-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Очікувана вартість закупівлі визначена згідно кошторисної частини проектної документації, щодо якої здійснено державну експертизу, відповідно до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Обсяги робіт та витрат визначено у відповідності до додатку 2 до тендерної документації.
Завершена
14 139 488.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 72 111.39 UAH
мін. крок: 0.5% або 72 111.39 UAH
Період оскарження:
19.08.2024 16:29 - 31.08.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
e9b3b25496f54980a06234f51306b257
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-010407-a.a1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- аналогічний договір.rar 30.08.2024 12:08
- Скарга ТЕП Кепітал умови ТД .docx 30.08.2024 12:08
- Скарга ТЕП Кепітал умови ТД .docx.p7s 30.08.2024 12:08
- Сертифікат_Інженер_з_ох_праці посвідчення.pdf 30.08.2024 12:08
- ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (28).docx 30.08.2024 12:08
- sign.p7s 30.08.2024 12:10
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
31.08.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
3fa6e26510214b73a0f243b9611b7249
Заголовок пункту скарги:
1. Заперечення щодо надання аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Заперечення щодо надання аналогічного договору
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.2 р.1 Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору. Аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Вартість виконаних робіт згідно аналогічного договору має складати не менше 70 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Наявність дискримінаційних вимог
Умова Документації, що ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 % від очікуваної вартості даної закупівлі є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі Скаржника в даній закупівлі. Зважаючи на очікувану вартість закупівлі 14 139 488,00 грн, сума аналогічного договору має бути не менше 9 897 641,60 грн. грн, в той час, коли статтею 16 Закону передбачено наявність в учасників досвіду виконання договору.
Тобто, Законом не передбачено, на яку суму має бути виконаний договір, який відсоток має становити аналогічний договір від суми закупівлі.
Скаржник має аналогічний досвід з виконання робіт з капітального ремонту будівель, проте ціна аналогічного договору становить 2 649 591,78 грн.
Замовник самостійно та протиправно визначив, що ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Між Скаржником та КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий» Дніпровського району м.Києва" укладено договір підряду від 01.12.2023 № 20, предметом якого є Роботи по об’єкту "Капітальний ремонт кімнат найпростішого укриття в підвальному приміщенні КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий» Дніпровського району м.Києва за адресою проспект П.Тичини,12"
Загальна вартість робіт за даним договором складає 2 649 591,78 грн. (з урахуванням додаткових угод) Отже, у Скаржника є досвід виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі, проте, Скаржник не може прийняти участь у даній закупівлі, так як, ціна аналогічного договору складає менше, ніж 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких ціна аналогічного договору буде становити саме не менше 70 % від очікуваної вартості даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.2 р.1 Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема:
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору. Аналогічний договір має бути укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та інформація про укладення такого договору повинна міститись в електронній системі закупівель. Вартість виконаних робіт згідно аналогічного договору має складати не менше 70 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
Наявність дискримінаційних вимог
Умова Документації, що ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 % від очікуваної вартості даної закупівлі є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі Скаржника в даній закупівлі. Зважаючи на очікувану вартість закупівлі 14 139 488,00 грн, сума аналогічного договору має бути не менше 9 897 641,60 грн. грн, в той час, коли статтею 16 Закону передбачено наявність в учасників досвіду виконання договору.
Тобто, Законом не передбачено, на яку суму має бути виконаний договір, який відсоток має становити аналогічний договір від суми закупівлі.
Скаржник має аналогічний досвід з виконання робіт з капітального ремонту будівель, проте ціна аналогічного договору становить 2 649 591,78 грн.
Замовник самостійно та протиправно визначив, що ціна аналогічного договору повинна становити не менше 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Між Скаржником та КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий» Дніпровського району м.Києва" укладено договір підряду від 01.12.2023 № 20, предметом якого є Роботи по об’єкту "Капітальний ремонт кімнат найпростішого укриття в підвальному приміщенні КНП "Консультативно-діагностичний центр дитячий» Дніпровського району м.Києва за адресою проспект П.Тичини,12"
Загальна вартість робіт за даним договором складає 2 649 591,78 грн. (з урахуванням додаткових угод) Отже, у Скаржника є досвід виконання договорів за аналогічним предметом закупівлі, проте, Скаржник не може прийняти участь у даній закупівлі, так як, ціна аналогічного договору складає менше, ніж 70 відсотків від очікуваної вартості даної закупівлі.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких ціна аналогічного договору буде становити саме не менше 70 % від очікуваної вартості даної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
аналогічний договір.rar
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Державну установу "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України" внести зміни до тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69») (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-19-010407-a). Додатки: - Тендерна документація; - сертифікат фахівця будівельної галузі; - Аналогічний договір з відгуком.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
11499255e5334de096db3a6788d5b873
Заголовок пункту скарги:
2. Заперечення щодо надання сертифікату інженера з охорони праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Заперечення щодо надання сертифікату
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.2 р.1 Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема:
- копію отриманого інженером з охорони праці, наявність якого в учасника підтверджується згідно змісту тендерної пропозиції, сертифікату, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче 2-го (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016)
Наявність дискримінаційних вимог
Вказана вимога є незаконною з огляду на наступне.
