-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Технічне обслуговування автомобілів MITSUBISHI L200
Торги не відбулися
39 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2024 16:34 - 28.08.2024 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Скарга до замовника на рішення
Номер:
9a7cb34c03ab4092886b972481e3bc09
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-22-011121-a.a2
Назва:
Скарга до замовника на рішення
Вимога:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
22 серпня 2024 року замовником, Центром забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі – «Технічне обслуговування автомобілів MITSUBISHI L200 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів», Ідентифікатор закупівлі: UA- UA-2024-08-22-011121-a (далі – Процедура закупівлі).
02 вересня 2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» було подано тендерну пропозицію з відповідними документами до комерційної пропозиції. Вартість пропозиції скаржника становила – 28 065 (двадцять вісім тисяч шістдесят п’ять) гривень 04 коп.
04 вересня 2024 року Замовником було оприлюднено Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України про відхилення пропозиції учасника в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
У зазначеному протоколі зазначено:
«Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (запиту цінових пропозицій) та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день наявні підстави для відмови в підписанні договору зі сторони Учасника.
Відповідно до пункту 3 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію учасника, який визначений переможцем запиту цінових пропозицій (спрощеної закупівлі), відмовилися від підписання договору про закупівлю.»
Із протоколом не погоджуємося та просимо прийняти до розгляду цю скаргу.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Вважаємо, що Замовником не дотримано вимог законності та прозорості при прийнятті оскаржуваних рішень, з урахуванням наступного:
Відповідно до пункту 3 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.».
Проте, Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не враховано ні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), чим порушено права та інтереси скаржника.
Зокрема, відповідно п19, ч.1, ст. 1 Закону, переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю;
Відповідно п. 8 ч. 1 ст. 10 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 12. ст. 14 Закону, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Проте, замовником не опубліковані ані рішення про визначення переможця, ані наміру на укладення договору про закупівлю.
Натомість Замовник опублікував протокол про відхилення пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» з підстави, що учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав та, Замовник порушив права Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції. Зазначені дії замовника, є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Скасувати Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України.
Додатки:
1. Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України»
2. Оголошення
3. Витяг ТОВ «АВТОСОЮЗ»;
4. Копії протоколу та наказу про призначення підписанта.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2024 19:08
Вимога
Залишено без розгляду
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер:
86519def995d4f65bcb82aa8931721f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-22-011121-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимога:
22 серпня 2024 року замовником, Центром забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України (далі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі – «Технічне обслуговування автомобілів MITSUBISHI L200 50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів», Ідентифікатор закупівлі: UA- UA-2024-08-22-011121-a (далі – Процедура закупівлі).
02 вересня 2024 року Товариством з обмеженою відповідальністю «АВТОСОЮЗ» було подано тендерну пропозицію з відповідними документами до комерційної пропозиції. Вартість пропозиції скаржника становила – 28 065 (двадцять вісім тисяч шістдесят п’ять) гривень 04 коп.
04 вересня 2024 року Замовником було оприлюднено Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України про відхилення пропозиції учасника в електронній системі закупівель згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
У зазначеному протоколі зазначено:
«Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі (запиту цінових пропозицій) та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день наявні підстави для відмови в підписанні договору зі сторони Учасника.
Відповідно до пункту 3 частини 13 статті 14 Закону замовник відхиляє пропозицію учасника, який визначений переможцем запиту цінових пропозицій (спрощеної закупівлі), відмовилися від підписання договору про закупівлю.»
Із протоколом не погоджуємося та просимо прийняти до розгляду цю скаргу.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Вважаємо, що Замовником не дотримано вимог законності та прозорості при прийнятті оскаржуваних рішень, з урахуванням наступного:
Відповідно до пункту 3 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.».
Проте, Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника не враховано ні зазначеного пункту тендерної документації, ні вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), чим порушено права та інтереси скаржника.
Зокрема, відповідно п19, ч.1, ст. 1 Закону, переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю;
Відповідно п. 8 ч. 1 ст. 10 Закону, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Згідно ч. 12. ст. 14 Закону, за результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Проте, замовником не опубліковані ані рішення про визначення переможця, ані наміру на укладення договору про закупівлю.
Натомість Замовник опублікував протокол про відхилення пропозиції ТОВ «АВТОСОЮЗ» з підстави, що учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Вважаємо, що Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.
Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме - неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з наведених підстав та, Замовник порушив права Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його Пропозиції. Зазначені дії замовника, є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме - недискримінація учасників.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України.
Керуючись ст. 5, 18, 22, 24 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов'язати Центр забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України, код ЄДРПОУ: 26625335, скасувати Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України.
Додатки:
1. Протокол № 16 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Центру забезпечення заходів цивільно-військового співробітництва Збройних Сил України»
2. Оголошення
3. Витяг ТОВ «АВТОСОЮЗ»;
4. Копії протоколу та наказу про призначення підписанта.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. протокол відхилення ЗСУ.pdf.asice 06.09.2024 18:54
- 1. Скарга на ЦЗЗЦВС ЗСУ від ТОВ АВТОСОЮЗ.pdf.asice 06.09.2024 18:54
- 3. Оголошення ремонт L200.docx.asice 06.09.2024 18:54
- 5. Документи на підтвердження повноважень директора.pdf.asice 06.09.2024 18:54
- 4. Витяг з ЄДР 16.08.24 (АВТОСОЮЗ).pdf.asice 06.09.2024 18:54
Дата подачі:
06.09.2024 18:54