• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізації і т.д.) з біологічними відходами лікарень)

Завершена

112 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 560.00 UAH
Період оскарження: 21.08.2024 13:54 - 02.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: b076c50edc6248d0ac5a3f4ea57f964f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-21-005890-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2024 17:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 15:48
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2024 13:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерна документація змінена
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 744af40f94424ac7b46d0c328bad38c0
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 21.08.2024 року Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізації і т.д.) з біологічними відходами лікарень)» з очікуваною вартістю 112 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої протоколом Уповноваженої особи від 21.08.2024 року ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-005890-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.

Таблиця 1

пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. Додаток №2
до тендерної документації Залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії забороняється. Відповідно до п.47 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.

Згідно умов тендерної документації Замовник не передбачає можливості залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії забороняється, що є дискримінаційною умовою по відношенню до Скаржника.

Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів.

Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимоги в тендерній документації та саме чому залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичними відходами категорії забороняється.

Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та повинна враховувати можливість залучення третіх осіб до виконання послуг в сфері поводження з небезпечними медичним відходами, зокрема для здійснення перевезення.

Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА На умови тендерної документації

Номер: 2aa15ca28af24cb3841bf6059a70fb77
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-21-005890-a.a1
Назва: СКАРГА На умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.08.2024 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 15:56
Дата виконання рішення Замовником: 28.10.2024 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерна документація змінена
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com https://aenergo.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7d364e83d4cb45e4bee22516ecba650a
Заголовок пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«А-ЕНЕРГО»
вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район,
Запорізька область, Україна,70406
код ЄДРПОУ 40277858
р/р UA753138490000026007010004898 в АКБ «ІНДУСТРІАЛБАНК», МФО 313849
тел. . (066)-421-38-78, (067)737-13-18

Вих №1-2308 від 23.08.2024р.
Найменування органу Комісія антимонопольного
оскарження: комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03680, Україна, м.Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Найменування замовника Національний медичний
рішення, дії або бездіяльність університет імені О.О. Богомольця
якого оскаржуються: ЄРДПОУ: 02010787
01601, Україна, м. Київ м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Телефон: + 380442348177
e-mail: olga19021980@ukr.net
Ім’я (найменування), ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
місце проживання ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
(місцезнаходження) «А-ЕНЕРГО"
суб’єкта оскарження ЄДРПОУ 40277858
70406, вулиця Шевченко, будинок 30, селище Відрадне, Запорізький район, Запорізька область, Україна
тел. (066)421 38 78
e-mail: aenergo2024@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-21-005890-a
ІD у ЦБД:: 95e948bbdb6c4ead8d0f030adfba5269



СКАРГА
На умови тендерної документації

21.08.2024 року Національний медичний університет імені О.О. Богомольця (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги у сфері поводження (збирання, перевезення, утилізації і т.д.) з біологічними відходами лікарень) з очікуваною вартістю 112 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).

Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).


Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

1. У Додатку 2 Замовник вимагає:
«довідку про наявність спецтранспорту для перевезення небезпечних відходів з підтверджуючими документами (техпаспорт та свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів), за умови якщо це передбачено законодавством. В іншому випадку надати лист-роз’яснення із зазначенням законодавчих підстав про ненадання зазначених документів;.»
Скаржник не погоджується з встановленням даної вимоги виходячи з наступного:
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. №656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. та ПОРЯДКУ видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів - свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU категорій N та О.

Згідно «Порядку видачі та оформлення свідоцтв про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів» затвердженого Наказом Міністерства внутрішніх справ України 04 серпня 2018 року № 656 зі змінами:

- змішувально-зарядна машина (транспортний засіб MEMU) - машина або транспортний засіб з установленим на ній (ньому) обладнанням для виготовлення вибухових речовин з небезпечних вантажів, що не є вибуховими, та їх заряджання;

- транспортний засіб АТ - транспортний засіб, крім транспортних засобів EX/III, FL або MEMU, призначений для перевезення небезпечних вантажів у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , а також у вбудованих цистернах чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3 , та транспортний засіб-батарея місткістю понад 1 м-3 , крім транспортних засобів-батарей типу FL

- транспортний засіб EX/II або EX/III - транспортний засіб, призначений для перевезення вибухових речовин та виробів (клас 1);

- транспортний засіб FL - транспортний засіб, призначений для перевезення рідин з температурою спалаху не вище 60 °C (за винятком дизельного палива, газойлю та палива пічного легкого - № ООН 1202, що відповідає вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» або ДСТУ EN 590:2022 (EN 590:2022, IDT) «Автомобільні палива. Дизель. Вимоги та методи випробувань» та має температуру спалаху, зазначену в цих стандартах» у контейнерах-цистернах чи переносних цистернах або багатоелементних газових контейнерах індивідуальною місткістю понад 3 м-3 , у вбудованих чи знімних цистернах місткістю понад 1 м-3.

Виходячи з вище зазначеного, небезпечні відходи які є предметом закупівлі, НЕ ВІДНОСЯТЬСЯ до вибухонебезпечних або легкозаймистих вантажів, а отже, не потребують спеціального транспорту типів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU. Небезпечні відходи, які є предметом закупівлі, можуть перевозитись вантажними автомобілями, з дотриманням вимог законодавства щодо упаковки цих відходів, навчання працівників які здійснюють завантаження та розвантаження небезпечних відходів та на основі отриманої ліцензії УКРТРАНСБЕЗПЕКИ з дозволеним видом робіт «внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями».

Додатково Скаржник звернувся з зверненням до Головного Сервісного центру Міністерства Внутрішніх справ України (далі- ГСЦ МВС України) для надання роз’яснень щодо необхідності отримання свідоцтва про допущення на транспорті засоби якими користується Скаржник виходячи з переліку небезпечних відходів на які Скаржнику видано ліцензію на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
У відповіді на звернення ГСЦ МВС України зазначає наступне:
«… Враховуючи вищезазначене, отримання свідоцтв про допущення транспортних засобі до перевезення визначених небезпечних вантажів на транспортні засоби для перевезення небезпечних вантажів, крім транспортних засобів EX/II, EX/III, FL, AT, та MEMU не вимагається.»

Враховуючи вищенаведене, Замовник встановлюючи дану вимогу в умовах Документації обмежує участь Скаржника у публічній закупівлі. Дана вимога, щодо надання свідоцтва про допущення на транспортний засіб, що буде здійснювати перевезення небезпечних відходів, є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та до інших учасників закупівлі, що грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель.

Як доказ Скаржник надає на розгляд Комісії:
1. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
2. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
3. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
4. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).

Замовник не довів та документально не підтвердив становлення даної вимоги в умовах Тендерної документації.


2. Додатком 2 до Документації Замовник вимагає:
« висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію)
Відповідно до пункту 1 ПОСТАНОВИ КМУ від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами» (далі – Ліцензійні умови).
1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Відповідно до пункту 6 Ліцензійних умов визначено вичерпний перелік документів, що має надати ліцензіат для права провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
До того ж, звертаємо увагу, що Постановою №1278 від 05.12.2024 року в ПЕРЕЛІКОМ постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність було визнано такими, що втратили чинність «1. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 57, ст. 1975)»
А отже вимагання «висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (відходи повинні відповідати предмету закупівлі), що проводяться на об`єкті поводження з відходами Учасника, встановленим Державним санітарним правилам та нормам, критеріям безпеки (надати копію)» є таким, що суперечить законодавству у сфері управління відходами, Ліцензійним вимогам та є дискримінаційною по відношенню до учасників процедури закупівлі.


