-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Дніпровського ліцею № 28 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Рятувальників, буд. 12
Торги відмінено
791 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 955.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 955.00 UAH
Період оскарження:
21.08.2024 16:15 - 26.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірна відміна торгів
Номер:
44bbe382064443cf97251c96c2ace41b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-21-009687-a.c1
Назва:
Неправомірна відміна торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 17.09.2024 № 15392.pdf 20.09.2024 12:18
- інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.224 № 15392.pdf 18.09.2024 12:42
- рішення від 10.09.2024 № 15056.pdf 10.09.2024 18:31
- Пояснення.pdf 16.09.2024 17:40
- sign.p7s 06.09.2024 11:30
- Скарга АМКУ (1).docx.p7s.zip 06.09.2024 11:28
- Скарга АМКУ.docx 06.09.2024 11:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.09.2024 17:09
Дата розгляду скарги:
17.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 18:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.09.2024 12:19
Дата виконання рішення Замовником:
15.10.2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме скасовано рішення про відміну процедури закупівлі — "Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Дніпровського ліцею № 28 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Рятувальників, буд. 12", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-21-009687-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d30050f39cfd46c3b1309e3c80725ea1
Заголовок пункту скарги:
Неправомірна відміна торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі.
Скаржник як єдиний учасник закупівлі був на розгляді. Разом з тим, Замовник вирішив скасувати закупівлю відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 05.09.2024р.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує на те, що: «Уповноваженою особою при оголошенні закупівлі «Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Дніпровського ліцею № 28 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Рятувальників, буд. 12 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)» не вірно вказані технічні, якісні та кількісні вимоги до оголошеної закупівлі».
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Більше того, стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою визначено перелік порушень законодавства про закупівлі, також не містить такого виду порушення законодавства у сфері публічних закупівель як «не вірно вказані технічні, якісні та кількісні вимоги до оголошеної закупівлі».
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів, очевидно, маючи намір переоголосити закупівлю, щоб її виграв необхідний Замовнику учасник.
ТОВ «ГЛОРІЯ-В» (Скаржник) брало участь у вказаній закупівлі.
Скаржник як єдиний учасник закупівлі був на розгляді. Разом з тим, Замовник вирішив скасувати закупівлю відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 05.09.2024р.
Причини скасування торгів описані у оскаржуваному рішенні та зводяться до «неможливості усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель». Замовник зокрема вказує на те, що: «Уповноваженою особою при оголошенні закупівлі «Поточний ремонт приміщень з заміною вікон для усунення аварії в будівлі Дніпровського ліцею № 28 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Героїв Рятувальників, буд. 12 (ДК 021:2015 45420000-7 Столярні та теслярні роботи)» не вірно вказані технічні, якісні та кількісні вимоги до оголошеної закупівлі».
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Відповідно до п. 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Разом з тим, Замовник не довів та не підтвердив порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Відповідно до ст. 19 Конституції України: «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України», отже Замовник не наділений повноваженнями самостійно визначати порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
В свою чергу, відповідно до статті 7 Закону, цими повноваженнями наділені органи, що здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, зокрема: орган оскарження та органи державного фінансового контролю. Так, жодним з державних органів, які здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України, не було прийнято рішень щодо виявлення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, під час здійснення закупівлі.
Більше того, стаття 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою визначено перелік порушень законодавства про закупівлі, також не містить такого виду порушення законодавства у сфері публічних закупівель як «не вірно вказані технічні, якісні та кількісні вимоги до оголошеної закупівлі».
Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Враховуючи наведене, вважаємо, що Замовник грубо порушив закупівельне законодавство, прийнявши рішення про відміну торгів, очевидно, маючи намір переоголосити закупівлю, щоб її виграв необхідний Замовнику учасник.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
1. Прийняти скаргу ТОВ «Глорія-В» до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 05.09.2024р. про відміну торгів. 3. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону та Особливостей.