-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
бензин А-95 (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 276 робочих днів
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
20.08.2024 10:21 - 25.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне прийняте рішення Замовника щодо відміни процедурт закупівлі відповідно до Протоколу № 191 від 02.09.2024 року
Номер:
02702c6f33024543aaf2d103c8077b63
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-20-002115-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірне прийняте рішення Замовника щодо відміни процедурт закупівлі відповідно до Протоколу № 191 від 02.09.2024 року
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 23.09.2024 № 15667.pdf 25.09.2024 18:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15667.pdf 24.09.2024 13:55
- рішення від 16.09.2024 № 15285.pdf 16.09.2024 13:15
- Лист пояснення АМКУ.pdf 17.09.2024 16:27
- sign.p7s 12.09.2024 17:18
- Скарга від 12.09.2024 на неправомірну відміну процедури закупівлі Замовника UA-2024-08-20-002115-a.docx 12.09.2024 17:17
- Скарга від 12.09.2024 на неправомірну відміну процедури закупівлі Степанецької СР.pdf 12.09.2024 17:17
- Протокол розгляду №191 від 02.09.2024 р (2).pdf 12.09.2024 17:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 17:26
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2024 13:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 18:05
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2024 14:18
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Рішення АМКУ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b55e0d6545114338bb4af35c6c0e9e12
Заголовок пункту скарги:
3. Зобов’язати Уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Посилання на прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника:
20.08.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-20-002115-a, за предметом Бензин А-95 (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, Замовником було опубліковано Протокол № 191 від 02.09.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі згідно п. 2 ст. 50 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
20.08.2024 року Замовником оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-20-002115-a, за предметом Бензин А-95 (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Аукціон було
Участь у процедрі закупівлі прийняли наступні учасники:
1) ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП";
2) ТОВ "ТД "ІФС" (Скаржник).
02.09.2024 року Замовником було опубліковано Протокол № 191 від 02.09.2024 року про відміну процедури закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно протоколу Уповноваженої особи:
«1. Відмінити закупівлю на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Опис порушень: тендерна документація сформована з порушенням вимог п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.102.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), а саме: не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того, зазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції не відповідають вимогам п. 44 Особливостей.
Станом на 02.09.2024 статус Закупівлі «Кваліфікація». Внести зміни до тендерної документації на даному етапі проведення закупівлі неможливо.»
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
В пункті 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення згідно Протоколу № 191 від 02.09.2024 року в частині наявних порушень у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація сформована з порушенням вимог п. 28 Особливостей.
Виходячи з Протоколу відміни закупівлі, Замовник не долучив жодного доказу (документів та інформації), які б свідчили про виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, не зазначив ОПИС таких порушень та не зазначає підстави неможливості усунення таких «ПОРУШЕНЬ».
Відповідні «порушення» законодавства, які Замовник зазначив в Протоколі щодо прийнятого Рішення Уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі не свідчать про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутній опис таких порушень, які б свідчили про неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно п. 50 Особливостей, У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та описом таких порушень.
Тендерна документація процедури закупівлі оголошеної Замовником за ідентифікатором UA-2024-08-20-002115-a, розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури відкритих торгів з особливостями з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а також не зазначив опис таких порушень.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем процедури закупівлі, чим порушив права та законні інтереси Скаржника.
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення Проколу про відміну процедури закупівлі – 02.09.2024 року.
Дата, до якої Скаржник може оскаржити рішення Замовника - до 13.09.24 року, 00:00.
20.08.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-20-002115-a, за предметом Бензин А-95 (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, Замовником було опубліковано Протокол № 191 від 02.09.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі згідно п. 2 ст. 50 Закону, а саме неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
20.08.2024 року Замовником оголошено процедуру закупівлі за ідентифікатором UA-2024-08-20-002115-a, за предметом Бензин А-95 (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Аукціон було
Участь у процедрі закупівлі прийняли наступні учасники:
1) ТОВ "КИЇВ ІНВЕСТ ГРУП";
2) ТОВ "ТД "ІФС" (Скаржник).
02.09.2024 року Замовником було опубліковано Протокол № 191 від 02.09.2024 року про відміну процедури закупівлі на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Згідно протоколу Уповноваженої особи:
«1. Відмінити закупівлю на підставі пп. 2 п. 50 Особливостей, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Опис порушень: тендерна документація сформована з порушенням вимог п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.102.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі - Особливості), а саме: не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Крім того, зазначені підстави для відхилення тендерної пропозиції не відповідають вимогам п. 44 Особливостей.
Станом на 02.09.2024 статус Закупівлі «Кваліфікація». Внести зміни до тендерної документації на даному етапі проведення закупівлі неможливо.»
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки.
Скаржник не погоджується з Рішенням Замовника про відміну процедури закупівлі, зважаючи, зокрема, на наступне:
В пункті 50 Особливостей визначено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Замовник жодним чином не обґрунтовує своє рішення згідно Протоколу № 191 від 02.09.2024 року в частині наявних порушень у сфері публічних закупівель, а саме тендерна документація сформована з порушенням вимог п. 28 Особливостей.
Виходячи з Протоколу відміни закупівлі, Замовник не долучив жодного доказу (документів та інформації), які б свідчили про виявленні порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, не зазначив ОПИС таких порушень та не зазначає підстави неможливості усунення таких «ПОРУШЕНЬ».
Відповідні «порушення» законодавства, які Замовник зазначив в Протоколі щодо прийнятого Рішення Уповноваженої особи про відміну процедури закупівлі не свідчать про виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відсутній опис таких порушень, які б свідчили про неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно п. 50 Особливостей, У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення та описом таких порушень.
Тендерна документація процедури закупівлі оголошеної Замовником за ідентифікатором UA-2024-08-20-002115-a, розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості).
Отже, Замовник не довів та документально не підтвердив наявність підстав для відміни процедури відкритих торгів з особливостями з підстави неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а також не зазначив опис таких порушень.
Протиправні дії Замовника, що полягають у відміні торгів, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем процедури закупівлі, чим порушив права та законні інтереси Скаржника.
Згідно абз. 4 п. 59 Особливостей Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом).
Дата оприлюднення Проколу про відміну процедури закупівлі – 02.09.2024 року.
Дата, до якої Скаржник може оскаржити рішення Замовника - до 13.09.24 року, 00:00.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга від 12.09.2024 на неправомірну відміну процедури закупівлі Замовника UA-2024-08-20-002115-a.docx
-
-
Назва доказу:
Протокол про відміну процедури закупівлі № 191 від 12.09.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду №191 від 02.09.2024 р (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 4 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Відділ освіти, молоді та спорту Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі згідно Протоколу № 191 від 02.09.2024 року за процедурою закупівлі, за предметом Бензин А-95 (талони) за кодом ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-20-002115-a, зокрема: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосуються відміни торгів. 3. Зобов’язати Уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.