, м. Балаклія, вул.Жовтнева, 81
Телефон +380574951655
Email: bal.gitlocom@gmail.com
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. +380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
Адреса: 61045, Харківська обл., м. Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-23-008496-a.
Назва предмету закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах).
Ідентифікатор закупівлі: f0e60e3e10374b6a9f5cf8131e4d3c57 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 30 вересня 2024 року
СКАРГА
на протокольне рішення уповноваженої особи від 30.09.2024
про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Замовником – Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-08-23-008496-a. на закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН».
31.08.2024 року, після розкриття пропозицій, єдину пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
03.09.2024 року Замовник прийняв безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзацу першого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами)) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
04.09.2024 року ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» звернувся зі скаргою про безпідставне відхилення тендерної пропозиції.
Рішенням №15299-р/пк-пз від 16.09.2024 Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобовязала замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
27.09.2024 року замовник повернув тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на етап кваліфікації та 30.09.2024 року прийняв безпідставне та незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник у рішенні від 03.09.2024 зазначив: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)», у якій Учасник зазначив у недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; (підпунктом 3 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»), та у відповідності до пункту 42 Особливостей.
Підставою відхилення Замовник зазначає складений ним акт від 27.09.2024 року.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є незаконним, безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
По перше, порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку встановленому Особливостями. Підстави відхилення учасників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначені саме в п.44 Особливостей.
Замовник вдруге порушив порядок здійснення закупівель та в якості підстави відхилення зазначив підпункт 3 пункту 1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ні п.44 Особливостей.
По друге, відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі на підставі підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Компетентним суб’єктом такого звернення в даному випадку є підприємство ТОВ «Петроль Про». Саме до нього мав звернутися за підтвердженням інформації замовник під час розгляду пропозиції учасника. Замість цього замовник самостійно склав акт на підставі якого прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином порушив порядок розгляду пропозицій.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало умови пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації та надало довідку (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») в якій зазначило всю витребувану Замовником інформацією.
З метою підтвердження інформації Скаржник самостійно звернувся до ТОВ «Петроль Про» та отримав відповідь яку додає до скарги.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є систиматичними та спрямованими на порушення прав, законних інтересів та принципів закупівель такіх як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник цілеспрямовано порушує законодавство із закупівель та здійснює незаконні дії щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-08-23-008496-a, ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах) замовником - Комунальним підприємством «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області, Код ЄДРПОУ 35659347;
- зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Директор Анастасія Кравчук
Додаток: лист від ТОВ «Петроль Про» з додатками.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Балаклія ЖКС 2.pdf 01.10.2024 16:43
- IMG_0001.pdf 01.10.2024 16:43
- Лист ФФ АЗС.pdf 01.10.2024 16:43
- Скарга_Балаклія ЖКС 2.docx 01.10.2024 16:43
- Скарга_Балаклія ЖКС 2.pdf.asice.zip 01.10.2024 16:43
- sign.p7s 01.10.2024 16:45
- Рішення від 03.10.2024 №16223.pdf 03.10.2024 16:32
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 10.10.2024 № 1658.pdf 10.10.2024 18:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2024 № 17022.pdf 18.10.2024 13:02
- рішення від 17.10.2024 № 17022.pdf 22.10.2024 16:48
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 17:37
Дата розгляду скарги:
10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2024 16:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
22.10.2024 16:48
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
62b4077a6bf04efe86ec4a934bf9bc62
Заголовок пункту скарги:
про неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
04.09.2024 року ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» звернувся зі скаргою про безпідставне відхилення тендерної пропозиції.
Рішенням №15299-р/пк-пз від 16.09.2024 Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобовязала замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
27.09.2024 року замовник повернув тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на етап кваліфікації та 30.09.2024 року прийняв безпідставне та незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник у рішенні від 03.09.2024 зазначив: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)», у якій Учасник зазначив у недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; (підпунктом 3 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»), та у відповідності до пункту 42 Особливостей.
Підставою відхилення Замовник зазначає складений ним акт від 27.09.2024 року.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є незаконним, безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
По перше, порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку встановленому Особливостями. Підстави відхилення учасників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначені саме в п.44 Особливостей.
Замовник вдруге порушив порядок здійснення закупівель та в якості підстави відхилення зазначив підпункт 3 пункту 1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ні п.44 Особливостей.
По друге, відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі на підставі підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Компетентним суб’єктом такого звернення в даному випадку є підприємство ТОВ «Петроль Про». Саме до нього мав звернутися за підтвердженням інформації замовник під час розгляду пропозиції учасника. Замість цього замовник самостійно склав акт на підставі якого прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином порушив порядок розгляду пропозицій.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало умови пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації та надало довідку (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») в якій зазначило всю витребувану Замовником інформацією.
З метою підтвердження інформації Скаржник самостійно звернувся до ТОВ «Петроль Про» та отримав відповідь яку додає до скарги.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є систиматичними та спрямованими на порушення прав, законних інтересів та принципів закупівель такіх як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник цілеспрямовано порушує законодавство із закупівель та здійснює незаконні дії щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Рішенням №15299-р/пк-пз від 16.09.2024 Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобовязала замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
27.09.2024 року замовник повернув тендерну пропозицію ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на етап кваліфікації та 30.09.2024 року прийняв безпідставне та незаконне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник у рішенні від 03.09.2024 зазначив: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)», у якій Учасник зазначив у недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; (підпунктом 3 п.1 ч.1 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»), та у відповідності до пункту 42 Особливостей.
Підставою відхилення Замовник зазначає складений ним акт від 27.09.2024 року.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є незаконним, безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
По перше, порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку встановленому Особливостями. Підстави відхилення учасників на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування визначені саме в п.44 Особливостей.
Замовник вдруге порушив порядок здійснення закупівель та в якості підстави відхилення зазначив підпункт 3 пункту 1 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», а ні п.44 Особливостей.
По друге, відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі на підставі підпункту 1 п. 44 Особливостей.
Компетентним суб’єктом такого звернення в даному випадку є підприємство ТОВ «Петроль Про». Саме до нього мав звернутися за підтвердженням інформації замовник під час розгляду пропозиції учасника. Замість цього замовник самостійно склав акт на підставі якого прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Таким чином порушив порядок розгляду пропозицій.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало умови пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації та надало довідку (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») в якій зазначило всю витребувану Замовником інформацією.
З метою підтвердження інформації Скаржник самостійно звернувся до ТОВ «Петроль Про» та отримав відповідь яку додає до скарги.
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є систиматичними та спрямованими на порушення прав, законних інтересів та принципів закупівель такіх як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Замовник цілеспрямовано порушує законодавство із закупівель та здійснює незаконні дії щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
×
-
Назва доказу:
договір оренди ПП
-
Повʼязаний документ:
IMG_0001.pdf
-
-
Назва доказу:
лист від партнера ПП
-
Повʼязаний документ:
Лист ФФ АЗС.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-08-23-008496-a, ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах) замовником - Комунальним підприємством «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області, Код ЄДРПОУ 35659347; - зобов’язати Замовника скасувати неправомірне рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи від 03.09.2024 про безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
cb88f2dca767490cae4515ad0f487e75
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-008496-a.c1
Назва:
СКАРГА на протокольне рішення уповноваженої особи від 03.09.2024 про безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
№7 від 04.09.2024
Антимонопольний комітет України
Постійно діюча адміністративна комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Адреса: 03035, Україна, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
тел.: (044) 594-64-12, факс: (044) 520-10-42
Замовник: Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ 35659347
Адреса: 64207, Україна, Харківська область, м. Балаклія, вул.Жовтнева, 81
Телефон +380574951655
Email: bal.gitlocom@gmail.com
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю “ФУЛ ФЬЮЖН”
Код ЄДРПОУ: 45153578
Тел. +380679879100
Email: fuelfusion01@gmail.com
Адреса: 61045, Харківська обл., м. Харків, вул. Яроша Отакара, 18-Г
Інформація про закупівлю:
номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-23-008496-a.
Назва предмету закупівлі: Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах).
Ідентифікатор закупівлі: f0e60e3e10374b6a9f5cf8131e4d3c57 (надалі – Процедура закупівлі)
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії замовника: 3 вересня 2024 року
СКАРГА
на протокольне рішення уповноваженої особи від 03.09.2024
про безпідставне відхилення тендерної пропозиції
Замовником – Комунальне підприємство «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області було оголошено відкриті торги з особливостями UA-2024-08-23-008496-a. на закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУЛ ФЬЮЖН».
31.08.2024 року, після розкриття пропозицій, єдину пропозицію надало ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
03.09.2024 року Замовник прийняв безпідставне рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН».
Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник у рішенні від 03.09.2024 зазначив: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та дискваліфікувати даного учасника у відкритих торгах з особливостями для потреби КП «Балаклійський Житлокомунсервіс» БМР Харківської області на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)» як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзацу першого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами)) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В обґрунтування такого рішення Замовник зазначив: Розглядаючи тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам Тендерної документації Замовника було встановлено наступне:
1). Умовами пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації було передбачено, що кожен учасник повинен виконати наступні вимоги:
«У відповідності до потреб Замовника Учасник повинен мати розголужену мережу автозаправних станції.
Потреба у мережі автозаправних станції:
- не менше 2 автозаправних станцій у місті Балаклія;
- не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія);
- не менше 1 автозаправних станції в місті Харків;
- не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі);
На підтвердження вище вказаної інформації кожен учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначенням у ній наступної інформації: місцерозташування, вид правовідносин з даною АЗС (власне та/або орендоване та/або інше) та копію такого Договору.
Усі заправні станції повинні працювати.»
Ознайомившись з наданими документами у складі пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», а саме з документами технічної частини (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») було встановлено, наступне:
- Дана Довідка містить перелік автозаправних станцій з якими укладено Договори на реалізацію талонів паливно-мастильних матеріалів.
Але якщо більш детально ознайомитись з даною довідкою то вбачається, що учасником не було виконано вище згадані вимоги.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є незаконним, безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
По перше, порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку встановленому Особливостями. Підстави відхилення учасників зазначені в п.44 Особливостей.
Замовник порушив порядок здійснення закупівель та в якості підстави відхилення зазначив підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
По друге, Замовник не зазначив в чому саме полягає невідповідність, яка стала підставою для відхилення, обмежившись загальною незрозумілою фразою: Але якщо більш детально ознайомитись з даною довідкою то вбачається, що учасником не було виконано вище згадані вимоги.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало умови пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації та надало довідку (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») в якій зазначило всю витребувану Замовником інформацією.
По третє, згідно вимог п.43 Особливостей: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно ч.9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Якщо замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вважав що виявив невідповідність у переліку АЗС, яка не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, він був зобов’язаний у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 43, 44 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
Прошу:
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-08-23-008496-a, ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах) замовником - Комунальним підприємством «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області, Код ЄДРПОУ 35659347;
- зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення уповноваженої особи від 03.09.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».
Директор Анастасія Кравчук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_Балаклія ЖКС.docx 04.09.2024 13:31
- Скарга_Балаклія ЖКС.pdf.asice.zip 04.09.2024 13:31
- sign.p7s 04.09.2024 13:32
- рішення від 06.09.2024 №14935.pdf 06.09.2024 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2024 №15299.pdf 17.09.2024 14:12
- рішення від 16.09.2024 №15299.pdf 19.09.2024 10:18
- пояснення по суті скарги.doc 10.09.2024 20:41
- пояснення по суті скарги.pdf 10.09.2024 20:41
- рішення про відміну рішення від 03 вересня 2024 року.doc 27.09.2024 12:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.09.2024 13:39
Дата розгляду скарги:
16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 16:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2024 10:20
Дата виконання рішення Замовником:
27.09.2024 12:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У відповідності до прийнято рішення Уповноваженим органом з питань розгляду скарг у сфері публічних закупівель рішення Уповноваженої особи від 03 вересня 2024 року було відмінено. Повний текст рішення викладено в окремому файлі.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2ba0af0d27aa4482b2c46b2725bdc0da
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відхиляючи тендерну пропозицію Замовник у рішенні від 03.09.2024 зазначив: Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» та дискваліфікувати даного учасника у відкритих торгах з особливостями для потреби КП «Балаклійський Житлокомунсервіс» БМР Харківської області на закупівлю товарів: «Код згідно ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах)» як таку яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей (абзацу першого підпункту 2 пункту 44 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і від 21 березня 2023 р. № 253 (зі змінами)) та не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
В обґрунтування такого рішення Замовник зазначив: Розглядаючи тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам Тендерної документації Замовника було встановлено наступне:
1). Умовами пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації було передбачено, що кожен учасник повинен виконати наступні вимоги:
«У відповідності до потреб Замовника Учасник повинен мати розголужену мережу автозаправних станції.
Потреба у мережі автозаправних станції:
- не менше 2 автозаправних станцій у місті Балаклія;
- не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія);
- не менше 1 автозаправних станції в місті Харків;
- не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі);
На підтвердження вище вказаної інформації кожен учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначенням у ній наступної інформації: місцерозташування, вид правовідносин з даною АЗС (власне та/або орендоване та/або інше) та копію такого Договору.
Усі заправні станції повинні працювати.»
Ознайомившись з наданими документами у складі пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», а саме з документами технічної частини (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») було встановлено, наступне:
- Дана Довідка містить перелік автозаправних станцій з якими укладено Договори на реалізацію талонів паливно-мастильних матеріалів.
Але якщо більш детально ознайомитись з даною довідкою то вбачається, що учасником не було виконано вище згадані вимоги.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є незаконним, безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
По перше, порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку встановленому Особливостями. Підстави відхилення учасників зазначені в п.44 Особливостей.
Замовник порушив порядок здійснення закупівель та в якості підстави відхилення зазначив підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
По друге, Замовник не зазначив в чому саме полягає невідповідність, яка стала підставою для відхилення, обмежившись загальною незрозумілою фразою: Але якщо більш детально ознайомитись з даною довідкою то вбачається, що учасником не було виконано вище згадані вимоги.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало умови пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації та надало довідку (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») в якій зазначило всю витребувану Замовником інформацією.
По третє, згідно вимог п.43 Особливостей: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно ч.9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Якщо замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вважав що виявив невідповідність у переліку АЗС, яка не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, він був зобов’язаний у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
В обґрунтування такого рішення Замовник зазначив: Розглядаючи тендерну пропозицію єдиного учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» на відповідність кваліфікаційним, технічним, якісним та кількісним характеристикам Тендерної документації Замовника було встановлено наступне:
1). Умовами пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації було передбачено, що кожен учасник повинен виконати наступні вимоги:
«У відповідності до потреб Замовника Учасник повинен мати розголужену мережу автозаправних станції.
Потреба у мережі автозаправних станції:
- не менше 2 автозаправних станцій у місті Балаклія;
- не менше 1 автозаправних станції в Ізюмському районі Харківської області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія);
- не менше 1 автозаправних станції в місті Харків;
- не менше 1 автозаправних станції в Харківській області (у дану кількість не вноситься кількість АЗС по місту Балаклія та Ізюмському районі);
На підтвердження вище вказаної інформації кожен учасник повинен надати довідку у вигляді таблиці з зазначенням у ній наступної інформації: місцерозташування, вид правовідносин з даною АЗС (власне та/або орендоване та/або інше) та копію такого Договору.
Усі заправні станції повинні працювати.»
Ознайомившись з наданими документами у складі пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН», а саме з документами технічної частини (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») було встановлено, наступне:
- Дана Довідка містить перелік автозаправних станцій з якими укладено Договори на реалізацію талонів паливно-мастильних матеріалів.
Але якщо більш детально ознайомитись з даною довідкою то вбачається, що учасником не було виконано вище згадані вимоги.
Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» є незаконним, безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.
По перше, порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування здійснюються в порядку встановленому Особливостями. Підстави відхилення учасників зазначені в п.44 Особливостей.
Замовник порушив порядок здійснення закупівель та в якості підстави відхилення зазначив підпункт 1 пункту 2 ч.1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»
По друге, Замовник не зазначив в чому саме полягає невідповідність, яка стала підставою для відхилення, обмежившись загальною незрозумілою фразою: Але якщо більш детально ознайомитись з даною довідкою то вбачається, що учасником не було виконано вище згадані вимоги.
ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» виконало умови пункту 6 Додатку 5 Тендерної документації та надало довідку (файл з назвою «довідка щодо АЗС.pdf») в якій зазначило всю витребувану Замовником інформацією.
По третє, згідно вимог п.43 Особливостей: Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно ч.9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Якщо замовник під час розгляду пропозиції ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» вважав що виявив невідповідність у переліку АЗС, яка не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, він був зобов’язаний у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель
Дії Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ФУЛ ФЬЮЖН» порушують його права, законні інтереси та принципи закупівель такі як недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
- встановити порушення Процедури закупівлі UA-2024-08-23-008496-a, ДК 021:2015 09130000-9 нафта та дистиляти (Бензин марки А-92 в талонах (скретч-картах) та дизельне паливо в талонах (скретч-картах) замовником - Комунальним підприємством «Балаклійський Житлокомунсервіс» Балаклійської міської ради Харківської області, Код ЄДРПОУ 35659347; - зобов’язати Замовника скасувати незаконне рішення уповноваженої особи від 03.09.2024 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ«ФУЛ ФЬЮЖН».