-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015:79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги)
Торги не відбулися
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
22.08.2024 14:00 - 27.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
dc5582a2938a4381aae86a0231ecb563
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-22-007041-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОДАТОК 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА.docx 11.09.2024 14:47
- Протокол №20 від 06.2024.pdf 11.09.2024 14:47
- довідка досвід договір (1).pdf 11.09.2024 14:47
- Скарга АМКУ Безлюдівська.pdf 11.09.2024 14:47
- 3_ISRS_4400_Revised_Final_Text_of_Full_Standard_uk.pdf 11.09.2024 14:47
- довідка досвід договір.pdf 11.09.2024 14:47
- Вимога про усунення порушення 24 год.pdf 11.09.2024 14:47
- sign.p7s 11.09.2024 14:51
- рішення від 13.09.2024 № 15238.pdf 13.09.2024 15:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15643.pdf 24.09.2024 14:36
- рішення від 23.09.2024 № 15643.pdf 25.09.2024 11:06
- довідка досвід договір №522 від 05.09.24.pdf 17.09.2024 14:37
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.pdf 17.09.2024 14:37
- Протокол №20 від 06.09.2024.pdf 17.09.2024 14:37
- Протокол №20 від 06.09.2024.docx 17.09.2024 14:37
- ТД ПОГОДЖЕНІ ПРОЦЕДУРИ (1).docx 17.09.2024 14:37
- ТД ПОГОДЖЕНІ ПРОЦЕДУРИ (1).pdf 17.09.2024 14:37
- Вимога про усунення невідповідностей.docx 17.09.2024 14:37
- довідка досвід договір №503 від 29.08.24.pdf 17.09.2024 14:37
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ.docx 17.09.2024 14:37
- Вимога про усунення невідповідностей.pdf 17.09.2024 14:37
- Протокол №22 від 25.09.2024.pdf 25.09.2024 16:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 14:52
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 11:06
Дата виконання рішення Замовником:
25.09.2024 16:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Уповноваженою особою Безлюдівської селищної ради було прийняте протокольне рішення про скасування рішення від 06.09.2024 №20.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
20e56a2245bd431e9f70fba2e1aa9a9f
Заголовок пункту скарги:
Оскарження дій Замовника щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Безлюдівською селищною радою 22.08.2024р. оголошено закупівлю (відкриті торги з особливостями) за кодом ДК 021:2015:79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги – «Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур». Очікувана вартість закупівлі – 250 000,00 грн.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 30.08.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:
Учасники аукціону Остаточна пропозиція
АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" 193 000,00 грн.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ЄВРОАУДИТ" 242 500,00 грн
За результатами проведеного аукціону ми, Аудиторська фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто» (надалі – АФ «Інтерконто» або Учасник) запропонували найнижчу ціну – 193 000,00 грн.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 р. № 20 (надалі – Протокол) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – АФ «Інтерконто» (надалі – Рішення).
У Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції АФ «Інтерконто» було зазначено наступне:
Станом на 17 год.14 хв. 05 вересня 2024 року учасник Аудиторська фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто» КОД ЄДРПОУ (21581627) виправив не всі виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів:
Згідно додатку №l до тендерної документації розділу 1 пункту 1 «Наявність документального досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження цього критерія необхідно документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме у вигляді Довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного(их) господарського(их) договору (ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, номер, дата укладення договору, предмета та суми). * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації).
Учасник надав довідку у довільній, продублював ті ж самі договори, які були зазначені у першій довідці і змінив предмет договору на інший, який прописаний у вимогах пункту - розділу 1 додатку Nº1 тендерної документації, а саме * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. У результаті перевірки договорів на https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender предмет договору був інший ніж у довідці, яку надав учасник на виправлення невідповідностей.»
Замовник в якості законодавчої підстави для відхилення пропозиції учасника посилається на абзац 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі Особливості): «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації)», а також посилається на абзац 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей».
