-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Дизельне пальне (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09130000-9 - Нафта і дистиляти)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2024 09:48 - 15.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
2857d1d7bcd1438bb48d4cca104b023e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-23-001232-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДП сертифікат _паспорт_декларація (3).pdf 27.08.2024 20:30
- Скарга_27_08_2024_на умови ТД Замовника КП Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД».pdf 27.08.2024 20:30
- Скарга_27_08_2024_на умови ТД Замовника UA-2024-08-23-001232-a.docx 27.08.2024 20:30
- Договір 702 (2).pdf 27.08.2024 20:30
- Паспорт ДП Л (1) (2).pdf 27.08.2024 20:30
- ДП_ПРАЙМ_талони.jpg 27.08.2024 20:30
- А95_Прайм_Талони.jpg 27.08.2024 20:30
- sign.p7s 27.08.2024 20:31
- рішення від 29.08.2024 № 14531.pdf 29.08.2024 14:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2024 № 14919.pdf 06.09.2024 15:54
- рішення від 05.09.2024 № 14919.pdf 10.09.2024 15:06
- 003 (7).jpg 02.09.2024 19:57
- 001 (10).jpg 02.09.2024 19:57
- 002 (10).jpg 02.09.2024 19:57
- пояснення.docx 02.09.2024 19:57
- протокол УО №49.pdf 13.09.2024 20:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 21:09
Дата розгляду скарги:
05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.08.2024 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2024 15:06
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2024 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aafa2ed76cb149b487dd9b32755fd375
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати зразок талонів по кожному номіналу на кожний вид палива номіналом 5л, 10 л, 15 л., 20 л. та при цьому такі талони повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо);
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати зразок талонів по кожному номіналу на кожний вид палива номіналом 5л, 10 л, 15 л., 20 л. та при цьому такі талони повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо):
«3. Талони повинні бути номіналом 5л, 10л, 15л, 20 літрів. Термін дії талонів повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.
Талони повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо).
Талони повинні розповсюджуватися по всій території України (не обмежені в отриманні територіально конкретним регіоном).»
1.1.1. Обмежувальна дискримінаційна вимога в частині наявності талонів із елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо):
Отже, відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали талони із елементом захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо).
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з захисним/секретним кодом, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Талони, які Скаржник придбав на умовах партнерського договору та планує запропонувати Замовнику, нададуть йому змогу здійснювати заправку в мережі АЗС Параллель (розділ 1 договору № 702 від 17.05.2024 року – «Пункт реалізації ПММ - автозаправна станція/комплекс зі спеціально встановленим обладнанням, на якій здійснюється передача (поставка) Постачальником ПММ Покупцю, перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ-сайті https://diesel-manager.com/uk.»
Згідно Розділу І Договору визначено реквізити талонів зазначеної мережі АЗС, а саме Талон має індивідуальний номер, вид ПММ, кількість літрів, які має право отримати покупець.
Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, елементів захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо) - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять захисного секретного коду, захисного голографічного покриття та не містять інформацію про регіон дії.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер.
1.1.2. Обмежувальна дискримінаційна вимога в частині зразок талонів по кожному номіналу на кожний вид палива номіналом 5л, 10 л, 15 л., 20 л.:
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 та 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони/скретч-картки номіналом саме 5 та 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС Параллель (Parallel).
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС Параллель (Parallel) з, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 5 та 15 літрів.
«3. Талони повинні бути номіналом 5л, 10л, 15л, 20 літрів. Термін дії талонів повинен складати не менше 12 місяців з моменту їх отримання Замовником. У разі зміни зовнішньої форми талонів Учасник здійснює їх обмін без додаткової оплати Замовником.
Талони повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо).
Талони повинні розповсюджуватися по всій території України (не обмежені в отриманні територіально конкретним регіоном).»
1.1.1. Обмежувальна дискримінаційна вимога в частині наявності талонів із елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо):
Отже, відповідно до зазначених вище умов тендерної документації, Замовник вимагає щоб учасники мали талони із елементом захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо).
