-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина ( пелети)
Завершена
1 360 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 800.00 UAH
Період оскарження:
19.08.2024 10:32 - 20.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга, що стосується тендерної документації
Номер:
9d9098dddf0849ac8791b9abb119a2f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-002352-a.b1
Назва:
Скарга, що стосується тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДСТУ 8358-2015 Брикети та гранули з деревини.pdf 22.08.2024 10:38
- Скарга Олександрівський ліцей 22.08.24.pdf 22.08.2024 10:38
- Аналогічний договір.pdf 22.08.2024 10:40
- sign.p7s 22.08.2024 10:51
- рішення від 26.08.2024 № 14277.pdf 26.08.2024 15:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2024 № 14650.pdf 03.09.2024 13:25
- рішення від 02.09.2024 № 14650.pdf 05.09.2024 16:26
- Деревина нова редакція.docx 17.09.2024 12:09
- Перелік змін.docx 17.09.2024 12:09
- Протокол про внесення змін до ТД.pdf 17.09.2024 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.08.2024 10:54
Дата розгляду скарги:
02.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.08.2024 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.09.2024 16:27
Дата виконання рішення Замовником:
17.09.2024 12:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення за процедурою закупівлі -" Деревина ( пелети)" усунені. Внесені зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
785a408d261146c3bd3fe3b40f0b4d7a
Заголовок пункту скарги:
адання забезпечення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
Згідно частини 2 Розділу 3 Документації від учасників вимагається надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії. Також Замовник зазначає наступну інформацію:
Реквізити банку замовника:
Отримувач:
Вбачається, що Замовником не надано інформації про реквізити банку Замовника та отримувача, хоча такі графи визначені тендерною документацією. Однак, за таких підстав, я не розумію які реквізити мені необхідно зазначити у банківській гарантії. У випадку настання обставин для неповернення забезпечення учаснику не зрозуміло куди повинен банк (гарант) повинен перерахувати суму забезпечення.
Через таку неконкретизовану вимогу я не маю можливості оформити банківську гарантію, відповідно не можу підготувати свою пропозицію. Таким чином моє право на участь у цих торгах порушене вимогою у наведеній редакції.
Реквізити банку замовника:
Отримувач:
Вбачається, що Замовником не надано інформації про реквізити банку Замовника та отримувача, хоча такі графи визначені тендерною документацією. Однак, за таких підстав, я не розумію які реквізити мені необхідно зазначити у банківській гарантії. У випадку настання обставин для неповернення забезпечення учаснику не зрозуміло куди повинен банк (гарант) повинен перерахувати суму забезпечення.
Через таку неконкретизовану вимогу я не маю можливості оформити банківську гарантію, відповідно не можу підготувати свою пропозицію. Таким чином моє право на участь у цих торгах порушене вимогою у наведеній редакції.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у Документацію в цій частині і зазначити інформацію щодо Реквізитів банку замовника та Отримувача.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
65b9af37eb414e8a9b0dd1b7c0255847
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог пункту 47 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У частині 5 Розділу 3 Документації зазначені підстави, визначені пунктом 47 Особливостей, а саме:
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Згідно вимог частини 2 Додатку 1 до Документації замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Згідно вимог частини 3 Додатку 1 до Документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Згідно частини 3.2. Додатку 1 до Документації документи, які надаються Переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем): Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (абзац 14 пункт 47 Особливостей) - Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов'язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків.
Згідно підпункту 11 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Кім того, наразі пункт 47 Особливостей не містить абзацу 14, так як такий абзац виключено на підставі Постанови КМУ № 382 від 02.04.2024.
Згідно пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи наведене, вбачається, вище перелічені вимоги Документації не узгоджується з вимогами пункту 47 Особливостей в цій частині.
Зазначене вказує на порушення Замовником порядку проведення торгів (пункт 47 Особливостей) та прав учасників (у тому числі і Скаржника). Вказане порушення може привести до незаконного розгляду пропозицій Замовником та надасть змогу Замовнику зловживати своїми правами. Через не узгодженість вимог тендерної документації з вимогами чинного законодавства Скаржник не може якісно підготувати свою пропозицію і бути впевненим, що Замовник буде розглядати його пропозицію без порушень чинного законодавства.
Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
11) учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції".
Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Згідно вимог частини 2 Додатку 1 до Документації замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Згідно вимог частини 3 Додатку 1 до Документації Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Згідно частини 3.2. Додатку 1 до Документації документи, які надаються Переможцем (фізичною особою чи фізичною особою-підприємцем): Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (абзац 14 пункт 47 Особливостей) - Довідка в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов'язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідка з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах (для цього переможець (суб'єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов'язався сплатити відповідні зобов'язання та відшкодування завданих збитків.
Згідно підпункту 11 пункту 47 Особливостей замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА.
Кім того, наразі пункт 47 Особливостей не містить абзацу 14, так як такий абзац виключено на підставі Постанови КМУ № 382 від 02.04.2024.
Згідно пункту 47 Особливостей Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого цього пункту.
Враховуючи наведене, вбачається, вище перелічені вимоги Документації не узгоджується з вимогами пункту 47 Особливостей в цій частині.
