• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЛЬВ-24П_57_ВО. Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області

Процедура закупівлі – відкриті торги, проводиться відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.. Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Критеріями оцінки є ціна. Питома вага критерію становить 100%. Ціна тендерної пропозиції – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Детальна інформація у тендерній документації.

Завершена

3 105 582.06 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 527.91 UAH
Період оскарження: 23.08.2024 15:01 - 04.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірні дії замовника

Номер: 1a9db331d27c4d84adad2e1fc7c4eba9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-23-007918-a.a1
Назва: Неправомірні дії замовника
Скарга:
Львівська міська рада Управління охорони здоров’я КНП «3-я міська поліклініка м. Львова» 79052, Львів, вул. Повітряна, буд.99, тел.:(032) 267 06 12, e-mail: dplz@ukr.net; Код ЄДРПОУ 20851349 Від 18.09.2024 р. № 357 На №____________ від __________ До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03680 Замовник, рішення якого оскаржується: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Код ЄДРПОУ – 40081195 Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1 Суб’єкт оскарження: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" Код ЄДРПОУ – 20851349 Місцезнаходження: 79052, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Повітряна, буд. 99 Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-23-007918-a Рішення, яке оскаржується: Протокол прийняття рішення уповноваженою особою щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі №57-4 від 13.09.2024 року Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 13 вересня 2024 року о 12:57 год. СКАРГА на рішення замовника у процедурі закупівлі ЗАГАЛЬНІ ОБСТАВИНИ: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (у тексті також – Замовник, Уповноважена особа), було оголошено закупівлю послуг, яка оприлюднена на веб-порталі Prozorro за номером UA-2024-08-23-007918-a (ЛЬВ-24П_57_ВО. Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області). КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" (у тексті також – Скаржник) є активним учасником процедур закупівель за даним предметом, у зв’язку із цим прийняло участь у згаданій процедурі закупівлі. Враховуючи, що Скаржником подано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію (2 916 500,00 грн), за результатами аукціону, визначено переможцем КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА". Однак, Уповноважена особа відхилила тендерну документацію Скаржника поданої на закупівлю - ЛЬВ-24П_57_ВО. Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області, що вбачається із Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі №57-4 від 13.09.2024 року (у тексті також – Оскаржуване рішення). Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення тендерної документації та вважає таке прийняте із порушенням норм закону в сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у тексті також – Особливості). ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: Згідно із п. 8 Оскаржуваного рішення: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей. Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію Учасника КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА". У складі тендерної пропозиції КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА " міститься, зокрема, документ від 30.08.2024 №341 (файл 6. інформація про технічні характеристики.pdf) яким КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" надає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація). Разом з тим, у вищезазначеному документі відсутня повна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики, встановлені Замовником і визначені в Додатку 5 до тендерної документації, зокрема, загальна кількість медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області не містить виду медогляду – «Психофізіологічна експертиза», та не містить за Наказом №246 та Наказом №280 інформацію «жінки/чоловіки». Розрахунок вартості договору в частині «Орієнтовна кількість оглядів» не містить найменувань «Психофізіологічна експертиза», «жінки/чоловіки за Наказами №246, №280», та «Всього». Враховуючи викладене, технічна специфікація КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" містить неповну інформацію щодо видів медогляду «за Наказом №246 жінки/чоловіки», «за Наказом №280 жінки/чоловіки», «Психофізіологічна експертиза», та в частині «Орієнтовна кількість оглядів» розрахунку вартості договору - «Всього», а тому не відповідає вимогам додатку 5 тендерної документації. Враховуючи викладене, Пропозиція КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та відповідно до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, запропоновано уповноваженій особі відхилити тендерну пропозицію учасника КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА ", оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. ПРИЧИНИ НЕЗГОДИ ІЗ ОСКАРЖУВАНИМ РІШЕННЯМ АРГУМЕНТ 1: Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати додаток 5, «Примітка: У разі згоди з умовами Технічної специфікації, Учасник торгів підписує даний документ та ставить відбиток печатки, для Учасників, які використовують її в своїй діяльності.» На виконання даної вимоги у складі пропозиції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", подана та наявна специфікація, яку замовник вимагає у складі тендерної пропозиції як згоду з умовами технічної специфікації (файл - 03 вересня 2024 14:08 6. інформація про технічні характеристики.pdf). Однак при роздруку та формуванні даного документу за допомогою зчитувальної машини (принтеру) відбувся механічний збій, суть механічного збою відображається у відсутності декількох слів, такі як, жінки, чоловіки, про ведення психофізіологічної експертизи та інших. Окрім того у складі пропозиції учасник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" повністю погоджується з умовами тендерної документації та зобов’язується виконати їх у повному обсязі, що підтверджується поданою технічною документацією, та додатково листом-згодою № 337 від 30.08.2024 року про погодження з усіма умовами тендерної документації. Таким чином, хочемо зазначити, що відсутність окремих слів у специфікації у тендерній пропозиції не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Така специфікація жодним чином не впливає ні на предмет закупівлі, ні на закупівлю в цілому. АРГУМЕНТ 2: Замовником не було надано можливості Скаржнику усунути недоліки тендерної пропозиції. Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Як передбачено п. 2, ч. 4 розд. 5 Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відсутність окремих слів у специфікації у тендерній пропозиції не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Така відмінність у специфікації жодним чином не впливає ні на предмет закупівлі, ні на закупівлю в цілому. Згідно ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Згідно із абз. 2 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ВИСНОВКИ: Відповідно до усього вищезазначеного, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", викладене у Протоколі уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі невідповідності технічної документації є неправомірним, оскільки таким рішенням Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що полягали: У неповному дослідженні наданих Заявником документів до тендерної пропозиції. Всупереч ст. 43 Особливостей та ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» не надано Скаржнику можливості усунути виявлені недоліки. Уповноваженою особою порушено принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог Закону. Відтак, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 41, 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати своє рішення про відхилення пропозиції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", що викладене у Протоколі №57-4 від 13.09.2024 року, як таке що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Генеральний директор __________________________ Мирослав Дроник
Дата розгляду скарги: 30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2024 13:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2024 15:14
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2024 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.09.2024 №15990-р/пк-пз, скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції комунального некомерційного підприємства "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" за процедурою закупівлі — "ЛЬВ-24П_57_ВО. Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії "Львівська залізниця", розташованих на території м. Львів та Львівської області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-23-007918-a.
Автор: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", Колтун Леся Василівна +380972616907 fedak81272@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0fb3eef47a524d3c89cb5915ffe26070
Заголовок пункту скарги: неправомірні дії замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Львівська міська рада
Управління охорони здоров’я
КНП «3-я міська поліклініка м. Львова»
79052, Львів, вул. Повітряна, буд.99, тел.:(032) 267 06 12, e-mail: dplz@ukr.net;
Код ЄДРПОУ 20851349



Від 18.09.2024 р. № 357 На №____________ від __________

До Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ-35, 03680

Замовник, рішення якого оскаржується:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ – 40081195
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, буд. 1

Суб’єкт оскарження:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА"
Код ЄДРПОУ – 20851349
Місцезнаходження: 79052, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Повітряна, буд. 99

Ідентифікатор закупівлі:
UA-2024-08-23-007918-a

Рішення, яке оскаржується:
Протокол прийняття рішення уповноваженою особою щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі №57-4 від 13.09.2024 року

Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника:
13 вересня 2024 року о 12:57 год.





СКАРГА
на рішення замовника у процедурі закупівлі
ЗАГАЛЬНІ ОБСТАВИНИ:
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" (у тексті також – Замовник, Уповноважена особа), було оголошено закупівлю послуг, яка оприлюднена на веб-порталі Prozorro за номером UA-2024-08-23-007918-a (ЛЬВ-24П_57_ВО. Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області).
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" (у тексті також – Скаржник) є активним учасником процедур закупівель за даним предметом, у зв’язку із цим прийняло участь у згаданій процедурі закупівлі.
Враховуючи, що Скаржником подано найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію (2 916 500,00 грн), за результатами аукціону, визначено переможцем КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА".
Однак, Уповноважена особа відхилила тендерну документацію Скаржника поданої на закупівлю - ЛЬВ-24П_57_ВО. Послуги з організації та проведення медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області, що вбачається із Протоколу прийняття рішення уповноваженою особою щодо результатів розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі №57-4 від 13.09.2024 року (у тексті також – Оскаржуване рішення).
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про відхилення тендерної документації та вважає таке прийняте із порушенням норм закону в сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (у тексті також – Особливості).

ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ЗАМОВНИКОМ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ:
Згідно із п. 8 Оскаржуваного рішення: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей.
Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію Учасника КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА".
У складі тендерної пропозиції КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА " міститься, зокрема, документ від 30.08.2024 №341 (файл 6. інформація про технічні характеристики.pdf) яким КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" надає Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація). Разом з тим, у вищезазначеному документі відсутня повна інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики, встановлені Замовником і визначені в Додатку 5 до тендерної документації, зокрема, загальна кількість медичних оглядів працівників виробничих підрозділів регіональної філії «Львівська залізниця», розташованих на території м. Львів та Львівської області не містить виду медогляду – «Психофізіологічна експертиза», та не містить за Наказом №246 та Наказом №280 інформацію «жінки/чоловіки». Розрахунок вартості договору в частині «Орієнтовна кількість оглядів» не містить найменувань «Психофізіологічна експертиза», «жінки/чоловіки за Наказами №246, №280», та «Всього».
Враховуючи викладене, технічна специфікація КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" містить неповну інформацію щодо видів медогляду «за Наказом №246 жінки/чоловіки», «за Наказом №280 жінки/чоловіки», «Психофізіологічна експертиза», та в частині «Орієнтовна кількість оглядів» розрахунку вартості договору - «Всього», а тому не відповідає вимогам додатку 5 тендерної документації.

Враховуючи викладене, Пропозиція КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, та відповідно до пункту 4 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, запропоновано уповноваженій особі відхилити тендерну пропозицію учасника КНП "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА ", оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Отже, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Враховуючи вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника повинна бути відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.

ПРИЧИНИ НЕЗГОДИ ІЗ ОСКАРЖУВАНИМ РІШЕННЯМ

АРГУМЕНТ 1:

Відповідно до вимог тендерної документації учасник повинен надати додаток 5, «Примітка: У разі згоди з умовами Технічної специфікації, Учасник торгів підписує даний документ та ставить відбиток печатки, для Учасників, які використовують її в своїй діяльності.»
На виконання даної вимоги у складі пропозиції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", подана та наявна специфікація, яку замовник вимагає у складі тендерної пропозиції як згоду з умовами технічної специфікації (файл - 03 вересня 2024 14:08 6. інформація про технічні характеристики.pdf).
Однак при роздруку та формуванні даного документу за допомогою зчитувальної машини (принтеру) відбувся механічний збій, суть механічного збою відображається у відсутності декількох слів, такі як, жінки, чоловіки, про ведення психофізіологічної експертизи та інших.
Окрім того у складі пропозиції учасник КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА" повністю погоджується з умовами тендерної документації та зобов’язується виконати їх у повному обсязі, що підтверджується поданою технічною документацією, та додатково листом-згодою № 337 від 30.08.2024 року про погодження з усіма умовами тендерної документації.

Таким чином, хочемо зазначити, що відсутність окремих слів у специфікації у тендерній пропозиції не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Така специфікація жодним чином не впливає ні на предмет закупівлі, ні на закупівлю в цілому.

АРГУМЕНТ 2:

Замовником не було надано можливості Скаржнику усунути недоліки тендерної пропозиції.
Згідно абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Як передбачено п. 2, ч. 4 розд. 5 Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність окремих слів у специфікації у тендерній пропозиції не призводить до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо. Така відмінність у специфікації жодним чином не впливає ні на предмет закупівлі, ні на закупівлю в цілому.
Згідно ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно із абз. 2 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.


ВИСНОВКИ:
Відповідно до усього вищезазначеного, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", викладене у Протоколі уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі невідповідності технічної документації є неправомірним, оскільки таким рішенням Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що полягали: У неповному дослідженні наданих Заявником документів до тендерної пропозиції.
Всупереч ст. 43 Особливостей та ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» не надано Скаржнику можливості усунути виявлені недоліки. Уповноваженою особою порушено принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме неправомірно відхиливши тендерну пропозицію, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд та відношення, що є порушенням вимог Закону.
Відтак, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 41, 56 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,

ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" скасувати своє рішення про відхилення пропозиції КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "3-Я МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА М. ЛЬВОВА", що викладене у Протоколі №57-4 від 13.09.2024 року, як таке що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанові Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».


Генеральний директор __________________________ Мирослав Дроник
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)