Скаржник, як потенційний учасник закупівлі забезпечує виконання вимог з охорони праці, для вказаних цілей на підприємстві є працівник підприємства Лящук Дмитро Олегович, який пройшов відповідне навчання з охорони праці та має Сертифікат фахівця будівельної галузі №СШ-00884 відповідно до якого він сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність – інженер з охорони праці (будівництво) з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних майданчиках. Кваліфікаційний рівень (категорія) – базовий.
Проте, не зважаючи на вище вказане Скаржник не має можливості взяти участі в публічній закупівлі, оскільки змовник встановив дискримінаційну вимогу щодо наявності інженера з охорони праці (будівництво) із кваліфікаційною категорією/рівнем – не нижче 2, відповідно стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі",
Таким чином участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче 2-го , згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі", що є дискримінаційним до інших учасників.
Вказана вимога також є дискримінаційною з огляду на те, що Скаржник як потенційний учасник та як суб’єкт господарювання не зобов’язане проводити сертифікацію інженера із охорони праці згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі".
Слід зазначити, що сертифікація, згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі" є добровільною і жодним чином не впливає на здійснення інженером з охорони праці своїх повноважень.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту на якому будуть проводитись роботи – СС1, і жодним нормативним документом не встановлено, що на такому об’єкті не можуть виконуватись роботи інженером з кваліфікаційним базовим рівнем.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера з охорони праці (будівництво) із кваліфікаційною категорією/рівнем – не нижче II, що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі".
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Умови Тендерної документації
Відповідно до п.2 р.1 Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема:
- копію отриманого інженером з охорони праці, наявність якого в учасника підтверджується згідно змісту тендерної пропозиції, сертифікату, виданого відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче 2-го (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016)
Наявність дискримінаційних вимог
Вказана вимога є незаконною з огляду на наступне.
Скаржник, як потенційний учасник закупівлі забезпечує виконання вимог з охорони праці, для вказаних цілей на підприємстві є працівник підприємства Лящук Дмитро Олегович, який пройшов відповідне навчання з охорони праці та має Сертифікат фахівця будівельної галузі №СШ-00884 відповідно до якого він сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та має компетентність – інженер з охорони праці (будівництво) з можливістю претендувати на виконання функцій координатора з питань охорони праці на тимчасових або мобільних майданчиках. Кваліфікаційний рівень (категорія) – базовий.
Проте, не зважаючи на вище вказане Скаржник не має можливості взяти участі в публічній закупівлі, оскільки змовник встановив дискримінаційну вимогу щодо наявності інженера з охорони праці (будівництво) із кваліфікаційною категорією/рівнем – не нижче 2, відповідно стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі",
Таким чином участь в закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які мають інженера з охорони праці (будівництво), що сертифікований з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче 2-го , згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі", що є дискримінаційним до інших учасників.
Вказана вимога також є дискримінаційною з огляду на те, що Скаржник як потенційний учасник та як суб’єкт господарювання не зобов’язане проводити сертифікацію інженера із охорони праці згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі".
Слід зазначити, що сертифікація, згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі" є добровільною і жодним чином не впливає на здійснення інженером з охорони праці своїх повноважень.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкту на якому будуть проводитись роботи – СС1, і жодним нормативним документом не встановлено, що на такому об’єкті не можуть виконуватись роботи інженером з кваліфікаційним базовим рівнем.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають (власного або залученого на підставі договірних відносин) інженера з охорони праці (будівництво) із кваліфікаційною категорією/рівнем – не нижче II, що сертифікований згідно з вимогами стандарту СОУ-С-001:2016 "Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі".