Зазначене вказує на порушення Замовником порядку проведення торгів (пункт 47 Особливостей) та прав учасників (у тому числі і Скаржника). Вказане порушення може привести до незаконного розгляду пропозицій Замовником та надасть змогу Замовнику зловживати своїми правами. Через не узгодженість вимог тендерної документації з вимогами чинного законодавства Скаржник не може якісно підготувати свою пропозицію і бути впевненим, що Замовник буде розглядати його пропозицію без порушень чинного законодавства.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог пункту 47 Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
9c88e469859e4f28b21141c7cbbf3248
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог пункту 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно частини 3 Розділу 5 Документації замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
3) переможець процедури закупівлі:не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Натомість, згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до абзацу 12 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Вбачається, що в Документації не враховані зміни абзацу 3 підпункту 4 пункту 44 Особливостей та відсутня інформація, передбачена абзацом двадцятим пункту 44 Особливостей, що не узгоджується з вимогами Особливостей в цій частині.
Зазначене вказує на порушення Замовником порядку проведення торгів, що встановлений пунктом 44 Особливостей та права учасників (у тому числі і Скаржника). Вказане порушення може привести до незаконного розгляду пропозицій Замовником та надасть змогу Замовнику зловживати своїми правами і незаконно відхиляти пропозиції учасника (у тому числі Скаржника) Через не узгодженість вимог тендерної документації з вимогами чинного законодавства Скаржник не може якісно підготувати свою пропозицію і бути впевненим, що Замовник буде розглядати його пропозицію без порушень чинного законодавства.
3) переможець процедури закупівлі:не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей.
Натомість, згідно абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Відповідно до абзацу 12 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Вбачається, що в Документації не враховані зміни абзацу 3 підпункту 4 пункту 44 Особливостей та відсутня інформація, передбачена абзацом двадцятим пункту 44 Особливостей, що не узгоджується з вимогами Особливостей в цій частині.
Зазначене вказує на порушення Замовником порядку проведення торгів, що встановлений пунктом 44 Особливостей та права учасників (у тому числі і Скаржника). Вказане порушення може привести до незаконного розгляду пропозицій Замовником та надасть змогу Замовнику зловживати своїми правами і незаконно відхиляти пропозиції учасника (у тому числі Скаржника) Через не узгодженість вимог тендерної документації з вимогами чинного законодавства Скаржник не може якісно підготувати свою пропозицію і бути впевненим, що Замовник буде розглядати його пропозицію без порушень чинного законодавства.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та привести її положення у відповідність до вимог пункту 44 Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
013b48a1c78544cd93720f7642dcef65
Заголовок пункту скарги:
Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 1 до Документації Замовник вимагає від учасників:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі використання) про технічні можливості Учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для здійснення виготовлення та/або поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме: найменування та кількість одиниць обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях.
Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо);
Учасник повинен надати копії договорів зберігання Товару, партнерських договорів тощо (у разі їх наявності).
Учасник повинен надати лист-гарантію на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі використання) про те що у разі, якщо Учасник буде визначений переможцем, він гарантує наявність достатньої кількості транспортних засобів для здійснення поставки Товару два-три рази на тиждень.
Згідно пункту 3.5. Додатку 3 до Документації (Проєкт договору) враховуючи відсутність у Замовника площ для зберігання Товару, Постачальник має забезпечити наявність півмісячного запасу (30т) деревини на власних складських приміщеннях.
На мою думку, встановлені вимоги є незаконними (такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей) та дискримінаційними, виходячи з наведеного:
По-перше, зауважимо, що дана вимога встановлена в порушення вимог пункту 29 Особливостей, згідно якого заборонено встановлювати кваліфікаційні вимоги за пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону при закупівлі твердого палива (якими є пелети паливні з деревини).
По-друге, дана вимога є дискримінаційною, так як допускає до участі лише тих учасників, що мають офіс, складське приміщення, транспорт на підставі власності або в оренді.
Я не розумію, чому Замовник ставить умовою участі у цих торгах наявність офісу – навіщо офіс для поставки пелет? З якою метою? Мені не потрібне окреме приміщення (офіс) для здійснення своєї діяльності, нащо мені додаткові витрати? Але без офісу, виходить, я не маю права реалізувати своє право на участь у цих торгах (але ж чому?)
Я також не розумію, чому матеріально-технічна база (склад, транспортні засоби) повинні бути в учасника (в мене) на підставі права власності або в оренді? Чим це обґрунтовано? Я не маю у власності ані складу, ані транспорту, також я не орендую ані приміщення, ані транспорті засоби. Натомість, згідно вимог законодавства я маю право залучати суб'єктів господарювання, що надають послуги зберігання та послуги перевезення товару на договірних засадах (договори надання послуг), натомість, вимогами Документації це не передбачено, відтак моє право на участь у цих торгах обмежено незаконно.
Крім того, я не розумію, чому для участі у цих торгах я зобов'язаний гарантувати (а відповідно мати) наявність достатньої кількості транспортних засобів для здійснення поставки Товару два-три рази на тиждень. Достатня це скільки? Чому не достатньо одного транспортного засобу для поставки два-три рази на тиждень? Мені не зрозуміло. Що це за прихована вимога щодо наявність у учасника двох і більше транспортних засобів? Чим це обґрунтовано? Це дискримінаційна вимога, адже участь у даних торгах може прийняти тільки той учасник що має від 2 (двох) транспортних засобів.
Також, не є зрозумілим чому для участі у цих торгах Постачальник має забезпечити наявність півмісячного запасу (30т) деревини на власних складських приміщеннях, при тому що предметом даних торгів є пелети. Чому на власник складах? Чому не на залучених? Хто оплачує таке зберігання?
Складається враження, що Замовник встановив сукупність дискримінаційних вимог з однією метою – максимально обмежити конкуренцію. Такими вимогами Замовник порушив моє право на участь у цих торгах і порушив порядок проведення торгів та принципи проведення закупівель.
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі використання) про технічні можливості Учасника про наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для здійснення виготовлення та/або поставки товару, що є предметом закупівлі, а саме: найменування та кількість одиниць обладнання/матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору, наявність офісу, складських приміщень, автомобільного транспорту, які будуть задіяні в договірних зобов'язаннях.
Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо);
Учасник повинен надати копії договорів зберігання Товару, партнерських договорів тощо (у разі їх наявності).
Учасник повинен надати лист-гарантію на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі використання) про те що у разі, якщо Учасник буде визначений переможцем, він гарантує наявність достатньої кількості транспортних засобів для здійснення поставки Товару два-три рази на тиждень.
Згідно пункту 3.5. Додатку 3 до Документації (Проєкт договору) враховуючи відсутність у Замовника площ для зберігання Товару, Постачальник має забезпечити наявність півмісячного запасу (30т) деревини на власних складських приміщеннях.
На мою думку, встановлені вимоги є незаконними (такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей) та дискримінаційними, виходячи з наведеного:
По-перше, зауважимо, що дана вимога встановлена в порушення вимог пункту 29 Особливостей, згідно якого заборонено встановлювати кваліфікаційні вимоги за пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону при закупівлі твердого палива (якими є пелети паливні з деревини).
По-друге, дана вимога є дискримінаційною, так як допускає до участі лише тих учасників, що мають офіс, складське приміщення, транспорт на підставі власності або в оренді.
Я не розумію, чому Замовник ставить умовою участі у цих торгах наявність офісу – навіщо офіс для поставки пелет? З якою метою? Мені не потрібне окреме приміщення (офіс) для здійснення своєї діяльності, нащо мені додаткові витрати? Але без офісу, виходить, я не маю права реалізувати своє право на участь у цих торгах (але ж чому?)
Я також не розумію, чому матеріально-технічна база (склад, транспортні засоби) повинні бути в учасника (в мене) на підставі права власності або в оренді? Чим це обґрунтовано? Я не маю у власності ані складу, ані транспорту, також я не орендую ані приміщення, ані транспорті засоби. Натомість, згідно вимог законодавства я маю право залучати суб'єктів господарювання, що надають послуги зберігання та послуги перевезення товару на договірних засадах (договори надання послуг), натомість, вимогами Документації це не передбачено, відтак моє право на участь у цих торгах обмежено незаконно.
Крім того, я не розумію, чому для участі у цих торгах я зобов'язаний гарантувати (а відповідно мати) наявність достатньої кількості транспортних засобів для здійснення поставки Товару два-три рази на тиждень. Достатня це скільки? Чому не достатньо одного транспортного засобу для поставки два-три рази на тиждень? Мені не зрозуміло. Що це за прихована вимога щодо наявність у учасника двох і більше транспортних засобів? Чим це обґрунтовано? Це дискримінаційна вимога, адже участь у даних торгах може прийняти тільки той учасник що має від 2 (двох) транспортних засобів.
Також, не є зрозумілим чому для участі у цих торгах Постачальник має забезпечити наявність півмісячного запасу (30т) деревини на власних складських приміщеннях, при тому що предметом даних торгів є пелети. Чому на власник складах? Чому не на залучених? Хто оплачує таке зберігання?
Складається враження, що Замовник встановив сукупність дискримінаційних вимог з однією метою – максимально обмежити конкуренцію. Такими вимогами Замовник порушив моє право на участь у цих торгах і порушив порядок проведення торгів та принципи проведення закупівель.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині і виключити з неї незаконні, дискримінаційні вимоги зазначені вище.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
9bd0f56f4bf54afab0941af3c5802e3b
Заголовок пункту скарги:
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог частини 2 Додатку 1 до Документації замовник вимагає від учасників наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для цього учасники повинні надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі використання) про наявність працівників відповідної кваліфікації, (не менше двох працівників), які мають необхідні знання та досвід для здійснення виготовлення та/або поставки товару, та будуть залучені до виконання зобов'язань за предметом даних торгів (з обов'язковим зазначенням наступної інформації):
1.1) прізвище, ініціали;
1.2) посада;
1.3) стаж або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тощо).
Також до довідки в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують зазначену інформацію (копії наказів або копії трудових угод або копії трудових книжок).
У зв'язку з тим, що висота бункеру для загрузки пелет складає більше 1,3 метри, робітники (не менше двох) повинні мати посвідчення, що дає право працювати на висоті, а саме діючі посвідчення, які підтверджують проходження курсу "Правила з охорони праці при роботі на висоті" відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07. Копії посвідчень на вказаних робітників повинні бути надані в складі тендерної пропозиції.
Крім того, згідно пункту 3.1. Додатку 3 до Документації (Проєкт договору) завантаження мають здійснювати робітники Постачальника, які мають посвідчення про проходження відповідних навчань.
Також згідно вимог Додатку 4 до Документації завантаження мають здійснювати робітники Постачальника, які мають посвідчення про проходження відповідних навчань.
На мою думку, зазначені вище вимоги є незаконними (такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей) та дискримінаційними, виходячи з наведеного:
По-перше, зауважу, що дана вимога встановлена в порушення вимог пункту 29 Особливостей, яким забороно встановлювати кваліфікаційні вимоги за пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону при закупівлі твердого палива (якими є пелети паливні з деревини).
По-друге, дана вимога є дискримінаційною, так як допускає до участі лише тих учасників, що мають працівників у кількості від 2 осіб (працівників – осіб з якими учасник має трудові відносини). Крім того, на таких осіб Замовник вимагає посвідчення, які підтверджують проходження курсу "Правила з охорони праці при роботі на висоті" відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 на працівників.
