• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600

Завершена

89 921 904.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 899 219.04 UAH
Період оскарження: 22.03.2018 17:04 - 25.05.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства

Номер: a672d4b20a224f6a96145f468490fd3d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-001609-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 13.07.2018 18:50
Задовільнена: Так
Автор: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Петросян Гарник Арменакович +380976986939 mega.poltava2018@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: dc61f579ebe14701a5e9f24ab2be5540
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-001609-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (більш детально у доданих документах).
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.05.2018 20:32
Дата виконання рішення Замовником: 18.05.2018 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Голова тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо публічної закупівлі UA-2018-03-22-001609-a (дата реєстрації рішення в ЦБД: 17-05-2018, 20:32:15). 14.05.2018 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №4520-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» від 21.04.2018 року №UA-2018-03-22-001609-a.b1. Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600. 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2018-03-22-001609-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації і нова редакція тендерної документації та зміни до проекту договору і нова редакція проекту договору на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600. 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». Відповідно до частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” та за рішенням тендерного комітету внести зміни до розділу, частин, додатків тендерної документації та проекту договору: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 2/5 від 22.03.2018 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону Інші документи: 15) При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва яке орендується, знаходиться в лізингу чи договір постачання; - копію договору оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому передачі; При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу, та до договору постачання продукції; - копію договору постачання продукції, або лізингу, або оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому-передачі; 17) гарантійний лист, в якому міститься гарантія учасника щодо забезпечення всіх технічних і якісних характеристик асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішів при їх транспортуванні від місця виготовлення до місця укладання виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі. ДОДАТОК №2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва яке орендується, знаходиться в лізингу чи договір постачання; - копію договору оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому передачі; При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу, та до договору постачання продукції; - копію договору постачання продукції, або лізингу, або оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому-передачі; А також зміни до проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) і нова редакція проекту договору, а саме: № з/п Проект договору Нова редакція проекту договору 1 2 3 6.3.8  що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об'єкт надання послуг не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання асфальтобетонної суміші протягом не більше двох годин; - дотримання вимог щодо забезпечення всіх технічних і якісних характеристик асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішів при їх транспортуванні від місця виготовлення до місця укладання (місця надання послуг п.5.2) відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 (із змінами та доповненнями); Згідно з частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Автор: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Петросян Гарник Арменакович +380976986939 mega.poltava2018@ukr.net