-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нітроамофоска
Завершена
580 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 800.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2024 12:16 - 24.08.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на рішення замовника про дискваліфікацію переможця
Номер:
95c547e232bd42ccb5fdb046250f4975
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-004843-a.c2
Назва:
Скарга на рішення замовника про дискваліфікацію переможця
Скарга:
Зобов’язати Професійно-технічне училище № 27 м. Берестечко скасувати рішення, оформлене протоколом від 30 серпня 2024 року № 291, про відхилення тендерної пропозиції переможця процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю Нітроамофоски (Код ДК 021:2015:24440000-0: Добрива різні), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-19-004843-a, ФОП Ольховик Д.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 04.09.2024 22:27
- Скарга.pdf.p7s 04.09.2024 22:27
- sign.p7s 04.09.2024 22:28
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
05.09.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7d4ef2a8e4314d30aa421e31bbf14e8d
Заголовок пункту скарги:
Дискваліфікація переможця ФОП Ольховик Д.М. з підстави, не передбаченої чинним законодавством України
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом та Особливостями, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 15, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Згідно з пп.3 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей.
При цьому, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця є вичерпним, відхилити тендерну пропозицію переможця з інших підстав замовник не має права.
З огляду на вище наведені норми, вбачається, що замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визначає переможця процедури закупівлі, або ж відхиляє тендерну пропозицію учасника закупівлі, проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення. Тобто після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, у тому числі ще раз переглянувши тендерну пропозицію переможця та відхиливши її, окрім випадків виконання рішення органу оскарження.
У той же час, згідно з рішенням Замовника, оформленим протоколом від 30 серпня 2024 року № 291, тендерну пропозицію переможця закупівлі ФОП Ольховик Д.М. відхилено з підстави не надання останнім документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не раніше 2020 року, з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором. Та скан-копія відповідного договору (договорів) і лист-відгук (листи-відгуки) від замовника (замовників) про його виконання.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Відповідно до частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом.
Згідно з пп.3 п. 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих Особливостей.
При цьому, перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця є вичерпним, відхилити тендерну пропозицію переможця з інших підстав замовник не має права.
З огляду на вище наведені норми, вбачається, що замовник за результатами розгляду тендерної пропозиції визначає переможця процедури закупівлі, або ж відхиляє тендерну пропозицію учасника закупівлі, проте зазначені норми не передбачають можливості повторної кваліфікації того самого учасника, щодо якого замовником уже прийнято рішення. Тобто після того як замовник визначив учасника переможцем закупівлі, такий замовник не може змінити своє рішення, у тому числі ще раз переглянувши тендерну пропозицію переможця та відхиливши її, окрім випадків виконання рішення органу оскарження.
У той же час, згідно з рішенням Замовника, оформленим протоколом від 30 серпня 2024 року № 291, тендерну пропозицію переможця закупівлі ФОП Ольховик Д.М. відхилено з підстави не надання останнім документів що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не раніше 2020 року, з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором. Та скан-копія відповідного договору (договорів) і лист-відгук (листи-відгуки) від замовника (замовників) про його виконання.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовником фактично повторно проведено оцінку тендерної пропозиції учасника, стосовно якого Замовником вже було прийнято рішення про визнання його переможцем, та, як наслідок, Замовником відхилено тендерну пропозицію переможця з підстави, не передбаченої чинним законодавством України.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь
Про відхилення пропозиції ФОП Ольховик Д.М.
Номер:
cc7002d0865c405f87938104d343d5c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-004843-a.c1
Назва:
Про відхилення пропозиції ФОП Ольховик Д.М.
Вимога:
29.08.2024 року протокольним рішенням визнано ФОП Ольховик Д.М. переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару код за ДК 021:2015: 24440000-0 Добрива різні.
ТОВ «Поділляагрозахист" не погоджується з рішенням уповноваженої особи, оскільки такі дії Замовника порушують основоположні принципи публічних закупівель, з огляду на наступне.
У пункті 5 розділі 3 тендерної документації встановлено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), не раніше 2020 року, з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором. До довідки додається скан-копія відповідного договору (договорів) і лист-відгук (листи-відгуки) від замовника (замовників) про його (їх) виконання.
Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір, за яким учасник здійснив по-ставку товару замовнику.
Також, встановлено вимогу у додатку 5 щодо надання аналогічного договору та супровідних документів.
В свою чергу ФОП Ольховик Д.М. у складі тендерної пропозиції не надав скан-копію аналогічного договору (договорів) і лист-відгук (листи-відгуки) від замовника (замовників) про його (їх) виконання, а надав лише довідку, яка не підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям.
довідку в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно змісту проекту договору, що передбачений згідно додатку 2 до цієї тендерної документації.
Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію такого Учасника на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо, що ФОП Ольховик Д.М. подав в тендерній пропозиції загальну вартість без ПДВ, в той час у системі, зокрема в результатах аукціону зазначена ціна з ПДВ, відтак ФОП Ольховик Д.М. відобразив недостовірну інформацію, яка суперечить одна одній та має суттєве значення при визначенні результатів процедури закупівлі.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, Замовник мав би відхилити тендерну пропозицію такого Учасника на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2024 10:56
Вирішення:
Ваша вимога розглянута та було прийняте рішення відхилити учасника
Статус вимоги:
Задоволено