Вважаємо, що Замовником під час винесення Рішення порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон), абзац 3 та 5 підпункт 1 пункт 44 Особливостей.
Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.
Додатком 1 до Тендерної документації, а саме п. 1 встановлена вимога «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 1.1. Довідка Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного(их) господарського(их) договору(ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, номер, дата укладення договору, предмета та суми). *Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства.»
У складі тендерної пропозиції 29.08.2024 року АФ «Інтерконто» була завантажена довідка із переліком договорів із зазначенням предмету договорів, яка містила в собі інформацію про виконані завдання відповідно до Стандарту МССП 4400 «Завдання з виконання узгоджених процедур стосовно фінансової інформації».
Відповідно до МССП 4400: МССП застосовується до виконання узгоджених процедур, пов'язаних з фінансовими або нефінансовими питаннями.
13. У цьому МССП наступні терміни мають такі значення:
(а) Узгоджені процедури (Agreed-upon procedures) – це процедури, які були узгоджені практикуючим фахівцем та стороною, що наймає (і, якщо застосовно, іншими сторонами).
А1. Посилання на «предмет» в цьому МССП охоплює все, що стосується узгоджених процедур, включаючи інформацію, документи, роботи або дотримання законодавчих і нормативних актів, в залежності від обставин.
А2. Приклади фінансових і нефінансових питань, за якими може бути виконано завдання з виконання узгоджених процедур, включають:
● Фінансові питання, що стосуються:
○ Фінансової звітності організації або конкретних класів операцій, залишків на рахунках або розкриття інформації у фінансовій звітності.
○ Прийнятності витрат, заявлених в рамках програми фінансування.
○ Доходів для визначення роялті, орендної плати або плати за франшизу на основі відсотка від прибутку.
○ Нормативу достатнього капіталу для регулюючих органів.
● Нефінансових питань, що стосуються:
○ Кількості пасажирів, яка була заявлена в управління цивільної авіації.
○ Повідомлення інформації про знищення підроблених або дефектних товарів в регулюючий орган.
○ Процесів генерування даних для розіграшів лотереї, про які повідомляється регулюючому органу.
○ Обсягів викидів парникових газів, про які повідомляється регулюючому органу.
Вищезазначений список не є вичерпним. У міру зміни вимог до зовнішньої звітності можуть виникати додаткові типи питань.
4. У завданні з виконання узгоджених процедур практикуючий фахівець виконує процедури, узгоджені практикуючим фахівцем та стороною, що наймає, якщо остання визнала, що виконувані процедури відповідають цілям завдання.
Вимога про усунення порушення від 04.09.24 року містила такий пункт «1. Згідно додатку №1 до тендерної документації розділу 1 пункту 1 «Наявність документального досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження цього критерія необхідно документальне підтвердження дoсвiду викoнaння аналогічного дoгoвopу, а саме у вигляді Довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного( их) господарського(их) договору (ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, номер, дата укладення договору, предмета та суми). * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації)
Учасник у складі пропозиції надав довідку, в якій зазначені договори не відповідають вимогам визначеним, щодо формулювання предмету аналогічного договору згідно розділу 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації) (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації)»
На виконання вимоги нами було надано довідку від 05.09.2024 року, яка містила в собі інформацію про виконані договори із чітким формулюванням предмету щодо вимоги Замовника і з роз’ясненням щодо завдання, яке було фактично виконано.
Тобто, відповідно до МССП 4400 завдання з виконання узгоджених процедур включають в себе різні фінансові та нефінансові питання, які не є вичерпними. Такі питання погоджуються між фахівцем, який виконує завдання та стороною, що наймає. Таким чином, всі договори, зазначені у довідці відповідають предмету Замовника, так як всі вони є завданнями з виконання узгоджених процедур.
Замовник у Протоколі відхилення зазначає «Учасник надав довідку у довільній, продублював ті ж самі договори, які були зазначені у першій довідці і змінив предмет договору на інший, який прописаний у вимогах пункту - розділу 1 додатку Nº1 тендерної документації, а саме * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. У результаті перевірки договорів на https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender предмет договору був інший ніж у довідці, яку надав учасник на виправлення невідповідностей.»
У довідці від 05.09.2024 року міститься уточнене формулювання предмету відповідно до конкретних вимог Замовника із роз’ясненням, які саме процедури були погоджені між Замовником та Виконавцем договорів відповідно до норм МССП 4400. Отже, довідка містить у повному обсязі інформацію з дотриманням вимоги Замовника до предмету закупівлі відповідно до тендерної документації та чинного стандарту супутніх послуг 4400 по виконанню узгоджених процедур.
Учасник Приватне підприємство "Приватна аудиторська фірма "Євроаудит" також не надав чіткого формулювання предмету аналогічного договору відповідно до вимог Замовника, а лише загально зазначив, що виконані ним завдання є завданнями з виконання узгоджених процедур стосовно фінансової інформації.
Виходячи з цього та норм міжнародних стандартів фінансової звітності, можна зробити висновок, що погоджені процедури не є чимось конкретним і включають в себе різного роду фінансові та нефінансові завдання. Такі завдання мають бути погодженими між замовником та виконавцем, а отже являються погодженими процедурами.
Вважаємо, що Замовником під час винесення Рішення порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, абзац 3 та 5 підпункт 1 пункт 44 Особливостей.
Замовник відхилив пропозицію учасника відповідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Однак, подані нами документи повністю відповідають вимогам тендерної документації та додатків до неї, а також нами усунено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у складі тендерної пропозиції.
Посилання Замовника на абзац 3 пункту підпункт 1 пункт 44 Особливостей також є безпідставним, адже надана Учасником інформація є достовірною та уточненою на виконання вимоги Замовника
Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовником у Протоколі були зазначені стосовно АФ «Інтерконто» вимоги, які не було конкретизовані в тендерній документації та не відповідають чинним міжнародним стандартам супутніх послуг з виконання завдання з узгоджених процедур, та прийнято незаконне рішення про відхилення пропозиції АФ «Інтерконто», чим допущено дискримінацію учасника – АФ «Інтерконто», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси АФ «Інтерконто» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 30.08.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:
Учасники аукціону Остаточна пропозиція
АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" 193 000,00 грн.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ЄВРОАУДИТ" 242 500,00 грн
За результатами проведеного аукціону ми, Аудиторська фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто» (надалі – АФ «Інтерконто» або Учасник) запропонували найнижчу ціну – 193 000,00 грн.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 р. № 20 (надалі – Протокол) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – АФ «Інтерконто» (надалі – Рішення).
У Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції АФ «Інтерконто» було зазначено наступне:
Станом на 17 год.14 хв. 05 вересня 2024 року учасник Аудиторська фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто» КОД ЄДРПОУ (21581627) виправив не всі виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів:
Згідно додатку №l до тендерної документації розділу 1 пункту 1 «Наявність документального досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження цього критерія необхідно документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме у вигляді Довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного(их) господарського(их) договору (ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, номер, дата укладення договору, предмета та суми). * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації).
Учасник надав довідку у довільній, продублював ті ж самі договори, які були зазначені у першій довідці і змінив предмет договору на інший, який прописаний у вимогах пункту - розділу 1 додатку Nº1 тендерної документації, а саме * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. У результаті перевірки договорів на https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender предмет договору був інший ніж у довідці, яку надав учасник на виправлення невідповідностей.»
Замовник в якості законодавчої підстави для відхилення пропозиції учасника посилається на абзац 5 підпункту 1 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі Особливості): «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації)», а також посилається на абзац 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей «замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей».
Вважаємо, що Замовником під час винесення Рішення порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон), абзац 3 та 5 підпункт 1 пункт 44 Особливостей.
Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.
Додатком 1 до Тендерної документації, а саме п. 1 встановлена вимога «Документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. 1.1. Довідка Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного(их) господарського(их) договору(ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, номер, дата укладення договору, предмета та суми). *Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства.»
У складі тендерної пропозиції 29.08.2024 року АФ «Інтерконто» була завантажена довідка із переліком договорів із зазначенням предмету договорів, яка містила в собі інформацію про виконані завдання відповідно до Стандарту МССП 4400 «Завдання з виконання узгоджених процедур стосовно фінансової інформації».
Відповідно до МССП 4400: МССП застосовується до виконання узгоджених процедур, пов'язаних з фінансовими або нефінансовими питаннями.
13. У цьому МССП наступні терміни мають такі значення:
(а) Узгоджені процедури (Agreed-upon procedures) – це процедури, які були узгоджені практикуючим фахівцем та стороною, що наймає (і, якщо застосовно, іншими сторонами).
А1. Посилання на «предмет» в цьому МССП охоплює все, що стосується узгоджених процедур, включаючи інформацію, документи, роботи або дотримання законодавчих і нормативних актів, в залежності від обставин.
А2. Приклади фінансових і нефінансових питань, за якими може бути виконано завдання з виконання узгоджених процедур, включають:
● Фінансові питання, що стосуються:
○ Фінансової звітності організації або конкретних класів операцій, залишків на рахунках або розкриття інформації у фінансовій звітності.
○ Прийнятності витрат, заявлених в рамках програми фінансування.
○ Доходів для визначення роялті, орендної плати або плати за франшизу на основі відсотка від прибутку.
○ Нормативу достатнього капіталу для регулюючих органів.
● Нефінансових питань, що стосуються:
○ Кількості пасажирів, яка була заявлена в управління цивільної авіації.
○ Повідомлення інформації про знищення підроблених або дефектних товарів в регулюючий орган.
○ Процесів генерування даних для розіграшів лотереї, про які повідомляється регулюючому органу.
○ Обсягів викидів парникових газів, про які повідомляється регулюючому органу.
Вищезазначений список не є вичерпним. У міру зміни вимог до зовнішньої звітності можуть виникати додаткові типи питань.
4. У завданні з виконання узгоджених процедур практикуючий фахівець виконує процедури, узгоджені практикуючим фахівцем та стороною, що наймає, якщо остання визнала, що виконувані процедури відповідають цілям завдання.
Вимога про усунення порушення від 04.09.24 року містила такий пункт «1. Згідно додатку №1 до тендерної документації розділу 1 пункту 1 «Наявність документального досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». На підтвердження цього критерія необхідно документальне підтвердження дoсвiду викoнaння аналогічного дoгoвopу, а саме у вигляді Довідки Учасника (за підписом учасника, завіреної печаткою підприємства) у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного( их) господарського(их) договору (ів) (з зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, номер, дата укладення договору, предмета та суми). * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації)
Учасник у складі пропозиції надав довідку, в якій зазначені договори не відповідають вимогам визначеним, щодо формулювання предмету аналогічного договору згідно розділу 1 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації) (невідповідність вимогам пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації)»
На виконання вимоги нами було надано довідку від 05.09.2024 року, яка містила в собі інформацію про виконані договори із чітким формулюванням предмету щодо вимоги Замовника і з роз’ясненням щодо завдання, яке було фактично виконано.
Тобто, відповідно до МССП 4400 завдання з виконання узгоджених процедур включають в себе різні фінансові та нефінансові питання, які не є вичерпними. Такі питання погоджуються між фахівцем, який виконує завдання та стороною, що наймає. Таким чином, всі договори, зазначені у довідці відповідають предмету Замовника, так як всі вони є завданнями з виконання узгоджених процедур.
Замовник у Протоколі відхилення зазначає «Учасник надав довідку у довільній, продублював ті ж самі договори, які були зазначені у першій довідці і змінив предмет договору на інший, який прописаний у вимогах пункту - розділу 1 додатку Nº1 тендерної документації, а саме * Аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги по виконанню завдання з погоджених процедур стосовно фінансової інформації підприємства. У результаті перевірки договорів на https://prozorro.gov.ua/uk/search/tender предмет договору був інший ніж у довідці, яку надав учасник на виправлення невідповідностей.»
У довідці від 05.09.2024 року міститься уточнене формулювання предмету відповідно до конкретних вимог Замовника із роз’ясненням, які саме процедури були погоджені між Замовником та Виконавцем договорів відповідно до норм МССП 4400. Отже, довідка містить у повному обсязі інформацію з дотриманням вимоги Замовника до предмету закупівлі відповідно до тендерної документації та чинного стандарту супутніх послуг 4400 по виконанню узгоджених процедур.
Учасник Приватне підприємство "Приватна аудиторська фірма "Євроаудит" також не надав чіткого формулювання предмету аналогічного договору відповідно до вимог Замовника, а лише загально зазначив, що виконані ним завдання є завданнями з виконання узгоджених процедур стосовно фінансової інформації.
Виходячи з цього та норм міжнародних стандартів фінансової звітності, можна зробити висновок, що погоджені процедури не є чимось конкретним і включають в себе різного роду фінансові та нефінансові завдання. Такі завдання мають бути погодженими між замовником та виконавцем, а отже являються погодженими процедурами.
Вважаємо, що Замовником під час винесення Рішення порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, абзац 3 та 5 підпункт 1 пункт 44 Особливостей.
Замовник відхилив пропозицію учасника відповідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Однак, подані нами документи повністю відповідають вимогам тендерної документації та додатків до неї, а також нами усунено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані нами у складі тендерної пропозиції.
Посилання Замовника на абзац 3 пункту підпункт 1 пункт 44 Особливостей також є безпідставним, адже надана Учасником інформація є достовірною та уточненою на виконання вимоги Замовника
Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовником у Протоколі були зазначені стосовно АФ «Інтерконто» вимоги, які не було конкретизовані в тендерній документації та не відповідають чинним міжнародним стандартам супутніх послуг з виконання завдання з узгоджених процедур, та прийнято незаконне рішення про відхилення пропозиції АФ «Інтерконто», чим допущено дискримінацію учасника – АФ «Інтерконто», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси АФ «Інтерконто» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття ріщення уповноваженою особою від 06.09.2024р. № 20.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №20 від 06.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
МІЖНАРОДНИЙ СТАНДАРТ СУПУТНІХ ПОСЛУГ 4400 (ПЕРЕГЛЯНУТИЙ) ЗАВДАННЯ З ВИКОНАННЯ УЗГОДЖЕНИХ ПРОЦЕДУР
-
Повʼязаний документ:
3_ISRS_4400_Revised_Final_Text_of_Full_Standard_uk.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимога про усунення порушення 24 год
-
Повʼязаний документ:
Вимога про усунення порушення 24 год.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про виконання аналогічних договорів 05.09.2024 року (на виконання вимоги на усунення порушення)
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід договір.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка про виконання аналогічних договорів 29.08.2024 року (початкова)
-
Повʼязаний документ:
довідка досвід договір (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг з Тендерної документації Замовника
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - Безлюдівська селищна рада - скасувати своє Рішення про відхилення тендерної пропозиції Аудиторської фірми у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на безпідставну відміну торгів
Номер:
2297278fee074d1e91e2bb1f14fe647f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-22-007041-a.c2
Назва:
Скарга на безпідставну відміну торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №27 від 08.11.2024.pdf 08.11.2024 14:00
- ТД ПОГОДЖЕНІ ПРОЦЕДУРИ (1).pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 4 ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ_WORDToPDF.pdf 11.10.2024 14:13
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ БЕЗЛЮДІВКА 10.2024.docx 11.10.2024 14:13
- Лист КП Комуненерго від 04.09.2024 №3491.pdf 11.10.2024 14:13
- ПОЯСНЕННЯ НА СКАРГУ БЕЗЛЮДІВКА 10.2024.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 6 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ_WORDToPDF.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 5 ВІДОМІСТЬ.docx 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 5 ВІДОМІСТЬ_WORDToPDF.pdf 11.10.2024 14:13
- Розпорядження №20 від 13.05.2024 Утв.робочої комісії.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ_WORDToPDF.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА_WORDToPDF.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ Договору.docx 11.10.2024 14:13
- Протокол №24 від 30.09.2024 відміна торгів.pdf 11.10.2024 14:13
- Подання від 27.09.2024 №465-03-28.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 4 ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ.docx 11.10.2024 14:13
- Рішення Антимонопольного комітету від 11.06.2020 № 11576.pdf 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 1 ДОКУМЕНТИ УЧАСНИКА.docx 11.10.2024 14:13
- Протокол №6 від 10.09.2024 засідання Робочої групи.pdf 11.10.2024 14:13
- Заявка на торги.pdf 11.10.2024 14:13
- ТД ПОГОДЖЕНІ ПРОЦЕДУРИ.docx 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 3 ПРОЄКТ Договору_WORDToPDF.pdf 11.10.2024 14:13
- Протокол №24 від 30.09.2024.docx 11.10.2024 14:13
- ДОДАТОК 6 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx 11.10.2024 14:13
- рішення від 17.10.2024 № 17012.pdf 22.10.2024 16:14
- рішення від 09.10.2024 № 16529.pdf 09.10.2024 15:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2024 № 17012.pdf 18.10.2024 12:09
- Рішення АМКУ.pdf 07.10.2024 14:59
- Скарга АМКУ Безлюдівська.pdf 07.10.2024 14:59
- sign.p7s 07.10.2024 15:03
- Скасування відхилення Учасника № 22.pdf 07.10.2024 15:00
- Скасування закупівлі.pdf 07.10.2024 15:00
- Протокол №20 від 06.2024.pdf 07.10.2024 14:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.10.2024 15:03
Дата розгляду скарги:
17.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.10.2024 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.10.2024 16:15
Дата виконання рішення Замовником:
08.11.2024 14:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України від 17.10.2024 року №17012-р/пк-пз Уповноваженою особою Безлюдівської селищної ради прийнято рішення від 08.11.2024 року №27 по скасуванню рішення уповноваженої особи від 30.09.2024 №24 про відміну процедури закупівлі послуг: Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015:79210000-9-Бухгалтерські та аудиторські послуги).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
de918626538d4674a87bf176eb6af152
Заголовок пункту скарги:
Оскарження рішення Замовника про відміну процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Безлюдівською селищною радою 22.08.2024р. оголошено закупівлю (відкриті торги з особливостями) за кодом ДК 021:2015:79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги – «Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур». Очікувана вартість закупівлі – 250 000,00 грн.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 30.08.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:
Учасники аукціону Остаточна пропозиція
АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" 193 000,00 грн.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ЄВРОАУДИТ" 242 500,00 грн
За результатами проведеного аукціону ми, Аудиторська фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто» (надалі – АФ «Інтерконто» або Учасник) запропонували найнижчу ціну – 193 000,00 грн.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 р. № 20 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – АФ «Інтерконто».
Після чого Учасником було подано скаргу КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (надалі – Комісія) за результатами якої вирішено – Зобов'язати Безлюдівську селищну раду (код ЄДРПОУ:04396555) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції АУДИТОРСЬКОЇ ФІРМИ У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" (код ЄДРПОУ: 21581627) за процедурою закупівлі — "Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015:79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-22-007041-a.