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
сертифікат інженера з охорони праці базовий рівень
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_Інженер_з_ох_праці посвідчення.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Державну установу "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України" внести зміни до тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69») (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-19-010407-a). Додатки: - Тендерна документація; - сертифікат фахівця будівельної галузі; - Аналогічний договір з відгуком.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
732403567ff6421f91707e856d7a308b
Заголовок пункту скарги:
3. Заперечення щодо обстеження об’єкту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Заперечення щодо обстеження об’єкту
Умови Тендерної документації
Відповідно Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема:
- згідно п. 5.32. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику, та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. З урахуванням зазначеного учасник надає у складі тендерної пропозиції акт обстеження будівельного майданчика, на якому має бути виконано капітальний ремонт згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту капітального ремонту. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час обстеження уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника. Акт обстеження складається згідно форми додатку 5 цієї тендерної документації.
Обстеження будівельного майданчика здійснюється в робочі дні (понеділок-п’ятниця) та в межах робочого часу з 09:00 год. до 16:00 год.;
Додаток 5 до тендерної документації (Акт обстеження будівельного майданчика)
Акт обстеження будівельного майданчика
м. Київ _________ 2024р.
Відповідно до тендерної документації щодо процедури відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель за № _________________________) та на виконання п. 5.32. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», представнику Учасника закупівлі _____________ надана можливість обстежити будівельний майданчик та ознайомитись зі змістом проектно-кошторисної документацією згідно об’єкту.
Місцезнаходження об’єкту капітального ремонту: м. Київ, вул. Вишгородська, 69
Даний Акт складений у присутності:
Представника Замовника: ______________________
Представника Учасника: _______________________
За результатами огляду об’єкту представник Учасника підтверджує ознайомлення з обсягом та умовами виконання робіт згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація», що мають бути виконані (в тому числі враховано можливість виникнення ризиків на об’єкті ремонту), а так само підтверджує ознайомлення зі змістом проектно-кошторисної документації щодо об’єкту капітального ремонту.
Представник Замовника _____________________ __________________________
М.П.
Представник Учасника
______________________ __________________________
М.П.
Наявність дискримінаційних вимог
Вимога встановлена Замовником порушує права Скаржника, як учасника, на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону, Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг.
Також відповідно до ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-обстеження, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином Законом України "Про публічні закупівлі" визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в Документації.
Замовник умисно встановив додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежив коло учасників.
Фактично Замовник встановив вимогу:
- домовитися з неустановленою уповноваженою особою Замовника про відвідання об’єкту та визначитися з часом такого відвідання;
- скласти акт обстеження обʼєкту;
Проте слід звернути увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку і строків доступу до об'єкту, а також не визначено в чому і яка суть огляду і ознайомлення, що має бути відображено у акті.
При цьому, у Тендерній документації відсутні будь-які запобіжники від зловживань зі сторони Замовника. Замовник може проігнорувати телефонний дзвінок для домовленості про здійснення огляду об’єкту, не організувати обстеження об'єкта.
Скаржник не має жодного впливу на невизначену особу Замовника. Між Скаржником та Замовником немає жодних договірних відносин та якихось обов'язків щодо огляду об’єкту.
По суті, Замовник у такий спосіб забезпечує наявність у нього інструменту, який ставить Учасника у залежність від прийняття ним рішень, та може бути використаний для відхилення Пропозицій учасників, які з об'єктивних причин не зможуть надати акт огляду об'єкта де передбачається виконання робіт.
Це також дає можливість Замовнику зловживати своїм правом, а саме забезпечити чи не забезпечити учаснику доступ до об’єкту.
При цьому слід зазначити, що ознайомитись з видами та об'ємами робіт учасник може з Технічних вимог до предмета закупівлі та інших частин Тендерної документації, що надаються у складі Документації.
Таким чином, огляд об'єкту є недоречним.
Більш того, простий огляд об’єкту не призведе до ознайомлення з об’ємом, умовами та документацією виконання робіт їх вивчення та аналізу. Ця вся документація вже надана в складі Тендерної пропозиції. Для належного огляду необхідно створювати комісію, яка повинна здійснити перевірку всіх видів і обсягів робіт, що не може бути здійсненим при поверхневому огляді який фактично і бажає провести Замовник.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягу робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином на законодавчому рівні визначено, що для складання тендерної пропозиції достатньо надання в складі тендерної документації відомості обсягу робіт та відомості ресурсів до неї без цін.