Я - фізична-особа підприємець і я не маю найманих працівників (і не зобов'язаний мати). Я не розумію чому для участі у цих торгах мені потрібно найняти щонайменше двох працівників, що мають окремі документи – це при тому, що найм таких працівників не гарантує мені перемогу у цих торгах, а виплати заробітних плат вже ляжуть на мої плечі. Чому я не можу залучати осіб (юридичних чи ФОПів) для виконання робіт або надання послуг, що необхідні для виконання договору у разі перемоги?
Вимоги у вищевикладеній редакції порушують моє право на участь у цих торгах.
Складається враження, що Замовник встановив сукупність дискримінаційних вимог з однією метою – максимально обмежити конкуренцію. Такими вимогами Замовник порушив моє право на участь у цих торгах і порушив порядок проведення торгів та принципи проведення закупівель.
1.1) прізвище, ініціали;
1.2) посада;
1.3) стаж або досвід роботи (в роках або в місяцях, або тощо).
Також до довідки в складі пропозиції надаються документи, що підтверджують зазначену інформацію (копії наказів або копії трудових угод або копії трудових книжок).
У зв'язку з тим, що висота бункеру для загрузки пелет складає більше 1,3 метри, робітники (не менше двох) повинні мати посвідчення, що дає право працювати на висоті, а саме діючі посвідчення, які підтверджують проходження курсу "Правила з охорони праці при роботі на висоті" відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07. Копії посвідчень на вказаних робітників повинні бути надані в складі тендерної пропозиції.
Крім того, згідно пункту 3.1. Додатку 3 до Документації (Проєкт договору) завантаження мають здійснювати робітники Постачальника, які мають посвідчення про проходження відповідних навчань.
Також згідно вимог Додатку 4 до Документації завантаження мають здійснювати робітники Постачальника, які мають посвідчення про проходження відповідних навчань.
На мою думку, зазначені вище вимоги є незаконними (такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей) та дискримінаційними, виходячи з наведеного:
По-перше, зауважу, що дана вимога встановлена в порушення вимог пункту 29 Особливостей, яким забороно встановлювати кваліфікаційні вимоги за пунктом 2 частини 2 статті 16 Закону при закупівлі твердого палива (якими є пелети паливні з деревини).
По-друге, дана вимога є дискримінаційною, так як допускає до участі лише тих учасників, що мають працівників у кількості від 2 осіб (працівників – осіб з якими учасник має трудові відносини). Крім того, на таких осіб Замовник вимагає посвідчення, які підтверджують проходження курсу "Правила з охорони праці при роботі на висоті" відповідно до НПАОП 0.00-1.15-07 на працівників.
Я - фізична-особа підприємець і я не маю найманих працівників (і не зобов'язаний мати). Я не розумію чому для участі у цих торгах мені потрібно найняти щонайменше двох працівників, що мають окремі документи – це при тому, що найм таких працівників не гарантує мені перемогу у цих торгах, а виплати заробітних плат вже ляжуть на мої плечі. Чому я не можу залучати осіб (юридичних чи ФОПів) для виконання робіт або надання послуг, що необхідні для виконання договору у разі перемоги?
Вимоги у вищевикладеній редакції порушують моє право на участь у цих торгах.
Складається враження, що Замовник встановив сукупність дискримінаційних вимог з однією метою – максимально обмежити конкуренцію. Такими вимогами Замовник порушив моє право на участь у цих торгах і порушив порядок проведення торгів та принципи проведення закупівель.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині і виключити з неї незаконні, дискримінаційні вимоги, що зазначені вище.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
97c0a5bb6ae54f758be0a5f24760a1a7
Заголовок пункту скарги:
Аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно частини 3 Додатку 1 до Документації Замовник вимагає від учасників наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Аналогічний договір – договір, який повністю відповідає наступним вимогам, зокрема:
- укладений між сторонами протягом 2023-2024 року, предметом закупівлі якого є пелети;
- обсяг закупівлі повинен бути не менше 100т.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до мене, я не розумію, чому для участі у цих торгах я повинен мати договір виключно за 2023-2024 рік та іще з обсягом не менше 100 т. пелет. Я не маю такого договору і не зобов'язаний його мати, щоб реалізувати своє право на участь у цих торгах, я маю можливість надати договір від 2022 року, предметом якого є пелети, але кількість становить менше 100т. Однак надання такого документу не передбачено тендерною документацією і призведе до відхилення моєї тендерної пропозиції.
- укладений між сторонами протягом 2023-2024 року, предметом закупівлі якого є пелети;
- обсяг закупівлі повинен бути не менше 100т.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до мене, я не розумію, чому для участі у цих торгах я повинен мати договір виключно за 2023-2024 рік та іще з обсягом не менше 100 т. пелет. Я не маю такого договору і не зобов'язаний його мати, щоб реалізувати своє право на участь у цих торгах, я маю можливість надати договір від 2022 року, предметом якого є пелети, але кількість становить менше 100т. Однак надання такого документу не передбачено тендерною документацією і призведе до відхилення моєї тендерної пропозиції.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір за 2022 рік
-
Повʼязаний документ:
Аналогічний договір.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни у тендерну документацію в цій частині та виключити з неї дискримінаційні вимоги щодо років укладання аналогічного договору та обсягу поставки товару.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
1adb9870ca4245709feb82c088b4f70f
Заголовок пункту скарги:
Форма "Тендерна пропозиція"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 2 до Документації наведена форма "Тендерна пропозиція", учасник не повинен відступати від даної форми.
У пункті 3 цієї форми зазначається: Ми розуміємо та погоджуємось, що ненадання (не завантаження через електронну систему закупівель) нашої остаточної тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до результатів електронного аукціону (у разі її зниження), у тому числі ціни за одиницю, у строки, визначені у п.1 розділу ІІІ тендерної документації, а також наявність арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, є нашою відмовою, як переможця торгів, від підписання договору про закупівлю.
У пункті 7 форми "Тендерна пропозиція" зазначається: Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
На мою думку, дані вимоги є такими, що не узгоджуються з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель і такими, що порушують права учасника (Скаржника) на участь у цих торгах.
Наголошу, що пунктом 17 і пунктом 47 Особливостей передбачено документи та інформація, що підлягає подачі Переможцем торгів. І "остаточної пропозиції" в такому переліку не має. То ж чому я маю погодитись на такі вимоги?
Я не погоджуюсь з вимогою в такій редакції і не надам відмову від підписання договору шляхом ненадання (не завантаження через електронну систему закупівель) нашої остаточної тендерної пропозиції або через наявність арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції. Я не розумію чому Замовник вимагає від мене надання такої форми!
Я не розумію, чому я повинен погоджуватись на те, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Адже Замовник обмежений порядком проведення торгів, що встановлюється Законом та Особливостями.
Умовою участі у цих торгах є надання цього Додатку 2 у складі своєї пропозиції – Додатку 2, який містить незаконні вимоги та заяву від імені учасника. Я не розумію чому Замовник вимагає надання інформації від мене на яку я не погоджуюсь – відтак вбачається, що моє право обмежено вимогами Додатку 2 до Документації.
У пункті 3 цієї форми зазначається: Ми розуміємо та погоджуємось, що ненадання (не завантаження через електронну систему закупівель) нашої остаточної тендерної пропозиції, приведеної у відповідність до результатів електронного аукціону (у разі її зниження), у тому числі ціни за одиницю, у строки, визначені у п.1 розділу ІІІ тендерної документації, а також наявність арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, є нашою відмовою, як переможця торгів, від підписання договору про закупівлю.
У пункті 7 форми "Тендерна пропозиція" зазначається: Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
На мою думку, дані вимоги є такими, що не узгоджуються з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель і такими, що порушують права учасника (Скаржника) на участь у цих торгах.
Наголошу, що пунктом 17 і пунктом 47 Особливостей передбачено документи та інформація, що підлягає подачі Переможцем торгів. І "остаточної пропозиції" в такому переліку не має. То ж чому я маю погодитись на такі вимоги?
Я не погоджуюсь з вимогою в такій редакції і не надам відмову від підписання договору шляхом ненадання (не завантаження через електронну систему закупівель) нашої остаточної тендерної пропозиції або через наявність арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції. Я не розумію чому Замовник вимагає від мене надання такої форми!
Я не розумію, чому я повинен погоджуватись на те, що Замовник не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами. Адже Замовник обмежений порядком проведення торгів, що встановлюється Законом та Особливостями.
Умовою участі у цих торгах є надання цього Додатку 2 у складі своєї пропозиції – Додатку 2, який містить незаконні вимоги та заяву від імені учасника. Я не розумію чому Замовник вимагає надання інформації від мене на яку я не погоджуюсь – відтак вбачається, що моє право обмежено вимогами Додатку 2 до Документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині та виключити з неї вимоги пункту 3 та пункту 7 Додатку 2 до Документації.
Порядковий номер пункту скарги:
8
Номер:
3b87e5b9882042a3976da228241ff1fe
Заголовок пункту скарги:
Технічні вимоги до предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
У Додатку 4 до Документації наведені технічні вимоги до предмету закупівлі:
І. Деревина (пелети)
1. Сировина деревина
2. Діаметр 8-10 мм
3. Довжина не більше 15-40 мм
4. Зольність до 0,5 %
5. Залишок вологості до 8,1 %
6. Вміст сірки до 0,03%
7. Насипна щільність дерев'яних пеллет 650 кг/м3
8. Середня теплостворююча здатність пеллет не менше 17,7 МДж/кг
ІІІ. Термін придатності деревини (пелет) повинен бути не менше 12 місяців з дати поставки.
VII. Можливість створення на виробництві півмісячного запасу деревини для компенсації відсутності достатньої кількості складських площ у Замовника.
Предметом даних торгів є тверде паливо, відповідно, Замовник має керуватись пунктом 29 Особливостей.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для даного виду товару наявний національний стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови".
Відповідно до пункту 4.2 ДСТУ 8358:2015 гранули паливні класифікують:
- за породами деревини:
- з деревини хвойних порід;
- з деревини листяних порід;
- з деревини хвойних та листяних порід;
- за групами якості - на 4 групи.
Згідно вимог пункту 5.2. вказаного стандарту розміри пелет визначено:
- За діаметром від 4 до 24 мм.
- за довжиною від 3 до 49 мм.
Також, згідно таблиці 1 ДСТУ 8358:2015 для даного виду товару визначають наступні показники якості:
Насипна щільність - не менше ніж 600 кг/м3
Вологість у % - не більше 10
Зольність у % - не більше ніж 1,0
Найнижча питома теплота згорання робочої маси брикету, що вимірюється у МДж/кг та становить не менше ніж 17,5.
Вміст сірки - нормується лише для брикетів з деревини.
Також, згідно пункту 14.2 ДСТУ 8358:2015 гарантійний строк зберігання брикетів або гранул - 1 рік від дати їхнього виготовлення.
