• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Дизельне паливо (наливом)

Завершена

5 360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 800.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2024 16:29 - 26.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " ), була прийнята Замовником, ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності

Номер: 85b5ec16d3bf4bcb8fc3c60606336402
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-21-010345-a.a1
Назва: ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " ), була прийнята Замовником, ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності
Скарга:
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-010345-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОМПЕТРОЛ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо. Тендерна пропозиція Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СПЕЙС ОІЛ " (надалі за текстом – ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " ), була прийнята Замовником, ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме: 1. Відповідно до пп.9 п.3 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: Копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством). Відповідно до п.16 додатку 6 до тендерної документації учасники мали надати: Копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством). Відповідно до п.7 розділу 1 тендерної документації: Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. У складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозиції не було надано діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством). Окремо варто зазначити, що у складі тендерної пропозиції надано документ. Який викладено іноземною мовою, який має назву: «Certificate of Quality» без перекладу українською мовою. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Протокол №247 від 05.09.2024 року. Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ " СПЕЙС ОІЛ ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ " СПЕЙС ОІЛ ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію. Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ " СПЕЙС ОІЛ ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Дата розгляду скарги: 19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.09.2024 12:34
Дата виконання рішення Замовником: 30.09.2024 08:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 05.09.2024 р. № 247 (далі – Рішення), згідно з яким було визначено Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЙС ОІЛ» код 45365807 (далі — Учасник) переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме Учасником. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.09.2024 № 15567-р/пк-пз зобов’язано КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: Скасувати Рішення від 05.09.2024 № 247.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПЕТРОЛ", Ілля Купа 380935458103 llc.prompetrol@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9a20702918b446d7abd2bd06431a183f
Заголовок пункту скарги: було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-010345-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОМПЕТРОЛ " (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо.
Тендерна пропозиція Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " СПЕЙС ОІЛ " (надалі за текстом – ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " ), була прийнята Замовником, ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:

1. Відповідно до пп.9 п.3 додатку 2 до тендерної документації учасники мали надати: Копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством).
Відповідно до п.16 додатку 6 до тендерної документації учасники мали надати: Копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством).
Відповідно до п.7 розділу 1 тендерної документації: Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

У складі тендерної пропозиції до кінцевого строку подання тендерних пропозиції не було надано діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством).
Окремо варто зазначити, що у складі тендерної пропозиції надано документ. Який викладено іноземною мовою, який має назву: «Certificate of Quality» без перекладу українською мовою.
Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ " СПЕЙС ОІЛ " не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №247 від 05.09.2024 року.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ " СПЕЙС ОІЛ ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ " СПЕЙС ОІЛ ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ " СПЕЙС ОІЛ ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір