• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул.Суховільській (від вул.Західної до вул.Львівської ) в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області"(Коригування).

Завершена

163 279.62 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 820.00 UAH
Період оскарження: 13.07.2018 11:15 - 18.07.2018 11:20
Вимога
Вирішена

переглянути рішення про визначення Переможця ФОП Бурдьо М. Л.

Номер: 257342ab734a4e0d9ea9aa2b64c59f41
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-13-000509-b.b3
Назва: переглянути рішення про визначення Переможця ФОП Бурдьо М. Л.
Вимога:
30.07.2018 року №02.05.18 ФОП Сазонов Олександр Іванович (ІПН 2814107357, м. Полтава, вул. Балакіна, 7,к.7), як учасник по закупівлі Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: ЦА-2018-07-13-000509-Ь, вважає помилковим визначення переможцем ФОП Бурдьо Михайла Леонтійовича (згідно ПРОТОКОЛУ № 111 від 25.07.18 року Засідання тендерного комітету Зимноводівської сільської ради щодо кваліфікації пропозицій учасників допорогової закупівлі за предметом закупівлі: «Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. Суховільській (від вул.Західної до вул.Львівської) в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області"(Коригування),» с. Зимна Вода « » липня 2018 року) в зв»язку з тим, що його надана документація не відповідає в повній мірі ОГОЛОШЕННЮ про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель (далі Оголошення)та вимогам, зазначеним в ній. . Згідно п. 9.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі Наказ) ФОП Сазонов О. І. звертається до Замовника (Зимноводівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області) з вимогою надати додаткову інформацію про причини не врахування факту невідповідності багатьох документів ФОП Бурдьо Михайла Леонтійовича вимогам Оголошення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. Для аргументації вимоги приводимо наступні факти: 1. Згідно п. 6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі Наказ) під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Згідно п 6.9. вище зазначеного Наказу Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Вимоги по вище зазнеченому тендеру були викладені в Додатку №2 ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. Документи, що подані у невідповідності вище зазначеного Оголошення є: 1. Форма пропозиції містить данні про код ЄДРПОУ, але ФОП Бурдьо Михайло Леонтійович не має код ЄДРПОУ, а має індивідуальний податковий номер. Це є грубим порушенням, бо спотворює інформацію про ФОП Бурдьо М. Л. 2. В складі пропозиції ФОП Бурдьо Михайла Леонтійовича надав копії паспорта Бурдьо Михайла Леонтійовича, що є порушенням вимог до оформлення документації, а саме, цитую: «Документи повинні бути належним чином завірені учасником, а саме: - оригінал документа повинен містити підпис посадової особи з зазначенням посади, - копія документа повинна містити надпис на кожній сторінці «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ», підпис посадової особи з зазначенням посади. Усі документи надаються у вигляді сканованої кольорової копії оригіналу документа у форматі “PDF” або “JPEG” через систему електронних закупівель. Електронний вигляд цінової пропозиції повинен бути чітким та повно розмірним (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи Учасника, номера, тощо), відображати підписи та печатки. Будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях, має бути розбірливим та повинен вільно читатися. Вище викладене є грубим порушенням та не може підтвердити особу, що подала пропозицію. Також жодна копія, надана в складі пропозиції ФОП Бурдьо М. Л., не завірена належним чином, бо містить тільки прізвище, ініціали, підпис та печатку. Але згідно вимог, копія документа повинна містити надпис на кожній сторінці «ЗГІДНО З ОРИГІНАЛОМ», підпис посадової особи з зазначенням посади. На жодному документі не вказано посаду, а саме фізична особа-підприємець. Вище викладене є грубим порушенням та не може підтвердити, що копії затвердила саме фізична особа-підприємець. Їх затвердила фізична особа Бурдьо М. Л. 3. В додатку №2 Оголошення є вимога надати розрахунок трудовитрат та вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту. ФОП Бурдьо М. Л., надав тільки розрахунок вартості виконання робіт з технічного нагляду по об'єкту. Про це свідчить назва та суть відповідного документу №2 Відповідно розрахунок трудовитрат з технічного нагляду по об'єкту повністю відсутній. Вище викладене є грубим порушенням вимог до документації Оголошення. 3. Згідно п.3.2 Оголошення Учасник повинен здійснити попереднє обстеження об’єкта, для визначення детального об’єму та умов виконання будівельних робіт, попередивши про це Замовника будь-яким зручним способом (письмово або засобами телекомунікаційного зв’язку). Розміщена документації ФОП Бурдьо М. Л., не містить жодної інформації про виконання даної вимоги. Вище викладене є грубим порушенням вимог до документації Оголошення та не могло дати змогу ФОП Бурдьо М. Л. правильно оцінити об»єми робіт та їх вартість. 