Виникає питання – чим керувався Замовник при встановлені зазначених вище вимог до товару? Під якого виробника прописані ці вимоги та з яких підстав? Чому Замовник вигадує термін придатності?
Чим передбачено створення півмісячного запасу, щоб щось компенсувати Замовнику?
Я займаюся реалізацію пелетів, що виготовлені у відповідності до ДСТУ 8358:2015 – національного стандарту для даного виду товару, з гарантійним строком зберігання згідно того ж самого ДСТУ (1 рік від дати їхнього виготовлення), однак моє право на участь у цих торгах обмежено незаконними вимогами Замовника, що прописані під окремого виробника.
І. Деревина (пелети)
1. Сировина деревина
2. Діаметр 8-10 мм
3. Довжина не більше 15-40 мм
4. Зольність до 0,5 %
5. Залишок вологості до 8,1 %
6. Вміст сірки до 0,03%
7. Насипна щільність дерев'яних пеллет 650 кг/м3
8. Середня теплостворююча здатність пеллет не менше 17,7 МДж/кг
ІІІ. Термін придатності деревини (пелет) повинен бути не менше 12 місяців з дати поставки.
VII. Можливість створення на виробництві півмісячного запасу деревини для компенсації відсутності достатньої кількості складських площ у Замовника.
Предметом даних торгів є тверде паливо, відповідно, Замовник має керуватись пунктом 29 Особливостей.
Відповідно до положень пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Для даного виду товару наявний національний стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови".
Відповідно до пункту 4.2 ДСТУ 8358:2015 гранули паливні класифікують:
- за породами деревини:
- з деревини хвойних порід;
- з деревини листяних порід;
- з деревини хвойних та листяних порід;
- за групами якості - на 4 групи.
Згідно вимог пункту 5.2. вказаного стандарту розміри пелет визначено:
- За діаметром від 4 до 24 мм.
- за довжиною від 3 до 49 мм.
Також, згідно таблиці 1 ДСТУ 8358:2015 для даного виду товару визначають наступні показники якості:
Насипна щільність - не менше ніж 600 кг/м3
Вологість у % - не більше 10
Зольність у % - не більше ніж 1,0
Найнижча питома теплота згорання робочої маси брикету, що вимірюється у МДж/кг та становить не менше ніж 17,5.
Вміст сірки - нормується лише для брикетів з деревини.
Також, згідно пункту 14.2 ДСТУ 8358:2015 гарантійний строк зберігання брикетів або гранул - 1 рік від дати їхнього виготовлення.
Виникає питання – чим керувався Замовник при встановлені зазначених вище вимог до товару? Під якого виробника прописані ці вимоги та з яких підстав? Чому Замовник вигадує термін придатності?
Чим передбачено створення півмісячного запасу, щоб щось компенсувати Замовнику?
Я займаюся реалізацію пелетів, що виготовлені у відповідності до ДСТУ 8358:2015 – національного стандарту для даного виду товару, з гарантійним строком зберігання згідно того ж самого ДСТУ (1 рік від дати їхнього виготовлення), однак моє право на участь у цих торгах обмежено незаконними вимогами Замовника, що прописані під окремого виробника.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358-2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358-2015 Брикети та гранули з деревини.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі зазначеного, прошу зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації в цій частині і визначити якісні характеристики до предмету закупівлі, а також термін придатності деревини (пелет), що передбачені ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" для даного виду товару.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА, що стосується незаконного рішення Замовника
Номер:
d63328d6a1a14ada839eea2e01c98084
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-19-002352-a.c2
Назва:
СКАРГА, що стосується незаконного рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 09.10.2024 №16592.pdf 14.10.2024 16:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2024 №16592.pdf 10.10.2024 13:40
- рішення від 01.10.2024 № 16098.pdf 01.10.2024 17:20
- Пояснення на скаргу (1).docx 02.10.2024 14:54
- Пояснення на скаргу.pdf 01.10.2024 08:04
- Пояснення на скаргу.docx 30.09.2024 16:56
- протокол.pdf 15.10.2024 08:35
- Пояснення на скаргу (1).pdf 02.10.2024 14:54
- протокол.pdf 15.10.2024 08:49
- sign.p7s 28.09.2024 19:19
- Скарга Олександрівський ліцей 28.09.24.pdf 28.09.2024 19:18
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2024 19:29
Дата розгляду скарги:
09.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 17:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.10.2024 16:39
Дата виконання рішення Замовником:
15.10.2024 08:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
скасовано рішення про відміну процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
39abed6a0c754b9f93abc3195b9b6d65
Заголовок пункту скарги:
Скаржник не погоджуется з рішенням Замовника, щодо відміни процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття Пропозицій відбулось 24.09.2024 року.
25.09.2024 року Замовником відмінено дану процедуру.
Опис скасування закупівлі/лоту: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Також Замовником оприлюднено Протокол № 28 від 25.09.2024 року (надалі – Протокол), за змістом якого вбачається, що Замовником виявлено у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель:
Так, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" установлено, ще замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Гран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Однак, замовником не було зазначено в тендерній документації, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Закону України "Про санкції" та відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922 VIII від 25.12.2015 р. вимоги щодо заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно До законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах). Або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління". Так, відсутність зазначення в тендерній документації: "Ісламська Республіка Іран" є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких обставин, у зв'язку з закінченням строку подання тендерних пропозицій і відсутністю механізму усунення таких порушень на даному етапі проведення процедури відкритих торгів з особливостями, є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів."