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо надання учасниками талонів з захисним/секретним кодом, що суперечить ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Талони, які Скаржник придбав на умовах партнерського договору та планує запропонувати Замовнику, нададуть йому змогу здійснювати заправку в мережі АЗС Параллель (розділ 1 договору № 702 від 17.05.2024 року – «Пункт реалізації ПММ - автозаправна станція/комплекс зі спеціально встановленим обладнанням, на якій здійснюється передача (поставка) Постачальником ПММ Покупцю, перелік яких розміщується та оновлюється (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ-сайті https://diesel-manager.com/uk.»
Згідно Розділу І Договору визначено реквізити талонів зазначеної мережі АЗС, а саме Талон має індивідуальний номер, вид ПММ, кількість літрів, які має право отримати покупець.
Умова тендерної документації щодо наявності на талонах, по яким Замовник планує здійснювати заправку автомобілів на АЗС учасників, елементів захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо) - носить обмежувальний характер, оскільки такі реквізити не встановлені, як обов’язкові на законодавчому рівні.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0805-08#Text) , Талон - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
10.3.3.1 Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Замовник обмежує в праві на участь тих учасників, які здійснюють продаж талонів, які не містять захисного секретного коду, захисного голографічного покриття та не містять інформацію про регіон дії.
Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Як зазначено в Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України – обов’язковим елементом змісту талона є лише його серійний номер та порядковий номер.
1.1.2. Обмежувальна дискримінаційна вимога в частині зразок талонів по кожному номіналу на кожний вид палива номіналом 5л, 10 л, 15 л., 20 л.:
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Зазначена мережа АЗС не має впровадженого в обігу номіналу талонів 5 та 15 літрів, при цьому має впроваджений в обіг номіал талонів 10 та 20 літрів. В кожній окремій мережі АЗС існує окремий зразок талону та затверджений номінал.
За таких умов взяти участь у закупівлі лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть запропонувати Талони/скретч-картки номіналом саме 5 та 15 літрів, що є дискримінаційним по відношеню до Скаржника.
Скражник не емітент талонів, але може запропонувати талони, емітовані партнером Скаржника номіналом 10 та 20 літрів для здійснення заправки автомобілів в мережі АЗС Параллель (Parallel).
За таких обставин, Скаржник може забезпечити Замовника здійсненням заправки в мережі АЗС Параллель (Parallel) з, але при цьому така мережа не має встановленого номіналу талонів 5 та 15 літрів.
×
-
Назва доказу:
Зразок талонів на А95
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Зразок талонів на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
ДП_ПРАЙМ_талони.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати зразок талонів по кожному номіналу на кожний вид палива номіналом 5л, 10 л, 15 л., 20 л. та при цьому такі талони повинні мати елементи захисту (голографічне зображення/водяний знак/захисна стрічка/тощо);
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
aa0e7742d3ae4a869b77b694740d76ef
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП:
«4. Учасник повинен бути емітентом талонів. У разі, якщо Учасник є партнером власника (емітента) товару (талонів на пальне), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції Учасником надається оригінал листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП, який за своїм змістом засвідчує право Учасника здійснювати реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.»
Відповідно з частиною третьою статті 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" – "Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ на папері, кожен з документів є оригіналом та має однакову юридичну силу".
Отже, документи учасника, які будуть подані на тендер, створені на папері та відскановані у кольоровому вигляді, повністю відповідають за формою та змістом Закону та узгоджуються з вимогами частини третьої статті 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Законодавством не встановлено жодної відмінності у юридичній силі оригіналу документа чи документа, на який накладено КЕП/УЕП.
Скаржник не веде з партнером електронний документообіг, оскільки обмінюється оригіналами документів в паперовій формі з мокрими печатками та власноручним підписом сторін.