При цьому Настанова не містить вказівки на обов’язковість огляду об’єкту для проведення необхідних розрахунків.
В складі Тендерної документації визначено перелік і обсяг робіт та матеріалів.
Скаржник, як потенційний учасник процедури закупівлі, має значний досвід в будівництві і наявність в тендерній документації технічної специфікації є цілком достатнім для коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті.
Просте відвідання об’єкту жодним чином не вплине на більш ефективну підготовку тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція готується на підставі Тендерної документації, а не огляду обстеження об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати фото об’єкту, а фото можливо зробити лише при допущенні Замовником представника учасника
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити огляд об'єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника зважаючи на можливість Замовника здійснювати допуск на огляд одних учасників та недопущення для такого огляду інших учасників, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
Умови Тендерної документації
Відповідно Додатку 3 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати наступні документи та/або інформацію, зокрема:
- згідно п. 5.32. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику, та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. З урахуванням зазначеного учасник надає у складі тендерної пропозиції акт обстеження будівельного майданчика, на якому має бути виконано капітальний ремонт згідно цієї тендерної документації, складений спільно замовником та учасником до завершення часу на прийом тендерних пропозицій, за підписом уповноважених представників сторін, та зміст якого підтверджує обстеження учасником (представником учасника) будівельного майданчику та ознайомлення учасника (представника учасника) з проектно-кошторисною документацією згідно об’єкту капітального ремонту. Повноваження представника учасника підтверджуються шляхом пред’явлення під час обстеження уповноваженому представнику замовника оригіналу документу, що підтверджує посаду керівника учасника та документу, що посвідчує особу такого керівника, а у випадку, якщо учасника представляє інша особа – шляхом пред’явлення під час огляду уповноваженому представнику замовника оригіналу довіреності, виданої керівником учасника для уповноваженого представника учасника та документу, що підтверджує особу такого представника. Акт обстеження складається згідно форми додатку 5 цієї тендерної документації.
Обстеження будівельного майданчика здійснюється в робочі дні (понеділок-п’ятниця) та в межах робочого часу з 09:00 год. до 16:00 год.;
Додаток 5 до тендерної документації (Акт обстеження будівельного майданчика)
Акт обстеження будівельного майданчика
м. Київ _________ 2024р.
Відповідно до тендерної документації щодо процедури відкритих торгів на закупівлю: «Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація» (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель за № _________________________) та на виконання п. 5.32. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», представнику Учасника закупівлі _____________ надана можливість обстежити будівельний майданчик та ознайомитись зі змістом проектно-кошторисної документацією згідно об’єкту.
Місцезнаходження об’єкту капітального ремонту: м. Київ, вул. Вишгородська, 69
Даний Акт складений у присутності:
Представника Замовника: ______________________
Представника Учасника: _______________________
За результатами огляду об’єкту представник Учасника підтверджує ознайомлення з обсягом та умовами виконання робіт згідно предмету закупівлі «Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація», що мають бути виконані (в тому числі враховано можливість виникнення ризиків на об’єкті ремонту), а так само підтверджує ознайомлення зі змістом проектно-кошторисної документації щодо об’єкту капітального ремонту.
Представник Замовника _____________________ __________________________
М.П.
Представник Учасника
______________________ __________________________
М.П.
Наявність дискримінаційних вимог
Вимога встановлена Замовником порушує права Скаржника, як учасника, на конфіденційність до моменту розкриття пропозицій і не відповідає вимогам та принципам Закону з огляду на наступне.
За принципами здійснення публічних закупівель, а також приписами частини 4 статті 22 Закону, Документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Крім того, згідно з пунктом 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин 1, 4, 6 та 7 статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Відповідно ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам.
Таким чином інформація про закупівлю має бути доступна всім, навіть тим особам, які не беруть участь в закупівлі, Замовником же встановлено такі вимоги, що частину інформації про закупівлі, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника та здійснять огляд (обстеження) об’єкта надання послуг.
Також відповідно до ст. 12 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачена конфіденційність даних про учасників до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій. В даному випадку Замовником встановлено такі вимоги, що порушують конфіденційність при участі в закупівлі, оскільки до момент моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій Замовнику будуть відомі всі потенційні учасники закупівлі.
Також відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник встановивши оскаржувану вимогу створив при проведенні закупівлі корупційні ризики, оскільки після отримання Учасником Акту-обстеження, Замовнику стає відома інформація про всіх учасників процедури закупівлі до моменту проведення аукціону.
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовником порушено принципи відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, оскільки встановлена ним вимога передбачає, що частину інформації про закупівлю, отримають лише ті особи, які здійснять виїзд до Замовника
Згідно з ч. 3 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. В даному випадку порушено наше право та інших потенційних учасників на вільний доступ до інформації про закупівлю.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином Законом України "Про публічні закупівлі" визначено законний спосіб отримання інформації про закупівлю, а саме зазначення її в Документації.
Замовник умисно встановив додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі та фактично обмежив коло учасників.
Фактично Замовник встановив вимогу:
- домовитися з неустановленою уповноваженою особою Замовника про відвідання об’єкту та визначитися з часом такого відвідання;
- скласти акт обстеження обʼєкту;
Проте слід звернути увагу, що Тендерна документація не містить опису механізму і процедури проведення обстеження, а також порядку і строків доступу до об'єкту, а також не визначено в чому і яка суть огляду і ознайомлення, що має бути відображено у акті.
При цьому, у Тендерній документації відсутні будь-які запобіжники від зловживань зі сторони Замовника. Замовник може проігнорувати телефонний дзвінок для домовленості про здійснення огляду об’єкту, не організувати обстеження об'єкта.
Скаржник не має жодного впливу на невизначену особу Замовника. Між Скаржником та Замовником немає жодних договірних відносин та якихось обов'язків щодо огляду об’єкту.
По суті, Замовник у такий спосіб забезпечує наявність у нього інструменту, який ставить Учасника у залежність від прийняття ним рішень, та може бути використаний для відхилення Пропозицій учасників, які з об'єктивних причин не зможуть надати акт огляду об'єкта де передбачається виконання робіт.
Це також дає можливість Замовнику зловживати своїм правом, а саме забезпечити чи не забезпечити учаснику доступ до об’єкту.
При цьому слід зазначити, що ознайомитись з видами та об'ємами робіт учасник може з Технічних вимог до предмета закупівлі та інших частин Тендерної документації, що надаються у складі Документації.
Таким чином, огляд об'єкту є недоречним.
Більш того, простий огляд об’єкту не призведе до ознайомлення з об’ємом, умовами та документацією виконання робіт їх вивчення та аналізу. Ця вся документація вже надана в складі Тендерної пропозиції. Для належного огляду необхідно створювати комісію, яка повинна здійснити перевірку всіх видів і обсягів робіт, що не може бути здійсненим при поверхневому огляді який фактично і бажає провести Замовник.
Пунктом 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва визначено, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягу робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Таким чином на законодавчому рівні визначено, що для складання тендерної пропозиції достатньо надання в складі тендерної документації відомості обсягу робіт та відомості ресурсів до неї без цін.
При цьому Настанова не містить вказівки на обов’язковість огляду об’єкту для проведення необхідних розрахунків.
В складі Тендерної документації визначено перелік і обсяг робіт та матеріалів.
Скаржник, як потенційний учасник процедури закупівлі, має значний досвід в будівництві і наявність в тендерній документації технічної специфікації є цілком достатнім для коректного розуміння потенційними учасниками обсягів робіт та ситуації на об’єкті.
Просте відвідання об’єкту жодним чином не вплине на більш ефективну підготовку тендерної пропозиції, оскільки тендерна пропозиція готується на підставі Тендерної документації, а не огляду обстеження об’єкту.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно надати фото об’єкту, а фото можливо зробити лише при допущенні Замовником представника учасника
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть здійснити огляд об'єкта з подальшим наданням в складі пропозиції акту огляду що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника зважаючи на можливість Замовника здійснювати допуск на огляд одних учасників та недопущення для такого огляду інших учасників, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині
×
-
Назва доказу:
вимоги тендерної документації про підписаний замовником акт огляду
-
Повʼязаний документ:
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (28).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Державну установу "Інститут ендокринології та обміну речовин ім. В.П. Комісаренка НАМН України" внести зміни до тендерної документації на проведення відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт будівлі поліклініки, що знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Вишгородська, 69») (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-19-010407-a). Додатки: - Тендерна документація; - сертифікат фахівця будівельної галузі; - Аналогічний договір з відгуком.