-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Компресор повітряний
Спеціальний фонд (субвенція зг. програми Гірської місцевої військової адміністрації Сєвєродонецького району Луганської області)
Завершена
593 718.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 968.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 968.59 UAH
Період оскарження:
22.08.2024 16:44 - 30.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на визначення переможця закупівлі
Номер:
c2d6933c753644d8acc156046260fe19
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-22-011335-a.c1
Назва:
Скарга на визначення переможця закупівлі
Скарга:
1. Підстава перша відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БІТІЕС-ГРУП"
Відповідно до вимог п.п.5 п.4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати тендерну пропозицію учасника, за формою наведеною нижче. Учасник ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" не надав тендерну пропозицію у відповідності до форми наданої Замовником, а саме: в п.5 Тендерної пропозиції не зазначив спеціалізацію, чим порушив затверджену форму Замовника, щодо надання інформації.
В свою чергу Замовник знехтував своїм обов'язком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надати учаснику право виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Доречно зауважити, що відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, розміщення повідомлення про усунення невідповідності – це обов’язок замовника, а не його право.
Тож, нехтуючи своїм обов'язком Замовник порушує вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Тому, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" мала бути відхилена Замовником відповідно до статті 31 Закону та пункту 41 та 44 Особливостей.
2. Друга підстава відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БІТІЕС-ГРУП"
Відповідно до п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником передбачено: Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено якісні характеристики предмета закупівлі, які Замовник мав на меті закупити. Серед іншого п.4 Додатку 2 до тендерної документації передбачені характеристики компресора повітряного та інформація про відповідність вказаним технічним вимогам, які заповнюються учасником.
26.08.2024 відповідаючи на питання потенційного учасника на майданчику закупівлі, Замовник зазначив, що всі технічні та кількісні характеристики мають бути не гірші ніж зазначені в додатку 2 "Технічна специфікація" до тендерної документації.
Ознайомившись з пропозицією учасника ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" Скаржник виявив невідповідність поданої пропозиції учасника ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" вимогам Замовника, а саме: учасником ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" підтверджена вимога щодо робочої температури середовища від +5до+45, а в документі 10. Технічний паспорт.pdf (до скарги додається) значиться допустимий діапазон температури навколишнього середовища -10С + 40С.
Пов'язані документи:
Учасник
- 10. Технічний паспорт.pdf 09.09.2024 10:51
- Довіреність № 1 від 01.04.2024р. на Іванову Є.А..pdf 09.09.2024 10:51
- Скарга.pdf 09.09.2024 10:51
- ПРОТОКОЛ 36.pdf 09.09.2024 10:51
- Скарга.docx 09.09.2024 10:51
- Тендерная_документация.zip 09.09.2024 10:51
- sign.p7s 09.09.2024 10:55
- рішення від 11.09.2024 № 15115.pdf 11.09.2024 16:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2024 № 15550.pdf 19.09.2024 17:30
- рішення від 19.09.2024 № 15550.pdf 23.09.2024 17:56
- Протокол № 38.pdf 26.09.2024 17:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2024 11:13
Дата розгляду скарги:
19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2024 17:56
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2024 17:13
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом уповноваженої особи від 24.09.2024 №38 скасовано рішення уповноваженої особи від 05.09.2024 №36
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9dc49d55ed6b47839547ae41bb403505
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до вимог п.п.5 п.4 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати тендерну пропозицію учасника, за формою наведеною нижче. Учасник ТОВ "БІТІЕС-ГРУП" не надав тендерну пропозицію у відповідності до форми наданої Замовником, а саме: в п.5 Тендерної пропозиції не зазначив спеціалізацію, чим порушив затверджену форму Замовника, щодо надання інформації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
В свою чергу Замовник знехтував своїм обов'язком, передбаченим постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, надати учаснику право виправити виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Доречно зауважити, що відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, розміщення повідомлення про усунення невідповідності – це обов’язок замовника, а не його право.
Тож, нехтуючи своїм обов'язком Замовник порушує вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Доречно зауважити, що відповідно до пункту 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, розміщення повідомлення про усунення невідповідності – це обов’язок замовника, а не його право.
Тож, нехтуючи своїм обов'язком Замовник порушує вимоги ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «АТЕМЛЮФТ» до розгляду по процедурі публічних закупівель за ідентифікатором UA-2024-08-22-011335-a ДК 021:2015 код 42120000-6 – Насоси та компресори (Компресор повітряний). 2. Визнати ПРОТОКОЛОМ щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 36 від 05.09.2024 р таким, що порушує законодавство про публічні закупівлі, а саме ст. 5 та ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Зобов’язати Замовника усунути порушення законодавства про публічні закупівлі шляхом приведення їх у відповідність до вимог чинного законодавства України, а саме скасувати, ПРОТОКОЛОМ щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 36 від 05.09.2024 р та закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».