-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту санітарно-технічних та кухонних приміщень 1-5 поверхах студетського гуртожитку Академії за адресою: м. Київ вул. Антонова 2/32 корп. 92
Завершена
742 034.89
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 420.35 UAH
мін. крок: 1% або 7 420.35 UAH
Період оскарження:
20.08.2024 18:37 - 25.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
0e72a0c267224aec99c8f31f7bde18f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-20-012067-a.b1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
20 серпня 2024 року ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосив процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) за ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи за назвою: «Послуги з поточного ремонту санітарно-технічних та кухонних приміщень 1-5 поверхах студетського гуртожитку Академії за адресою: м. Київ вул. Антонова 2/32 корп. 92» (далі – відкриті торги за Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 29 серпня 2024 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
— ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» із пропозицією за результатами аукціону 612 974,00 грн із пдв.
— ТОВ «ГРАНЕЛЬ» із пропозицією за результатами аукціону 728 043,49 грн із пдв.
Рішенням Замовника – ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» в закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-20-012067-a, було порушено принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, так як Замовником не здійснено врахування ряду недоліків та невідповідностей, і як наслідок, порушено принцип об’єктивності, неупередженості та недискримінації, бо пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» НЕ відповідає встановленим вимогам закупівлі.
ТОВ «ГРАНЕЛЬ» (далі – Скаржник) вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Пов'язані документи:
Учасник
- 6. Декларація відповідності МТБ.pdf 09.09.2024 12:55
- СКАРГА.pdf 09.09.2024 12:55
- 5.3. Копії наказів.pdf 09.09.2024 12:55
- скарга UA-2024-08-20-012067-a.DOCX 09.09.2024 12:55
- Протоколи (1).pdf 09.09.2024 12:55
- Протокол визначення переможця «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».docx 09.09.2024 12:55
- Додаток 8 декларація відповідно.doc 09.09.2024 12:55
- sign.p7s 09.09.2024 12:59
- Рішення від 11.09.2024 № 15123.pdf 11.09.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2024 № 15555.pdf 19.09.2024 17:22
- Рішення від 19.09.2024 № 15555.pdf 24.09.2024 11:32
- Пояснення на скаргу.pdf 13.09.2024 18:40
- Пояснення на скаргу.docx 13.09.2024 18:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2024 13:06
Дата розгляду скарги:
19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 17:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2024 11:32
Дата виконання рішення Замовником:
24.09.2024 20:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенння Антимонопольного комітету України від 19.09.2024 № 15555-р/пк-пз Національною академією СБ України скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ" (код ЄДРПОУ: 40453359) переможцем процедури закупівлі —"Послуги з поточного ремонту санітарно-технічних та кухонних приміщень 1-5 поверхах студетського гуртожитку Академії за адресою: м. Київ вул. Антонова 2/32 корп. 92", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-20-012067-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ffba890f4db343708148918581a5d57d
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1. Щодо ненадання відповідної/чинної декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пункт 1. Щодо ненадання відповідної/чинної декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учаснику потрібно надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Учасником ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", якого визначено переможцем, надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №965 від 06 серпня 2021 року, що не відповідає вимогам законодавства, а також не поширюється на місцезнаходження об’єкта для поточного ремонту Замовника (файл «6. Декларація відповідності МТБ.pdf»).
1.1. Декларація містить обмеження за територією виконання робіт підвищеної небезпеки: «Донецька область, за договорами, що зберігаються у ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».
В той час, як Замовник встановлює предмет закупівлі: «Послуги з поточного ремонту санітарно-технічних та кухонних приміщень 1-5 поверхах студентського гуртожитку Академії за адресою: м. Київ вул. Антонова 2/32 корп. 92», тобто роботи підвищеної небезпеки потрібно здійснювати в Київській області, в той час як надана декларація учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» стосується Донецької області.
1.2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №965 від 06 серпня 2021 р., що надана ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", містить пункт, що «стархування цивільної відповідальності перед третіми особами згідно постанову № 1788 від 16.08.2002 року», проте Постанова № 1788 від 16.08.2002 року втратила чинність із 01.01.2024 року.
1.3. Також форма Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №965 від 06 серпня 2021 р., що надана ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", НЕ відповідає встановленій формі в Додатку 8 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», відповідно вона є НЕ чинною, суперечить вимогам законодавства.(додається належна форма даної Декларації – (Додаток 8 в редакції Постанов КМ № 48 від 07.02.2018, № 77 від 03.02.202)).
Надана Декларація учасника, якого визначено переможцем, містить посилання на Постанову № 1788 від 16.08.2002 року, яка втратила чинність із 01.01.2024 року, в той момент як в належній формі повинен бути наступний абзац: «Інформація про наявність договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди (за наявності - у разі добровільного страхування) відповідно до Закону України “Про страхування”».
Абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елеронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми, абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як учасник, якого визначено переможцем не має дозвільного документу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) для проведення необхідних робіт по предмету закупівлі – поточного ремонту.
Відповідно до пункту 6 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учаснику потрібно надати копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра.
Учасником ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", якого визначено переможцем, надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №965 від 06 серпня 2021 року, що не відповідає вимогам законодавства, а також не поширюється на місцезнаходження об’єкта для поточного ремонту Замовника (файл «6. Декларація відповідності МТБ.pdf»).
1.1. Декларація містить обмеження за територією виконання робіт підвищеної небезпеки: «Донецька область, за договорами, що зберігаються у ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».
В той час, як Замовник встановлює предмет закупівлі: «Послуги з поточного ремонту санітарно-технічних та кухонних приміщень 1-5 поверхах студентського гуртожитку Академії за адресою: м. Київ вул. Антонова 2/32 корп. 92», тобто роботи підвищеної небезпеки потрібно здійснювати в Київській області, в той час як надана декларація учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» стосується Донецької області.
1.2. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №965 від 06 серпня 2021 р., що надана ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", містить пункт, що «стархування цивільної відповідальності перед третіми особами згідно постанову № 1788 від 16.08.2002 року», проте Постанова № 1788 від 16.08.2002 року втратила чинність із 01.01.2024 року.
1.3. Також форма Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №965 від 06 серпня 2021 р., що надана ТОВ "БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ", НЕ відповідає встановленій формі в Додатку 8 Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», відповідно вона є НЕ чинною, суперечить вимогам законодавства.(додається належна форма даної Декларації – (Додаток 8 в редакції Постанов КМ № 48 від 07.02.2018, № 77 від 03.02.202)).
Надана Декларація учасника, якого визначено переможцем, містить посилання на Постанову № 1788 від 16.08.2002 року, яка втратила чинність із 01.01.2024 року, в той момент як в належній формі повинен бути наступний абзац: «Інформація про наявність договору страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди (за наявності - у разі добровільного страхування) відповідно до Закону України “Про страхування”».
Абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елеронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми, абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як учасник, якого визначено переможцем не має дозвільного документу (декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) для проведення необхідних робіт по предмету закупівлі – поточного ремонту.
×
-
Назва доказу:
Встановлений шаблон декларації відповідності (Додаток 8 до Постанови).
-
Повʼязаний документ:
Додаток 8 декларація відповідно.doc
-
-
Назва доказу:
2. Декларація відповідності МТБ переможцем ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» на 2 аркушах.
-
Повʼязаний документ:
6. Декларація відповідності МТБ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ». 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» в законному порядку та відхилити учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» на підставі наведених вище невідповідностей його тендерної пропозиції.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
166ac237f3a04d87a5da5ab0e30ef389
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2. Щодо відсутності працівника інженера – проектувальника з договором (полісом) страхування цивільної відповідальності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пункт 2. Щодо відсутності працівника інженера – проектувальника з договором (полісом) страхування цивільної відповідальності
У розділу 5 Додатку 3 відповідно до пункту 5.2 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати: Сертифікований інженер – проектувальник в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності), завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника та дійсного на дату подання документів договору (полісу) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами.
У розділу 5 Додатку 3 відповідно до пункту 5.3 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати: Копія документа (завіреного підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства), що підтверджує працевлаштування працівників….
Учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано договір №1105 від 11 травня 2024 про виконання обов’язків проектувальника на Бєлікову О.Л., проте щодо до неї відсутні сертифікат та свідоцтво про підвищення кваліфікації, а також відсутній поліс страхування.(файл «5.3 Копія наказів.pdf»).
Проте учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано сертифікат та свідоцтво про підвищення кваліфікації на Мирошниченко О.Л., але тендерна документація не містить документів на підтвердження зв’язку між цією особою та учасником.
Тобто, учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано договір про виконання обов’язків інженера – проектувальник в частині кошторисної документації на Бєлікову О.Л., але в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що виконують вимогу про надання кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності), завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника та дійсного на дату подання документів договору (полісу) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами, а надані документи Мирошниченко О.Л. – не містять підтвердження, що вона має договірні чи трудові відносини із ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ», а тому ніяким чином не пов’язані із господарською діяльністю цього учасника.
Абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елеронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми, абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як учасник, якого визначено переможцем не має дозвільного документу на складення кошторисної документації поточного ремонту із страховим полісом до вимог Тендерної документації.
Крім того, учасник ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» вже отримував вимогу про усунення невідповідностей до 03 вересня 2024 12:30 через електронний майданчик стосовно документів для складання кошторисної документації, але учасником не було надано документи стосовно Бєлікової О.Л., яка виконує обов’язки проектувальника згідно договору №1105 від 11 травня 2024.
У розділу 5 Додатку 3 відповідно до пункту 5.2 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати: Сертифікований інженер – проектувальник в частині кошторисної документації з наданням кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності), завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника та дійсного на дату подання документів договору (полісу) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами.
У розділу 5 Додатку 3 відповідно до пункту 5.3 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати: Копія документа (завіреного підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (у разі наявності) підприємства), що підтверджує працевлаштування працівників….
Учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано договір №1105 від 11 травня 2024 про виконання обов’язків проектувальника на Бєлікову О.Л., проте щодо до неї відсутні сертифікат та свідоцтво про підвищення кваліфікації, а також відсутній поліс страхування.(файл «5.3 Копія наказів.pdf»).
Проте учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано сертифікат та свідоцтво про підвищення кваліфікації на Мирошниченко О.Л., але тендерна документація не містить документів на підтвердження зв’язку між цією особою та учасником.
Тобто, учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано договір про виконання обов’язків інженера – проектувальник в частині кошторисної документації на Бєлікову О.Л., але в складі тендерної пропозиції відсутні документи, що виконують вимогу про надання кваліфікаційного сертифікату (сертифікату та/або свідоцтва про підвищення кваліфікації у разі необхідності), завіреного печаткою та підписом інженера – проектувальника та дійсного на дату подання документів договору (полісу) страхування цивільної відповідальності інженера – проектувальника перед третіми особами, а надані документи Мирошниченко О.Л. – не містять підтвердження, що вона має договірні чи трудові відносини із ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ», а тому ніяким чином не пов’язані із господарською діяльністю цього учасника.
Абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в елеронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми, абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як учасник, якого визначено переможцем не має дозвільного документу на складення кошторисної документації поточного ремонту із страховим полісом до вимог Тендерної документації.
Крім того, учасник ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» вже отримував вимогу про усунення невідповідностей до 03 вересня 2024 12:30 через електронний майданчик стосовно документів для складання кошторисної документації, але учасником не було надано документи стосовно Бєлікової О.Л., яка виконує обов’язки проектувальника згідно договору №1105 від 11 травня 2024.
×
-
Назва доказу:
Договір надання послуг кошторисника ( сторінка 5-7).
-
Повʼязаний документ:
5.3. Копії наказів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ». 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» в законному порядку та відхилити учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» на підставі наведених вище невідповідностей його тендерної пропозиції.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
95b5352ba017400c995f2854af4af57a
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3. Щодо відсутнього підтвердження про досвід і кваліфікації працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пункт 3. Щодо відсутнього підтвердження про досвід і кваліфікації працівників
Відповідно до пункту 5 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, учасник повинен надати: Довідку, складену за наведеною нижче формою, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід необхідної кількості працівників інженерно-технічного складу учасника, які залучатимуться до безпосереднього керування за поточним ремонтом за договором про закупівлю
Категорія ПІБ Посада (спеціальність) Досвід роботи № посвідчення
Директор
Головний інженер не менше 2 років
Виконроб не менше 2 років
Працівник виробничо-технічного відділу не менше 2 років
Інженер з охорони праці не менше 2 років
5.1. Працівники, які зазначені в довідці згідно Таблиці повинні пройти навчання з питань охорони праці мінімально за наступними напрямками (надати копії протоколів (витягів та діючих посвідчень):
- Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та пожежної безпеки;
- Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18;
- Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07;
- Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.
Учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано протоколи перевірки знань, що не є належним підтвердженням відповідності знань працівників до вимог правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18, та до правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 без надання документів про результати пройдених навчань із обсягом відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 та НПАОП 0.00-1.15-07.
Навчання працівників з охорони праці передбачено ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юр- і фізосіб, які використовують працю найманих осіб. Відповідно до вимог закону:
-- роботодавець має право покласти обов’язки, пов’язані з проведенням вступного інструктажу з охорони праці на іншого співробітника (відповідального за ОП). При цьому необхідно враховувати, що вищезазначені обов’язки можна покласти тільки на працівника, який пройшов навчання і перевірку знань з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) в навчальному закладі;
- навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб відбувається при прийомі на роботу і періодично не рідше одного разу на один/три роки, в залежності від виду діяльності;
- позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, яка вимагає додаткових знань з питань охорони праці.
Вимога 5.1 Додатку 3 Тендерної документації встановлює, що Працівники, які зазначені в довідці згідно Таблиці повинні пройти навчання з питань охорони праці мінімально за наступними напрямками (надати копії протоколів (витягів та діючих посвідчень).
ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надає протоколи із інформацією про перевірку знань, але тендерна пропозиція учасника не містить документи на підтвердження проходження навчань при прийнятті на посаду та періодичних навчання, що є обов’язковими-періодичними за напрямками: 1) правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; 2) правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.; 3) правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям в частині вимог щодо наявної кваліфікації працівників, а тому учасник підлягає відхиленню на даній стадії, так як із даної підстави учасник отримував 24 години для усунення невідповідностей.
Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши переможцем пропозицію ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції, а саме – всупереч вимог законодавства визначивши переможцем пропозицію ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ», Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, всі учасники повинні підтвердити відповідність встановленими вимогам документації закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси учасника ТОВ «ГРАНЕЛЬ», як другого учасника за результатами аукціону, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі, із підстави необ’єктивності, необґрунтованості та дискримінаційності такого рішення, що не враховує наявні невідповідності та недоліки тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».
На підставі наведеного вище просимо Замовника на підставі цієї вимоги:
1) Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».
2) Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» в законному порядку та відхилити учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» на підставі наведених вище невідповідностей його тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: т1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Відповідно до пункту 5 Додатку 3 Тендерної документації встановлено, учасник повинен надати: Довідку, складену за наведеною нижче формою, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід необхідної кількості працівників інженерно-технічного складу учасника, які залучатимуться до безпосереднього керування за поточним ремонтом за договором про закупівлю
Категорія ПІБ Посада (спеціальність) Досвід роботи № посвідчення
Директор
Головний інженер не менше 2 років
Виконроб не менше 2 років
Працівник виробничо-технічного відділу не менше 2 років
Інженер з охорони праці не менше 2 років
5.1. Працівники, які зазначені в довідці згідно Таблиці повинні пройти навчання з питань охорони праці мінімально за наступними напрямками (надати копії протоколів (витягів та діючих посвідчень):
- Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників та пожежної безпеки;
- Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18;
- Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07;
- Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.
Учасником ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надано протоколи перевірки знань, що не є належним підтвердженням відповідності знань працівників до вимог правил охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18, та до правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 без надання документів про результати пройдених навчань із обсягом відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 та НПАОП 0.00-1.15-07.
Навчання працівників з охорони праці передбачено ст. 18 Закону України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII (Закон про охорону праці), норми якої поширюються на всіх юр- і фізосіб, які використовують працю найманих осіб. Відповідно до вимог закону:
-- роботодавець має право покласти обов’язки, пов’язані з проведенням вступного інструктажу з охорони праці на іншого співробітника (відповідального за ОП). При цьому необхідно враховувати, що вищезазначені обов’язки можна покласти тільки на працівника, який пройшов навчання і перевірку знань з питань охорони праці (Загальний курс з ОП) в навчальному закладі;
- навчання і перевірка знань з питань охорони праці посадових осіб відбувається при прийомі на роботу і періодично не рідше одного разу на один/три роки, в залежності від виду діяльності;
- позачергове навчання і перевірка знань посадових осіб, а також фахівців з питань охорони праці проводяться при переведенні працівника на іншу роботу або призначенні його на іншу посаду, яка вимагає додаткових знань з питань охорони праці.
Вимога 5.1 Додатку 3 Тендерної документації встановлює, що Працівники, які зазначені в довідці згідно Таблиці повинні пройти навчання з питань охорони праці мінімально за наступними напрямками (надати копії протоколів (витягів та діючих посвідчень).
ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» надає протоколи із інформацією про перевірку знань, але тендерна пропозиція учасника не містить документи на підтвердження проходження навчань при прийнятті на посаду та періодичних навчання, що є обов’язковими-періодичними за напрямками: 1) правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; 2) правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт НПАОП 0.00-1.75-15.; 3) правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання НПАОП 0.00-1.80-18.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям в частині вимог щодо наявної кваліфікації працівників, а тому учасник підлягає відхиленню на даній стадії, так як із даної підстави учасник отримував 24 години для усунення невідповідностей.
Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Визначивши переможцем пропозицію ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції, а саме – всупереч вимог законодавства визначивши переможцем пропозицію ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ», Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них, всі учасники повинні підтвердити відповідність встановленими вимогам документації закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси учасника ТОВ «ГРАНЕЛЬ», як другого учасника за результатами аукціону, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі, із підстави необ’єктивності, необґрунтованості та дискримінаційності такого рішення, що не враховує наявні невідповідності та недоліки тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».
На підставі наведеного вище просимо Замовника на підставі цієї вимоги:
1) Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ».
2) Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» в законному порядку та відхилити учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» на підставі наведених вище невідповідностей його тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: т1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
×
-
Назва доказу:
Протоколи про підтвердження знань без інформації про навчання
-
Повʼязаний документ:
Протоколи (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 130/1 від 04.09.2024 року про визначення переможцем тендерної пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ». 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» в законному порядку та відхилити учасника ТОВ «БУД ВЕСТ ТРЕЙДІНГ» на підставі наведених вище невідповідностей його тендерної пропозиції.