25 вересня 2024 року Замовник виконав рішення Комісії та скасував відхилення тендерної пропозиції Учасника. Після чого 30 вересня 2024 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року ( надалі – Протокол) прийняв рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
У Протоколі в якості підстави для відміни торгів було зазначено наступне:
«Під час проведення процедури щодо Закупівлі Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015: 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги) уповноваженою особою було отримано Подання на відміну тендерної закупівлі від першого заступника селищного голови про відсутність подальшої потреби в закупівлі Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015: 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.»
Замовник в якості законодавчої підстави для відміни процедури закупівлі посилається на пп. 1 п. 50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Вважаємо, що Замовником в Протоколі про відміну процедури закупівлі порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон) та пп. 1 п. 50 Особливостей.
Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.
Підстава, що розглядається в пп. 1 пункту 50 Особливостей, надає замовнику право відмінити проведення відкритих торгів у разі, коли відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Важливо відзначити, що можливість відміни торгів з такої підстави вимагає повинна бути аргументованою та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в конкретному випадку повинен довести, що в подальшому такі товари, роботи чи послуги йому не будуть потрібні.
Замовник не надав ніяких підтверджуючих документів зазначеного в протоколі відміни Процедури закупівлі. Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та наявність підстав для відміни процедури закупівлі. Неправомірно відмінивши тендер, замовник порушив вимоги пп. 1 п. 50 Особливостей та п.1 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовник відміняє тендер у разі, зокрема, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Також, варто звернути увагу на те, що закупівля вже оскаржувалась з приводу безпідставної дискваліфікації учасника на етапі кваліфікації. Після того, як Комітетом було прийнято рішення про скасування відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника, Замовник вирішив загалом відмінити торги. Вважаємо, що така поведінка Замовника свідчить про дискримінацію учасника АФ «Інтерконто», а саме, що Замовник не знайшов причин для відхилення пропозиції Учасника і тому вирішив загалом відмінити торги, щоб не визначати Учасника переможцем.
Вважаємо, що Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року, яким прийняв рішення про відміну процедури закупівлі, порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, пп. 1 п. 50 Особливостей.
Замовник у Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції визначено пп. 1 п. 50 Особливостей.
Однак, Замовник не довів не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та наявність підстав для відміни процедури закупівлі.
Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовник під час кваліфікації мав усі підстави для визнання переможцем АФ «Інтерконто», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у Тендерній документації та додатках до неї. Однак Замовником було прийнято незаконне рішення про відміну торгів, чим допущено дискримінацію учасника – АФ «Інтерконто», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси АФ «Інтерконто» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником – Безлюдівська селищна рада - при прийнятті Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі.
Зобов’язати Замовника - Безлюдівська селищна рада - скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Аукціон по даній закупівлі відбувся 30.08.2024р. В аукціоні взяли участь наступні учасники:
Учасники аукціону Остаточна пропозиція
АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" 193 000,00 грн.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ЄВРОАУДИТ" 242 500,00 грн
За результатами проведеного аукціону ми, Аудиторська фірма у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерконто» (надалі – АФ «Інтерконто» або Учасник) запропонували найнижчу ціну – 193 000,00 грн.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 р. № 20 прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника – АФ «Інтерконто».
Після чого Учасником було подано скаргу КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (надалі – Комісія) за результатами якої вирішено – Зобов'язати Безлюдівську селищну раду (код ЄДРПОУ:04396555) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції АУДИТОРСЬКОЇ ФІРМИ У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРКОНТО" (код ЄДРПОУ: 21581627) за процедурою закупівлі — "Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015:79210000-9- Бухгалтерські та аудиторські послуги)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-22-007041-a.
25 вересня 2024 року Замовник виконав рішення Комісії та скасував відхилення тендерної пропозиції Учасника. Після чого 30 вересня 2024 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року ( надалі – Протокол) прийняв рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
У Протоколі в якості підстави для відміни торгів було зазначено наступне:
«Під час проведення процедури щодо Закупівлі Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015: 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги) уповноваженою особою було отримано Подання на відміну тендерної закупівлі від першого заступника селищного голови про відсутність подальшої потреби в закупівлі Послуги по виконанню завдання з погоджених процедур (код за ДК 021:2015: 79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги).
Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня.»
Замовник в якості законодавчої підстави для відміни процедури закупівлі посилається на пп. 1 п. 50 Особливостей «Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Вважаємо, що Замовником в Протоколі про відміну процедури закупівлі порушено вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, а саме - п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ( надалі Закон) та пп. 1 п. 50 Особливостей.
Зазначені порушення Замовника обґрунтовуємо наступним.
Підстава, що розглядається в пп. 1 пункту 50 Особливостей, надає замовнику право відмінити проведення відкритих торгів у разі, коли відсутня подальша потреба в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Важливо відзначити, що можливість відміни торгів з такої підстави вимагає повинна бути аргументованою та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в конкретному випадку повинен довести, що в подальшому такі товари, роботи чи послуги йому не будуть потрібні.
Замовник не надав ніяких підтверджуючих документів зазначеного в протоколі відміни Процедури закупівлі. Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та наявність підстав для відміни процедури закупівлі. Неправомірно відмінивши тендер, замовник порушив вимоги пп. 1 п. 50 Особливостей та п.1 ч. 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовник відміняє тендер у разі, зокрема, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Також, варто звернути увагу на те, що закупівля вже оскаржувалась з приводу безпідставної дискваліфікації учасника на етапі кваліфікації. Після того, як Комітетом було прийнято рішення про скасування відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника, Замовник вирішив загалом відмінити торги. Вважаємо, що така поведінка Замовника свідчить про дискримінацію учасника АФ «Інтерконто», а саме, що Замовник не знайшов причин для відхилення пропозиції Учасника і тому вирішив загалом відмінити торги, щоб не визначати Учасника переможцем.
Вважаємо, що Замовником Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року, яким прийняв рішення про відміну процедури закупівлі, порушив вимоги законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, п.п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону, пп. 1 п. 50 Особливостей.
Замовник у Протоколі в якості підстави для відхилення пропозиції визначено пп. 1 п. 50 Особливостей.
Однак, Замовник не довів не довів та документально не підтвердив відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг та наявність підстав для відміни процедури закупівлі.
Відповідно до п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами:
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них (п. 4));
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п. 5));
- запобігання корупційним діям і зловживанням (п. 6)).
Замовник під час кваліфікації мав усі підстави для визнання переможцем АФ «Інтерконто», адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у Тендерній документації та додатках до неї. Однак Замовником було прийнято незаконне рішення про відміну торгів, чим допущено дискримінацію учасника – АФ «Інтерконто», упереджене та необ’єктивне визначення переможця, зловживання при розгляді тендерної пропозиції Учасника. Таким чином Замовником порушені принципи здійснення закупівель, встановлені у п. п. 4, 5, 6 ч. 1 ст. 5 Закону. Зазначені дії Замовника порушили права та законні інтереси АФ «Інтерконто» на участь у процедурі закупівлі на засадах недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі вищезазначеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником – Безлюдівська селищна рада - при прийнятті Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі.
Зобов’язати Замовника - Безлюдівська селищна рада - скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
×
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття ріщення уповноваженою особою від 30.09.2024р. № 24
-
Повʼязаний документ:
Скасування закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття ріщення уповноваженою особою від 25.09.2024р. № 22
-
Повʼязаний документ:
Скасування відхилення Учасника № 22.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 23.09.2024 р
-
Повʼязаний документ:
Рішення АМКУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол щодо прийняття ріщення уповноваженою особою від 06.09.2024р. № 20
-
Повʼязаний документ:
Протокол №20 від 06.2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника - Безлюдівська селищна рада - скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 24 від 30 вересня 2024 року про відміну процедури закупівлі у зв’язку із відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.