4. В довідці (документ №12), що надана ФОП Бурдьо М. Л., не вказано на яку дату у ФОП Бурдьо М. Л. не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Вище викладене є грубим порушенням вимог до документації Оголошення та не може дати змогу Замовнику персвідчитись, що саме на момент проведення Аукціону ФОП Бурдьо М. Л. не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). 5. Згідно Оголошення, цінову пропозицію. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, має надати оновлену цінову пропозицію (відповідно до результатів аукціону) впродовж 1-го робочого дня з моменту визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Станом на 30.07.18 року в електронні системі ПРОЗОРО не має оновленої пропозиції на суму 69500,00 грн., а є документ №1 та №2, де вказана ціна 122000,00 грн. Вище викладене є грубим порушенням вимог до документації Оголошення та не може дати змогу Замовнику персвідчитись, що ФОП Бурдьо М. Л. готовий працювати за таку вартість. 6. В додатку №2 Оголошення є вимога надати довідку складену у довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням:  повної назви замовника;  його контактної інформації (адреса, телефон);  періоду виконання договору;  предмету закупівлі; ФОП Бурдьо М. Л., надав документ №11, де вказав про досвід влаштування покриттів доріг з дрібно розмірних фігурних елементів ФЕМ. Дані даного документу свідчать, що: а) досвіду з технічного нагляду по асфальтуванню доріг ФОП Бурдьо М. Л. взагалі не має. б) що досвіду з технічного нагляду ФОП Бурдьо М. Л. взагалі не має, тому що у графі вказаний досвід по чотирьом об’єктам по капітальному ремонту доріг (а саме укладання тротуарної плитки). Наявність досвіду з будівництва чи капітального ремонту у ФОП Бурдьо М. Л. не може бути підставою для підтвердження досвіду по технічному нагляду. в) згідно вимог Замовника ФОП Бурдьо М. Л. не вказав адресу замовника аналогічних договорів, що не дає змогу Замовнику торгів пересвідчитися в дійсності інформації. Інших документів, що підтверджували досвід роботи по технічному нагляду в потрібному напрямку ФОП Бурдьо М. Л. не надав. Вище викладене є грубим порушенням вимог до документації Оголошення. Підсумовуючи вище зазначене, згідно п. 9.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі Наказ) ФОП Сазонов О. І. звертається до Замовника (Зимноводівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області) з вимогою надати додаткову інформацію про підстави прийняття рішення по ПРОТОКОЛУ № 111 від 25.07.18 року Засідання тендерного комітету Зимноводівської сільської ради щодо кваліфікації пропозицій учасників допорогової закупівлі за предметом закупівлі: «Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. Суховільській (від вул.Західної до вул.Львівської) в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області"(Коригування),» с. Зимна Вода « » липня 2018 року) та переглянути рішення про визначення Переможця ФОП Бурдьо М. Л. Вище викладені факти, вимога №01.05.18 від 30.07.18 року від ФОП Сазонов О. І., дискваліфікація ще одного учасника допорогових закупівель свідчать на мою думку про грубі порушення членами тендерного комітету, та свідоме порушення таких принципів здійснення закупівель як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Інформація з системи Прозоро свідчить, що тільки за 2018 рік Зимноводівська сільська рада уклала з ФОП Бурдьо М. Л. мінімум 4 договорів на загальну суму більше 750 тис. грн. Визначення переможцем ФОП Бурдьо М. Л. з такою кількістю порушень в документації, є вкрай підозрілим, та змушує мене, в разу відсутності вмотивованої та документально підтвердженої відповіді на дві вимоги, звернутися до правоохоронних органів про відкриття кримінального провадження. Додатковим фактом про незрозумілі рішення членів тендерного комітету та можливу корупційну складову є протокол №74 від 06 червня 2018 року про укладення договору з ФОП Бурдьо М. Л. на технічний нагляд на суму 545083,00 грн по «Виконанню робіт з ведення технічного нагляду за будівництвом об'єкту «Будівництво дитячого садка по вул.Сагайдачного в с.Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області «Коригування». Спірним на мою думку питанням є укладання договору без проведення тендерних процедур. Загальна практика проведення тендерів по технагляду свідчить про середне зменшення ціни після редукціону на 20,30 і до 50%. Так по вище зазначеному тендеру ЦА-2018-07-13-000509-Ь відсоток зниження склав більше 55%. Виходячи з вище зазначених фактів ФОП Сазонов буде з аналогічними вимогами ззвертатися через систему ДОЗОРРО. ФОП Сазонов О. І.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня.Надаємо Вам відповідь на оскарження.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі

Номер: 5fada89508ea4d5996d9b060ab4b2d1f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-13-000509-b.b2
Назва: вимога надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам Закупівлі
Вимога:
30.07.2018 року №01.05.18 ФОП Сазонов Олександр Іванович (ІПН 2814107357, м. Полтава, вул. Балакіна, 7,к.7), як учасник по закупівлі Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: ЦА-2018-07-13-000509-Ь, який запропонував найменшу ціну, вважає свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою. Згідно п. 9.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі Наказ) ФОП Сазонов О. І. звертається до Замовника (Зимноводівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області) з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. (Згідно ПРОТОКОЛУ № 110 від 25.07.18 р. Засідання тендерного комітету Зимноводівської сільської ради щодо кваліфікації пропозицій учасників допорогової закупівлі за предметом закупівлі: «Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Капітальний ремонт дороги по вул. Суховільській (від вул.Західної до вул.Львівської) в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області"(Коригування),» с. Зимна Вода « » липня 2018 року). Для аргументації вимоги приводимо наступні факти: 1. Згідно п. 6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі Наказ) під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Згідно п 6.9. вище зазначеного Наказу Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. Вимоги по вище зазнеченому тендеру були викладені в Додатку №2 ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель. У вище зазначених вимогах та проекті Договору не містилося жодної вимоги, щодо надання Учасникоми документів котрі пов'язують та підтверджують відносини працівників (зокрема інженера технічного нагляду), вказаних в формах пропозиції, з ФОП Сазонов О. І. Такими документами можуть бути: А) наказ на затвердження відповідального за проведенння технічного нагляду по даному об»єкту. Б) трудова угода, наказ на зарахування в штат Учасника В додатку №2 Вимоги до кваліфікації учасників оголошення не міститься жодної вимоги щодо надання вище названих або інших аналогічних документів. Наказ на затвердження відповідального за проведенння технічного нагляду по даному об»єкту повинен бути наданий в момент укладання договору. Згідно вимог документації було надано на підтвердження наявності інженерно-технічного персоналу (інженера технічного нагляду) у ФОП Сазонов О. І.: 1. Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічних договорів (№43.01.18) – да зазначено, що саме ФОП Сазонов О. І. виконував договори по технічному нагляду. 2. Витяг з ЕДРПОУ – де вказано, що ФОП Сазонов О. І. має право на виконання робіт з технічного нагляду (вказана інжинірингова діяльність). 3. Розрахунок трудових витрат та вартості виконання робіт (№34.01.18), де в п.1.2. вказано залучення інженера технічного нагляду в кількості 1 чоловіка на 60 людино-днів та загальною вартістю витрат 27000,00 грн. Надання даної інформації беззаперечно свідчить, що ФОП Сазонов О.І., що надав цей документ буде залучати до роботи найманого працівника, з кваліфікацією інженера технічного нагляду. 4. Довідка про незалучення субпідрядних організацій (№38.01.18), де ФОП Сазонов О.І. вказав, що має необхідну кількість працівників (документ №34.01.18)….для виконання робіт по даній закупівлі власними силами. 5. Довідка №39.01.18 вказує, що ФОП Сазонов О. І, несе відповідальність за надання достовірної інформації, тобто, про те, що буде задіяний для виконання робіт один інженер технічного нагляду. 6. Інформаційна довідка про основний персонал (№42.01.18), де в п. 2 знову вказано залучення 1 спеціаліста з технічного нагляду. 7. Пакет документів містить також 2 завірені належним чином копії Сертифікату інженера технічного нагляду на Сазонова Володимира Івановича, що дає йому право відповідно до ст. 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» провидити технічний нагляд по будівництву будівель і споруд та по будівництву доріг. Виходячи з вище викладеного, ФОП Сазонов О. І., згідно чинного законодавства має право на використання в своїй діяльності найманих працівників, в тому числі інженерів технічного нагляду. Інформація про аналогічні договори підтверджує що ФОП Сазонов О.І. вже користується такою можливістю. Шість документів, що подані на вимогу ОГОЛОШЕННЯ про проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель говорять про залучення ФОП Сазонов О.І. одного інженера технічного нагляду, що має відповідні Сертифікати та його звуть Сазонов Володимир Іванович та інших працівників. Жоден пункт вище зазначеного Оголошення не містить вимогу щодо надання ФОП Сазонов О. І. документів котрі пов'язують та підтверджують відносини інженера технічного нагляду Сазонова В.І., вказаного в формах пропозиції, з ФОП Сазонов О. І. Вважаю це порушенням п. 6.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» а саме порушена: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно Оголошення, Замовник залишав за собою право запросити від переможця закупівлі інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження вимог до учасника та/або укладення договору. Члени тендерного комітету Зимноводівської сільської ради Пустомитівського району Львівської області не скористалися цією можливістю, чим на мою думку здійснили дискримінацію учасника та не забезпечили об»єктивну та неупереджену оцінку пропозиції ФОП Сазонов О. І. Підсумовуючи вище зазначене, згідно п. 9.2. Наказу ДП “Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі Наказ) ФОП Сазонов О. І. звертається до Замовника (Зимноводівська сільська рада Пустомитівського району Львівської області) з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги. В разі обгрунтованості вище зазначених фактів, переглянути рішення про дискваліфікацію та рішення про визначення Переможця. ФОП Сазонов О. І.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Надаємо Вам відповідь на оскарження.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Експертиза проекту

Номер: ec2ea387870d410ca645c95f0b6b5d57
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-13-000509-b.a1
Назва: Експертиза проекту
Вимога:
Прошу надати копію експертного висновку
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Додаємо копію експертного звіту. Дякуємо.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: Експертний висновок наданий
Дата скасування: 18.07.2018 11:23