Вирішення:Інформація,щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Так на вимогу ТОВ "Санімед-М" 12.07.2018 року за № 12/07/2018-1 Комітетом було надано відповідь 16.07.2018 року( протокол № 37/3).
Статус вимоги:Відхилено
a849da8ed2f54476a1b549eef631db7f
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:cdabcfa539a243689869dbe02567de69
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "САНІМЕД-М", UA-EDR 40961479
Ідентифікатор запиту:UA-2018-06-05-000649-c.b5
Назва:Скарга
Вимога:
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами - Замовником Національний інститут раку було проведено закупівлю ID UA-2018-06-05-000649-c на 33690000-3 Лікарські засоби різні Лот №1 - Поживні середовища – 15 найменувань. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "САНІМЕД-М"
2. Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРБІО”
3. ТОВ "Лаб-Універсум"
Ціна учасника ТОВ "САНІМЕД-М" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Ви дискваліфікували даного учасника через те що ТОВ "САНІМЕД-М" не включило в довідку інформацію стосовно наявності автомобілів та не надало підтверджувальних документів, щодо наявності автомобілів, копії договору оренди автомобілів чи копії договору про надання послуг із організації перевезення. З тендерною пропозицією учасник ТОВ "САНІМЕД-М" надав документи у повному обсязі та такі, що повністю відповідають умовам тендерної документації.
ТОВ "САНІМЕД-М" 12.07.2018 за №12/07/2018-1 в системі електронних закупівель ProZorro розмістило Скаргу, яку розглянуто НАЦІОНАЛЬНИМ ІНСТИТУТОМ РАКУ Протоколом №37/3 від 16.07.2018 року відмовлено в задоволенні з наступного:
Відповідно до вимог п.5 розділу 3 тендерної документації зазначеної закупівлі, Учасник, в складі своєї пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ), необхідних для постачання товару та виконання умов договору та в примітці визначено не вичерпний перелік документів, тобто зразок, оскільки зазначено слово «наприклад», які необхідно надати для підтвердження.
Зі свого боку зазначаємо, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» ст.16 Кваліфікаційні критерії п.3
«Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Вами в переліку Тендерної документації не встановлено, що учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію документами саме наявності автомобілів, копіями договору оренди автомобілів чи копії договору про надання послуг із організації перевезення. Тобто тендерна пропозиція ТОВ "САНІМЕД-М" повністю відповідає умовам тендерної документації та дискваліфікація є безпідставною.
Також звертаємо Вашу увагу на відповідальність встановлену за правопорушення, що передбачені ст. 16414 КпАП «Порушення законодавства про закупівлі» та ст.38 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "САНІМЕД-М" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вирішення:Комітетом дотримано вимог Закону «Про публічні закупівлі», Комітет не вбачає підстав для перегляду рішення щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «САНІМЕД-М».
Статус вимоги:Відхилено
a849da8ed2f54476a1b549eef631db7f
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Необгрунтована дискваліфікація
Номер:320a68d519a44f7aba4e36fb1ff378e1
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "САНІМЕД-М", UA-EDR 40961479
Ідентифікатор запиту:UA-2018-06-05-000649-c.b4
Назва:Необгрунтована дискваліфікація
Вимога:
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Вами - Замовником Національний інститут раку було проведено закупівлю ID UA-2018-06-05-000649-c на 33690000-3 Лікарські засоби різні Лот №1 - Поживні середовища – 15 найменувань.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ТОВ "САНІМЕД-М"
2. Товариство з обмеженою відповідальністю “УКРБІО”
3. ТОВ "Лаб-Універсум"
Ціна учасника ТОВ "САНІМЕД-М" була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Ви дискваліфікували даного учасника через те що ТОВ "САНІМЕД-М" не включило в довідку інформацію стосовно наявності автомобілів та не надало підтверджувальних документів, щодо наявності автомобілів, копії договору оренди автомобілів чи копії договору про надання послуг із організації перевезення.
З тендерною пропозицією учасник ТОВ "САНІМЕД-М" надав документи у повному обсязі та такі, що повністю відповідають умовам тендерної документації.
Відповідно до пункту 5 розділу 3 Вашої Тендерної документації учасником повинна надатись довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ), необхідних для постачання товару та виконання умов договору.
Примітка: До довідки потрібно включити тільки те обладнання та МТБ, що буде безпосередньо використовуватися при постачанні товару, передбаченого документацією. До довідки додаються копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наприклад, копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання, оборотно-сальдові відомості тощо). Якщо майно орендоване, то учасник обов’язково повинен надати підтверджуючий документ про фактичне отримання такого майна від орендодавця (наприклад, акт приймання-передачі тощо)
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що виключними підставами дискваліфікації учасника є:
1. Учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
2. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3. Наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4. Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З огляду на викладене, замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у тому числі власного та / або орендованого, зазначаючи в документації конкурсних торгів вичерпну інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерієві. Разом з тим зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерієві, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
В свою чергу Вами в Тендерній документації не встановлено, що учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію документами саме наявності автомобілів, копіями договору оренди автомобілів чи копії договору про надання послуг із організації перевезення. Прописано лише , що До довідки додаються копії підтверджуючих документів про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (наприклад, копії договорів придбання чи оренди приміщень та обладнання, оборотно-сальдові відомості тощо). Якщо майно орендоване, то учасник обов’язково повинен надати підтверджуючий документ про фактичне отримання такого майна від орендодавця (наприклад, акт приймання-передачі тощо). Встановлених критеріїв стосовно щодо наявності автомобілів, копії договору оренди автомобілів чи копії договору про надання послуг із організації перевезення в тендерній документації відсутня. Договори про надання послуг із організації перевезення не уявляють собою обладнання та матеріальну технічну базу й не можуть бути відображені в графі довідки «Найменування обладнання та матеріальна-технічна база». Також специфіка предмета закупівлі та її кількість може поставитись і власноручно без залучення автомобіля,чи безпосередньо виробником на умовах відповідно до Міжнародних правил тлумачення торгових термінів «ІНКОТЕРМС» (в редакції 2010 року) до дверей замовника, або іншими.
Так як в Вашій тендерній документації немає чіткого переліку обладнання та матеріально-технічної бази (МТБ) й які саме підтверджуючі документи свідчать про відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, а саме наявність автомобілів, копії договору оренди автомобілів чи копії договору про надання послуг із організації перевезення керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "САНІМЕД-М" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути цю вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
Вирішення:керуючись ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Комітетом прийнято рішення, про відхилення Вашої пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а саме не надання Вами будь-яких документів на наявність транспорту необхідного для постачання товару, та відсутні підстави для перегляду такого рішення.
Статус вимоги:Відхилено
a849da8ed2f54476a1b549eef631db7f
declined
answered
Вимога
Вирішена
Дискриминационные условия тендера
Номер:5f05d81840174c2bac26a5238d57f95a
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2018-06-05-000649-c.a3
Назва:Дискриминационные условия тендера
Вимога:
Виходячи з вiдповiдi на вимогу Учасника, хочемо також зазначити, що у розділі Кваліфікаційні критерії в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору Вами встановлена вимога з приміткою на те що «під аналогічним договором, розуміється виконання учасником договору щодо поставок товарів, які належать за показником четвертого знаку (класифікаційне угрупування «клас» ), Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:
2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів. Звертаємо Вашу увагу на те, що Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено встановлення обмежень стосовно знаку Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015.
Дане положення містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників, які раніше виконували постачання аналогічних товарів, а саме поживних середовищ та мають багаторічний успішний досвід роботи у постачанні таких товарів, але замовники встановлювали предмет закупівлі відповідно Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 або ДК 021:2015 - 24930000
-2 Фотохімікати (24931250-6 Живильні серидовища). Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані критерії тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Вимагаємо від Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:09.06.2018 16:34
Вирішення:Доброго дня.
Відповідно до вимог статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) Замовник вимагає від учасників подання документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовник установлює один або декілька з таких критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На виконання вимог Закону Національним інститутом раку в тендерній документації встановлено вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме надання Учасником копії аналогічного договору (з додатками, які є невід’ємною частиною договору, в разі наявності) та оригінал листа-відгука замовника щодо виконання такого договору за та/або 2016 та/або 2017 та/або 2018 роки.
При цьому під аналогічним договором відповідно до тендерної документації розуміється виконання Учасником договору щодо поставок товарів, які належать за показником четвертого знака (класифікаційне угрупування "клас"), Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів.
Договора укладені в 2016 році з зазначені предмета закупівлі визначаються за двома класифікаторами ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015 але основним класифікатором є ДК 016:2010 до часу набуття чинності змін до Порядку визначення визначення предмета закупівлі.