3. Додатком 2 Замовник вимагає:
«Обов’язкова умова - наявність ліцензії на здійснення транспортування, оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів.»
Відповідно до ЗУ «Про управління відходами»6
Стаття 1. 22) операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів;
Відповідно до Додатку 1 ЗУ «Про управління відходами» визначено наступні операції з видалення відходів:
D1 Розміщення на поверхні чи в землі, у тому числі захоронення тощо
D2 Оброблення ґрунтом, у тому числі біологічний розклад рідких або мулових відходів у ґрунті тощо
D3 Закачування на глибину, у тому числі закачування відходів відповідної консистенції у свердловини, соляні куполи або природні резервуари тощо
D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо
D5 Захоронення на спеціально обладнаних полігонах, у тому числі захоронення у відокремлених секціях, закритих та ізольованих одна від одної та від навколишнього природного середовища, тощо
D6 Скидання у водойми, крім морів/океанів
D7 Скидання в моря/океани, у тому числі на морське дно
D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка
D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо
D10 Спалювання на суші
D11 Спалювання в морі (заборонено законодавством Європейського Союзу і міжнародними конвенціями)
D12 Постійне зберігання, у тому числі у спеціальних контейнерах у шахті тощо
D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення
D14 Перепакування перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D13 цього додатка
D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка

Відповідно до ЗУ «Про управління відходами» да Додатку 1 до ЗУ «Про управління відходами» не визначено таких операцій як «транспортування», «знешкодження» та «утилізація».
Встановлюючи вимогу щодо надання ліцензії на здійснення транспортування, оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та майбутніх учасників закупівлі.
Як доказ, Скаржник надає Наказ Міндовкілля про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами №329 від 29.03.2024 року та Витяг з реєстру УКРТРАНСБЕЗПЕКИ про видачу ліцензії Скаржнику на право провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями (Наказ №9 від 10.01.2020 року).

4. Додатком 2 Замовник зазначає вимоги до учасників:
«Утилізація медичних відходів проводиться на підставі Наказу МОЗ України «Про затвердження Державних санітарно- протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» №325 від 08.06.2017 року із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства охорони здоров'я України від 6 вересня 2022 року N 1602, Закону України «Про відходи»;, Постанови КМУ від 13.07.2016 № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами», Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. № 1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом», Постанови КМУ від 13.07.2000р. №1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів», Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» з метою попередження негативного впливу небезпечних медичних відходів на життя, здоров`я населення та довкілля.

Відповідно до Розділу XI. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ ЗУ «Про управління відходами» пунктом 2 визначено:
2. Визнати таким, що втратив чинність з дня набрання чинності цим Законом, Закон України "Про відходи" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 36-37, ст. 242 із наступними змінами).
Постановою №1278 від 05.12.2024 року в ПЕРЕЛІКОМ постанов Кабінету Міністрів України, що втратили чинність було визнано такими, що втратили чинність «1. Постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 р. № 446 “Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 57, ст. 1975)».
Вимоги до учасників, що встановлені Замовником суперечать чинному законодавству, є дискримінаційними та такими, що не можуть бути виконані будь яким учасником, оскільки нормативно-правові акти, на які посилається Замовник є такими, що втратили чинність.




Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.

Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.

Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,


В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.

З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,




ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях Національний медичний університет імені О.О. Богомольця
3. Зобов’язати Національний медичний університет імені О.О. Богомольця внести зміни до умов тендерної документації.



Додатки до скарги:

1. Наказ №329 від 29.03.2024 року Міндовкілля та Додаток до нього;
2. Відповідь на звернення Скаржника ГСЦ МВС України №39/12439-13006-2024 від 09.05.2024 року.
3. Договори оренди транспортних засобів Скаржника.
4. Технічні паспорти орендованих транспортних засобів Скаржника.
5. Протоколи перевірки технічного стану орендованих транспортних засобів Скаржника.
6. Витяг Державної служби з безпеки на транспорті (УКРТРАНСБЕЗПЕКА) від 17.01.2020 року (Наказ про видачу ліцензії №9 від 10.01.2020 року).
7. Закон України «Про управління відходами»
8. Постанова КМУ №1278 від 05.12.2023 року



з Повагою,


Директор Підписано КЕП Володимир АНДРЕЄВ
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації