• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Термобокс багаторазового застосування, Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання, Код ДК 021:2015 -33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2023 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів, НК 024:2023 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів, НК 024:2023 35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів, НК 024:2023 12500 - Медична сумка)

Завершена

685 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 426.00 UAH
Період оскарження: 20.08.2024 15:43 - 28.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: 580ec963ca89433ebcc5d6590177e7df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-20-009751-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.08.2024 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.09.2024 19:07
Дата виконання рішення Замовником: 24.09.2024 13:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: на виконання Рішення АМКУ №14734-р/пк-пз від 03.09.2024 року КНП БМР "Білоцерківська міська лікарня №2" було внесено зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі: Термобокс багаторазового застосування, Контейнер для зберігання гострих медичних предметів одноразового використання, Код ДК 021:2015 -33140000-3 Медичні матеріали (НК 024:2023 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів, НК 024:2023 35429 - Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів, НК 024:2023 35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів, НК 024:2023 12500 - Медична сумка) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-20-009751-a) відповідно до протоколу Уповноваженої особи №220 від 24.09.2024р.
Автор: ТОВ "МЕД-ПАРТНЕР", Олександр Кузуб +380504467142 4467142@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d631c5b195154b2ea83464506b8d1ef8
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з вимогою, яку встановлено для підтвердження позиції №1, а саме: посилання на товар в електронному «Реєстрі осіб відповідальних за введеня медичних виробів у обіг» на офіційному веб-сайті Держлікслужби на підтвердження про відповідність технічному регламенту №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 20.08.2024 року Комунальне некомерційне підприємство Білоцерківської міської ради "Білоцерківська міська лікарня №2" (надалі- Замовник) оголосило процедуру закупівлі UA-2024-08-20-009751-a, кінцевий термін подання пропозицій Замовником встановлено 28 серпня 2024 10:00. Таким чином, кінцевий термін оскарження умов документації 25 серпня 2024 00:00.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕД-ПАРТНЕР» (надалі- Скаржник, ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР») є офіційним дистриб’ютором виробника термобоксів багаторазового застосування, контейнерів для зберігання гострих медичних предметів, а саме ТОВ «ФАРТУНАТ» та має досвід постачання аналогічних товарів.
ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» має намір взяти участь у процедурі закупівлі, однак ознайомившись з умовами тендерної документації виявило що положення документації містять дискримінаційний характер, які порушують наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та, в подальшому, можуть призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.

Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
Прийняття Замовником рішення про встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, яка затверджена Протоколом Уповноваженої особи КНП БМР «Білоцерківська міська лікарня №2» №209 від «20» серпня 2024 року, які не відповідають вимогам Закону та Особливостям.
Обґрунтування наявності у Скаржника порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
Скаржник не погоджується з встановленими Замовником вимогами тендерної документації та вважає їх необґрунтованими та незаконними, що порушують наші права на участь у процедурі закупівлі з наступних підстав. Враховуючи встановлені вимоги Скаржник не в змозі підготувати належним чином тендерну пропозицію, внаслідок чого він позбавлений права бути визначеним переможцем процедури закупівлі та позбавлений права укласти договір про закупівлю.
Доказова частина щодо того, що вимоги тендерної документації Замовника є незаконним, а саме дискримінаційним та упередженим по відношенню до Скаржника.
Скаржник не погоджується з вимогою, яку встановлено для підтвердження позиції №1, а саме: посилання на товар в електронному «Реєстрі осіб відповідальних за введеня медичних виробів у обіг» на офіційному веб-сайті Держлікслужби на підтвердження про відповідність технічному регламенту №753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів».
Товар який планується ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» запропонувати до постачання повністю відповідає технічним характеристики до предмету закупівлі та вказана інформація підтверджується доданим до скарги сертифікатом якості. Однак, встановлена вимога Замовника щодо наявності товару за позицією №1 в «Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів у обіг» унеможливлює та перешкоджає Скаржнику взяти участь у даній процедурі закупівлі.
Станом на дату подання скарги в «Реєстрі осіб відповідальних за введеня медичних виробів у обіг» наявний лише один виробник саме термобоксу багаторазового застосування – це Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛЮДОР».
Внесення даних до реєстру складає більше 10 робочих днів починаючи з дня подання заявки, таким чином ТОВ «МЕД-ПАРТНЕР» не має змогу до кінцевого терміну подання внести дані в реєстр.
Таким чином, в сукупності всім вимогам тендерної документації відповідає товар лише одного виробника, а саме - Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЛЮДОР», який єдиний внесено в «Реєстрі осіб відповідальних за введеня медичних виробів у обіг», що порушує принцип недискримінацій учасників та загалом права Скаржника, як потенційного учасника тендеру.
Хочемо звернути увагу Комісії, що при складанні тендерної документації, а саме технічних, якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі, Замовником було порушено принцип проведення процедури закупівлі та встановлено дискримінаційні вимоги. А саме, Замовником не підтверджено наявність щонайменше двох виробників, представлених в Україні, які виготовляють товар, який є предметом закупівлі та їх відповідність в сукупності всім характеристикам, установленим Замовником в тендерній документації.
З наведеного вище вбачається, що це заздалегідь сформований Замовником тендер під конкретного Учасника, що є узгодженою дією та корупційною схемою між Замовником та Учасником.

Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 4 Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін в тендерній документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації