-
Конкурентний діалог 1-ий етап
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)
Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)
Торги відмінено
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2018 10:09 - 16.07.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b61ddac144b8423cb1305b12dfddfd73
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-28-000208-b.b2
Назва:
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (надалі – Замовник/КП «Спецжитлофонд»), у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон №922-19), було оголошено про проведення конкурентного діалогу на закупівлю юридичних послуг, а саме “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)».
Адвокатське об’єднання «БАРРІСТЕРС» (надалі за текстом – Скаржник, АО «БАРРІСТЕРС») має намір прийняти участь у процедурі закупівлі та надати тендерну пропозицію для участі у закупівлі “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)», згідно номеру у Prozorro UA-2018-03-28-000208-b.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій на першому етапі, враховуючи останні зміни внесені до тендерної документації 03 травня 2018 року, 11 травня 2018 року до 11-00.
Водночас, рішенням тендерного комітету КП «Спецжитлофонд» від «27» березня 2017 року, протокол № 37 (зі змінами) було затверджено тендерну документацію на закупівлю юридичних послуг, зокрема “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)».
Так, відповідно до п.1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції на першому та другому етапі конкурентного діалогу подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель;
документ з тендерною пропозицією на першому етапі конкурентного діалогу подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається:
інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 2 до цієї документації);
інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (надається згідно з Додатком 3 до цієї документації);
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, опис рішення про закупівлю без зазначення ціни) (надається згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 4 до цієї документації);
інші документи (надаються згідно Додатку 6 цієї документації);
Інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника печаток (у разі використання) мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до останньої редакції тендерної документації, зі змінами від 03.05.2018 року, Замовник виклав в новій редакції п. 7 Додатку 6 Тендерної документації, а саме: лист гарантія, щодо можливості прибуття уповноваженого представника учасника на адресу Замовника протягом 30 (тридцяти) хвилин з моменту отримання відповідного повідомлення на електронну адресу або будь-яким іншим шляхом.
Відповідно до частини 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Скаржник просить звернути увагу, що вказані вимоги Замовника є дискримінаційними, оскільки прямо обмежують коло учасників, що призводить до порушень ряду положень норм чинного законодавства, виходячи з наступного.
Відповідно до п. 1.2 Додатку 2 до Тендерної документації 1.2. для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ст. 16 Закону учасник повинен мати у наявності обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази, необхідні та достатні для виконання договору про надання юридичних послуг, які є предметом закупівлі. Дане обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази повинні належати учаснику на праві власності, або праві користування (в тому числі на умовах оренди). Наявність офісного приміщення у м. Києві для належного надання заявлених послуг. На підтвердження наявності офісного приміщення, Учасник надає копії правовстановлюючих документів на приміщення або копію відповідного договору з актом прийому-передачі, що підтверджує фактичне володіння приміщенням.
Місто Київ є одним із найбільших міст Європи, площа якого становить 847,66 км. кв.
Водночас, Замовник вніс 03.05.2018 року зміни до п. 7 Додатку 6 Тендерної документації, яким від учасника вимагається лист гарантія щодо можливості прибуття уповноваженого представника учасника на адресу Замовника протягом 30 (тридцяти) хвилин з моменту отримання відповідного повідомлення на електронну адресу або будь-яким іншим шляхом. Попередньою редакцією цієї статті вимагалось прибуття уповноваженого представника на адресу замовника протягом однієї години з моменту отримання відповідного повідомлення на електронну адресу або будь-яким іншим шляхом.
Скаржник наголошує на тому, що внесеними змінами щодо скорочення терміну прибуття уповноваженого представника Учасника з однієї години до 30 хвилин, встановлено дискримінаційні вимоги та порушується принцип добросовісної конкуренції, оскільки враховуючи масштаби міста Києва неможливо за 30 хвилин дістатись з будь-якого куточка міста Києва. Тобто, цим самим Замовник свідомо обмежує коло осіб, які територіально знаходяться поблизу його офісу. ПОВНИЙ ТЕКСТ У ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Платіжне доручення №101 від 23.04.2018 року про сплату мита за подання скарги.pdf 06.05.2018 15:47
- 2. Тендерна документація - зміни (від 03.05.2018).doc 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Бенедисюк С.В.pdf 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Глоба К.В.pdf 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Кравцов І.В.pdf 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Левковець А.Ю.pdf 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Новіков І.С.pdf 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Пономаренко Д.pdf 06.05.2018 15:47
- 3. Витяг з ЄРАУ Шевчук О.А..pdf 06.05.2018 15:47
- 4. Наказ №1 від 13.10.2017 року про вступ на посаду Голови АО «БАРРІСТЕРС»..pdf 06.05.2018 15:47
- 5. Зміни 06.05.2018 15:47
- Скарга-АМК-Баррістерс.pdf 06.05.2018 15:47
- 5. Зміни 06.05.2018 17:34
- 5. Зміни 03.05.2018.doc 06.05.2018 17:35
- Рішення від 10.05.2018 № 4381.pdf 10.05.2018 21:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2018 15:47
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
10.05.2018 21:26
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на умови закупівлі
Номер:
78230f1184f44ba8898ba53e454c115b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-28-000208-b.c1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Комунальне підприємство з утримання та експлуатації житлового фонду спеціального призначення «Спецжитлофонд» (надалі – Замовник/КП «Спецжитлофонд»), у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон №922-19), було оголошено про проведення конкурентного діалогу на закупівлю юридичних послуг, а саме “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)».
Адвокатське об’єднання «БАРРІСТЕРС» (надалі за текстом – Скаржник, АО «БАРРІСТЕРС») має намір прийняти участь у процедурі закупівлі та надати тендерну пропозицію для участі у закупівлі “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)», згідно номеру у Prozorro UA-2018-03-28-000208-b.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій на першому етапі 7 травня 2018 року до 11-00.
Водночас, рішенням тендерного комітету КП «Спецжитлофонд» від «27» березня 2017 року, протокол № 37 було затверджено тендерну документацію на закупівлю юридичних послуг, зокрема “Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва, код CPV за ДК 021:2015 — 79110000-8 (Юридичні послуги)».
Так, відповідно до п.1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерні пропозиції на першому та другому етапі конкурентного діалогу подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель;
документ з тендерною пропозицією на першому етапі конкурентного діалогу подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається:
інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (надається згідно з Додатком 2 до цієї документації);
інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (надається згідно з Додатком 3 до цієї документації);
інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, опис рішення про закупівлю без зазначення ціни) (надається згідно з пунктом 6 розділу 3 цієї документації та згідно з Додатком 4 до цієї документації);
інші документи (надаються згідно Додатку 6 цієї документації);
Інформація з описом рішення про закупівлю для першого етапу конкурентного діалогу подається в тендерній пропозиції окремим файлом.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника печаток (у разі використання) мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Копії документів, які долучаються Учасником до тендерної пропозиції, повинні бути належної якості та мати високий рівень чіткості, що забезпечить можливість коректно прочитати документ.
Відповідно до п.4 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 91 дня з дати розкриття тендерних пропозицій.
У той же час, як вбачається зі змісту частини 1 Додатку 1 до тендерної документації, що має назву “ФОРМА «Тендерна пропозиція», яка подається переможцем у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, містить такі положення: Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Також в цьому документі зазначено, що Форма «Тендерна пропозиція» подається у вигляді, наведеному нижче. Переможець не повинен відступати від даної форми та заповнює всі необхідні графи.
Тобто, п.4 розділу III тендерної документації та частина 1 Додатку 1 до тендерної документації прямо суперечать один одному.
Відповідно до абзацу 7 п.1 розділу III тендерної документації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частини 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються, зоокрема, за такими принципами: об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Крім того, частиною 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до п. 3.3 Додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції Учасника повинні бути подані наступні документи: Копія ліцензії Замовника за видами діяльності з будівництва об’єктів, якому Учасник надавав/надає юридичні послуги за договором, який зазначений в інформаційній довідці про виконання аналогічного договору та витяг із реєстру виданих ліцензій ДАБІ.
Відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
На сайті Державної архітектурно-будівельної інспекції України http://www.dabi.gov.ua/ знаходиться у вільному доступі Реєстр виданих ліцензій за посиланням http://dabi.gov.ua/license/list.php і Замовник має змогу самостійно безоплатно перевірити інформацію в ньому.
Згідно норм чинного законодавства не передбачено надання з боку ДАБІ та/або уповноважених органів встановленої форми витягу з Реєстру виданих ліцензій ДАБІ. ПОВНИЙ ТЕКСТ У ПРИКРІПЛЕНОМУ ФАЙЛІ
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Платіжне доручення №101 від 23.04.2018 року про сплату мита за подання скарги.pdf 01.05.2018 12:57
- 2. Тендерна документація Комунального підприємства з утримання та експлуатації житлового фонду спеці.doc 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Глоба К.В.pdf 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Кравцов І.В.pdf 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Левковець А.Ю.pdf 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Новіков І.С.pdf 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Пономаренко Д.pdf 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Шевчук О.А..pdf 01.05.2018 12:57
- 4. Наказ №1 від 13.10.2017 року про вступ на посаду Голови АО «БАРРІСТЕРС»..pdf 01.05.2018 12:57
- Скарга-АМК-Бар.pdf 01.05.2018 12:57
- 3. Витяг з ЄРАУ Бенедисюк С.В.pdf 01.05.2018 13:36
- ТД (редакція від 03.05.2018).doc 04.05.2018 16:35
- Рішення від 04.05.2018 № 4197.pdf 04.05.2018 21:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2018 12:57
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.05.2018 21:19