Починаючі із 17 січня 2017 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгів України від 19.12.2016 № 2092 «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2016 р. за № 1734/29864) (далі – наказ № 2092).
Зміни, що вносяться до Порядку визнання предмета закупівлі, стосуються зокрема загальних правил визначення предмета закупівлі товарів і послуг, який визначається за показником четвертої цифри основного Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги, відповідно в договорах укладених в 2017 та 2018 роках повинно бути зазначено предмет закупівлі відповідно до набутих змін за ДК 021:2015. При цьому основним класифікатором є ДК 021:2015
Також до даного предмету закупівлі можливо віднести два коди Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 або ДК 021:2015, а саме 33690000-3 Лікарські засоби різні та 24930000-2 Фотохімікати (24931250-6 Живильні середовища), що не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до вищезазначеного, Учасник може подавати аналогічні договору з урахуванням роз’яснень наведених вище.
З повагою, Тендерний комітет.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Игноривание вопроса Учасника
Номер:a51afcc2cb6b426f8cca817b22b1aa90
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2018-06-05-000649-c.a2
Назва:Игноривание вопроса Учасника
Вимога:
На вопрос " Укажите состав сред: угар для теста на чувствительность и агар clostridium difficile"дан ответ- найдите сами в интернете!!! Требование написать состав сред, т.к. У разных производителей состав отличается.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.06.2018 19:08
Вирішення:Доброго дня.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону: технічнаспецифікація не повинна міститипосилання на конкретнуторговельну марку чифірму, патент, конструкціюабо тип предмета закупівлі, джерелойогопоходженняабовиробника.
Порадившись зі спеціалістами Національного інституту раку, було вирішено, що склад поживних середовищ є загальнодоступною інформацією, а у разі зазначення конкретного складу середовищ, є прямим або опосередкованим вказуванням на виробника, що в свою чергу є порушенням Закону та може дискримінувати учасників даної публічної закупівлі.
З повагою, Тендерний комітет.
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
Внести зміни до ТД
Номер:9aa5e94b31614b68b59a0e5238ad332c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2018-06-05-000649-c.a1
Назва:Внести зміни до ТД
Вимога:
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Згідно Наказу №454 від 17.03.2016 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг.
Ваша тендерна документація містить вимогу , щодо надання копій аналогічних договорів з приміткою на те що «під аналогічним договором, розуміється виконання участником договору щодо поставок товарів,які належать за показником четвертого знака (класифікаційне угрупування «клас» ), Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів.
Лот 1 - Поживні середовища вашої тендерної документації можливо віднести відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 або ДК 021:2015 до наступних предметів закупівлі:
1-33690000-3Лікарські засоби різні
2- 24930000-2 Фотохімікати (24931250-6 Живильні серидовища)
Так як предмет закупівлі визначається замовником самостійно, то стверджувати що аналогічні договори щодо поставок товарів це ті, які належать за показником четвертого знака (класифікаційне угрупування «клас» ), Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів є дискримінаційною вимогою.
Вимога : просимо Вас внести зміни до тендерної документації стосовно ствердження «Що є аналогічним договором»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.06.2018 17:00
Вирішення:Доброго дня.
Відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Також відповідно до ст.. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
В той же час Законом не встановлено критеріїв визначення такого поняття як «аналогічний договір». Замовник вправі самостійно визначати спосіб документального підтвердження, в тому числі такого критерію, а також вправі визначити межі відповідності документального підтвердження вказаного критерію поняттю «аналогічний договір» з урахуванням загальних принципів здійснення закупівель. У даному випадку межі критерію визначені, як договір, що є аналогічним за предметом закупівлі та/або за наданими послугами в межах предмету договору щодо поставок товарів, які належать за показником четвертого знака (класифікаційне угрупування "клас"), Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається Замовником згідно з пунктами 18 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749, за показником четвертої цифри основного словника. Аналогічним договором в межах зазначеної закупівлі є договір, що є аналогічним щодо поставок товарів, які належать за показником четвертого знака (класифікаційне угрупування "клас"), Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010 та/або ДК 021:2015 до того ж товару, який є предметом закупівлі для цих торгів, а саме 33690000-3 Лікарські засоби різні. Відповідно до п.5 розділу 3 Тендерної документації Замовником установлено три кваліфікаційні критерії а саме: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Дякуємо за Вашу вимогу та в подальшому ми врахуємо Ваші зауваження при складанні тендерної документації.