-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ОД-24Т_733_ВО: Круги відрізні Код ДК 021:2015 - 14810000-2 Абразивні вироби
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Завершена
2 652 395.10
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 261.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 261.98 UAH
Період оскарження:
19.08.2024 18:51 - 29.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Незгода з протоколрпийняття Переможця
Номер:
2f63e21769a34207ad725345d88c9cd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-011526-a.a2
Назва:
Незгода з протоколрпийняття Переможця
Вимога:
Згідно вимог Тендерної документації Додаток 1 до тендерної документації:
Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Тобто, ця вимога означає, що Учасник повинен подачею усіх необхідних документів, згідно з Додатком 2 надати підтверждення відповідності запропонованого ним товару до вимог Додутку1 та Додатку А цієї тендерної документації. Учасник, якого визнано Переможцем даної закупівлі у складі своєї пропозиції не надав а ні Додаток 1, а ні Додаток до нього А, в яких розкривається пропозиція Учасника, тобто те, що ним запропоновано.
Також, Учасник пропонує на вибір Замовника два круга (на вибір), що не є можливим, виходячі з правил Відкритих торгів (технічна частина не має права бути або/або - тільки конкретна пропозиція на розгляд Замовника).
Тендерною документацією вимагається надання підтвердження виконання аналогічного договору: учасник надає Договір, в якому прописаний товар 95А (імпорт), що не є підтвердження поставки Товару з даної Тендерної документації,
Також, звертаємо увагу на невідповідність самої Тендерної Документації:
Додаток 1 позиція 8 Круг відрізний 41 400х4х32 14А 80-Н 41-43 BFМ 80 м/с 2кл підтверджується більш детальною інформацією в Додатку А до цього Додатку 1, в якому зазначається:
Технічні параметри
Тип круга - Круг відрізний плоский
Зовнішній діаметр - D = 400мм
Товщина - 3,5мм або 4,0мм
Діаметр посадкового отвору - Н = 32мм
Матеріал - Нормальний електрокорунд 14А
Зернистість - 80-Н
Мінімальний процентний вміст основної фракції - 45%
Зв'язка - бакелітова з армуванням скловолокном
Звуковий індекс - 33-36
Відрізні кола призначені - для різання рейок
Робоча швидкість - 100 м/с
Клас неврівноваженості - для зернистостей 63 і дрібніше для зернистостей 80 і більше 2кл
Звертаємо увагу на швидкість круга: Додаток 1 80 м/с, Додаток А Робоча швидкість - 100 м/с.
Це повністю не відповідає вимогам технічної документації, бо замовник на одну і ту ж саму позицію вимагає два різних круга, бо саме швидкістю і відрізняються (швидкість обертання круга відповідає його технічним вимогам). Також в Додатку 1 не вказано, що відрізний круг 400*4,0*32 повинен мати призначення різки рейок. Це ще 1 варіант круга 3.
Виходячі з усього вище сказаного ТОВ Абразив Груп вимагає скасувати рішення про обрання Переможця закупівлі та відмінити дані торги 100% для доведення Тендерної документації до відповідного стану одного документу іншому.
Дана вимога повинна бити задоволена 100%, бо інше рішення буде означати, що Замовник подав на торги Тендерну документацію, яка не відповідає усім вимогам Відкритих торгів щодо технічної частини, та й ще обрав Переможцем Учасника, котрий не надав документи, що саме від пропонує, то чому він надає підтвердження при цьому не зрозуміло, який з 3 кругів він має на увазі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 23.10.2024 14:02
- 17 Лист Відповідь.pdf 25.10.2024 15:35
Дата подачі:
23.10.2024 14:02
Вирішення:
Доброго дня, шановний учасник!
Уважно розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1. Стосовно зауважень щодо пропозиції учасника ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" звертаємо Вашу увагу на те, що згідно п. 46 Особливостей, Ви, як учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, маєте право звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації”.
2. Стосовно зауважень щодо невідповідності самої тендерної документації слід зазначити, що згідно п.54 Особливостей ви мали право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Після розкриття тендерних пропозицій зазначені звернення не розглядаються.
Додатково повідомляємо, що ваші зауваження щодо невідовідностей в тендерній документації будуть переглянуті відповідальним підрозділом АТ “Укрзалізниця” (філія “Пасажирська компанія”).
Дякуємо за звернення.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП
Незгода з протокол рішення обрання Переможця
Номер:
95674365f00549568efd1baed328c152
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-011526-a.b1
Назва:
Незгода з протокол рішення обрання Переможця
Скарга:
Згідно вимог Тендерної документації Додаток 1 до тендерної документації вимагає: Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Тобто, ця вимога означає, що Учасник повинен подачею усіх необхідних документів, згідно з Додатком 2 надати підтверждення відповідності запропонованого ним товару до вимог Додутку1 та Додатку А цієї тендерної документації. Учасник, якого визнано Переможцем даної закупівлі у складі своєї пропозиції не надав а ні Додаток 1, а ні Додаток до нього А, я яких розкривається пропозиція Учасника, тобто те, що ним запропоновано.
Також, Учасник пропнує на вибір Замовника 2 круга (на вибір), що не є можливим, вихлдячі з правил Відкритих торгів (технічна частина не має права бути або, або - тільки конкретна пропозиція на розгляд Замовника).
Тендерною документацією вмагається надання підтвердження виконання аналогічного договору: Учасник надає Договір, в якому прописаний товар 95А (імпорт), що не є підтвердження поставки Товару з даної Тендерної документації
Також, звертаємо увагу на невідповідність самої Тендерної Документації:
Додаток 1 позиція 8 Круг відрізний 41 400х4х32 14А 80-Н 41-43 BFМ 80 м/с 2кл підтверджується більш детальною інформацією в Додатку А до цього Додатку 1, в якому зазначається:
Технічні параметри
Тип круга - Круг відрізний плоский
Зовнішній діаметр - D = 400мм
Товщина - 3,5мм або 4,0мм
Діаметр посадкового отвору - Н = 32мм
Матеріал - Нормальний електрокорунд 14А
Зернистість - 80-Н
Мінімальний процентний вміст основної фракції - 45%
Зв'язка - бакелітова з армуванням скловолокном
Звуковий індекс - 33-36
Відрізні кола призначені - для різання рейок
Робоча швидкість - 100 м/с
Клас неврівноваженості - для зернистостей 63 і дрібніше для зернистостей 80 і більше 2кл
Звертаємо увагу на швідкість круга: Додаток 1 80 м/с, Додаток А Робоча швидкість - 100 м/с.
Це повністю не відповідає вимогам технічної документації, бо замовник на одну і ту ж саму позицію вимагає два різних круга, бо саме швідкістю і відрізняються (швідкість обертання круга відповідає його технічним вимогам). Також в Додатку 1 не вказано, що відрізний круг 400*4,0*32 повинен мати призначення різки рейок. Це ще 1 варіант круга 3.
Виходячі з усього вище сказаного ТОВ Абразив Груп вимагає скасувати рішення про обрання Переможця закупівлі та відмінити дані торги 100% для доведення Тендерної документації до відповідного стану одного документу іншому.
Дана вимога повинна бити задоволена 100%, бо інше рішення буде означати, що Замовник подав на торги Тендерну документацію, яка не відповідає усім вимогам Відкритих торгів щодо технічної частини, та й ще обрав Переможцем Учасника, котрий не надав документи, що саме від пропонує, то чому він надає підтвердження при цьому не зрозуміло, який з 3 кругів він має на увазі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.PDF 23.10.2024 13:55
- sign.p7s 23.10.2024 13:56
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
24.10.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
aef38f6d0ab24f389acc551c7abd33cf
Заголовок пункту скарги:
Незгода з рішенням
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Невідповідність тендерної документації
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
Згідно вимог Тендерної документації Додаток 1 до тендерної документації вимагає: Учасник повинен надати інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, згідно переліку встановленого замовником в пункті 1 «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Тобто, ця вимога означає, що Учасник повинен подачею усіх необхідних документів, згідно з Додатком 2 надати підтверждення відповідності запропонованого ним товару до вимог Додутку1 та Додатку А цієї тендерної документації. Учасник, якого визнано Переможцем даної закупівлі у складі своєї пропозиції не надав а ні Додаток 1, а ні Додаток до нього А, я яких розкривається пропозиція Учасника, тобто те, що ним запропоновано. Також, Учасник пропнує на вибір Замовника 2 круга (на вибір), що не є можливим, вихлдячі з правил Відкритих торгів (технічна частина не має права бути або, або - тільки конкретна пропозиція на розгляд Замовника). Тендерною документацією вмагається надання підтвердження виконання аналогічного договору: Учасник надає Договір, в якому прописаний товар 95А (імпорт), що не є підтвердження поставки Товару з даної Тендерної документації. Також, звертаємо увагу на невідповідність самої Тендерної Документації: Додаток 1 позиція 8 Круг відрізний 41 400х4х32 14А 80-Н 41-43 BFМ 80 м/с 2кл підтверджується більш детальною інформацією в Додатку А до цього Додатку 1, в якому зазначається: Технічні параметри Тип круга - Круг відрізний плоский Зовнішній діаметр - D = 400мм Товщина - 3,5мм або 4,0мм Діаметр посадкового отвору - Н = 32мм Матеріал - Нормальний електрокорунд 14А Зернистість - 80-Н Мінімальний процентний вміст основної фракції - 45% Зв'язка - бакелітова з армуванням скловолокном Звуковий індекс - 33-36 Відрізні кола призначені - для різання рейок Робоча швидкість - 100 м/с Клас неврівноваженості - для зернистостей 63 і дрібніше для зернистостей 80 і більше 2кл Звертаємо увагу на швідкість круга: Додаток 1 80 м/с, Додаток А Робоча швидкість - 100 м/с. Це повністю не відповідає вимогам технічної документації, бо замовник на одну і ту ж саму позицію вимагає два різних круга, бо саме швідкістю і відрізняються (швідкість обертання круга відповідає його технічним вимогам). Також в Додатку 1 не вказано, що відрізний круг 400*4,0*32 повинен мати призначення різки рейок. Це ще 1 варіант круга 3. Виходячі з усього вище сказаного ТОВ Абразив Груп вимагає скасувати рішення про обрання Переможця закупівлі та відмінити дані торги 100% для доведення Тендерної документації до відповідного стану одного документу іншому. Дана вимога повинна бити задоволена 100%, бо інше рішення буде означати, що Замовник подав на торги Тендерну документацію, яка не відповідає усім вимогам Відкритих торгів щодо технічної частини, та й ще обрав Переможцем Учасника, котрий не надав документи, що саме від пропонує, то чому він надає підтвердження при цьому не зрозуміло, який з 3 кругів він має на увазі
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну торгів
Номер:
5523ec48255a44dc8061fc2892131a1b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-011526-a.c3
Назва:
Скарга на неправомірну відміну торгів
Скарга:
Замовник неправомірно відмінив торги
Пов'язані документи:
Замовник
- 20.Ф18. Протокол - виконання рішення АМКУ.docx 04.12.2024 14:43
- отримано №59001244821948 - 25.10.2024.png 20.11.2024 08:50
- лист за вих. №ЦХ-14-10683 від 24.10.2024 Департаменту закупівель.pdf 20.11.2024 08:50
- заперечення__ на скаргу ВПТ-України.doc 20.11.2024 08:50
- Заперечення на скаргу.pdf 20.11.2024 08:50
- Рішення від 25.11.2024 №18780.pdf 28.11.2024 13:51
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.11.2024 №18780.pdf 26.11.2024 13:51
- Рішення від 18.11.2024 №18477.pdf 18.11.2024 17:06
- sign.p7s 14.11.2024 16:10
- Додаток №4. Текст рішення Замовника про відміну торгів.docx 14.11.2024 16:08
- Додаток 3.pdf 14.11.2024 16:08
- Додаток №2..pdf 14.11.2024 16:08
- Додаток 1. Протокол - розгляд тендерних пропозицій - визначення переможця.docx 14.11.2024 16:08
- Скарга неправомірну відміну торгів №390_11...docx 14.11.2024 16:08
- Скарга на неправомірну відміну торгів №390_11.pdf 14.11.2024 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.11.2024 16:24
Дата розгляду скарги:
25.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.11.2024 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.11.2024 13:51
Дата виконання рішення Замовником:
04.12.2024 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ВИРІШЕНО:
Відповідно до рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.11.2024 № 18780-р/пк-пз:
1) скасувати протокольне рішення від 05.11.2024 №35/9 щодо відміни відкритих торгів № 24891793, UA-2024-08-19-011526-a на закупівлю ОД-24Т_733_ВО: Круги відрізні Код ДК 021:2015 - 14810000-2 Абразивні вироби.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5d842e0d101b47f6945bd6c39d11ecad
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником торгів 18.10.2024р. оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №35/8 від 18.10.2024, згідно якого переможцем торгів визначено наше підприємство: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВПТ-УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 32833513. (Копія протоколу додається, Додаток №1).
Відповідно до норм законодавства та положень тендерної документації після прийняття такого рішення Замовник має укласти з переможцем торгів договір про закупівлю.
Зокрема, пунктом 6.3 розділу 6 тендерної документації встановлено:
«Договір про закупівлю укладається у строк, визначений пунктом 49 Особливостей».
Вимога пункту 49 Особливостей:
«Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.»
Отже і тендерна документація, і Особливості містять норму, яка трактується однозначно: замовник має укласти договір з учасником, що визнаний переможцем торгів. Будь-яких інших варіантів дій Замовника після визначення ним переможця торгів законодавство не передбачає. Законодавство фактично зобов’язує Замовника укласти договір із учасником торгів, визначеного переможцем.
Для укладання договору за результатами торгів Особливостями встановлені чітко визначені строки: 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Оскільки протокол про визначення переможця цих торгів оприлюднено 18.10.2024р, то з урахуванням встановлених Особливостями строків договір з переможцем торгів мав бути укладений не пізніше ніж 01.11.2024 року.
Ми, як переможець торгів, своєчасно виконали всі залежні від нас дії щодо укладання договору.
Проект договору, підписаний нами, був наданий замовнику торгів 23.10.2024р (копія накладної про відправлення документів замовнику додається, додаток №2), на адресу вказаному ним у електронному листі (скрін-шот електронного листа додається, додаток №3).
Також 28.10.2024р в електронній системі закупівель. нами оприлюднено забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, що вимагалося пунктом 2.7 Додатку 3 тендерної документації.
Таким чином усі дії, пов’язані з укладанням договору, нами виконано повністю та своєчасно. Ми мали і маємо намір укласти договір за результатами цих торгів, та виконати його. Від підписання договору ми не відмовлялися, факт підписання нами проекту договору замовником взято до уваги, і тому згідно норм пункту 44 Особливостей наша пропозиція відхилена не була.
Не було жодних обставин, які б завадили Замовнику укласти договір в установлені терміни.
Однак, 05.11.2024р (тобто через 4 дні після кінцевого терміну укладання договору) замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про відміну торгів (Додається, додаток №4). Формальна причина відміни торгів:
«…Станом на 05.11.2024 договір не укладено, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Вирішено відмінити відкриті торги № 24891793, UA-2024-08-19-011526-a на закупівлю ОД-24Т_733_ВО: Круги відрізні Код ДК 021:2015 - 14810000-2 Абразивні вироби згідно з пп.2 п. 50 Особливостей тому, що неможливо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.»
При цьому у преамбулі цього рішення вказано:
«24.10.2024 службою організації та проведення закупівель був отриманий лист від Департаменту закупівель АТ “Укрзалізниця” із зазначенням інформації стосовно того, що на даний час з метою недопущення перевитрат АТ “Укрзалізниця” відповідальним підрозділом АТ “Укрзалізниця” (філія “Пасажирська компанія”) проводиться коригування технічних вимог на абразивні вироби в системі “Єдина автоматизована система управління ланцюгами поставок” Модулю “Тендерно-договірна робота” в системі “IT-Enterprise”. З метою недопущення перевитрат АТ “Укрзалізниця” доцільно провести торги після оновлення технічних характеристик».
Як вбачається з наведеного тексту, ця вказівка Департаменту закупівель АТ “Укрзалізниця” і є справжньою причиною відміни торгів. Фактично торги відмінені задля виконання цієї вимоги Департаменту закупівель, яка надійшла Замовнику вже після визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Очевидно, що Департамент закупівель беззаконно втрутився у процедуру проведення державних закупівель, та змусив Замовника відмінити торги. Аргументи, викладені Департаментом закупівель у цьому листі, не є передбаченими законодавством причинами для відміни торгів.
Задля виконання вимоги Департаменту закупівель Замовник торгів зумисне та взагалі без будь-який підстав не підписав договір із переможцем торгів у визначений законодавством термін, штучно створив ситуацію «…порушення законодавства яке неможливо усунути..», і у такий спосіб сфабрикував підстави для відміни торгів.
Своїми діями Замовник порушив норми ч.6 ст. 33 Закону «Про публічні закупівлі», та п. 49 Особливостей.
Факт відмови Замовника від укладення договору під приводом спровокованої ним ситуації із неукладенням договору в установлені строки та створення штучних підстав для відміни торгів через «…порушення законодавства яке неможливо усунути..» є проявом дискримінаційних дій саме до нашого підприємства. Такими діями Замовник порушив наші права, визначені п.4 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Права та законні інтереси нашого товариства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника на підставі викладених нами обставин скасувати його незаконне рішення про відміну торгів.
Відповідно до норм законодавства та положень тендерної документації після прийняття такого рішення Замовник має укласти з переможцем торгів договір про закупівлю.
Зокрема, пунктом 6.3 розділу 6 тендерної документації встановлено:
«Договір про закупівлю укладається у строк, визначений пунктом 49 Особливостей».
Вимога пункту 49 Особливостей:
«Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.»
Отже і тендерна документація, і Особливості містять норму, яка трактується однозначно: замовник має укласти договір з учасником, що визнаний переможцем торгів. Будь-яких інших варіантів дій Замовника після визначення ним переможця торгів законодавство не передбачає. Законодавство фактично зобов’язує Замовника укласти договір із учасником торгів, визначеного переможцем.
Для укладання договору за результатами торгів Особливостями встановлені чітко визначені строки: 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Оскільки протокол про визначення переможця цих торгів оприлюднено 18.10.2024р, то з урахуванням встановлених Особливостями строків договір з переможцем торгів мав бути укладений не пізніше ніж 01.11.2024 року.
Ми, як переможець торгів, своєчасно виконали всі залежні від нас дії щодо укладання договору.
Проект договору, підписаний нами, був наданий замовнику торгів 23.10.2024р (копія накладної про відправлення документів замовнику додається, додаток №2), на адресу вказаному ним у електронному листі (скрін-шот електронного листа додається, додаток №3).
Також 28.10.2024р в електронній системі закупівель. нами оприлюднено забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії, що вимагалося пунктом 2.7 Додатку 3 тендерної документації.
Таким чином усі дії, пов’язані з укладанням договору, нами виконано повністю та своєчасно. Ми мали і маємо намір укласти договір за результатами цих торгів, та виконати його. Від підписання договору ми не відмовлялися, факт підписання нами проекту договору замовником взято до уваги, і тому згідно норм пункту 44 Особливостей наша пропозиція відхилена не була.
Не було жодних обставин, які б завадили Замовнику укласти договір в установлені терміни.
Однак, 05.11.2024р (тобто через 4 дні після кінцевого терміну укладання договору) замовник розмістив в електронній системі закупівель повідомлення про відміну торгів (Додається, додаток №4). Формальна причина відміни торгів:
«…Станом на 05.11.2024 договір не укладено, що є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Вирішено відмінити відкриті торги № 24891793, UA-2024-08-19-011526-a на закупівлю ОД-24Т_733_ВО: Круги відрізні Код ДК 021:2015 - 14810000-2 Абразивні вироби згідно з пп.2 п. 50 Особливостей тому, що неможливо усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.»
При цьому у преамбулі цього рішення вказано:
«24.10.2024 службою організації та проведення закупівель був отриманий лист від Департаменту закупівель АТ “Укрзалізниця” із зазначенням інформації стосовно того, що на даний час з метою недопущення перевитрат АТ “Укрзалізниця” відповідальним підрозділом АТ “Укрзалізниця” (філія “Пасажирська компанія”) проводиться коригування технічних вимог на абразивні вироби в системі “Єдина автоматизована система управління ланцюгами поставок” Модулю “Тендерно-договірна робота” в системі “IT-Enterprise”. З метою недопущення перевитрат АТ “Укрзалізниця” доцільно провести торги після оновлення технічних характеристик».
Як вбачається з наведеного тексту, ця вказівка Департаменту закупівель АТ “Укрзалізниця” і є справжньою причиною відміни торгів. Фактично торги відмінені задля виконання цієї вимоги Департаменту закупівель, яка надійшла Замовнику вже після визначення переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Очевидно, що Департамент закупівель беззаконно втрутився у процедуру проведення державних закупівель, та змусив Замовника відмінити торги. Аргументи, викладені Департаментом закупівель у цьому листі, не є передбаченими законодавством причинами для відміни торгів.
Задля виконання вимоги Департаменту закупівель Замовник торгів зумисне та взагалі без будь-який підстав не підписав договір із переможцем торгів у визначений законодавством термін, штучно створив ситуацію «…порушення законодавства яке неможливо усунути..», і у такий спосіб сфабрикував підстави для відміни торгів.
Своїми діями Замовник порушив норми ч.6 ст. 33 Закону «Про публічні закупівлі», та п. 49 Особливостей.
Факт відмови Замовника від укладення договору під приводом спровокованої ним ситуації із неукладенням договору в установлені строки та створення штучних підстав для відміни торгів через «…порушення законодавства яке неможливо усунути..» є проявом дискримінаційних дій саме до нашого підприємства. Такими діями Замовник порушив наші права, визначені п.4 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Права та законні інтереси нашого товариства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника на підставі викладених нами обставин скасувати його незаконне рішення про відміну торгів.
×
-
Назва доказу:
Текст повідомлення про відміну торгів.
-
Повʼязаний документ:
Додаток №4. Текст рішення Замовника про відміну торгів.docx
-
-
Назва доказу:
Скрін-шот електронного листа
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2. Копія накладної про відправлення документів замовнику
-
Повʼязаний документ:
Додаток №2..pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1. Протокол - розгляд тендерних пропозицій - визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. Протокол - розгляд тендерних пропозицій - визначення переможця.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою. 3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відміну торгів.