Згідно до частини 3 статті 207 ЦКУ, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів, або іншим чином врегульовується порядок його використання сторонами.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Враховуючи вищезазначене, складання Листів від партнера Скаржника (емітента талонів) за підписом КЕП/УЕП не передбачено умовами укладеного Договору.
1.2. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП:
«4. Учасник повинен бути емітентом талонів. У разі, якщо Учасник є партнером власника (емітента) товару (талонів на пальне), що закуповується замовником, у складі тендерної пропозиції Учасником надається оригінал листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП, який за своїм змістом засвідчує право Учасника здійснювати реалізацію товару (талонів на пальне) стороннім організаціям.»
Відповідно з частиною третьою статті 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" – "Якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ на папері, кожен з документів є оригіналом та має однакову юридичну силу".
Отже, документи учасника, які будуть подані на тендер, створені на папері та відскановані у кольоровому вигляді, повністю відповідають за формою та змістом Закону та узгоджуються з вимогами частини третьої статті 7 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Законодавством не встановлено жодної відмінності у юридичній силі оригіналу документа чи документа, на який накладено КЕП/УЕП.
Скаржник не веде з партнером електронний документообіг, оскільки обмінюється оригіналами документів в паперовій формі з мокрими печатками та власноручним підписом сторін.
Згідно до частини 3 статті 207 ЦКУ, використання при вчиненні правочинів факсимільного відтворення підпису за допомогою засобів механічного, електронного або іншого копіювання, електронного підпису або іншого аналога власноручного підпису допускається у випадках, встановлених законом, іншими актами цивільного законодавства, або за письмовою згодою сторін, у якій мають міститися зразки відповідного аналога їхніх власноручних підписів, або іншим чином врегульовується порядок його використання сторонами.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Враховуючи вищезазначене, складання Листів від партнера Скаржника (емітента талонів) за підписом КЕП/УЕП не передбачено умовами укладеного Договору.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702 (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати листа від власника (емітента) товару (талонів на пальне) з накладеним ЕЦП/КЕП.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8c8aa13d745843769fe9e79f7ba726a6
Заголовок пункту скарги:
3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони;
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.3. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони:
«6. Учасник повинен надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують право використання ним торгової марки (знаку), під яким випускають талони – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
1.3. В Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони:
«6. Учасник повинен надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони.»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують право використання ним торгової марки (знаку), під яким випускають талони – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Паспорт ДП Л (1) (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702 (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка дозволяє взяти участь у закупівлі виключно тим учасникам, які можуть надати документ, що підтверджує право використання торгової марки (знаку), під якою випускаються талони;
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
3038cce136864b1cb6de448797b9045a
Заголовок пункту скарги:
4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника не менше 3 АЗС в кожній області України.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.4. Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника не менше 3 АЗС в кожній області України:
«7. Місце фактичного отримання товару (заправки автотранспорту) проводиться за місцем АЗС переможця (яка знаходиться у Донецької області, 30 км від міста Святогірськ та не менше 3 АЗС в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій для забезпечення безперебійної роботи замовника. Обслуговування на всіх АЗС має проводитися талонами одного взірця.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність не менше 3 АЗС в кожній області України, Замовник встановлює вимогу в частині наявності у учасника матеріально-технічної бази, що суперечить п. 29 Особливостей.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності не менше 3 АЗС учасника у кожній області України - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС не має не менше 3 АЗС у кожній області України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності не менше 3 АЗС у кожній області України .
«7. Місце фактичного отримання товару (заправки автотранспорту) проводиться за місцем АЗС переможця (яка знаходиться у Донецької області, 30 км від міста Святогірськ та не менше 3 АЗС в кожній області України, за виключенням тимчасово окупованих територій для забезпечення безперебійної роботи замовника. Обслуговування на всіх АЗС має проводитися талонами одного взірця.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність не менше 3 АЗС в кожній області України, Замовник встановлює вимогу в частині наявності у учасника матеріально-технічної бази, що суперечить п. 29 Особливостей.
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності не менше 3 АЗС учасника у кожній області України - зможе задовільнити лише 1 мережа АЗС, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Параллель (Parallel) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження АЗС.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
При цьому, зазначена мережа АЗС не має не менше 3 АЗС у кожній області України.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу наявності не менше 3 АЗС у кожній області України .
×
-
Назва доказу:
Карта АЗС мережі Прайм та Параллель за посиланням https://azsprime.com.ua/uk/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга_27_08_2024_на умови ТД Замовника КП Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД».pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702 (2).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника не менше 3 АЗС в кожній області України.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
dc0f962e05df4b01878b08eb21fb1819
Заголовок пункту скарги:
5. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (з підтверджуючими документами), сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у ск
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.5. Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (з підтверджуючими документами), сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції:
« 8. Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати звіти про первинний або інші необхідні аудити, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації (Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації).
9. Учасники також повинні мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»».»
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.»
«Учасник повинен надати діючі сертифікати у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, видані на ім’я учасника відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT,) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.
Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції.»
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива, є ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо ДП-Л-Євро5-В0.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 6 до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей в частині надання учасниками:
8. Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати звіти про первинний або інші необхідні аудити, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації (Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації).
9. Учасники також повинні мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»».
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.»
Учасник повинен надати діючі сертифікати у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, видані на ім’я учасника відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT,) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.
Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції.»
1.5. Додатку № 6 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (з підтверджуючими документами), сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції:
« 8. Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати звіти про первинний або інші необхідні аудити, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації (Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації).
9. Учасники також повинні мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»».»
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.»
«Учасник повинен надати діючі сертифікати у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, видані на ім’я учасника відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT,) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.
Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції.»
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «ДК 021:2015 – 09130000-9 – «Нафта і дистиляти»».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива, є ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо ДП-Л-Євро5-В0.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 6 до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей в частині надання учасниками:
8. Замовник, для якісного та своєчасного постачання товару, повинен відстежувати ефективність та безпечність ланцюгу постачання. На підтвердження цього Учасникам необхідно надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009, який було видано на підприємство Учасника органом по сертифікації, акредитованим національним агентством з акредитації України. Для підтвердження впровадження системи менеджменту на підприємстві необхідно надати звіти про первинний або інші необхідні аудити, що передбачені сертифікаційною угодою з органом по сертифікації (Додати сертифікаційну угоду з органом по сертифікації).
9. Учасники також повинні мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»».
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.»
Учасник повинен надати діючі сертифікати у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, видані на ім’я учасника відповідно до вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT,) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» та ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування».
Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», чинного на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції яким підтверджено відповідність системи енергетичного менеджменту стосовно торгівлі паливом, яка здійснюється учасником процедури закупівлі.
Під час участі у закупівлі Учасники зобов’язані дотримуватись антикорупційного законодавства України шляхом документального підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції.»
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
ДП_ПРАЙМ_талони.jpg
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702 (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт якості на паливо дизельне
-
Повʼязаний документ:
Паспорт ДП Л (1) (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності на паливо дизельне
-
Повʼязаний документ:
ДП сертифікат _паспорт_декларація (3).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Комунальне підприємство Святогірської міської ради «СЕРВІСКОМУНБУД» внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом Дизельне паливо (талони), Бензин А-95(талони), код ДК 021:2015-09130000-9-Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-19-009949-a, зокрема: 5. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника, оскільки передбачає наявність у учасника сертифікат, що підтверджує відповідність системи управління безпекою ланцюга постачання виконавця вимогам стандарту ДСТУ ISO 28001:2009 (з підтверджуючими документами), сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011:2019. У якості підтвердження, надати у складі пропозиції сертифікат внутрішнього аудитора навченого по програмі «ДСТУ ISO 19011:2019 «Внутрішній аудитор системи управління якістю у відповідності стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання», сертифікації їхньої діяльності стосовно торгівлі пальним вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління щодо протидії корупції та виданого на ім’я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання тендерної пропозиції.