• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Дизельне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистилянти»

Закупівля здійснюється відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»

Завершена

225 720.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 128.60 UAH
Період оскарження: 22.08.2024 14:50 - 16.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 84eeb7d16d044e75b36e34d255786d5a
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-22-008323-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2024 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 15:54
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2024 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.09.2024 № 14884-р/пк-пз були внесенні зміни то тендерної документації, що описуються у протоколі уповноваженої особи до даної відповіді. Зміни внесені в тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю "Дизельне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистилянти»". У таблиці № 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» додатку 1 до тендерної документації позицію 2 вилучити. У додатку 4 до тендерної документації пункти 1-7 викласти у наступній редакції: «1. Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам, міжнародним стандартам які відповідним чином легалізовані на території України і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару та у складі пропозиції Учасника. Товар повинен відповідати діючим державним стандартам (ДСТУ), дизельне паливо має відповідати ДСТУ 7688:2015. Відпуск дизельного палива здійснюється цілодобово безпосередньо на автозаправних станціях, за виключенням окупованих територій. 2. Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник при поставці товару подає копії сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або протоколів випробувань із визначенням технічних та якісних характеристик на запропонований товар.. 3. Учасник повинен здійснювати продаж нафтопродуктів через стаціонарну мережу автозаправних станцій (АЗС), що призначені для заправки транспортних засобів моторним пальним, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами» від 20.12.1997р. № 1442 (зі змінами та доповненнями). 4. Всі АЗС повинні мати змогу здійснювати відпуск пального у місті Хмельницькому Хмельницького району, Хмельницької області. Термін дії до 31.12.2025 року. 6. Дизельне паливо відпускається цілодобово на підставі пред’явлення: скретч-карток (талонів – дозволів) (або еквівалент) на отримання палива на власних або орендованих АЗС учасника-переможця торгів або на АЗС партнерів учасника-переможця торгів в межах міста Хмельницького, Хмельницького району, Хмельницької області. 7. У складі пропозиції надати протокол випробувань палива виданий акредитованою лабораторією із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам передбачених замовником.» У додатку 4 до тендерної документації пункт 8 виключити. Додаток 8 до тендерної документації виключити.
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4b6ddda15e39406ab7b116e35c141095
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів ВИКЛЮЧНО на право користування АЗС та переліку АЗС у партнерському договорі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.1. В Додатку 4 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників партнерських договорів ВИКЛЮЧНО на право користування АЗС та переліку АЗС у партнерському договорі:

В Додатку № 4 до ТД: «У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання паливних карток, що пропонуються учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024-2025 років. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії паливних карток, за якими буде здійснюватися заправлення Замовника, ідентифікатор закупівлі. Партнерські договори щодо користування АЗС повинні містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком паливних карток учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.»

1.1. Щодо дискримінаційної умови в частині партнерських договорів щодо права користування АЗС:
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність АЗС у праві оренди/суборенди/користуванні - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасника, які мають АЗС у праві власності/користуванні/оренди.
В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві користування, а через мережі АЗС компаній-партнерів, то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Таким чином, у процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише власники/орендарі мереж АЗС, які пропонують виключно свою мережу АЗС (так як право користування – це один із видів права власності). Учасники які не мають АЗС у праві користуванні/власності/оренді, та здійснюють свою діяльність на підставі партнерських договорів, - фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому, предметом зазначеного договору є продаж пального (талонів на пальне), а не користування АЗС.


1.2. Щодо дискримінаційної умови в частині наявності у партнерському договорі переліку АЗС:

Вимагаючи від учасників наявність партнерських договорів з переліком АЗС - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників".
Стаття 627 Цивільного кодексу України передбачає, що сторони є вільними в укладені договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього вищезазначеного кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
Укладені між нами та партнерами Договори поставки містять умови, що були визначені сторонами під час його укладання та вони в повній мірі відповідають умовам чинного законодавства України та вимогам документації Замовника, а отже мати перелік АЗС у Партнерському договорі – є дискримінаційною умовою Замовника.
Варто звернути увагу на той факт, що умова партнерського договору укладеного між Скаржником та його Партнером, не передбачено визначений перелік АЗС у Договорі, при цьому договір містить посилання на сайт з переліком АЗС зазначеної мережі: www.brsm-nafta.com .
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d639788083024d49b7f83e9aaadab157
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників наявності ліцензійного договору (знаків для товарів і послуг) на використання об’єктів інтелектуального права власності.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.2.В Додатку № 4 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників наявності ліцензійного договору (знаків для товарів і послуг) на використання об’єктів інтелектуального права власності:
«6. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (паливні картки).»
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують право використання ним найменувань (торгових марок) зазначених на відповідних довірчих документах – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі пропозиції документальне підтвердження наявності права у Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності, які мають місце на довірчих документах (талонах) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Скаржник, як постачальник палива, не має ліцензійного договору на використання об’єктів інтелектуальної власності (торгової марки, яка зображена на АЗС та скретч-карті/талони на отримання палива на АЗС), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права використання торгових марок.
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «ТД «ІФС», відсутність права на використання торгових марок, зазначених на талонах не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива.
Скаржник не використовує торгові марки, які нанесені на талони, оскільки Скаржник не емітує та не виготовляє талони на пальне.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ba46ae3781704ea0b6461ac12ebc3f08
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу щодо наявності у учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.3.В Додатку № 1 до ТД: Замовником встановлено вимогу щодо наявності у учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
«Перелік документів, що надаються для підтвердження
відповідності кваліфікаційним критеріям
2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Довідка в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі.


Замовником встановлена дискримінаційна вимога до учасників в частині наявності у останніх обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що суперечить п. 29 Особливостей.
Згідно п. 29 Особливостей, У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Враховуючи вищезазначене, Замовник суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення до учасників закупівлі кваліфікаційного критерію щодо надання Довідки в довільній формі з інформацією щодо наявної матеріально-технічної бази та обладнання, необхідних для поставки товару, що є предметом закупівлі.



Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: abde5fe073574a1abf8ca80ff2e1752e
Заголовок пункту скарги: 4. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають протоколи випробувань які видані упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.4.В Додатку № 4 до ТД, Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають протоколи випробувань які видані упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості
«8. У складі пропозиції надати протокол випробувань палива виданий акредитованою лабораторією із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам передбачених замовником, виданий протягом гарантійного терміну товару відповідного паспорту якості наданого учасником у складі пропозиції. »
Вимагаючи протоколи випробувань видані акредитованою лабораторією упродовж терміну придатності партії щодо якої надано паспорт якості, Замовник встановлює вимогу в частині надання у складі пропозиції учасниками протоколів випробувань виданих певною датою. Наприклад, у випадку Скаржника, паспорт якості на відповідність запропонованого товару чинним нормативним документам (ДСТУ) виданий 22.04.2024 року, а отже протокол випробувань повинен бути виданий не раніше 22.04.2024 року, що є дискримінаційним для Скаржника.
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива, є ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельного палива, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на паливо дизельне ДП-Л-Євро5-В0;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо ДП-Л-Євро5-В0.
3) Протокол випробувань на Дизельне паливо, виданий 11.12.2023 року.
Вимагаючи надання у складі пропозиції проколи випробувань палива виданий акредитованою лабораторією із підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого палива характеристикам передбачених замовником, виданий протягом гарантійного терміну товару відповідного паспорту якості наданого учасником у складі пропозиції - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників".
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 0bc0d6ff6e6943debfcc29ded24eef07
Заголовок пункту скарги: 5. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за паливними картками.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.5.В Додатку № 4 до ТД, Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати йому здійснювати заправку авто на АЗС за паливними картками:
«Відпуск дизельного палива здійснюється цілодобово по паливних картках (номіналом до 1000 літрів на 1 картці) безпосередньо на автозаправних станціях, за виключенням окупованих територій.»
«У разі наявності в учасника договорів оренди/суборенди на АЗС/АЗК – надаються копії договорів, укладених між учасником та власником/орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника або орендаря АЗС/АЗК з гарантією безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК протягом 2024-2025 років за паливними картками. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії паливних карток, за якими буде здійснюватися заправлення Замовника.
У разі наявності партнерських договорів щодо користування АЗС та організації здійснення відпуску пального, шляхом надання паливних карток, що пропонуються учасником, – надаються копії партнерських договорів, укладених між учасником та власником або орендарем АЗС/АЗК, з оригіналом листа від власника/орендаря/управителя про гарантування безумовного, цілодобового та безперебійного здійснення відпуску пального на АЗС/АЗК, що зазначені у довідці, протягом 2024-2025 років. Лист повинен містити назву та місцезнаходження кожної АЗС/АЗК та зразок копії паливних карток, за якими буде здійснюватися заправлення Замовника, ідентифікатор закупівлі. Партнерські договори щодо користування АЗС повинні містити перелік АЗС, на яких буде здійснюватися відпуск палива за єдиним зразком паливних карток учасника, наданим в складі тендерної пропозиції.
5. Всі АЗС повинні мати змогу здійснювати відпуск пального по паливних картках у місті Хмельницькому. Термін дії паливних карток до 31.12.2025 року.
6. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документальне підтвердження наявності права в учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг) (ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопродуктів (паливні картки).
7. Учасник повинен мати мережу АЗС (не менше 2-х АЗС у місті Хмельницькому). Список АЗС, на яких можна отоварити паливні картки учасника повинен включати інформацію щодо: адреси, бренду, статусу АЗС (із зазначенням документа, який підтверджує).»

Замовник встановлює обмежувальну умову щодо можливості взяти участь у закупівлі лише тим учасникам, які мають впроваджену на АЗС систему здійснення відпуску палива за Паливними картками, та відповідною вимогою тендерної документації нівелюють можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть здійснити поставку палива за талонами або скретч-картами.
Варто зазначити, що згідно до пункту 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар). Встановлюючи дискримінаційні вимоги щодо засобів відпуску пального з АЗС – замовник обмежує коло потенційних учасників, які здійснюють постачання палива за талонами та надає можливість брати участь у процедури закупівлі лише учасникам, які мають впроваджену систему обліку та видачі палива за паливними картами.
Вважаємо, що зазначена умова тендерної документації обмежує в праві на участь тих учасників, які мають можливість здійснювати відпуск палива за талонами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару.
Відповідно до абз. 2 п. 29 Особливостей у разі здійснення закупівель для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Згідно тендерної документації Замовника, закупівлі оголошена на придбання Товару:
«Дизельне паливо за ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистилянти»
Варто звернути увагу, що національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме ДСТУ 7688:2015 та Технічним регламентом щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №927 (зі змінами) – не передбачена та не встановлена вимога до Дизельного палива щодо обов’язку відпуску товару саме за паливними картами.
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на постачання Товару (Дизельного палива).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації