-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційний засіб
Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування (транспортом постачальника), завантаження, розвантаження, занос в технічне приміщення Замовника та інших витрат, визначених законодавством
Завершена
199 990.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
18.07.2018 13:14 - 23.07.2018 13:20
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі
Номер:
dded59e192874f618482b7450bc410a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-18-000336-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами сформовані дискримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, де є жорстке обмеження щодо вмісту активно-діючих речовин, форми випуску препарату. Це грубе порушення, тому що обмежує коло потенційних Учасників. Таким вимогам відповідає лише певний засіб певного виробника, а підібрати засіб іншого виробника, зареєстрованого в Україні, неможливо! Ще раз акцентуємо увагу, що це порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу №35 Зовнішторгвидав України, де чітко зазначено, що Замовник при проведенні процедури закупівлі та формуванні вимог до продукції повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЙНОГО підходу до Учасників. Ви лобіюєте певного виробника, або запланували вже Учасника в переможці? На ринку України існує багато дезінфекційних засобів, які б були значно економічніші, мали б те ж призначення, але відрізнялися по складу та іншим необов"язковим для вашого закладу характеристик. Ми розуміємо, що ви, за допомогою "свого" постачальника, навмисно, прописали штучні дискримінаційні вимоги, властиві лише зазначеній в документації торговій марці, для того, щоб потім були аргументи для відхилення небажаних пропозицій небажаних Учасників. Зваждаючи на вищевикладене вимагаємо прибрати дискримінаційні вимоги документації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров'я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання корупційних протизаконних дій Замовника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2018 11:37
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Технічне завдання було складено виходячи з потреб наших закладів, а документація відповідає положенням наказу № 35.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель (наказ ДП “Зовнішторгвидав України” № 35 від 13.04.2016). Згідно пункту 6.4 ”Порядку здійснення допорогових закупівель” “У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.” Тобто посилання на конкретний товар не порушують вимоги Порядку, а вказівка на аналоги та/або еквіваленти визначена як можливість, а не обов’язок Замовника.
Закон не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в т. ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам. З метою отримання дезінфекційного засобу, що повністю задовольняє потребу закладів освіти в препараті широкого спектру дії щодо різноманітних інфекцій для запобігання інфікування учнів, вихованців та працівників, тендерним комітетом при складанні медико-технічних вимог було детально зазначено характеристики товару.
В державному реєстрі дезінфекційних засобів, що є у відкритому доступі, містяться дані про, як мінімум, три засоби різних виробників з такими характеристиками. За таких обставин Ваше твердження щодо лобіювання певного виробника є безпідставним. Крім того, засіб, що зазначений в тендерній документації продається широким колом продавців (постачальників). Навіть Скаржник не навів їх вичерпний перелік.
Статус вимоги:
Відхилено