ФОП Кім М.О. не погоджується з вказаним рішенням Замовника та вважає, що Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості), виходячи з наступного.
На мою думку, дуже зручно для Замовника так проводити торги: при складанні тендерної документації "не вказати" щось, потім ніби "виявити" "порушення" (важливий момент – саме після розкриття тендерних пропозицій – коли зручно) і відмінити торги на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Зауважу, що в Протоколі Замовник цитує частину 2 Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, що стосується заборон для Замовника, а потім зазначає, що "замовником не було зазначено в тендерній документації, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Закону України "Про санкції" та відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922 VIII від 25.12.2015 р. вимоги щодо заборони…."
Однак, яким пунктом вказаної Постанови чи у якому пункті частини 2 статті 22 Закону чи у якому пункті Закону України "Про санкції" вимагається зазначення заборони для Замовника у тендерній документації? – не відомо. Що заважає Замовнику дотриматись такої заборони – теж питання.
Фактично у Протоколі та в електронній системі закупівель Замовником не вказано який пункт Особливостей чи Закону порушено, як і не вказано у якому розділі, пункті, частині тендерної документації "виявлено" порушення. Я не розумію, хто повинен вишукувати це загадкове "порушення" в тендерній документації на підставі якого Замовник відміняє торги? Яку ж конкретну норму порушено? В чому полягає це порушення? На що впливає це порушення? – не зрозуміло. Виглядає така відміна торгів як забаганка Замовника.
Я вважаю, що Замовник з надуманих підстав намагається відмінити ці торги.
Також з інформації, що вказана у електронній системі та Протоколі, вбачається, що порушення виявлені не уповноваженим на такі дії органом, а сам Замовник "виявив" у зручний для себе момент "порушення" з метою відміни торгів, однак як це узгоджується з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель?
Дані торги є торгами з особливостями, а відтак у даному випадку необхідно застосовувати положення Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Згідно частини 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Тобто з аналізу даних положень вбачається, що Замовник має право відмінити тендер тільки у разі неможливості усунення порушень, що виявлені, тобто повинен бути факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, рішення щодо відміни торгів повинно бути обґрунтованим, підтвердженим, а не ґрунтуватись на самоуправстві і порушеннях порядку проведення торгів Замовником.
Отже, для відміни на вказаній підставі Особливостей, обов'язковим фактором повинно бути виявлення порушень у встановленому законом порядку.
Закон не містить вимоги, що Замовник має право відмінити торги через свої забаганки чи через покладання на себе повноважень, що не дані йому законодавством.
Зазначу, що виявлення (встановлення) порушень також повинно відбуватись в прядку, що передбачений законодавством України, зокрема:
Відповідно до пункту 22 Особливостей, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно частини 4 статті 7 Закону, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Також, з аналізу статті 8 Закону вбачається, що встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель може центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Також, з положень статті 18 Закону вбачається, що Орган оскарження має право встановлювати порушення у сфері публічних закупівель.
Наголошу, що ані замовнику, ані уповноваженій особі замовника не надано повноважень (прав або обов'язків) встановлювати (виявляти) порушення у сфері публічних закупівель і Замовник даних торгів не виключення.
Отже, обрана Замовником підстава для відміни трогів не може бути застосована у даній закупівлі.
Я не розумію, чому Замовник дозволяє собі вигадувати повноваження і на вигаданих підставах відміняти дану закупівлю? Чому не проводить розгляд пропозицій, а "вишукує" (а точніше вигадує) підстави для відміни?
Я розумію, що це дуже зручно (нібито помилитись і у зручний момент "виявити порушення"). Але ж є порядок проведення торгів і там не передбачено "забаганок" Замовника.
На мою думку, Замовник намагається відмінити дані торги саме внаслідок своїх дій/бездіяльності.
Я не розумію, що заважає Замовнику проводити дані торги, в порядку, що передбачений чинним законодавством? Що це за зухвала поведінка Замовника – ігнорування норм Закону, вигадування підстав для відміни торгів, наділення себе повноваженнями, що не передбачені Законом? Чому Замовник вишукує підстави для відміни?
Рішення та дії Замовника в частині відміни тендеру є неправомірним і таким, що вказують на зловживання з боку Замовника, що є порушенням вимог частини 5 статті 5 Закону.
Наголошу, що Замовник намагається відмінити дані торги на підставі порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що виникли в внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Вважаю, що Замовником порушено порядок торгів та неправомірно застосовано підстави для відміни тендеру, а також не доведено та документально не підтверджено неможливість завершити закупівлю з підстав зазначених у Протоколі та у електронній системі закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене зазначу, що окрім порушення порядку проведення торгів, цим рішенням Замовника було порушено права та охоронювані Законом інтереси ФОП Кім М.О., який є учасником даних торгів, що належно підготував свою пропозицію, виконав усі вимоги тендерної документації, сплатив за участь у цих торгах, та претендує на укладення договору з Замовником.
25.09.2024 року Замовником відмінено дану процедуру.
Опис скасування закупівлі/лоту: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Причина скасування закупівлі/лоту: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Також Замовником оприлюднено Протокол № 28 від 25.09.2024 року (надалі – Протокол), за змістом якого вбачається, що Замовником виявлено у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель:
Так, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" установлено, ще замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Гран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів.
Однак, замовником не було зазначено в тендерній документації, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Закону України "Про санкції" та відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922 VIII від 25.12.2015 р. вимоги щодо заборони здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно До законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах). Або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління". Так, відсутність зазначення в тендерній документації: "Ісламська Республіка Іран" є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
За таких обставин, у зв'язку з закінченням строку подання тендерних пропозицій і відсутністю механізму усунення таких порушень на даному етапі проведення процедури відкритих торгів з особливостями, є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів."
ФОП Кім М.О. не погоджується з вказаним рішенням Замовника та вважає, що Замовником порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості), виходячи з наступного.
На мою думку, дуже зручно для Замовника так проводити торги: при складанні тендерної документації "не вказати" щось, потім ніби "виявити" "порушення" (важливий момент – саме після розкриття тендерних пропозицій – коли зручно) і відмінити торги на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей.
Зауважу, що в Протоколі Замовник цитує частину 2 Постанову КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, що стосується заборон для Замовника, а потім зазначає, що "замовником не було зазначено в тендерній документації, відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", Закону України "Про санкції" та відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922 VIII від 25.12.2015 р. вимоги щодо заборони…."
Однак, яким пунктом вказаної Постанови чи у якому пункті частини 2 статті 22 Закону чи у якому пункті Закону України "Про санкції" вимагається зазначення заборони для Замовника у тендерній документації? – не відомо. Що заважає Замовнику дотриматись такої заборони – теж питання.
Фактично у Протоколі та в електронній системі закупівель Замовником не вказано який пункт Особливостей чи Закону порушено, як і не вказано у якому розділі, пункті, частині тендерної документації "виявлено" порушення. Я не розумію, хто повинен вишукувати це загадкове "порушення" в тендерній документації на підставі якого Замовник відміняє торги? Яку ж конкретну норму порушено? В чому полягає це порушення? На що впливає це порушення? – не зрозуміло. Виглядає така відміна торгів як забаганка Замовника.
Я вважаю, що Замовник з надуманих підстав намагається відмінити ці торги.
Також з інформації, що вказана у електронній системі та Протоколі, вбачається, що порушення виявлені не уповноваженим на такі дії органом, а сам Замовник "виявив" у зручний для себе момент "порушення" з метою відміни торгів, однак як це узгоджується з нормами чинного законодавства у сфері публічних закупівель?
Дані торги є торгами з особливостями, а відтак у даному випадку необхідно застосовувати положення Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Згідно частини 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Тобто з аналізу даних положень вбачається, що Замовник має право відмінити тендер тільки у разі неможливості усунення порушень, що виявлені, тобто повинен бути факт встановлення (виявлення) порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Крім того, рішення щодо відміни торгів повинно бути обґрунтованим, підтвердженим, а не ґрунтуватись на самоуправстві і порушеннях порядку проведення торгів Замовником.
Отже, для відміни на вказаній підставі Особливостей, обов'язковим фактором повинно бути виявлення порушень у встановленому законом порядку.
Закон не містить вимоги, що Замовник має право відмінити торги через свої забаганки чи через покладання на себе повноважень, що не дані йому законодавством.
Зазначу, що виявлення (встановлення) порушень також повинно відбуватись в прядку, що передбачений законодавством України, зокрема:
Відповідно до пункту 22 Особливостей, державне регулювання, контроль у сфері публічних закупівель та громадський контроль здійснюються відповідно до статті 7 Закону.
Згідно пункту 23 Особливостей, Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно частини 4 статті 7 Закону, Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Також, з аналізу статті 8 Закону вбачається, що встановити порушення законодавства у сфері публічних закупівель може центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю).
Також, з положень статті 18 Закону вбачається, що Орган оскарження має право встановлювати порушення у сфері публічних закупівель.
Наголошу, що ані замовнику, ані уповноваженій особі замовника не надано повноважень (прав або обов'язків) встановлювати (виявляти) порушення у сфері публічних закупівель і Замовник даних торгів не виключення.
Отже, обрана Замовником підстава для відміни трогів не може бути застосована у даній закупівлі.
Я не розумію, чому Замовник дозволяє собі вигадувати повноваження і на вигаданих підставах відміняти дану закупівлю? Чому не проводить розгляд пропозицій, а "вишукує" (а точніше вигадує) підстави для відміни?
Я розумію, що це дуже зручно (нібито помилитись і у зручний момент "виявити порушення"). Але ж є порядок проведення торгів і там не передбачено "забаганок" Замовника.
На мою думку, Замовник намагається відмінити дані торги саме внаслідок своїх дій/бездіяльності.
Я не розумію, що заважає Замовнику проводити дані торги, в порядку, що передбачений чинним законодавством? Що це за зухвала поведінка Замовника – ігнорування норм Закону, вигадування підстав для відміни торгів, наділення себе повноваженнями, що не передбачені Законом? Чому Замовник вишукує підстави для відміни?
Рішення та дії Замовника в частині відміни тендеру є неправомірним і таким, що вказують на зловживання з боку Замовника, що є порушенням вимог частини 5 статті 5 Закону.
Наголошу, що Замовник намагається відмінити дані торги на підставі порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, що виникли в внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Вважаю, що Замовником порушено порядок торгів та неправомірно застосовано підстави для відміни тендеру, а також не доведено та документально не підтверджено неможливість завершити закупівлю з підстав зазначених у Протоколі та у електронній системі закупівель.
Підсумовуючи вищевикладене зазначу, що окрім порушення порядку проведення торгів, цим рішенням Замовника було порушено права та охоронювані Законом інтереси ФОП Кім М.О., який є учасником даних торгів, що належно підготував свою пропозицію, виконав усі вимоги тендерної документації, сплатив за участь у цих торгах, та претендує на укладення договору з Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати його рішення про відміну даних торгів